Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-04-2009, 19:17
BendeBen
Avatar van BendeBen
BendeBen is offline
krom in het horizontale of verticale vlak?
__________________
man, it must be great being you watching me.
Met citaat reageren
Oud 01-05-2009, 02:11
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Citaat:
krom in het horizontale of verticale vlak?
krulstaartje
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Met citaat reageren
Oud 01-05-2009, 11:28
Verwijderd
Citaat:
ik heb er een heeeeele hoop gezien ja
In actie bedoelt ie natuurlijk.

Met citaat reageren
Oud 01-05-2009, 16:50
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
In actie bedoelt ie natuurlijk.



ja dát werd er niet bij gezegd
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 01-05-2009, 19:52
Verwijderd
Citaat:
In actie bedoelt ie natuurlijk.

Anders ontkracht je even de grap
Met citaat reageren
Oud 01-05-2009, 21:04
BendeBen
Avatar van BendeBen
BendeBen is offline
nou ben ik ook wel benieuwd. urologie of wassen? meer kan ik eigenlijk niet verzinnen
__________________
man, it must be great being you watching me.
Met citaat reageren
Oud 01-05-2009, 22:04
Verwijderd
Citaat:
Anders ontkracht je even de grap
Ja sorry, het is natuurlijk alleen grappig als je ook weet wat ze in haar privé- en werkleven doet
Met citaat reageren
Oud 21-05-2009, 23:20
men123
men123 is offline
Dan heb ik dus de ideale penis oO
Met citaat reageren
Oud 22-05-2009, 11:25
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
En nu maar wachten op de pm's, denkt men123.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2009, 11:44
BendeBen
Avatar van BendeBen
BendeBen is offline
__________________
man, it must be great being you watching me.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2009, 11:46
Inanis
Avatar van Inanis
Inanis is offline
Citaat:
Is de ideale penis gewoon niet eentje waar een leuke jongen aan vast zit?
leuke jongen xD
deze wereld werkt niet volgens dergelijke idealistische fantasieen.
__________________
~steer the captain, and you control the ship, ai ai matey arrrr~
~behold my societal vision: nationstates.net/unius ~
Met citaat reageren
Oud 23-05-2009, 06:20
Argai
Avatar van Argai
Argai is offline
Citaat:
En nu maar wachten op de pm's, denkt men123.
Ik heb al gestuurd hoor.
__________________
Keallepoat voor Sortjuh | ICD-9-CM 299.8 | ICD-9-CM 301.81
Met citaat reageren
Oud 26-05-2009, 03:17
Verwijderd
Citaat:
Dan heb ik dus de ideale penis oO
Sorry die heb ik al.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2009, 09:21
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ik heb al gestuurd hoor.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 16-06-2009, 14:09
coecie
Avatar van coecie
coecie is offline
Citaat:
ik vind wel dat als de jongen echt heel leuk is en zijn piemel minder dat het er minder toe doet
Ik heb juist dat hoe beter zijn piemel is, hoe minder het ertoe doet of de jongen wel leuk genoeg is...

Nee, zo erg is het nog net niet gesteld. Maar seks vind ik wel heel erg belangrijk in een relatie, een van de belangrijkste dingen misschien zelfs. En voor mij doet een kleine piemel echt een hele hoop af aan het plezier wat ik van seks kan hebben.

Vorig jaar heb ik het dan ook uitgemaakt met een vriendje omdat hij, hoewel heel leuk, gewoonweg te klein geschapen was. En ik kon maar niet uitleggen aan hem waarom ik het 'ineens' uit wilde maken, net nadat we 'serieuzer' met elkaar waren geworden. Ik voel me er nog steeds lullig over.

