Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-04-2002, 18:50
Boogie
Avatar van Boogie
Boogie is offline
vind jij dat je wel slim genoeg bent om alles een beetje te kunnen volgen of vind je dat je te vaak wat mist omdat je niet intelligent genoeg bent?

ben je tevreden of ontevreden?
__________________
Maar dat geheel ter zijde.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-04-2002, 18:55
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
[arrogantie mode] Ik ben heel erg slim, en ik kan alles volgen, of zou ik nou moeten zeggen dat ik zo slim ben dat ik niets meer kan volgen omdat het onder mijn niveau is [/arrogantie mode]

Ik heb het niet zo op opscheptopics ... no offence
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 17-04-2002, 18:56
Frida
Avatar van Frida
Frida is offline
Citaat:
Boogie schreef:
vind je dat je te vaak wat mist omdat je niet intelligent genoeg bent?
Jup dit vind ik ...

Ik lijk bij mijn rapporten wel "intelligent" Maar intelligentie wordt niet gemeten enkel door schoolse prestaties dus ... IK leer gewoon goed , vergeet al vrij snel het poespas verhaal rond de kern ...

Ik lijkt gewoon niet genoeg te beseffen van wat er rondom mij gebeurt , en aan de andere kant weer teveel zodat ik me ervan wil afsluiten ofzo

Maaaaaaaar ik weet dat het goed komt da's dus al genoeg
__________________
Tenminste houdbaar tot: zie bovenkant
Met citaat reageren
Oud 17-04-2002, 18:56
KazzZ
Avatar van KazzZ
KazzZ is offline
ik weet van mezelf dat ik niet compleet achterlijk ben..
maar heb wel vaak dat ik iets niet begrijp (bijv. scheikunde), daar ben ik gewoon minder goed in. Maar vaak komt dit ook doordat ik nogal moeite heb met concentratie en vind gauw iets niet boeiend.
__________________
chaos!
Met citaat reageren
Oud 17-04-2002, 18:57
Boogie
Avatar van Boogie
Boogie is offline
Citaat:
Gothic schreef:

Ik heb het niet zo op opscheptopics ... no offence
er zijn zat mensen die zichzelf niet intelligent vinden hoor...
__________________
Maar dat geheel ter zijde.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2002, 18:59
Monica
Avatar van Monica
Monica is offline
Ben er wel tevreden mee. Ik vind mezelf niet extreem intelligent, maar ook niet 'dom'. Opscheppen hou ik niet van en doe ik ook niet veel, maar ik heb wel zo'n idee dat je dit beeld van jezelf mag hebben als je 4 jaar VWO hebt gedaan..
__________________
This is our last dance.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2002, 18:59
bam
Avatar van bam
bam is offline
heeft genoeg intiligentie (IQ129) (niet genoeg om intiligentie te spellen)
maar vindt datie ook nix mist....
om te beginnen politiek
pfff.... ik begin er niet een aan....
er moet wat veranderen daarzo
[edit] owjah ik doe trouwens mavo. kom omdak lui ben.....[/edit]
__________________
Ik ben nieuw
Met citaat reageren
Oud 17-04-2002, 19:31
Luca
Avatar van Luca
Luca is offline
Ik snap het niet
__________________
Als ik een verzinsel ben, dan ben ik toevallig wel het beste verzinsel van de wereld -(Astrid Lindgren)-
Met citaat reageren
Oud 17-04-2002, 20:24
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef:
Ik heb het niet zo op opscheptopics ... no offence
Nee, ik ook niet. Ik kan best zeggen dat wij twee veel relativeringsvermogen hebben en slim zijn, maar dat wordt niet in dank afgenomen.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2002, 20:25
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
ik ben slim genoeg, alleen doe ik er te weinig mee
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 17-04-2002, 20:25
Verwijderd
Citaat:
Secreet schreef:
ik ben intelligenter dan dat ik doe/eruit zie
Met citaat reageren
Oud 17-04-2002, 22:31
*~*DOOR*~*
Avatar van *~*DOOR*~*
*~*DOOR*~* is offline
'k ga een keer arro zijn, maar ja, ik ben toch wel slim ja.

