Oud 23-05-2002, 15:53
ShadowLady
ShadowLady is offline
Mjah ik ben aso maar ik heb dus net het einde van seizoen 6 gekeken.. en ik moet even mn mening kwijt

ik vond het stom dat willow omgeluld werd maar aan de andere kant dacht ik misschien meer dat we er kwijt waren dan de bedoeling was.
ik vind trouwens wel dat ze het belangrijkste voor als laatste hebben bewaard: SPIKE
Alleen wat een klote streek om hem zijn ziel terug te geven.. I like Evil!Spike niet SoulfullPoofter!Spike maar goed het geeft hem wel weer kans bij buffy en dat gun ik hem

now smile everyone.. you beat the bad guy.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-05-2002, 16:00
Did I Do That?
Avatar van Did I Do That?
Did I Do That? is offline


Waar heb je die laatste afleveringen vandaan? Ik heb bij KaZaA gekeken, maar daar hebben ze alleen maar : Two To Go en dat duurt onwijs lang...

Weet jij trouwens of er nog een seizoen7 komt? Zal toch wel? Ik bedoel dat met Spike enzo...

__________________
It's hard to scream when you can't breathe.....
Met citaat reageren
Oud 23-05-2002, 16:13
ShadowLady
ShadowLady is offline
hmm voor eps moet je op #buffy@irc.undernet.org kijken daar kan je alles vrij snel downloaden

en ja het is zeker dat er een seizoen 7 komt
Met citaat reageren
Oud 23-05-2002, 17:04
Verwijderd
Ik vond die afleveringen erg goed en spannend!
Mijn mening:

- Wat was ik blij toen ik Giles in de deuropening zag staan!
- Anya: "I'm blonde" (= ik heb je gemist) tegen Giles was grappig
- Giles met de slappe lach is
- Willow!!! Ze is een te gekke Big Bad! Willow had Buffy makkelijk kunnen verslaan met haar magic. Ze zag er trouwens freaky uit
- Clem! What can I say? I love him
- Niet Buffy maar Xander saves the world! Die scene met I love you was erg mooi. En waarom Xander haar om kon praten? Ze zijn immers BESTE vrienden. Ze kennen elkaar al vanaf de basisschool.
- Spike: Tja, wat kan ik over hem zeggen? Leuk dat zijn ziel weer terug heeft. Ben benieuwd hoe het volgende seizoen met hem gaat uitpakken.
- Dawn the Vampire Slayer Eindelijk mag ze slayen! Go Dawnie!
- Yay! Buffy is niet meer depressief. Ze wil nu eindelijk weer leven.
- Coole effecten!
- Ik ben blij dat Jonathan en Andrew nu foetsie zijn. Ze waren superirritant
- Mooi liedje aan het eind van Sarah Mclachlan

Kortom: Een erg coole season finale! Ik ben nu zeer benieuwd naar seizoen 7.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2002, 17:05
Verwijderd
Citaat:
Sookie schreef:
Ik vond die afleveringen erg goed en spannend!
Mijn mening:

- Wat was ik blij toen ik Giles in de deuropening zag staan!
- Anya: "I'm blonde" (= ik heb je gemist) tegen Giles was grappig
- Giles met de slappe lach is
- Willow!!! Ze is een te gekke Big Bad! Willow had Buffy makkelijk kunnen verslaan met haar magic. Ze zag er trouwens freaky uit
- Clem! What can I say? I love him
- Niet Buffy maar Xander saves the world! Die scene met I love you was erg mooi. En waarom Xander haar om kon praten? Ze zijn immers BESTE vrienden. Ze kennen elkaar al vanaf de basisschool.
- Spike: Tja, wat kan ik over hem zeggen? Leuk dat zijn ziel weer terug heeft. Ben benieuwd hoe het volgende seizoen met hem gaat uitpakken.
- Dawn the Vampire Slayer Eindelijk mag ze slayen! Go Dawnie!
- Yay! Buffy is niet meer depressief. Ze wil nu eindelijk weer leven.
- Coole effecten!
- Ik ben blij dat Jonathan en Andrew nu foetsie zijn. Ze waren superirritant
- Mooi liedje aan het eind van Sarah Mclachlan

Kortom: Een erg coole season finale! Ik ben nu zeer benieuwd naar seizoen 7.
Aaah, ik wil die ook zien!! Hoe heetie?? Gimme gimme! En tis toch aflevering 20, of nie?
Met citaat reageren
Oud 23-05-2002, 17:10
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef:


