Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-12-2004, 17:51
ikkeleerlinge
ikkeleerlinge is offline
Citaat:
nare man schreef op 22-12-2004 @ 18:12 :
Waar heb je het in godsnaam over? Jij hebt een familielid dat superambitieus is en zeer succesvol. Point being? Haalt dat ene voorbeeld mijn stelling onderuit? Nee, dacht het ook niet.
En ondanks ze zo ambitieus is, staat dat haar juist in de weg, in Nederland dan. Omdat mensen dit allochtonen niet gunnen, en hun zoveel mogelijk tegenwerken. Neem nou als voorbeeld dat er al 3 keer tentamens van haar zijn 'verloren'. Hoe vaak gebeurt zoiets?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-12-2004, 18:22
Verwijderd
Citaat:
ikkeleerlinge schreef op 22-12-2004 @ 18:51 :
En ondanks ze zo ambitieus is, staat dat haar juist in de weg, in Nederland dan. Omdat mensen dit allochtonen niet gunnen, en hun zoveel mogelijk tegenwerken. Neem nou als voorbeeld dat er al 3 keer tentamens van haar zijn 'verloren'. Hoe vaak gebeurt zoiets?
Weet je, jij hebt echt een serieus probleem. Je kunt namelijk geen onderscheid maken tussen jouw eigen persoonlijke ervaringen en de situatie als geheel. Misschien heeft dat meisje gewoon pech gehad. Ik kan jou zo twintig jongeren noemen, waaronder Turken, Marokkanen, Syriërs en Iraniërs, die allemaal succesvol zijn, waarvan sommigen hun studie zelfs al doorlopen hebben en werk hebben. Dat is dus twintig van mij tegen één van jou. Verslagen met je eigen wapenen. En nou ophouden met die nonsens.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2004, 19:04
RanC
Avatar van RanC
RanC is offline
Citaat:
ikkeleerlinge schreef op 22-12-2004 @ 18:51 :
En ondanks ze zo ambitieus is, staat dat haar juist in de weg, in Nederland dan. Omdat mensen dit allochtonen niet gunnen, en hun zoveel mogelijk tegenwerken. Neem nou als voorbeeld dat er al 3 keer tentamens van haar zijn 'verloren'. Hoe vaak gebeurt zoiets?
Haha.
Het leven is hard.
Haha.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2004, 20:15
ikkeleerlinge
ikkeleerlinge is offline
Citaat:
nare man schreef op 22-12-2004 @ 19:22 :
Weet je, jij hebt echt een serieus probleem. Je kunt namelijk geen onderscheid maken tussen jouw eigen persoonlijke ervaringen en de situatie als geheel. Misschien heeft dat meisje gewoon pech gehad. Ik kan jou zo twintig jongeren noemen, waaronder Turken, Marokkanen, Syriërs en Iraniërs, die allemaal succesvol zijn, waarvan sommigen hun studie zelfs al doorlopen hebben en werk hebben. Dat is dus twintig van mij tegen één van jou. Verslagen met je eigen wapenen. En nou ophouden met die nonsens.
Neuh denk het toch niet meneer de autochtoon die er niets van weet en heeft ervaren.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2004, 21:53
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
ikkeleerlinge schreef op 22-12-2004 @ 16:58 :
Ja tuurlijk komen wij voor onszelf op. Ik wel in ieder geval. Maar we zijn hier in de minderheid. Ik weet niet of je het weet maar jij kraamt echt onzin uit het slaat nergens op wat jij zegt pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
verzucht alles wat je wilt, je krijgt er geen gelijk door.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 23-12-2004, 00:09
Verwijderd
even tijd voor een KORTE, EENDUIDIGE verklaring:

>> Een te verwerpen discriminatie.



(maar ja, ALLE discriminaties zijn te verwerpen... daarom noemen ze ook 'discriminatie' dus.. )

Laatst gewijzigd op 23-12-2004 om 05:18.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2004, 10:28
RanC
Avatar van RanC
RanC is offline
Citaat:
ikkeleerlinge schreef op 22-12-2004 @ 21:15 :
Neuh denk het toch niet meneer de autochtoon die er niets van weet en heeft ervaren.
Verhuis dan terug naar waar je vandaan komt als het hier zo slecht is.
Of behoor jij tot die groep "radicaliserende" allochtonen?

Ik ken meer dan genoeg allochtonen die het beter doen dan autochtonen. Jou geval is dus een uitwas, een te negeren incident.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:14.