Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-01-2010, 17:29
Breg
Avatar van Breg
Breg is offline
Voor het eerst sinds het uit is met m'n ex (zo'n 4,5 maand geleden) weer gesekst, en dus zijn we elkaar nog aan het ontdekken en kijken wat werkt en lekker is.
__________________
*It's our responsibility to be the change we want to see in this world*
Oud 24-01-2010, 17:36
Aapje92
Aapje92 is offline
Dit weekend weer heerlijke seks gehad, maar moet nu weer een hele week wachten
Het leven is oneerlijk..
Oud 26-01-2010, 13:44
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Wij zijn echt een perfect match op seksueel gebied, de seks is zooo goed! Bij elke kleine aanraking en elke zoen heb ik zin in hem, en hij in mij Ik wil het meer en vaker!! Hij zei laatst ook dat hij met mij de beste seks ooit heeft en dat geldt voor mij ook
__________________
Love was surely made for fools like me
Oud 26-01-2010, 13:55
Jehebtmelief
Jehebtmelief is offline
Top!
Oud 27-01-2010, 16:17
Verwijderd
Citaat:
Wij zijn echt een perfect match op seksueel gebied, de seks is zooo goed! Bij elke kleine aanraking en elke zoen heb ik zin in hem, en hij in mij Ik wil het meer en vaker!! Hij zei laatst ook dat hij met mij de beste seks ooit heeft en dat geldt voor mij ook
En toch denk je aan een ander?
Oud 28-01-2010, 12:34
Verwijderd
^dat heeft toch niks met elkaar te maken? Er lopen soms gewoon teveel aantrekkelijke mannen rond om er níet aan te denken.

OT: uh, kan beter, maar daar ga ik vanavond maar eens verandering in aan brengen. Afgelopen week non-stop aan papers gewerkt en morgen ga ik een weekend weg, dus tis nu of nooit
Oud 28-01-2010, 16:01
Verwijderd
als een waterballon
ja...ik ben single atmQ_Q
Oud 04-02-2010, 16:52
Bright Blue
Bright Blue is offline
Het word steeds beter!
__________________
mijn handtekening
Oud 09-02-2010, 22:43
Verwijderd
Gefrustreerd
Oud 10-02-2010, 11:26
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Oef, nog 25 dagen geen seks en volgende week is het valentijn! Ik met mijn stomme voornemens ook.
Oud 10-02-2010, 21:09
Verwijderd
Citaat:
Oef, nog 25 dagen geen seks en volgende week is het valentijn! Ik met mijn stomme voornemens ook.
Uhhhm, geïnspireerd geraakt door Arie B.?
Oud 10-02-2010, 21:17
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Wie? Ik denk het niet.
Oud 10-02-2010, 21:53
Verwijderd
Wat heb je voor voornemen dan fizzle?
Oud 10-02-2010, 21:59
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Dit jaar geen seks hebben tot ik 18 ben. Gewoon omdat het kan eigenlijk, en omdat ik weet dat elkaar wél zien en tóch geen seks hebben de seks uiteindelijk beter maakt als het eindelijk weer mag. Of als we het stiekem door het voornemen heen toch doen, want dan is het leuk omdat het níet mag.
Oud 10-02-2010, 22:03
Verwijderd
Haha ja dat is wel waar, maar toch. Is je vriendje het er ook mee eens?
Oud 10-02-2010, 22:04
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik geloof het niet, hij zat zo van "jamaar dat doe je me toch niet áán! Het is volgende week valentijn!" en van dat gepiep. Dus volgensmij wordt het een succes.

huhu.
Oud 11-02-2010, 08:43
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Well, that was new
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 12-02-2010, 14:09
Breg
Avatar van Breg
Breg is offline
Citaat:
Dit jaar geen seks hebben tot ik 18 ben. Gewoon omdat het kan eigenlijk, en omdat ik weet dat elkaar wél zien en tóch geen seks hebben de seks uiteindelijk beter maakt als het eindelijk weer mag. Of als we het stiekem door het voornemen heen toch doen, want dan is het leuk omdat het níet mag.

