Oud 12-01-2020, 16:24
Verwijderd
**Ik ben eroverheen gestapt, dus de hele story laat ik nu achter me. Thanks!**

Laatst gewijzigd op 14-01-2020 om 18:12. Reden: niet meer relevant
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-01-2020, 18:32
Verwijderd
Je kan er niet zo goed mee omgaan. Je moet ook je eigen aandeel er in zien.

Je komt op mij nogal opdringerig over, ze hoeft zich nergens voor te verantwoorden. Ze is nog maar net single en dat is best een klap voor iemand, ook als diegene het zelf heeft uitgemaakt. Oke, het is niet zo netjes gegaan met het cancelen van afspraken. Maar aan de andere kant, wat waren jullie nu precies van elkaar? Maar snappen met andere jongens maakt jou chagrijnig, waarom? Waarom mag ze dat niet? Dat is echt een huge red flag wat mij betreft.

Kan best zijn dat dat voor haar ook een afknapper is geweest. Logisch dat ze dus antwoord wilde toen je via snap vertelde dat je geïrriteerd was.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2020, 18:36
Verwijderd
Je gaat dus ook niet naar haar verjaardagsetentje. Uithuilen en geen contact meer.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2020, 21:57
Verwijderd
Als ik iemand nog niet zo goed ken en het contact is veelal via een app, dan komt er van mijn kant ook niet zoveel, omdat via de app zo onpersoonlijk is. Mensen die ik beter ken, krijgen dan soms sneller antwoord, omdat dat zonder intermenselijk contact beter lukt.

Als iemand dan zo opdringerig gaat doen, dan ben ik ook snel weg.

Met je "klein kutantwoord", aansteller.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2020, 22:16
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Als ik iemand nog niet zo goed ken en het contact is veelal via een app, dan komt er van mijn kant ook niet zoveel, omdat via de app zo onpersoonlijk is. Mensen die ik beter ken, krijgen dan soms sneller antwoord, omdat dat zonder intermenselijk contact beter lukt.

Als iemand dan zo opdringerig gaat doen, dan ben ik ook snel weg.

Met je "klein kutantwoord", aansteller.
ditto
Met citaat reageren
Oud 12-01-2020, 22:22
voetbalfreak6
voetbalfreak6 is offline
Citaat:
Als ik iemand nog niet zo goed ken en het contact is veelal via een app, dan komt er van mijn kant ook niet zoveel, omdat via de app zo onpersoonlijk is. Mensen die ik beter ken, krijgen dan soms sneller antwoord, omdat dat zonder intermenselijk contact beter lukt.

Als iemand dan zo opdringerig gaat doen, dan ben ik ook snel weg.

Met je "klein kutantwoord", aansteller.
Die laatste zin hoeft dan ook weer niet.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2020, 22:23
Verwijderd
Citaat:
Hi! Ik ben een groentje hier op dit forum, dus vergeef me als ik iets fout heb gedaan :')
Achtergrondinfo: Student, 19 jaar oud, houdt van sport, feestjes, op reis gaan en met vrienden chillen
Sinds deze studie heb ik veel nieuwe connecties kunnen maken, waaronder ook een hele leuke medestudente. Na een paar maanden school zocht ik wat meer contact 1op1, meestal via app/snapchat. We zaten tenslotte in het begin een paar weken in dezelfde projectgroep. Sprak haar ook wel in real, maar dat gebeurde af en toe in onze vriendenkring in de klas.

Dat ging wel prima en na een paar weken had ze het uitgemaakt met haar toenmalige vriend en stopte met werk. Ik had het gevoel dat dat door mij kwam toen ik ooit zei van: Grab your tits en maak er werk van. Lang verhaal.

Anyhow onze gesprekken werden wat flirteriger, we facetimeden wel is en ze gaf 2/3 keer hints in de trend dat ik voor haar iets zou moeten maken; ik hou van koken trouwens. Naja daar ging ik op in en we hadden een date gepland. Helaas ging het niet door, ze was ziek geworden door verkeerd eten de avond ervoor. Baalde natuurlijk flink, want had gereserveerd voor een activiteit.