Aaah, ik wil die ook zien!! Hoe heetie?? Gimme gimme! En tis toch aflevering 20, of nie?
Afleveringen:
6x20 Villains
6x21 Two to go
6x20 Grave


Dit topic gaat over de laatste twee (dikgedrukt) afleveringen (season 6 finale).
Met citaat reageren
Oud 23-05-2002, 17:24
Did I Do That?
Avatar van Did I Do That?
Did I Do That? is offline
Citaat:
ShadowLady schreef:
hmm voor eps moet je op #buffy@irc.undernet.org kijken daar kan je alles vrij snel downloaden

en ja het is zeker dat er een seizoen 7 komt
thanks
__________________
It's hard to scream when you can't breathe.....

Laatst gewijzigd op 23-05-2002 om 17:34.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2002, 17:58
Verwijderd
Okey, ff een vraag voor diegenen die seizoen 1 t/m 6 al helemaal hebben gezien. Wat is je top 6?

Mijn top 6:

1. Seizoen 3
2. Seizoen 2
3. Seizoen 5
4. Seizoen 6
5. Seizoen 4
6. Seizoen 1
Met citaat reageren
Oud 23-05-2002, 18:31
ShadowLady
ShadowLady is offline
jemig giles lacht echt aanstekelijk joh.. ik lach meteen oowk dubbel hier.. maar ik verwachte de hele tijd dat ie zou zeggen "That last sentence was a joke right?"

1. Seizoen 6
2. Seizoen 2
3. Seizoen 4
4. Seizoen 5
5. Seizoen 3
6. Seizoen 1
Met citaat reageren
Oud 23-05-2002, 19:29
Built to last
Built to last is offline
buffy is nix meer aan constant t zellufde. en savonds vroeg en savonds laat zijn verschillende afleveringen.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2002, 19:59
Verwijderd
Citaat:
Built to last schreef:
buffy is nix meer aan constant t zellufde. en savonds vroeg en savonds laat zijn verschillende afleveringen.
Explain please...
Met citaat reageren
Oud 23-05-2002, 20:29
Built to last
Built to last is offline
glory zoekt sleutel. vind haar bijna. buffy en consorten kicken glory in elkaar.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2002, 21:42
Verwijderd
1: Seizoen 3
2: Seizoen 6
3: Seizoen 1
4: Seizoen 2
5: Seizoen 5
6: Seizoen 4

Eigenlijk vond ik alleen 4 niet zo heel boeiend... hoewel ik hem bij de herhalingen leuker vond, maar toen kon ik Riley ook wat meer waarderen... Seizoen 3 was echt geweldig, maar ik hou dan ook nog meer van Angel-Buffy dan van Spike-Buffy... Ik had Spike net zo lief met Willow of zo gehad, maar Angel en Buffy horen gewoon bij elkaar...
Met citaat reageren
Oud 23-05-2002, 21:47
Verwijderd
Citaat:
ShadowLady schreef:
hmm voor eps moet je op #buffy@irc.undernet.org kijken daar kan je alles vrij snel downloaden

en ja het is zeker dat er een seizoen 7 komt
#buffy@irc.undernet.org ???

Is een URL? Me is confused.......
Met citaat reageren
Oud 23-05-2002, 22:13
Did I Do That?
Avatar van Did I Do That?
Did I Do That? is offline
Citaat:
Inge13 schreef:


#buffy@irc.undernet.org ???

Is een URL? Me is confused.......
Ik geloof dat je daar via mIRC kan komen, ik wete 't ook niet precies...
__________________
It's hard to scream when you can't breathe.....
Met citaat reageren
Oud 23-05-2002, 22:40
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef:
1: Seizoen 3
2: Seizoen 6
3: Seizoen 1
4: Seizoen 2
5: Seizoen 5
6: Seizoen 4