Alleen ik volg nooit wat omdat ik altijd met m'n hoofd ergens anders zit
__________________
they say evil never sleeps... that's not true, right now I need a rest...
Met citaat reageren
Oud 17-04-2002, 22:44
Nanaki
Avatar van Nanaki
Nanaki is offline
Citaat:
bambix schreef:
heeft genoeg intiligentie (IQ129):D (niet genoeg om intiligentie te spellen)
maar vindt datie ook nix mist....
om te beginnen politiek
pfff.... ik begin er niet een aan....
er moet wat veranderen daarzo
[edit] owjah ik doe trouwens mavo. kom omdak lui ben.....[/edit]
hm :) met een IQ van 129 zou je ook kunnen bedenken dat het woord intelligentie in de topic-titel staat :o en dat je het dus gewoon letterlijk kan overnemen? :0

mjah ontopic: vind mezelf slim genoeg om alles te volgen maar een meesterbrein ben ik niet :o)
__________________
I am the pill they use to fill your suicide machine
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 01:20
JJzD
JJzD is offline
intelligentie teveel
vermogen onbekommerd te leven te weinig
(relatief dus, bne geen meesterbrein)
__________________
-|-
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 07:41
miro
Avatar van miro
miro is offline
Ik vind van mezelf wel dat ik intelligent ben, maar ik denk dat de meeste mensen dat wel van zichzelf vinden.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 07:44
Internationalist
Avatar van Internationalist
Internationalist is offline
ta laag, dat iig, snap te veel dingen niet. Kan teveel dingen niet,.....kan ik toch moeilijk tevreden mee zijn?

Ik zou het btw ook niet erg vinden dommer te zijn, maar dan wel zo dom dat ik niet weet dat ik dommer ben dan dat ik nu ben.............
__________________
*ONKRUID VERGAAT NIET* *Doc is de meest drinkende forumbaas* *ik slaap in hetzelfde bed als Iotje* *ik= wanabe WC-ontstopper*
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 07:54
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Vind het wel best. I don't care..
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 07:58
Verwijderd
Neen, ik ben retedom en dat is echt errrug vervelend. Moet dingen meestal twee keer lezen voordat ik het echt snap (bij handleidingen enzo) en bovendien schijn ik belangrijke dingen uit de actualiteit te missen.. (kabinet Kok, wa's da??)

Ow en ik heb ook de neiging om woorden te vergeten. Heel hinderlijk, dan ligt het op de punt van m'n uh.. hoe heet? uh.. tong lol.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 18-04-2002, 08:04
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Citaat:
eXo schreef:
(kabinet Kok, wa's da??)

Het kabinet waar Kok over regeert... Al 8 jaar...

En handleidingen zijn gewoon rottig, vooral de vertaalde handleidingen..
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 08:05
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Ik ben er tevreden over, als ik zou meedoen met een IQ-test denk ik dat de kans groot is dat ik boven het Nederlandse gemiddelde uitkom.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 08:07
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef:
Ik ben er tevreden over, als ik zou meedoen met een IQ-test denk ik dat de kans groot is dat ik boven het Nederlandse gemiddelde uitkom.
Ik kom onder het gemiddelde, maar daar klopt volgens mij geen fuck van.. Mede omdat mijn nederlands gewoon vet brak is...

/me vertrouwt IQ-testen niet zo...
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 08:11
Internationalist
Avatar van Internationalist
Internationalist is offline
Citaat:
Evil-Cherry schreef:


Ik kom onder het gemiddelde, maar daar klopt volgens mij geen fuck van.. Mede omdat mijn nederlands gewoon vet brak is...