Doe mij maar gewoon lekker groot. Ook de kleur is trouwens wel belangrijk, ooit weleens een spierwitte lul gezien? Die slaan paars uit als ze stijf worden, vreselijk.
__________________
hieperdepiepp!
Met citaat reageren
Oud 16-06-2009, 15:08
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Citaat:
En ik kon maar niet uitleggen aan hem waarom ik het 'ineens' uit wilde maken, net nadat we 'serieuzer' met elkaar waren geworden. Ik voel me er nog steeds lullig over.
Biatch, wees dan eerlijk
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Met citaat reageren
Oud 16-06-2009, 15:13
niekiepower
niekiepower is offline
Maar je kan toch niet zeggen tegen een jongen dat je het uitmaakt om zijn piemel! Ik zou dat denk ik ook niet doen, dan bezorg je hem een trauma waar hij nooit meer vanaf komt, terwijl sommige andere meisjes misschien juist zitten te springen om een klein geschapen man wegens vaginisme oid.
__________________
and i would hope that i would never fall in love again, cause that would be the end of everything, and you're everything
Met citaat reageren
Oud 16-06-2009, 15:47
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Citaat:
Maar je kan toch niet zeggen tegen een jongen dat je het uitmaakt om zijn piemel! Ik zou dat denk ik ook niet doen, dan bezorg je hem een trauma waar hij nooit meer vanaf komt, terwijl sommige andere meisjes misschien juist zitten te springen om een klein geschapen man wegens vaginisme oid.
Nee tegen em liegen en zeggen dat het zomaar is, of om een andere reden is lekker aardig.
Maarja als bedrog toch niet zo'n punt is dan is de relatie ook niet de moeite waard.
Als pik het belangrijkste is misschien ook niet, zeker in het geval van een vrouw zijn er alternatieven te bedenken.

En hij zal toch zelf ook wel weten dat hij niet de grootste heeft, en misschien laat hij er dan ooit weleens wat aan doen, aangezien ruiken welke meisjes op een kleine pik zitten te wachten ivm. vaginisme oid. ook niet echt mogelijk is.

Nog los van dat dat een erg beperkte "markt" is.
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Met citaat reageren
Oud 16-06-2009, 17:52
Verwijderd
Citaat:
Nee tegen em liegen en zeggen dat het zomaar is, of om een andere reden is lekker aardig.
Maarja als bedrog toch niet zo'n punt is dan is de relatie ook niet de moeite waard.
Als pik het belangrijkste is misschien ook niet, zeker in het geval van een vrouw zijn er alternatieven te bedenken.

En hij zal toch zelf ook wel weten dat hij niet de grootste heeft, en misschien laat hij er dan ooit weleens wat aan doen, aangezien ruiken welke meisjes op een kleine pik zitten te wachten ivm. vaginisme oid. ook niet echt mogelijk is.

Nog los van dat dat een erg beperkte "markt" is.
Ik zou het ook écht niet zeggen als ik iemand zou dumpen om zoiets, sjeuzus zeg, 't is niet iets waar je iets aan kan doen, en er zijn ook genoeg mensen die het minder of zelfs niks uitmaakt dus waarom die jongen dan nog onzekerder maken dan ie waarschijnlijk al is?

Als iemand zich geroepen voelt om mij te dumpen omdat ie, weet ik veel, m'n tieten echt wanstaltig vindt, dan wil ik dat echt niet horen hoor, dan geloof ik graag dat we gewoon niet goed genoeg matchten.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2009, 23:28
coecie
Avatar van coecie
coecie is offline
Nee, zo'n reden zou ik echt nooit aanvoeren om het uit te maken.

Hoe onbegrijpelijk het 'ik voel het gewoon niet meer, ik ben niet verliefd en bla bla' ook is (wat ook waar was, want als ik het wel allemaal zou voelen had ik het natuurlijk nooit uitgemaakt) Het lijkt me veel pijnlijker als zoiets als je piemel, dat buiten je eigen controle valt wordt aangevoerd als reden voor een break-up.

Sommige vriendinnen van mij houden niet van groot geschapen, we hebben er weleens gesprekken over, want ja ook meisjes praten onderling een hoop over zulke zaken, en van twee van mijn vriendinnen weet ik dat ze mijn passie voor het grootgeschapen lid geenszins delen, van anderen weet ik dat ze er inderdaad niet om malen wat er aan een jongen hangt.

Citaat:
arPos schreef:
En hij zal toch zelf ook wel weten dat hij niet de grootste heeft, en misschien laat hij er dan ooit weleens wat aan doen, aangezien ruiken welke meisjes op een kleine pik zitten te wachten ivm. vaginisme oid. ook niet echt mogelijk is.
Meisjes zoals ik boven noem zijn genoeg voorhanden in de wereld, dus waarom iemand een trauma aanpraten waar hij geen kant mee op kan? Er 'iets aan laten doen' valt namelijk helaas niet binnen de mogelijkheden van chirurgie op het mannelijke geslachtsdeel.
__________________
hieperdepiepp!
Met citaat reageren
Oud 16-06-2009, 23:32
Hulk
Avatar van Hulk
Hulk is offline
Maarja indirect heeft het er ook mee te maken dat je die jongen niet leuk genoeg vindt dan, want als je iemand écht heel leuk vind neem je dat soort dingetjes wel voor lief lijkt me.