Seizoen 3 was echt geweldig, maar ik hou dan ook nog meer van Angel-Buffy dan van Spike-Buffy... Ik had Spike net zo lief met Willow of zo gehad, maar Angel en Buffy horen gewoon bij elkaar...
Precies! Faith rulezz!! Er zaten weliswaar geen superdeduper afleveringen in seizoen 3, maar het was wel constant. De afleveringen zijn allemaal erg goed. Er zit geen slechte ofzo tussen (misschien op 2 na dan).
Seizoen 2 is ook erg goed, maar het seizoen had ook enkele slechte afleveringen vandaar dat seizoen 3 op de eerste plek staat.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2002, 22:56
ABrules
Avatar van ABrules
ABrules is offline
Britney Spears gaat toch ook ergens mee doen met Buffy The Vampire Slayer, als een of anders Evil iets.
Ze zal vast mensen dood gaan zingen ofzo. hahaha
Met citaat reageren
Oud 23-05-2002, 23:05
Verwijderd
Citaat:
ABrules schreef:
Britney Spears gaat toch ook ergens mee doen met Buffy The Vampire Slayer, als een of anders Evil iets.
Ze zal vast mensen dood gaan zingen ofzo. hahaha
LOL!! Een Evil singing demon/vampire.

Ik heb dit nieuws gehoord ja. Als fan wil ik haar liever niet in de serie hebben. De kijkcijfers zullen wellicht wel omhoog gaan, maar de kwaliteit niet.
Ik heb haar zelf nooit zien acteren, maar volgens velen was Crossroads een heel slechte film mede door haar acteerwerk. Dit wil ik dus never nooit in mijn favo serie zien. Veel fans op verscheidene forums zijn het met mij eens.
Britney zou ook in seizoen 5 in I was made to love de rol van Arpil spelen, maar dit werd gecancelled door haar drukke werkschema. Gelukkig maar. Niet dat die rol zo groot of belangrijk was. Ik heb haar toch liever op het podium dan op tv (ben overigens geen fan van haar muziek ).
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 24-05-2002, 16:56
Verwijderd
Jakkes, Britney Spears! Crossroads heb ik niet gezien, en eerlijk gezegd heb ik er ook geen behoefte aan...

Oh be4 I forget: 2 spoiler pics van Willow. Jaiks, black hair!

En voor degene die ze al kennen: excuses



Met citaat reageren
Oud 24-05-2002, 17:07
Verwijderd
Ik vind haar nog steeds freaky....
Met citaat reageren
Oud 24-05-2002, 17:15
Verwijderd
Waarom heeft ze van die dingen op haar kop? En zwart haar? Evil-heid-dingen? Wicked

Aaaah, neej, geen Britney Spears in Buffy... God nee...
Met citaat reageren
Oud 24-05-2002, 20:14
ShadowLady
ShadowLady is offline
Citaat:
Inge13 schreef:


#buffy@irc.undernet.org ???

Is een URL? Me is confused.......
het is de bedoeling dat je confused bent, anders zouden te veel mensen het gaan gebruiken, je hebt er idd mirc voor nodig

Hmm ik denk dat de rol van mindless pre-programmed robot Britney op het lijf geschreven is. maar ik denk niet dat ze het veel beter zou kunnen doen dan de actrice die ze nu voor april hebben gekozen.. vond dat echt goed acteer werk.

vind willow trouwens der ongelooflijk evil uit zien zow.. wel leuk.. maar vond evil vamp willow toch leuker.. ze hebben wel leuk dat zelfde "Bored now." regeltje

en volgens mij ben ik het enigste persoon op deze aardkloot die faith niet de bom of wat dan ook vind
Met citaat reageren
Oud 24-05-2002, 22:31
maryana
maryana is offline
willow heeft trouwens met wesley he?? in het echt dan.
die nu in angel speeld. ik moet er nog steeds aan wennen.

en wat gaat er trouwens met glory gebeuren, weten jullie dat?
Met citaat reageren
Oud 24-05-2002, 23:05
Verwijderd
Citaat:
maryana schreef:
willow heeft trouwens met wesley he?? in het echt dan.
die nu in angel speeld. ik moet er nog steeds aan wennen.

en wat gaat er trouwens met glory gebeuren, weten jullie dat?
Steeds aan wennen? Ik vind ze wel een cute couple

En wat er met Glory gaat gebeuren? Only time will tell.....
Met citaat reageren
Oud 24-05-2002, 23:41
Verwijderd
Citaat:
ShadowLady schreef:

het is de bedoeling dat je confused bent, anders zouden te veel mensen het gaan gebruiken, je hebt er idd mirc voor nodig

Hmm ik denk dat de rol van mindless pre-programmed robot Britney op het lijf geschreven is. maar ik denk niet dat ze het veel beter zou kunnen doen dan de actrice die ze nu voor april hebben gekozen.. vond dat echt goed acteer werk.