Ze kwam zelf met het voorstel voor een nieuwe afspraak, voor over twee weken. Een paar dagen erna stelde ze voor om het een date te maken. Helemaal cool toch?
Helaas. Een aantal dagen erna nam het contact af, ze liet me lang wachten op antwoord, ze liet me soms blauw staan en de flirterigheid was zowat verdwenen van haar kant. Ik hoorde van anderen dat ze met jongens snapte, wat me best chagrijnig maakte.

De week van de date. Contact onder elkaar was er nouwelijks, ookal zaten we in dezelfde vriendengroep. Opeens wilde haar ouders dat ze meeging naar iets op de dag van de date. Ze had zich niet expliciet afgemeld. Ik werd dus best wel geïrriteerd...
Datzelfde weekend had ze gezegd dat ze liever vrienden wilde blijven, dat ze dacht dat ik niet meer kon op de dag van de date en zag dat ze wat anders was gaan doen...

Sindskort ook nog op snapchat had ik gestuurd dat ik me irriteerde aan shit (perongeluk) en toen vroeg ze of ze zich aangesproken moest voelen. Ze wilde antwoord. Heb toen in een spraakmemo verteld wat ik ervan vond en waarom ik haar op afstand houd. Nooit meer antwoord op gehad.

Volgens een paar vrienden heeft ze me nog flink aan te lijntje gehouden in die tijd na de gecancelde date (ook via tinder ''als grap'' waarschijnlijk) en heb ik nog steeds een klein zwak voor d'r af en toe. Moet ik nu contact minimaal houden of zit hier nog een kans in ofzo? Het is heel verwarrend. Ook nu ze me uitgenodigd heeft voor haar bday etentje aankomende week... Geen idee wat ik nu aan moet met deze situatie.
Ohmegot dit riekt zo extreem naar een NiceGuy
Met citaat reageren
Oud 12-01-2020, 22:24
Verwijderd
Je hebt het verdiend eah, dat contact. Stom mens *huil*

Laatst gewijzigd op 12-01-2020 om 22:29.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2020, 22:25
Verwijderd
Citaat:
Die laatste zin hoeft dan ook weer niet.
Uh jawel, want...... gelukkig hebben deadlock om te zeggen wat ik denk (En ik ben een vrouw en deal wel vaker met dit soort mannen) dus jaja deadlock kom er maar in:

Citaat:
Ohmegot dit riekt zo extreem naar een NiceGuy
Met citaat reageren
Oud 12-01-2020, 22:27
Verwijderd
Ik date heel veel met alles wat leeft en menselijk is en ik houd daar wel vriendschappen aan over, maar als een gast zo doet vind ik het al snel niet meer de moeite waard. En JA bij mijn mannelijke vrienden zitten ook mannen bij die oprecht veel meer gevoelens hadden. Die accepteren dat gewoon. Niks "sneue gefriendzonede mannen", maar leuke mannen die weten whatsup.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2020, 22:28
voetbalfreak6
voetbalfreak6 is offline
Ik weet precies hoe jij je voelt. Je komt inderdaad opdringerig en overdreven over in dit topic, en ik weet dat je het niet zo bedoeld. Een zwak voor iemand hebben kan zo gevaarlijk zijn als jij de enige bent die die zwak heeft van de 2. Je gaat constant op app zitten kijken of ze online is bijvoorbeeld, je wordt gek als ze je op blauw laat. Zij vindt je gwn niet leuk genoeg en waarschijnlijk daal je alleen maar verder naar beneden als je contact met dr houdt. Stop het contact, ga verder met je leven. Als contact niet valt te vermijden, houd jezelf niet voor de gek en houdt het bij vriendschap. Laat je niet irriteren door de mensen die hierop reageren want die begrijpen je net verkeerd, ookal hebben ze wel gelijk en is het de harde realiteit
Met citaat reageren
Oud 12-01-2020, 22:29
voetbalfreak6
voetbalfreak6 is offline
Citaat:
Ohmegot dit riekt zo extreem naar een NiceGuy
True!! Niceguy inderdaad. Dat komt omdat die een zwak voor dr heeft. Ik spreek uit ervaring. Dit is heel benauwend als t te snel voor de dame gaat of als ze nog niet veel interesse heeft.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2020, 22:31
Verwijderd
Citaat:
True!! Niceguy inderdaad. Dat komt omdat die een zwak voor dr heeft. Ik spreek uit ervaring. Dit is heel benauwend als t te snel voor de dame gaat of als ze nog niet veel interesse heeft.
Je weet niet wat een niceguy is. Een niceguy is een fucking creep die niet weet wat grenzen zijn. Check die subreddit.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2020, 22:32
Verwijderd
Citaat:
Ik weet precies hoe jij je voelt. Je komt inderdaad opdringerig en overdreven over in dit topic, en ik weet dat je het niet zo bedoeld. Een zwak voor iemand hebben kan zo gevaarlijk zijn als jij de enige bent die die zwak heeft van de 2. Je gaat constant op app zitten kijken of ze online is bijvoorbeeld, je wordt gek als ze je op blauw laat. Zij vindt je gwn niet leuk genoeg en waarschijnlijk daal je alleen maar verder naar beneden als je contact met dr houdt. Stop het contact, ga verder met je leven. Als contact niet valt te vermijden, houd jezelf niet voor de gek en houdt het bij vriendschap. Laat je niet irriteren door de mensen die hierop reageren want die begrijpen je net verkeerd, ookal hebben ze wel gelijk en is het de harde realiteit
Je snapt er geen donder van en wat je zegt is verkeerd.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2020, 22:32
Verwijderd
Ja precies dat bedoel ik.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2020, 22:37
Verwijderd
Verder wil ik nog zeggen dat het nu eenmaal voorkomt dat een man een zwak heeft voor een vrouw, dat is niks pussy aan, dat is niks niet stoer zijn etc. Een zwak hebben voor iemand is NIET gevaarlijk. Dit gebeurt gewoon, iedereen is menselijk. Het is een idee van het fucking patriarchaat dat mannen niet zwak mogen zijn, ongevoelig moeten zijn etc, en dus zo hard mogelijk op de vrouw moeten jagen etc. Fuck die shit nu een keer.

Laatst gewijzigd op 12-01-2020 om 22:44.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2020, 22:38
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Hé, ik heb zojuist een r/nicegirls video gekeken
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 12-01-2020, 22:39
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Ik wil dit soort types trollen
Met citaat reageren
Oud 12-01-2020, 22:40
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Verder wil ik nog zeggen dat het nu eenmaal voorkomt dat een man een zwak heeft voor een vrouw, dat is niks pussy aan, dat is niks niet stoer zijn etc. Een zwak hebben voor iemand is NIET gevaarlijk. Dit gebeurt gewoon, iedereen is menselijk. Het is een idee van het fucking patriarchaat dat mannen niet zwak mogen zijn, ongevoelig moeten zijn etc, en dus zo hard mogelijk op de vrouw moeten jagen etc. Fuck dit shit nu een keer.
Je kan dit beter beargumenteren dan ik

Precies, its time to stop.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Twijfels
The Messenger
12 18-12-2012 17:08
Liefde & Relatie ff invullen please... ladys
yannickboy2
30 17-08-2010 00:36
Liefde & Relatie Help, wat moet k doen :S
Freaked Reality
49 11-04-2002 19:07
Liefde & Relatie Ik ben er ziek van!
PFP
47 11-04-2002 18:38
Liefde & Relatie contact leggen met een leuke meid
Dotcom
13 05-03-2002 17:14
Liefde & Relatie What should I do
mysteryyy
22 15-02-2002 17:10


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:08.