Ik zelf hoor gewoon altijd graag de waarheid hoe hard die ook is
__________________
Ąƃuıop ɯ,ı ʇɐɥʍ ʍouʞ ı ˙˙˙ǝɯ ʇsnɹʇ
Met citaat reageren
Oud 16-06-2009, 23:45
BendeBen
Avatar van BendeBen
BendeBen is offline
nee ik zou dat niet willen horen. a good old "its not you, its me" will do just fine

de waarheid is niet altijd interessant en zeker in dit geval behoorlijk subjectief

gedumpt worden omdat je te groot bent geschapen is daarentegen weer geen probleem natuurlijk
__________________
man, it must be great being you watching me.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2009, 23:46
coecie
Avatar van coecie
coecie is offline
Ja dat is ook zo

Citaat:
(wat ook waar was, want als ik het wel allemaal zou voelen had ik het natuurlijk nooit uitgemaakt)
Neemt niet weg dat de leukheid van iemand wel door zoiets (als het positief uitvalt) enorm versterkt zou kunnen worden, wat dan weer de kans biedt om echt een band met elkaar op te bouwen, waarna het inderdaad 'iets' is maarjaaa

Citaat:
BendeBen schreef:
gedumpt worden omdat je te groot bent geschapen is daarentegen weer geen probleem natuurlijk
Haha, ja dat zou nog eens wat zijn, die ga ik onthouden
__________________
hieperdepiepp!
Met citaat reageren
Oud 17-06-2009, 19:09
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
istie meteen al minder verdrietig waarschijnlijk haha
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 18-06-2009, 20:34
Rationeel
Rationeel is offline
pffft hij is altijd te klein.

tot je voorstelt het eens via een andere weg te proberen...
Met citaat reageren
Oud 18-06-2009, 20:38
Rationeel
Rationeel is offline
owja, en wat voor een ontzettende h*** ben je als je een (serieuze) relatie zou verbreken vanwege een (te) kleine lul.

ik ben echt niet zo'n figuur die zegt dat alles alleen maar om het innerlijk gaat in een relatie, maar dit gaat me echt de pet te boven.

en nee ik spreek niet uit ervaring, ben niet treurig en heb ook niets te klagen (heb net ontdekt dat ik een dikke "groene B" ben )
Met citaat reageren
Oud 18-06-2009, 21:58
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
wat is een groene b?
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 18-06-2009, 22:26
Verwijderd
Citaat:
owja, en wat voor een ontzettende h*** ben je als je een (serieuze) relatie zou verbreken vanwege een (te) kleine lul.

ik ben echt niet zo'n figuur die zegt dat alles alleen maar om het innerlijk gaat in een relatie, maar dit gaat me echt de pet te boven.

en nee ik spreek niet uit ervaring, ben niet treurig en heb ook niets te klagen (heb net ontdekt dat ik een dikke "groene B" ben )
't Wórdt gewoon geen serieuze relatie dan
Met citaat reageren
Oud 18-06-2009, 23:32
Verwijderd
Citaat:
wat is een groene b?


:')
Met citaat reageren
Oud 19-06-2009, 08:41
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
't Wórdt gewoon geen serieuze relatie dan
naja precies. als je na een one night stand afknapt en besluit dat het niet voor herhaling vatbaar is, dan snap ik het wel. maar een goed gefundeerde relatie...

maar waarschijnlijk praat ik sprookjes met termen als 'goed gefundeerde relatie'
Met citaat reageren
Oud 19-06-2009, 11:05
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
In een goed gefundeerde relatie voor (voor mij) komt ook bevredigende seks voor. Nou kun je daar op meerdere wegen komen, maar met een gemiddeld tot wat grotere piemel ben je al veel harder op weg.
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 19-06-2009, 15:53
sabrosa
Avatar van sabrosa
sabrosa is offline
Gemiddelde lengte en lekker dik toch
__________________
we won't need legs to stand.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2009, 20:36
Valerie09
Valerie09 is offline
wat een onzin. alsof je tijdens de seks aanvoelt of die nou 13 of 14 cm is
en als je het gaat opmeten ben je al helemaal triest
Met citaat reageren
Oud 19-06-2009, 22:06
coecie
Avatar van coecie
coecie is offline
Citaat:
naja precies. als je na een one night stand afknapt en besluit dat het niet voor herhaling vatbaar is, dan snap ik het wel. maar een goed gefundeerde relatie...

