Oud 05-12-2007, 20:40
Porcelain
Avatar van Porcelain
Porcelain is offline
11 december is er een uitreiking van Write Now in Utrecht.
Utrecht = centraal gelegen
Write Now Utrecht = heel veel DoP-deelnemers

Dus gaan er die avond sowieso veel mensen naar Utrecht.

Zoals ik al riep kunnen we vantevoren wel gaan dineren. Als we dat doen in de vorm van 5 euro betalen voor een studentenmaaltijd (because I kneuw places...) kost het niet eens veel geld. Is daar nog animo voor? Dit is ook voor niet-writenow-uitslag-klanten.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-12-2007, 21:31
Sketch
Avatar van Sketch
Sketch is offline
Count me in! Graaf Tel mij naar binnen!
Met citaat reageren
Oud 05-12-2007, 21:35
CSN
Avatar van CSN
CSN is offline
Ik weet nog niet of ik kom want ik heb half en half van te voren ook al met iemand anders afgesproken maar ik zie jullie sowieso bij de uitreiking zelf!
__________________
I'M NOT YOUR MOTHER'S FAVORITE DOG
Met citaat reageren
Oud 07-12-2007, 00:54
Reynaert
Avatar van Reynaert
Reynaert is offline
Als ik kan kom ik ook.
Met citaat reageren
Oud 10-12-2007, 14:17
Sketch
Avatar van Sketch
Sketch is offline
Ik kan morgen niet

Ik ben de hele dag in Hilversum want mijn spaghettibrug wordt gebruikt als showmodel in het programma Hoe?Zo!.

Laatst gewijzigd op 10-12-2007 om 19:06. Reden: Zielige smiley? Helemaal niet zielig!
Met citaat reageren
Oud 10-12-2007, 16:10
Reynaert
Avatar van Reynaert
Reynaert is offline
Ik moet ook afzeggen vrees ik, ik heb morgenavond nog een andere afspraak en i.c.m. vervoer (parkeren etc.) komt het me niet goed uit. Sorry Malou! Maar ik ga wel naar de prijsuitreiking, dus dan zie ik jullie daar wel.

Laatst gewijzigd op 10-12-2007 om 19:42.
Met citaat reageren
Oud 10-12-2007, 16:44
CSN
Avatar van CSN
CSN is offline
Ik kan wel
__________________
I'M NOT YOUR MOTHER'S FAVORITE DOG
Met citaat reageren
Oud 10-12-2007, 18:45
CSN
Avatar van CSN
CSN is offline
maloutje
reageer eens in dit topic ik wil weten of we morgen afspreken
groetje

csn
__________________
I'M NOT YOUR MOTHER'S FAVORITE DOG
Met citaat reageren
Oud 10-12-2007, 19:06
Sketch
Avatar van Sketch
Sketch is offline
Dus, waarom is de O in 'kOmt' ook alweer een hoofdletter?
Met citaat reageren
Oud 10-12-2007, 19:42
Porcelain
Avatar van Porcelain
Porcelain is offline
Citaat:
Dus, waarom is de O in 'kOmt' ook alweer een hoofdletter?
Is dit een GRAPJE?

Anyway CSN, ik wil nog wel an sich, als jij ook en zo?
En euhh, beetje jammer Sketch&Reynaert. Zéér jammer zelfs.
Met citaat reageren
Oud 10-12-2007, 19:57
Sketch
Avatar van Sketch
Sketch is offline
D'Oh, ik ben wel dom vandaag. : P
Met citaat reageren
Oud 13-12-2007, 19:54
Sketch
Avatar van Sketch
Sketch is offline
Ik wil een meetingverslag!
Met citaat reageren
Oud 13-12-2007, 23:40
Porcelain
Avatar van Porcelain
Porcelain is offline
Hahahahahaha, oke

Héél DoP kwam opdraven toen CSN en Porcelain een meeting aankondigden - dat betekende dat bij het diner een heel gezelschap aanwezig was. CSN en Porcelain en. Porcelain sleepte CSN mee naar een zeer sjieke eetgelegenheid waar ze zich tegoed deden aan een zeer excuise met slabladieu gegarneerde kipsatéau met patatuis met majonaizée. Daar ging nog aan vooraf dat C. niet zag dat P. haar straal voorbij liep en ze mekaar dus bijna disastreus mis hadden gelopen. Och wat een rampspoed zou dat geweest zijn!

Hoe dan ook, daar de studentikoze atmossfeer C. na een ruime tijd iets teveel werd, besloten P&C (ja sorry, C&P klinkt half zo leuk niet) zich naar buiten te begeven. Ze lieten de wollen sjaals en biergulpende onderkinnen gauw achter zich om een zware missie te volbrengen: het koud krijgen. Toen dat eindelijk was gelukt waren P&C de kroegen al voorbij en bevonden ze zich in een uitgestorven straat. Alleen hun schoenen tikten nog op de klinkers, toen ze rechts van zich de Tivoli zagen opdoemen. Alsof het een vlammenzee was deinsden P&C achteruit. Een uur te vroeg komen op een schrijfwedstrijd? Nooit.

Een panische vlucht volgde, waarna P&C terecht kwamen aan een tafel die hen eigenlijk niet toekwam omdat ze, nee, niets wilden eten mevrouw. Het zweet van hun voorhoofd lappend bestelden ze de warme chocolademelk met slagroom, want verdorie nog aan toe, ze hadden het toch koud gehád?

Goed. Er is een tijd van vluchten en er is een tijd van gaan, dus ondanks bijna niet te houden zenuwaanvallen vertrokken P&C naar de tivoli waar ze zich wanhopig op de drank stortten waarvoor C nog een enkel muntje had kunnen vinden onderin haar portemonnee. Toen begon het, we raken nu verstrikt in P's hoofd want P&C mochten natuurlijk niet praten tussendoor. Bovendien was P te druk met mentaal de jury beinvloeden (zonder succes maar sst). En toen was er Ingmar Heytze en P had het idee dat hij steeds makkelijkere gedichten voor ging lezen omdat hij daar wél applaus voor kreeg. En een trippende film, en Glimlicht, P. vond Glimlicht hip.

De rest vergeten we.

O behalve
-de verschijning van een zekere Vogelvrij en Alwien die een zeer chaotische door ja-maar-ik-moet-de-trein-halen oh-en-ik-moet-Sketch-smsen-want onderbroken, kortstondige meeting opleverde.
-dramatisch afscheid van P&C, met witte kanten zakdoekjes en veel tranen en het fluitje en een hand tegen het raam.
Met citaat reageren
Oud 14-12-2007, 19:27
Sketch
Avatar van Sketch
Sketch is offline
Waaw. Daar bij vergeleken was mijn middagavondnacht in hilversum maar gewoontjes. Ik had tóch naar Utrecht moeten komen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:14.