pfff 25 dagen? Ik mis het al nu we elkaar een week lang wel gezien hebben, maar geen seks gehad (hij had nachtdiensten, ik ongesteld enzo). Aan de andere kant; het maakt ons wel creatiever om andere dingen te bedenken die we in bed kunnen doen...
__________________
*It's our responsibility to be the change we want to see in this world*
Oud 12-02-2010, 18:35
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
pfff 25 dagen? Ik mis het al nu we elkaar een week lang wel gezien hebben, maar geen seks gehad (hij had nachtdiensten, ik ongesteld enzo). Aan de andere kant; het maakt ons wel creatiever om andere dingen te bedenken die we in bed kunnen doen...
Ja precies, ik hoop dat er dan allerlei spanningen ontstaan. Dat is na een vakantie al zo, maar nu zijn we wél samen en hebben we géen seks en dat lijkt me nog beter werken. hihi
Oud 12-02-2010, 19:27
Philosophy
Avatar van Philosophy
Philosophy is offline
Als mijn vriendje zich dat maar niet in z'n hoofd haalt om geen seks te hebben tot ie jarig is.
__________________
Ik maak je dood met een blije mus.
Oud 13-02-2010, 08:05
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Oud 24-02-2010, 10:30
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Wow. Geen stille hints meer geven dus, gewoon zeggen 'doe zus of zo' en hij doet het allemaal voor me. hij moet alleen wat meer trainen en zijn knopen oefenen want ik ben een beetje te sterk voor hem


Nee inderdaad erg goed houden we ons voornemen niet vol huhu
Oud 24-02-2010, 15:57
Verwijderd
Ik heb lidibo-issues deze week. Een onschuldige seksscène in een boek zorgt er al voor dat mn lichaamstemp een paar graden stijgt en ik zie ineens overal mooie mannen die eruit zien alsof ze zojuist uit het woeste landschap van alaska zijn gestapt om hier boten te bouwen met hun grofgebreide vesten en gespierde armen (dat bedoel ik, issues).

Helaas zie ik vriendje pas zaterdag weer echt en wordt vrijdagavond een avond met veel te veel geflirt met mooie mannen, dus ik denk dat ik ga ontploffen.
Oud 26-02-2010, 21:17
Philosophy
Avatar van Philosophy
Philosophy is offline
P r i m a.
__________________
Ik maak je dood met een blije mus.
Oud 26-02-2010, 21:43
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ik heb lidibo-issues deze week. Een onschuldige seksscène in een boek zorgt er al voor dat mn lichaamstemp een paar graden stijgt en ik zie ineens overal mooie mannen die eruit zien alsof ze zojuist uit het woeste landschap van alaska zijn gestapt om hier boten te bouwen met hun grofgebreide vesten en gespierde armen (dat bedoel ik, issues).

Helaas zie ik vriendje pas zaterdag weer echt en wordt vrijdagavond een avond met veel te veel geflirt met mooie mannen, dus ik denk dat ik ga ontploffen.
pff, ik heb dat ook. De maan staat vast in venus of zoiets.
Oud 28-02-2010, 13:26
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Seks is voor mij al heel lang geleden. Kinderen krijgen is slecht voor je seksleven.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Oud 01-03-2010, 10:09
Mephisto
Avatar van Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
Seks is voor mij al heel lang geleden. Kinderen krijgen is slecht voor je seksleven.
awww, arme wim
__________________
Nothing says "I love you" like fisting.
Een gat is een gat en mijn lul heeft geen ogen.
Oud 02-03-2010, 06:06
Trinity
Trinity is offline
pfoe, ik moet toch wel aan mijn conditie gaan werken! Of werk ik aan mijn conditie door intensieve seks te hebben? Hmm, kip of ei.