maar waarschijnlijk praat ik sprookjes met termen als 'goed gefundeerde relatie'
je kan toch ook afknappen als je al een tijdje met elkaar uitgaat, maar niet zo weg bent van de seks? Je hoopt dat het verbeterd, maar je kan gewoon niet wennen aan zijn kleine piemel.

alsof je, zodra je de one night stand voorbij bent ineens niet meer voor lichamelijk genot kan gaan.

als ik niet bevredigd raak van seks kan ik wat mij betreft elke relatie beďndigen, hoe lang die ook duurt of hoe goed gefundeerd het ook allemaal is.

op elke grond die je tegen staat aan je relatie kan je een hem beeindigen, dus waarom niet hierom?
__________________
hieperdepiepp!
Met citaat reageren
Oud 20-06-2009, 10:00
Kitten
Avatar van Kitten
Kitten is offline
Maar volgens mij is er een groot verschil tussen de ideale piemel en persé goede seks. Ik kan me bijvoorbeeld ook niet voorstellen dat het leuk is de seksen met een bloedmooie vrouw die er als een Barbie-pop bij ligt en als enige moeite haar benen uit elkaar houdt.
__________________
Altijd nuchter
Met citaat reageren
Oud 20-06-2009, 16:44
sabrosa
Avatar van sabrosa
sabrosa is offline
Citaat:
wat een onzin. alsof je tijdens de seks aanvoelt of die nou 13 of 14 cm is
en als je het gaat opmeten ben je al helemaal triest
nee die 1 cm ga je niet merken nee
__________________
we won't need legs to stand.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2009, 16:45
sabrosa
Avatar van sabrosa
sabrosa is offline
Citaat:
Maar volgens mij is er een groot verschil tussen de ideale piemel en persé goede seks. Ik kan me bijvoorbeeld ook niet voorstellen dat het leuk is de seksen met een bloedmooie vrouw die er als een Barbie-pop bij ligt en als enige moeite haar benen uit elkaar houdt.
Topic gaat toch over ideale penis en niet over de ideale seks, tuurlijk wil je geen pop die alleen maar stil ligt, maar dat heeft niks met jou piemel te maken?
__________________
we won't need legs to stand.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2009, 17:25
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
De ideale penis... Tja, ik heb ze nooit opgemeten dus ik weet niet hoe lang of hoe dik. Ik denk dat ik dan het liefst normaal of een beetje klein heb. Te groot vind ik gewoon niet fijn. Te klein kun je makkelijker compenseren door ook te weten wat je met zo'n pik moet doen.
Citaat:
Om maar eens van die omtrek lengte af te stappen what about krom vs. recht.
Ik ben nog nooit een rechte tegen gekomen. Dat komt denk ik doordat alle jongens rukken. Van die kromheid kan ook op een leuke manier gebruik worden gemaakt. Ik vind het trouwens ook wel leuk om in me te voelen of een jongen nou links- of rechtshandig is.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2009, 17:59
BendeBen
Avatar van BendeBen
BendeBen is offline
ik geloof dat krom rukken niet zo, het is niet alsof je heet ijzer aan het smeden bent of 24/7 bezig bent. een pik die waterpas is lijkt me vrij onnatuurlijk

en je kan niet compenseren door weten wat je moet doen. immers iemand met een grote pik kan ook weten wat ie moet doen en dan is het enige verschil dus weer dat je matig voorzien bent.
__________________
man, it must be great being you watching me.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2009, 18:38
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Citaat:
ik geloof dat krom rukken niet zo, het is niet alsof je heet ijzer aan het smeden bent of 24/7 bezig bent. een pik die waterpas is lijkt me vrij onnatuurlijk

en je kan niet compenseren door weten wat je moet doen. immers iemand met een grote pik kan ook weten wat ie moet doen en dan is het enige verschil dus weer dat je matig voorzien bent.
Ik geloof het krom rukken wel door het verschil bij links- en rechtshandigen.