vind willow trouwens der ongelooflijk evil uit zien zow.. wel leuk.. maar vond evil vamp willow toch leuker.. ze hebben wel leuk dat zelfde "Bored now." regeltje

en volgens mij ben ik het enigste persoon op deze aardkloot die faith niet de bom of wat dan ook vind
Ja, dat evil vamp willowtje was idd heel strak!! En het bored now ook!! *heeft net aflevering 20 gekeken* Nou nog 21!! Ik wil Spike z'n wensje zien doen!! ^_______________^

Faith is wel cool, tenminste, in het begin. Daarna werd ze een beetje errug... errug... Vonnur wel weer leuk in Buffy's lichaam
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-05-2002, 13:24
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Ik vond het wel een coole Season Finale, maar het grootste hoogtepunt daarin was voor mij GILES!!! Ik vond het echt wel verschrikkelijk cool hoe hij magische krachten had en hoe hij die gebruikte (woohoo!). En dan dat gesprek met Buffy waarin hij (en haar) de slappe lach kregen..... lief! Schattig!

Ik kreeg het wel een klein beetje benauwd toen hij dreigde te sterven.... Ik vond het trouwens wel kut dat Anya toen bij hem was, ik had véél liever gehad dat Buffy toen bij hem was (kun je je voorstellen hoe bezorgd en misschien wel hysterisch zij zou worden?). En ja, inderdaad, ik ben een Buffy/Giles 'shipper. No flames, please.

O ja, en ik vond het trouwens ook kut dat Anya Buffy en Giles in hun moment stoorde, toen ze elkaar net zo innig vasthielden. Ik denk dat ik Anya steeds minder leuk begin te vinden....

Mijn favoriete scène/moment van de aflevering was dus natuurlijk:



Ik werd trouwens ook een beetje wild van die manier waarop Giles zei: ''You've cut your hair.''

Anyway, dat liedje op het eind van de aflevering vond ik ook hartstikke mooi! Het is ''Prayer Of St. Francis'' van Sarah McLachlan, echt geweldig mooi! Ik heb het al gedownload bij KaZaA en nu draai ik het non-stop..... wauw.... *zucht*

Okee, ik stop nu wel weer met rambling.

Ripper
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump

Laatst gewijzigd op 26-05-2002 om 13:30.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2002, 15:14
Verwijderd
Citaat:
Ripper schreef:
Ik vond het wel een coole Season Finale, maar het grootste hoogtepunt daarin was voor mij GILES!!! Ik vond het echt wel verschrikkelijk cool hoe hij magische krachten had en hoe hij die gebruikte (woohoo!). En dan dat gesprek met Buffy waarin hij (en haar) de slappe lach kregen..... lief! Schattig!

Ik kreeg het wel een klein beetje benauwd toen hij dreigde te sterven.... Ik vond het trouwens wel kut dat Anya toen bij hem was, ik had véél liever gehad dat Buffy toen bij hem was (kun je je voorstellen hoe bezorgd en misschien wel hysterisch zij zou worden?). En ja, inderdaad, ik ben een Buffy/Giles 'shipper. No flames, please.

O ja, en ik vond het trouwens ook kut dat Anya Buffy en Giles in hun moment stoorde, toen ze elkaar net zo innig vasthielden. Ik denk dat ik Anya steeds minder leuk begin te vinden....

Mijn favoriete scène/moment van de aflevering was dus natuurlijk:



Ik werd trouwens ook een beetje wild van die manier waarop Giles zei: ''You've cut your hair.''

Anyway, dat liedje op het eind van de aflevering vond ik ook hartstikke mooi! Het is ''Prayer Of St. Francis'' van Sarah McLachlan, echt geweldig mooi! Ik heb het al gedownload bij KaZaA en nu draai ik het non-stop..... wauw.... *zucht*

Okee, ik stop nu wel weer met rambling.

Ripper
Dat aflevering 21? Giiiiles!! Me luv Giles!! ^______________^
Met citaat reageren
Oud 26-05-2002, 15:28
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Citaat:
Morgan schreef:
Dat aflevering 21? Giiiiles!! Me luv Giles!! ^______________^
Nee, die foto komt uit aflevering 22, ''Grave''. Wil je meer foto's zien van de ''Grave'' aflevering? Ga dan naar:

http://www.queenou.firstream.net/grave/index.htm

Wil je alleen maar uitsluitend foto's van Giles zien in de ''Grave'' aflevering? Ga dan naar:

http://mlagnew.members.atlantic.net/buffy622.html

Trouwens, 'k ben blij te horen dat je Giles ook net zo zeer apprecieert als ik, hehe.