Hoe dan ook, ik voel me jonger en minder ingekakt dan ooit! Eindelijk iemand op mijn pad gekomen waarmee ik eindeloos kan experimenteren en die een onverzadigbaar libido heeft. Klinkt misschien oppervlakkig, maar het doet een meisje toch goed als een jongen constant een erectie van haar krijgt
__________________
0001010100010101010101111010110101010101011010101011110101101011110101 001010101001010101101010101010101010101111101001000101010101010101111100101
Oud 02-03-2010, 09:13
Verwijderd
Oud 02-03-2010, 16:13
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
Binnenkort maar weer eens iemand opbellen of zo.
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Oud 02-03-2010, 20:04
Joehoedith
Avatar van Joehoedith
Joehoedith is offline
ik had duidelijk maanden eerder moeten stoppen met de pil.... yowzaa!
__________________
I had a handle on life, But it broke off
Oud 02-03-2010, 21:23
Verwijderd
Citaat:
ik had duidelijk maanden eerder moeten stoppen met de pil.... yowzaa!
Mag ik vragen wat je nu voor anticonceptie gebruikt? Gewoon condooms of..? Ik twijfel ook al tijden om van de pil af te gaan, maar ik vind condooms zo naar
Oud 02-03-2010, 23:32
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:

Mag ik vragen wat je nu voor anticonceptie gebruikt? Gewoon condooms of..? Ik twijfel ook al tijden om van de pil af te gaan, maar ik vind condooms zo naar
Is de prikpil eventueel geen alternatief voor je?
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 03-03-2010, 07:42
Joehoedith
Avatar van Joehoedith
Joehoedith is offline
Citaat:

Mag ik vragen wat je nu voor anticonceptie gebruikt? Gewoon condooms of..? Ik twijfel ook al tijden om van de pil af te gaan, maar ik vind condooms zo naar
we gebruiken nu gewoon condooms en ik vind zo ook vreselijk naar... maar voor mij even geen hormonen meer...

heb wel eens zitten denken aan een koperspiraal, die zijn niet meer zo eng als vroeger maar het idee dat er wat in mijn baarmoeder zweeft blijft eng
__________________
I had a handle on life, But it broke off
Oud 03-03-2010, 09:56
Verwijderd
Citaat:
Is de prikpil eventueel geen alternatief voor je?
Dat is zo mogelijk nog erger dan de gewone pil, want dan krijg je eens in de zoveel tijd juist een enorme hormonen-dosis binnen die zo sterk is dat je het een paar maanden niet meer hoeft te hebben. Nuvaring is qua hormoonhoeveelheid wel wat lager en lokaler, maar vond ik niet fijn. Dus tsja.

@ Joehoedith: koperspiraaltje vind ik ook een beetje eng en het lijkt me nogal pijnlijk Hoe lang duurde het voordat jij het verschil merkte met toen je nog aan de pil was? Ik zou het namelijk op zich wel een keer willen proberen en als het het geklooi met condooms niet waard is, dat ik gewoon weer terug ga, maar ik heb geen idee hoe lang dat dan duurt etc


En OT: uh ja kan beter dus, maar het is ook wel eens slechter geweest. Ik wacht met smart op de zomer. Meer bloot, meer warmte, meer zin!
Oud 03-03-2010, 10:27
Rob
Avatar van Rob
Rob is offline
Citaat:

@ Joehoedith: koperspiraaltje vind ik ook een beetje eng en het lijkt me nogal pijnlijk Hoe lang duurde het voordat jij het verschil merkte met toen je nog aan de pil was? Ik zou het namelijk op zich wel een keer willen proberen en als het het geklooi met condooms niet waard is, dat ik gewoon weer terug ga, maar ik heb geen idee hoe lang dat dan duurt etc
Eh, dat duurde bij haar nog geen maand.
__________________
Bad spelling and grammar make me [sic].
Oud 03-03-2010, 10:52
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Oh bah ik vind seks in de zomer heel vies juist! Heel zweterig en warm en vies en plakkerig en van al die blote voeten op straat zakt mijn libido ook enorm
Mijn hoogtijd zit er alweer op voor het jaar, met kerst wordt het weer leuk!
Oud 07-03-2010, 16:16
Verwijderd
Nieuw bed.
Oud 07-03-2010, 16:58
Verwijderd
argh do want
Oud 07-03-2010, 18:02
Verwijderd
Citaat:
Ik heb lidibo-issues deze week. Een onschuldige seksscène in een boek zorgt er al voor dat mn lichaamstemp een paar graden stijgt en ik zie ineens overal mooie mannen die eruit zien alsof ze zojuist uit het woeste landschap van alaska zijn gestapt om hier boten te bouwen met hun grofgebreide vesten en gespierde armen (dat bedoel ik, issues).
Oud 07-03-2010, 18:48
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
@Joehoedith en Ave: Ik had ook heel erg last van de hormonen in de pil, heb 3 verschillende soorten geprobeerd en toen opgegeven. Ik ben overgestapt op de nuva-ring en heb nergens meer last van
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 07-03-2010, 19:39
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
meh tis een beetje aan het (pun not intended) kwakkelen
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 07-03-2010, 19:42
Verwijderd
Citaat:
meh tis een beetje aan het (pun not intended) kwakkelen
toch wel grappig
Oud 08-03-2010, 15:09
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Een nieuw nut voor m'n piercing/nieuw spelletje ontdekt; nuvaring vissen!
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Oud 08-03-2010, 15:25
Joehoedith
Avatar van Joehoedith
Joehoedith is offline
Citaat:
meh tis een beetje aan het (pun not intended) kwakkelen
mijn huisarts wil de nuvaring niet voorschrijven omdat hij er negatieve ervaringen mee heeft (een aanta tienerzwangerschappen) en daarbij zit daar ook weer hormoon in... ik denk dat ik toch maar een tijdje zonder ga proberen
__________________
I had a handle on life, But it broke off
Oud 08-03-2010, 15:26
Joehoedith
Avatar van Joehoedith
Joehoedith is offline
oops verkeerde gequote oh well
__________________
I had a handle on life, But it broke off
Oud 08-03-2010, 15:32
Verwijderd
Ik vond de nuvaring ook echt vervelend. Hij bleef niet goed zitten wat a) irritant was en b) ervoor zorgde dat ik me de hele tijd druk maakte of het nog wel veilig was..
Oud 08-03-2010, 16:15
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Ik heb de nuvaring ook gehad, opzich in gebruik vond ik hem niet vervelend, maar ook daar kreeg ik last van (sahara toestanden enzo)
Wij doen al sinds jaar en dag ouderwets met condooms, en och zó vervelend zijn ze nou ook weer niet, je moet er handigheid in krijgen en accepteren dat sommige dingen even niet meer zo handig gaan. Verder hebben ze het enorme voordeel dat je niet meer met de rommel zit Nu kan ik me omdraaien en in slaap vallen bij wijze van spreken (a)
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 08-03-2010, 16:43
Verwijderd
Mja, dat accepteren dat sommige dingen niet meer zo handig gaan vind ik toch wel echt een groot minpunt, en mijn vriendje met mij. Spontane seks is het leukst. En dan heb ik denk ik toch liever minder vaak zin, maar dat áls ik zin heb het wel gewoon directhiernu kan dan vaker zin, maar alleen maar als je eerst een condoom hebt gezocht, gevonden en omgedaan, vooropgesteld dat je er uberhaupt één in de buurt hebt.

Dus ik moet maar niet zeuren en ik wacht met smart op de perfecte uitvinding.
Oud 08-03-2010, 18:32
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Door het hele huis, in elke (weekend-)tas en jaszak zitten bij ons condooms we zijn voorbereid. Tja het is dit of géén seks, makkelijke keuze.
Als de moeite van een condoom omdoen er voor zorgt dat je geen zin meer hebt in seks.... vind ik een beetje vreemd moet ik zeggen
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Artikel over seksualiteit en jongeren
TADoorduin
29 26-01-2007 11:49
Seksualiteit hoe voel jij je op sexueel gebied deel 4
Verwijderd
500 01-10-2006 12:46
Seksualiteit Hoe voel jij je op seksueel gebied topic - deel 3
Zebra
500 04-07-2006 23:53
Seksualiteit Willen jullie deze Seksenquete invulle?
Suga~Suga
258 17-10-2005 20:22
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Moskee-lectuur: vrouwen moeten besneden
Plusmarktboy
204 29-04-2004 14:59
Seksualiteit Wat is uw seksuele IQ?
slisje
46 22-06-2002 02:15


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:40.