/me vertrouwt IQ-testen niet zo...
ik ken je niet maar ik weet absoluut zeker dat het niet klopt als er uit een test komt dat jij onder de gemiddelde zit
__________________
*ONKRUID VERGAAT NIET* *Doc is de meest drinkende forumbaas* *ik slaap in hetzelfde bed als Iotje* *ik= wanabe WC-ontstopper*
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 08:11
Internationalist
Avatar van Internationalist
Internationalist is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef:
Ik ben er tevreden over, als ik zou meedoen met een IQ-test denk ik dat de kans groot is dat ik boven het Nederlandse gemiddelde uitkom.
....maar of je daar trots op moet zijn
__________________
*ONKRUID VERGAAT NIET* *Doc is de meest drinkende forumbaas* *ik slaap in hetzelfde bed als Iotje* *ik= wanabe WC-ontstopper*
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 08:26
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Internationalist schreef:


ik ken je niet maar ik weet absoluut zeker dat het niet klopt als er uit een test komt dat jij onder de gemiddelde zit
Ik kom er wel onder (laatst bnn test gedaan: 114.... Maar ja bnn he ).

Maar goed I don't care. Ik weet zelf wel wat ik kan en wat ik weet. En of ik daar trots op moet zijn. Neuh. Ben niet beter dan de rest. Ik ben gewoon mezelf en als er op me 7e jaar op me intelligentie getest werd en daaruit kwam dat ik hoogbegaafd ben, tsja. Als je daar iemand op moet beoordelen

Mag ik trouwens je msn, collega
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 08:31
Verwijderd
echt slim.. neuh...
k snap dingen wel vaak
en er zijn wel dingen die ik gewoon niet snap maar dan heb ik gewoon geen zin om er moeite voor te doen.
dat zegt een leraar altijd tegen me.. en ik denk dat ie daar wel gelijk in heeft.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-04-2002, 09:08
Internationalist
Avatar van Internationalist
Internationalist is offline
Citaat:
Evil-Cherry schreef:


Ik kom er wel onder (laatst bnn test gedaan: 114.... Maar ja bnn he ).

Maar goed I don't care. Ik weet zelf wel wat ik kan en wat ik weet. En of ik daar trots op moet zijn. Neuh. Ben niet beter dan de rest. Ik ben gewoon mezelf en als er op me 7e jaar op me intelligentie getest werd en daaruit kwam dat ik hoogbegaafd ben, tsja. Als je daar iemand op moet beoordelen

Mag ik trouwens je msn, collega
114 is nog ruim boven het gemiddelde van 100 (in Index)

Mijn msn, proza123@hotmail.com , collega
__________________
*ONKRUID VERGAAT NIET* *Doc is de meest drinkende forumbaas* *ik slaap in hetzelfde bed als Iotje* *ik= wanabe WC-ontstopper*
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 09:12
Anne
Avatar van Anne
Anne is offline
Ik ben best tevreden met mijn intelligentie, behalve op de momenten dat ik mondelingen heb en het woord niet meer weet.. hehe, maar dat komt ook wel weer goed hoor
__________________
Hm... Larstig... ;)
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 09:21
Talon
Avatar van Talon
Talon is offline
over de resultaten hier heb ik maar geen commentaar..

laten we zeggen dat ik wel tevreden ben met wat ik heb..
__________________
Napoleon, don't be jealous that I've been chatting online with babes all day | Ugh! Gross! Freakin' idiot!
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 09:23
Verwijderd
Ach, IQ-tests zeggen niets...EQ-testen ook niets. Het is de combinatie van opvoeding en andere omgevingsfactoren die je 'intelligentie' later bepalen (natuurlijk binnen de grenzen van die 'intelligentie' in biologische zin die je bij je geboorte hebt meegekregen), waarbij je intelligentie kunt definiëren als de mate waarin je meekomt en je onderscheidt (in positieve zin) van je leeftijds- en niveaugenoten, op de verschillende terreinen van intelligentie. Dus numerieke, verbale, maar ook sociale intelligentie(hoewel dat geen erkende vorm is).