Hier nog ff een paar fotootjes van Giles uit ''Grave'' (ik kon het niet laten, hehe):









Okee, dat is wel genoeg, denk ik.

Ripper
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Met citaat reageren
Oud 26-05-2002, 15:36
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Citaat:
Sookie schreef:
Okey, ff een vraag voor diegenen die seizoen 1 t/m 6 al helemaal hebben gezien. Wat is je top 6?
Mijn top 6 is:

1. Seizoen 5.
2. Seizoen 6.
3. Seizoen 3.
4. Seizoen 2.
5. Seizoen 4.
6. Seizoen 1.



Ripper
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Met citaat reageren
Oud 26-05-2002, 15:50
Verwijderd
Zo te zien is seizoen 6 jouw helemaal niet tegengevallen. Anderen vinden juist dat dit seizoen het allerslechtst was. Niet dat ik er met hun mee eens ben. Seizoen 6 is wel wat beter dan seizoen 4, hoewel in dat seizoen ook heel goede afleveringen tussen zaten zoals Something Blue, Hush, Who are you, Primeval. Het minst interessante seizoen voor mij is seizoen 1. Daar hadden ze per week een nieuw monster dat ook meteen weg was. Beetje saai dus, alhoewel....toch erg leuk
Met citaat reageren
Oud 26-05-2002, 16:47
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Citaat:
Sookie schreef:
Zo te zien is seizoen 6 jouw helemaal niet tegengevallen. Anderen vinden juist dat dit seizoen het allerslechtst was. Niet dat ik er met hun mee eens ben.
Ik kan best begrijpen dat velen teleurgesteld waren in seizoen 6, met al dat geweld, sex en de depressiviteit in dat seizoen. Sommige mensen kunnen daar niet tegen. Het is een donker seizoen, en Joss wilde met seizoen 6 ook naar de 'dark place' gaan, iets wat ik zelf leuk vond om te zien. I love the dark place. Voor mij hoeft Buffy niet altijd 'lighthearted' te zijn, soms vind ik dat zelfs saai, daarom vond ik het donkere seizoen 6 erg goed.
Hoogtepunten van seizoen 6 zijn voor mij o.a. vooral de afleveringen ''Bargaining'', ''Tabula Rasa'', ''Once More With Feeling'' en ''Grave.''

Natuurlijk vond ik ook dat het seizoen dieptepunten heeft, zoals ieder seizoen. Geen enkel seizoen is perfect. Voor mij is het grootste dieptepunt dat Giles wegging naar Engeland, ik vond het erg kut dat hij er voor de rest niet meer was tot aan ''Grave.'' Maar ja, als het aan Joss lag, was Giles ook niet weggegaan naar Engeland, maar hij kon niet anders, omdat acteur Anthony Stewart Head meer tijd met zijn familie in Engeland wilde doorbrengen, iets waar ik hem wel gelijk in geef.

In ieder geval, al met al vond ik seizoen 6 een heel leuk, spectaculair en bijzonder seizoen. Ik kijk al uit naar seizoen 7! Je weet wat ze zeggen..... save the best for last.

Ripper
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Met citaat reageren
Oud 26-05-2002, 17:15
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Geïnteresseerd om te horen wat Joss Whedon op 22 mei heeft gezegd over seizoen 7 in de Bronze (= het forum op de officiële ''Buffy'' site)?

Lees het hier...... (Oh, en Joss' kleur in de Bronze is groen, daarom heb ik deze tekst ook maar groen gemaakt.)