Het grote verschil met een kleine en een grote die weten wat ze moeten doen is dat een kleine zich daar vol op kan storten en een grote zich in moet houden, wat voor hem ook niet leuk is. Volgens mij vinden alle mannen het gewoon heel fijn als ze helemaal in een vrouw kunnen. En als je te groot bent kan dat niet, dan kun je het voor de vrouw wel plezierig maken maar zij (of in ieder geval ik) vindt er niks aan als hij ook niet de tijd van zijn leven heeft. Daarom vind ik dat je beter een wat kleinere dan een wat grotere kunt hebben. En dat een kleine kan compenseren en een grote niet adequaat genoeg kan compenseren.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2009, 18:51
Rationeel
Rationeel is offline
nou, ik heb wat afgerukt in mijn leven zeg. maar krom staan, ho maar.

en dat is maar goed ook want ik heb een natuurlijke voorkeur voor symmetrische dingen!
Met citaat reageren
Oud 20-06-2009, 19:42
BendeBen
Avatar van BendeBen
BendeBen is offline
Citaat:
Ik geloof het krom rukken wel door het verschil bij links- en rechtshandigen.

Het grote verschil met een kleine en een grote die weten wat ze moeten doen is dat een kleine zich daar vol op kan storten en een grote zich in moet houden, wat voor hem ook niet leuk is. Volgens mij vinden alle mannen het gewoon heel fijn als ze helemaal in een vrouw kunnen. En als je te groot bent kan dat niet, dan kun je het voor de vrouw wel plezierig maken maar zij (of in ieder geval ik) vindt er niks aan als hij ook niet de tijd van zijn leven heeft. Daarom vind ik dat je beter een wat kleinere dan een wat grotere kunt hebben. En dat een kleine kan compenseren en een grote niet adequaat genoeg kan compenseren.
tsja defineer groot en klein.
als we ons aan die grafiek houden is alles tussen een kleine 18cm tot een kleine 21cm perfect qua lengte. dat noem ik dan dus groot.

je kan het ook zo stellen: van alle lullen die passen heb je het liefst de grootste toch?
__________________
man, it must be great being you watching me.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2009, 21:18
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Citaat:
je kan het ook zo stellen: van alle lullen die passen heb je het liefst de grootste toch?
Nee, liever net iets kleiner.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2009, 22:05
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
precies, met precies groot genoeg kun je niet onbeperkt rammen en moet je altijd enigermate voorzichtig doen
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 20-06-2009, 23:27
BendeBen
Avatar van BendeBen
BendeBen is offline
maar dan past ie dus eigenlijk niet

zo dan: van alle lullen waarmee je onbeperkt kan rammen heb je het liefst de grootste.
__________________
man, it must be great being you watching me.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2009, 09:44
Verwijderd
Maar dan moet je vervolgens ook nog eens rekening houden met het feit dat de vagina zich aanpast aan de lengte (en dikte) van de penis, de baarmoeder zich hoger in de buik 'terugtrekt' oid...

Ik moet altijd denken aan zo'n stukje van volgens mij Theo Maassen, dat je dan met een meisje in bed ligt, en zij roept "dieper, dieper!" en dat jij dan denkt "Ja jezus trut dit is het diepste wat ie gaat!"
Met citaat reageren
Oud 22-06-2009, 09:52
coecie
Avatar van coecie
coecie is offline
Ja, want als je het maar vaak genoeg doet met iemand die eigenlijk 'te groot' is, is ie na verloop van tijd perfect. Dat geldt trouwens ook andersom. Als je het vaak genoeg doet met dezelfde persoon (bijvoorbeeld je vriend), dan past je vagina zich aan aan de grote van zijn lid. Met een beetje geduld past alles uiteindelijk dus wel prima, of het nou groot of klein is.
__________________
hieperdepiepp!
Met citaat reageren
Oud 22-06-2009, 10:12
Rationeel
Rationeel is offline
dus eigenlijk moet je als uitgewoonde vrouw een relatie beginnen met een man met een kleine lul, dan word je vanzelf weer lekker strak
Met citaat reageren
Oud 22-06-2009, 15:18
coecie
Avatar van coecie
coecie is offline
ja, dat is precies wat je als uitgewoonde vrouw moet doen!



...als je het geduld ervoor kan opbrengen om pas na een jaar wat van de seks te voelen...
__________________
hieperdepiepp!
Met citaat reageren
Oud 22-06-2009, 19:45
BendeBen
Avatar van BendeBen
BendeBen is offline
kutjes met long term memory. nice.
__________________
man, it must be great being you watching me.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:09.