Overigens: die IQ-test van BNN moet je ook absoluut niet geloven. Die schaalverdeling is zo krom als het maar kan. Ik scoorde er 122 op, volgens die test was dat MBO+ niveau, en verder zou je pas universitair niveau hebben vanaf 145 oid. Boven de 148 is al nauwelijks te meten, weet ik van een vriend van me die Psychologie studeert. Totale onzin dus, die IQ-test van BNN.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 10:44
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Internationalist schreef:


114 is nog ruim boven het gemiddelde van 100 (in Index)

Mijn msn, proza123@hotmail.com , collega
Hmm.. bij me test toen ik 7 was ofzo had ik iets van 141...

Zoiets staat me bij.. Maar ik kan ook wel GRUWELIJK fout zitten
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 10:48
MiSsDeLiCiOuSs
MiSsDeLiCiOuSs is offline
Ik vind mezelf helemaal niet zo slim. Ik ben best dom en sloom van begrip eigenlijk.

Meeste andre mensen. waaronder veel leraren vinden mij de slimste van de klas en heel erg intelligent. Ik heb er alleen maar nadelen van "WAAROM HAAL JE GEEN 10en ALS JE DAT MAKKELIJK KAN??? "

=> omdat ik dom ben
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 11:20
Paperz
Avatar van Paperz
Paperz is offline
Ik ben slim genoeg, alleen 't moet me wel boeien en ik moet wel opletten...
__________________
Val lekker even dood! Cooking is science for hungry people *Mysteria*
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 11:38
Floppy the Rabbit
Floppy the Rabbit is offline
ik vind dat ik te intelligent ben,
uitleg: ik moest gekeurd worden en toen moest ik een
intelligentietest doen, en nou bleek dat ik toch wel behoorlijk
intelligent ben. wat ik bedoel is dus: ik ben intelligenter dan ik
dacht dat ik was en intelligenter dan ik overkom
daarom vind ik dat ik te intelligent ben
IQ op de BNN test was trouwens 137
of 139 dat weet ik eigenlijks niet meer precies
__________________
als je dit kunt lezen heb je geen strabisme (zoek dat maar op in het woordenboek)
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 12:13
marlies
Avatar van marlies
marlies is offline
Ik ben tevreden over mijn intelligentie.
__________________
Als ik later groot ben, trouw ik met kermit de kikker :p | Tel wat je hebt, niet wat je mist
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 12:24
Verwijderd
Citaat:
Evil-Cherry schreef:


Het kabinet waar Kok over regeert... Al 8 jaar...

En handleidingen zijn gewoon rottig, vooral de vertaalde handleidingen..
haha je bent wel lief, maar dat was eigenlijk een soort van grapje.

Ik weet wel degelijk wat het kabinet Kok is, maar ik wilde gewoon even aangeven dat ik niet op de hoogte ben van soortgelijke. =)
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 20:00
rockyj
Avatar van rockyj
rockyj is offline
Ik ben zekers niet tevreden met me eigen intelligentie. Ik ben net slim genoeg om te beseffen dat ik maar een domme onbenul ben.
__________________
Tsja, ik had natuurlijk ook wat anders kunnen typen
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 18-04-2002, 20:21
Shock
Avatar van Shock
Shock is offline
Ik ben er best over te spreken, ik moet alleen wel zeggen dat ik er veel te weinig mee doe. Als ik bijvoorbeeld de havo afgemaakt had was ik er zeker van geweest dat ik naar de hts zou gaan, maar ik ben naar de mts gegaan en mezelf kennende denk ik dat ik veel liever ga werken dan dat ik de hts ga doen...
__________________
Bier is niet voor vrouwen, olé olé olé © Adore | Ik praat alleen maar lief: Huppel, huppel, seks, huppel, huppel. Kut. | Ik ben een gruwel.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 20:58
AlmereGirl
Avatar van AlmereGirl
AlmereGirl is offline
Ik zie er achterlijk uit, maar dat ben ik niet
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 21:40
Verwijderd
Ik wil altijd meer kunnen dan ik werkelijk kan.