Been gone a while, come to say hi
Posted by: Joss - May 22, 2002, 1:32 AM


to all you folk still hanging. I'm hoping some color will identify me as who i is, but always have th' trubs when it comes to remembering my password. Meanwhilst, ALY FRIKKIN' HANNIGAN. I'm just saying. I loovs her. Always have. Plus with the kicking, double shot to the head, be still my heart. Show fun. Think I'll try having three.


~~~~

Everything that's going to happen
Posted by: Joss - May 22, 2002, 1:56 AM


As people who have been around for a while know, I always like to get on the "net" and reveal aboslutely everything that's going to happen next year. That way, you don't spend all summer stressing. Here's the important points:

1) Buffy will become a "vampire slayer". I can't really explain what that means yet, 'cause Doug hasn't explained it to me. But it seems to point towards ADVENTURE!

2) Format change: from now on, the first half hour will be about Buffy FIGURING OUT what the monster is, and the second half hour will be about Sam Waterston PROSECUTING the monster.

3) We're easing back on the goats. There've been complaints.

4) Because of the coincidental movie name issue, we will no longer refer to the kids as the "Scooby" Gang. They will be known as the "Scooby Doo, The Film, Coming This Christmas To Your Local DVD Store" gang. Or possibly the "Sharks".

5) The gay thing is so passe. We're over that. But honestly, that's just the way Clem ACTS. We're having a talk.

6) A lot of people were confused at the end when Spike wanted his fish order changed. SOLE, people. Jeez. We HAVE a vampire with a SOUL, you think we're doing that again?

7) Cardigans, cardigans, cardigans.


~~~~

pt II
Posted by: Joss - May 22, 2002, 1:56 AM


Okay, then. Feel a little weird about putting that all out there so soon, but I'm sure it was all gonna come out on Ain't-it-spoiled anyhoo, so.... (can you believe the lame fish joke? and I'm supposed to have THREE shows! Some's alseep at the wheel, me getting more shows...)

Soo... I guess there's not much more to say. 'CEPT: We're busting Ass (mostly Fury's, he volunteered, PLEASE don't ask) to put next year into shape and once again, I'm bursting with excitement. I'm not saying a damn thing (as per usual) but it's an exciting new arc and I may get to shoot a little bit of it in England... Next year we take it up a notch. Swear to the Sky Bully.

yours ever,

me (j)


~~~~

exit me, pursued by bear
Posted by: Joss - May 22, 2002, 2:15 AM


There is no bear. That was a lie. But I am leaving. Just wanted to say thanks for watching, y'all come back, etc... also, I read occasionally that people haven't been as happy with this year (actually, I hear that every year), show's not the same... not from eveeryone, but it comes up, and I just wanna say this: Dis not th' Nox. Say not that I'm not into it, Marti's not getting it done, anything of that sort... Fact is, I'm in this show up to my neck always. Same With Angel and yup, Firefly too. And I've read that I've blown off one for the other -- He's over Buffy, Firefly is just a contractual obligation, he didn't even CREATE the Rockford Files, why's he taking credit for it... I've heard it all. And it ain't necessarily so. Marti (She of the great brain and great beauty) and I shaped this year very carefully, and while we made mistakes (as we do every year), we made our show. We explored what we wanted to, said what we meant. You don't have to like it, but don't think it comes from neglect. That would give me hurty feelings. Next year is gonna be the greatest challenge of my life, but I've got all three shows lined up thematically, i've got amazing writers and stupendous casts, I'm excited. It feels like the beginning. Joss, year one.

Just wait.


~~~~

over the gay thing, revisited
Posted by: Joss - May 22, 2002, 2:27 AM


Thought I was out, but.... had one more thing to add. I killed Tara. Some of you may have been hurt by that. It very unlikely it was more painful to you than it was to me. I couldn't even discuss it in story meetings without getting upset, physically. Which is why I knew it was the right thing to do. Because stories, as I have so often said, are not about what we WANT. And I knew some people would be angry with me for destroying the only gay couple on the show, but the idea that I COULDN'T kill Tara because she was gay is as offensive to me as the idea that I DID kill her because she was gay. Willow's story was not about being gay. It was about weakness, addiction, loss... the way life hits you in the gut right when you think you're back on your feet. The course of true love never did run smooth, not on my show. (only Dennis Franz has suffered more than my characters.) I love Amber and she knows it. Eventually, this story will end for all of them. Hers ended sooner.

Or did it......?

Yeah, it did.




Ripper
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump

Laatst gewijzigd op 26-05-2002 om 17:18.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2002, 20:25
Verwijderd
Deze man heeft echt humor
Met citaat reageren
Oud 30-05-2002, 21:30
Verwijderd
Wihihi ... Joss heeft humor joh!


Ikkuh wil seis 6 downloaden, maar Kazaa is kapot, aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah! *me hates kazaa*

Aaaaaaaanyhow, willen er geen Buffy-fans chatten, ripper ofsow? Lijkt me wel gezellie...... Just an idea? Kjoetig........