En daarmee is alles gezegd, wil niet arrogant gaan doen ofzo
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 22:06
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef:
Overigens: die IQ-test van BNN moet je ook absoluut niet geloven. Die schaalverdeling is zo krom als het maar kan. Ik scoorde er 122 op, volgens die test was dat MBO+ niveau, en verder zou je pas universitair niveau hebben vanaf 145 oid. Boven de 148 is al nauwelijks te meten, weet ik van een vriend van me die Psychologie studeert. Totale onzin dus, die IQ-test van BNN.
Heb je ook gelijk in.

Simpel gezegd zijn er ook meerdere soorten van tests. Ik weet niet waar die van BNN op bouwt, heb hem nooit gedaan. Het is iig zo dat een IQ van 132 op de ene test equivalent is aan 148 op een andere.

De werkelijke beoordeling, bij MENSA, gaat met percentielen. Als 98% / 99% lager scoorden dan jou, dan kun je jezelf zien als hoogintelligent

Ik denk erover na om misschien deze zomer eens de MENSA te doen, aan de andere kant zie ik het er nut ook niet van in. Is meer voor de lol
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 22:48
Verwijderd
Soms vervelend
Mn iq schijnt via officiele tests 142 te zijn
Ik zit nu in 4e klas van het gymnasium, en ben 15. Ik heb een klas overgeslagen. Ik doe N&T met bio12 en gs2 en haal rond de 7s. Soms is 'slim' zijn wel handig, vooral omdat je op een gymnasium met mensen zit die ook 'slim' zijn, en je daarop dus niet aankijken, zoals op de basisschool nog wel ns gebeurde :@

Haha ik lijk nu echt depressief maar ben (meestal) gewoon een blij mensje hoor

Wat ook wel irritant is, is dat ik altijd 's nachts van die heeeel ingewikkelde hersenspinsels heb, echt vaag. Maar misschien heeft iedereen dat wel, dat weet ik niet... Wauw wat een lang bericht!!

Minni
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 23:12
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Ik ben wel intelligent op zich maar gebruik het niet op de juiste manier. Net zoals sommige beroemde mensen niet met hun roem kunnen omgaan.

Ripper
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 23:52
Diablos
Avatar van Diablos
Diablos is offline
Citaat:
Boogie schreef:
vind jij dat je wel slim genoeg bent om alles een beetje te kunnen volgen of vind je dat je te vaak wat mist omdat je niet intelligent genoeg bent?

ben je tevreden of ontevreden?
ik ben slim en intelligent genoeg..

probleem is vaak dat veel mensen geen onderscheid maken tussen intelligent en slim terwijl het toch wel degelijk 2 verschillende dingen zijn, al hebben ze wel veel met elkaar te maken.. je intelligent geeft niks meer aan dan je leervermogen en hoe goed je in staat bent dingen te begrijpen.. slim daar in tegen is hoe goed je gebruik kan maken van je intelligentie gepaard met je wijsheid, levenservaring en mensenkennis..
__________________
Dih
Met citaat reageren
Oud 19-04-2002, 00:16
Verwijderd
Citaat:
******** schreef:
De werkelijke beoordeling, bij MENSA, gaat met percentielen. Als 98% / 99% lager scoorden dan jou, dan kun je jezelf zien als hoogintelligent
Ook die test bij Mensa is eigenlijk alleen gericht op numerieke en ruimtelijke intelligentie, met als gevolg dat daar dus alleen Wiskunde B-nerds bijzitten.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2002, 00:49
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef:
Ach, IQ-tests zeggen niets...EQ-testen ook niets. Het is de combinatie van opvoeding en andere omgevingsfactoren die je 'intelligentie' later bepalen (natuurlijk binnen de grenzen van die 'intelligentie' in biologische zin die je bij je geboorte hebt meegekregen), waarbij je intelligentie kunt definiëren als de mate waarin je meekomt en je onderscheidt (in positieve zin) van je leeftijds- en niveaugenoten, op de verschillende terreinen van intelligentie. Dus numerieke, verbale, maar ook sociale intelligentie(hoewel dat geen erkende vorm is).