En hier nog wat plaatjes:









That's it for now... see yaz
Knuf Inge
Met citaat reageren
Oud 30-05-2002, 23:04
Verwijderd
Whaha, die was cool, Giles als een demon

Ik vind seizoen 6 wel cool, maar dat komt voornamelijk omdat ik een Spike fanaat ben Toch blijf ik Angel-Buffy fan, dat was gewoon *echte* liefde. Da's cool

Ik vond seizoen 1 zelf wel leuk (Angel ).

Ow, nog vraagje, zijn hier ook van die Dawn haters? Want ik vind haar juist cool. Geen idee waarom, ze lijkt vast op mij of zo
Met citaat reageren
Oud 31-05-2002, 12:27
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Citaat:
Inge13 schreef:
Aaaaaaaanyhow, willen er geen Buffy-fans chatten, ripper ofsow? Lijkt me wel gezellie...... Just an idea? Kjoetig........
*biedt zich aan* Add me maar bij MSN, mijn e-mail is l.paulis@hetnet.nl en mijn nick is Lucius Aurelius.

Citaat:
Inge13 schreef:
En hier nog wat plaatjes:
WAAAAH! Die foto van Giles met Spike is zóóóó SEXY, eveneens als die foto van Buffy & Giles! Yeah, baby!

Citaat:
Morgan schreef:
Ow, nog vraagje, zijn hier ook van die Dawn haters? Want ik vind haar juist cool. Geen idee waarom, ze lijkt vast op mij of zo
Ik ben géén Dawn-hater, ik vind haar juist ook cool! Ik snap alleen niet waarom sommige mensen haar haten. Eerlijk gezegd vind ik Dawn eigenlijk zelfs cooler dan Tara of Anya....

Ripper
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 31-05-2002, 16:47
Verwijderd
Citaat:
Ripper schreef:


*biedt zich aan* Add me maar bij MSN, mijn e-mail is l.paulis@hetnet.nl en mijn nick is Lucius Aurelius.
Cool ik heb je toegevoegd!

Citaat:
Ripper schreef:

Ik ben géén Dawn-hater, ik vind haar juist ook cool! Ik snap alleen niet waarom sommige mensen haar haten. Eerlijk gezegd vind ik Dawn eigenlijk zelfs cooler dan Tara of Anya....
*Agreet*
Met citaat reageren
Oud 31-05-2002, 18:04
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Citaat:
Inge13 schreef:
*Agreet*
Moet met een 'd', niet met een 't', suffie!

Ripper
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Met citaat reageren
Oud 31-05-2002, 18:08
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Wie leest hier trouwens Buffy fanfiction? Zo ja, fanfic van wat voor koppels? En op welke site?

Ik lees altijd Buffy/Giles fic, maar ja, daar ben ik ook een B/G 'shipper voor, hè? B/G fanfic lees ik altijd op:

http://www.buffygiles.com/archive/index.htm

Ik denk er trouwens aan om zelf een B/G fic te schrijven.....

Ripper
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Met citaat reageren
Oud 31-05-2002, 18:14
Verwijderd
Citaat:
Ripper schreef:
Wie leest hier trouwens Buffy fanfiction? Zo ja, fanfic van wat voor koppels? En op welke site?

Ik lees altijd Buffy/Giles fic, maar ja, daar ben ik ook een B/G 'shipper voor, hè? B/G fanfic lees ik altijd op:

http://www.buffygiles.com/archive/index.htm

Ik denk er trouwens aan om zelf een B/G fic te schrijven.....

Ripper
Buffy Angel op ff.net (hoewel daar voornamelijk Spike-Buffy's zijn, maar die vind ik niet zo boeiend meer). Alles met Willow (Willow-Spike is cool!!)... Ik vind het meeste wel leuk, maar ik ben dan ook een fluff

Ik lees alles, als het maar romantisch/spicy is. Vind alles leuk, ookal is het Spike-Xander XD
Met citaat reageren
Oud 01-06-2002, 02:59
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline


O ja, over Buffy/Spike gesproken.... wie vindt de term 'Spuffy' ook zo irritant? En 'Spanya' (voor Spike/Anya)? Ik kan ze niet uitstaan!

Ik moet er niet aan denken dat ze Buffy/Giles zouden ombouwen tot Biles of Guffy..... OMG!

Ripper
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Met citaat reageren
Oud 01-06-2002, 13:20
Verwijderd
Citaat:
Ripper zei:
Moet met een 'd', niet met een 't', suffie!
Okeeys, "Agreed" dan

Die termen zijn idd irri, Spuffy? Spanya? Krijg je dan ook Spillow voor Spike/Willow? Iehieu!

En over fanfic: jaaaaaaah!
Ofwel: ik lees ook veel fanfic, vooral Spike/Buffy, Xander/Spike en Giles/anyone.

Kweet een goede site voor fanfic, of eik 2:
http://www.rsvlonline.net/shoshanna/home.html
en
http://www.my-immortal-beloved.co.uk/menu2.html
Met citaat reageren
Oud 01-06-2002, 13:48
Verwijderd
Citaat:
Ripper schreef:


O ja, over Buffy/Spike gesproken.... wie vindt de term 'Spuffy' ook zo irritant? En 'Spanya' (voor Spike/Anya)? Ik kan ze niet uitstaan!

Ik moet er niet aan denken dat ze Buffy/Giles zouden ombouwen tot Biles of Guffy..... OMG!

Ripper
Ik heb er idd een gigantische hekel aan. Da's net zoiets als Truten (voor degenen die nooit in de DBZ fan scene komen - Trunks-Goten ) of alle andere dingen.

Hehhehehh... Xike. Spander. Gike. Spiles! Hier kun je eigenlijk wel leuke geintjes mee maken!! ^__^
Met citaat reageren
Oud 01-06-2002, 15:13
WinterQueen
WinterQueen is offline
ff over dat Britney in Buffy gaat spelen.. dat stond 2 jaar geleden ook al in die kutbladen, dus dat zegt niet zoveel..
Met citaat reageren
Oud 01-06-2002, 16:38
Verwijderd
Citaat:
Ripper schreef:


O ja, over Buffy/Spike gesproken.... wie vindt de term 'Spuffy' ook zo irritant? En 'Spanya' (voor Spike/Anya)? Ik kan ze niet uitstaan!

Ik moet er niet aan denken dat ze Buffy/Giles zouden ombouwen tot Biles of Guffy..... OMG!

Ripper
Ik vind het wel geinig!
Met citaat reageren
Oud 07-06-2002, 17:49
TheGift
TheGift is offline
Hoi Iedereen,

kben nieuw hier en kheb nog niet echt de tijd gehad om heel deze pagina te lezen :-s

Kwou wel ff kwijt dat iedereen die fan is van buffy me mag toevoegen op men msn spiderman_16@msn.com

En alle coole footootjes en info is ook welkom !!

Tot snel iedereen !

Dennis (Belgium )
Met citaat reageren
Oud 08-06-2002, 02:34
Did I Do That?
Avatar van Did I Do That?
Did I Do That? is offline
Weet een van jullie wanneer we de afleveringen van seizoen 7 kunnen zien (downloaden)?

*is heel erg nieuwsgierig*
__________________
It's hard to scream when you can't breathe.....
Met citaat reageren
Oud 08-06-2002, 11:04
Verwijderd
Citaat:
Did I Do That? schreef:
Weet een van jullie wanneer we de afleveringen van seizoen 7 kunnen zien (downloaden)?

*is heel erg nieuwsgierig*
Rond eind september worden de nieuwe afleveringen in de Verenigde Staten uitgezonden.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2002, 13:54
scala
scala is offline
Damn, wat weten jullie d'r veel vanaf ok ik kijk het nog niet zo lang, maar tis wel leuk om dit te lezen

maar als ik het goed begrijp, wordt nu seizoen 5 uitgezonden en is dus bijna afgelopen? waar of hoe hebben jullie dan seizoen 6 gezien? internet zeker....weet iemand wanneer buffy dan weer wordt uitgezonden?
Met citaat reageren
Oud 08-06-2002, 15:09
Verwijderd
Citaat:
scala schreef:
Damn, wat weten jullie d'r veel vanaf ok ik kijk het nog niet zo lang, maar tis wel leuk om dit te lezen

maar als ik het goed begrijp, wordt nu seizoen 5 uitgezonden en is dus bijna afgelopen? waar of hoe hebben jullie dan seizoen 6 gezien? internet zeker....weet iemand wanneer buffy dan weer wordt uitgezonden?
kazaa ja
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:22.