Overigens: die IQ-test van BNN moet je ook absoluut niet geloven. Die schaalverdeling is zo krom als het maar kan. Ik scoorde er 122 op, volgens die test was dat MBO+ niveau, en verder zou je pas universitair niveau hebben vanaf 145 oid. Boven de 148 is al nauwelijks te meten, weet ik van een vriend van me die Psychologie studeert. Totale onzin dus, die IQ-test van BNN.
ik had 124 en ik ben van plan een mbo opleiding te gaan doen..

die testen zijn allemaal zo vaag.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2002, 01:50
JJzD
JJzD is offline
Citaat:
******** schreef:
Ik denk erover na om misschien deze zomer eens de MENSA te doen, aan de andere kant zie ik het er nut ook niet van in. Is meer voor de lol
heb ik ook gedaan
thuistest was zo goed als foutloos
die officiele test scoorde ik op me slechste onderdeel 84 ste percentiel
daar had ik de vragen die ik niet wist open gelaten
de volgende 2 had ik wat ik niet wist beredeneerd gegokt (ik wist er 15 ofzo en je moest er 17 goed hebben, ik moest dus 2 gokken uit de 10, waar standaard 2 antwoorden afvielen)
en kwam ik ONDER de 50ste percentiel uit
kans is groter dan 1 op2 dat als ikiemand tegenkom dat die slimmer is dan mij op deze onderdelen (rekenkundig en taal)
in mijn VWO behoorde ik tot de beste 3 op dit gebied van de vwo stroom (50 leerlingen)

dus
1 gok niet wat je niet weet maar laat open
2 die test zijn ook krom dus laat je niet gek maken
__________________
-|-
Met citaat reageren
Oud 19-04-2002, 07:54
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef:
Ook die test bij Mensa is eigenlijk alleen gericht op numerieke en ruimtelijke intelligentie, met als gevolg dat daar dus alleen Wiskunde B-nerds bijzitten.
*is Wiskunde B-nerd* .. alhoewel, dat nerd gedeelte valt wel mee. Ik vind Wiskunde gewoon simpel
Met citaat reageren
Oud 19-04-2002, 07:59
Verwijderd
Citaat:
JJzD schreef:
kans is groter dan 1 op2 dat als ikiemand tegenkom dat die slimmer is dan mij op deze onderdelen (rekenkundig en taal)

in mijn VWO behoorde ik tot de beste 3 op dit gebied van de vwo stroom (50 leerlingen)

dus
1 gok niet wat je niet weet maar laat open
2 die test zijn ook krom dus laat je niet gek maken
Ja, maar die 'kromheid' is ook logisch. Ik bedoel, wie doet nou zo'n test? De meeste mensen laten dit achterwege, het zijn dus al degenen die zich slimmer achten die het proberen.

Dat je tot de besten van je school behoorde in jouw gebieden heeft dus niks te zeggen. Het bewijst alleen maar dat je toepassen kunt wat je geleerd hebt.

Tuurlijk is dat belangrijk, en ook zeker iets waar je later weer wat aan hebt. Maar iemand die 'origineel' denkt, verzint bijna overal z'n eigen oplossingen op, en scoort vaak ook hoger op die tests (zo iemand heeft vaak meer problemen op z'n werk, omdat hij altijd tegen de stroom ingaat )..

Maar goed, ik laat me zowiezo niet gek maken door een testje Dom ben ik niet .. weet ook niet of ik hem wel doe..
Met citaat reageren
Oud 19-04-2002, 10:16
Verwijderd
i'm trailertrash baby
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Omgaan met ongelijkheid
Rerisen Phoenix
112 26-12-2007 12:12
Psychologie De kracht van je onderbewuste
gewoonmax
14 05-02-2007 08:06
Verhalen & Gedichten De schapenvanger van Pangea
Verwijderd
49 23-08-2005 14:32
Levensbeschouwing & Filosofie Ben ik één van de weinige die hoopt dat we de enige zijn in het heelal???
Upke
65 13-03-2004 17:58
Psychologie Het syndroom van Asperger: helemaal zo gek nog niet
mathfreak
121 20-11-2003 20:57
Seksualiteit Gevoelig onderwerp: pedofilie
96 21-02-2002 12:07


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:08.