Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-06-2012, 22:29
sanmander
sanmander is offline
Hallo mijn naam is sam ik ben 14 jaar en mijn penis is heel klein ik voel me er erg ongemakkelijk bij,

Als mijn penis stijf is is hij 3cm
en als hij slap is heb je alleen het voorvelletje

Ik ben 14 jaar en ben ookwel best dik ik weeg ongeveer 69kg heeft het daar mee te make?

Alvast bedankt

-Sam
Oud 17-06-2012, 15:29
ItsAMe!
Avatar van ItsAMe!
ItsAMe! is offline
Citaat:
Hallo mijn naam is sam ik ben 14 jaar en mijn penis is heel klein ik voel me er erg ongemakkelijk bij,

Als mijn penis stijf is is hij 3cm
en als hij slap is heb je alleen het voorvelletje

Ik ben 14 jaar en ben ookwel best dik ik weeg ongeveer 69kg heeft het daar mee te make?

Alvast bedankt

-Sam
Deze geloof ik niet!!! 3cm???
Oud 17-06-2012, 16:30
Verwijderd
Zullen we eens een lijstje maken van hoe groot je pik is hier in dit topic?
Een ander topic zit er niet in want dat word gesloten.
Zet erbij:
Leeftijd, lengte: slap & stijf + de omtrek

14 jaar
7cm slap
15cm stijf
10cm omtrek.
Dus doe mee!
Oud 17-06-2012, 18:55
Verwijderd
18 jaar
Slap 8 cm
Stijf 17 cm
Omtrek 9 à 10 cm ofzo
Oud 17-06-2012, 20:06
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
iedereen noemt hier z'n maten al maar als jullie het hier graag gestructureerd in een lijstje willen, doe je ding.

maar let wel dat het geen wedstrijdje is wie de langste/grootste/dikste piemel heeft, want de meeste jongens fantaseren er sowieso al een paar cm bij op.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Oud 17-06-2012, 23:14
primaa
primaa is offline
De meeste vrouwen vinden het trouwens helemaal niet zo fijn, om met een man te neuken met een lul ten grote van een honkbal knuppel. Bij mij is het ook al eens gebeurt, dat ik haar niet in doggy mocht neuken omdat dat te diep ging en een andere smeekte ook of ik het voorzichtig wou doen, en dan is mn lul nog geen eens zo mega groot.
Oud 18-06-2012, 17:15
xrampage
Avatar van xrampage
xrampage is offline
Citaat:
Hallo mijn naam is sam ik ben 14 jaar en mijn penis is heel klein ik voel me er erg ongemakkelijk bij,

Als mijn penis stijf is is hij 3cm
en als hij slap is heb je alleen het voorvelletje

Ik ben 14 jaar en ben ookwel best dik ik weeg ongeveer 69kg heeft het daar mee te make?

Alvast bedankt

-Sam
ik heb wel is bij 'dit is mijn lijf ' gezien dat er ook een man kwam die ook een hele kleine piemel had. zoek maar is op bij rtl gemist miss herken je er dingen van
Oud 18-06-2012, 18:02
xrampage
Avatar van xrampage
xrampage is offline
15 jaar
slap: 8 cm
stijf: 11 cm...
omtrek: geen idee hoe jullie dat opmeten, en moet da stijf of slap?
Oud 18-06-2012, 19:40
Mark52
Avatar van Mark52
Mark52 is offline
Citaat:
Hallo mijn naam is sam ik ben 14 jaar en mijn penis is heel klein ik voel me er erg ongemakkelijk bij,

Als mijn penis stijf is is hij 3cm
en als hij slap is heb je alleen het voorvelletje

Ik ben 14 jaar en ben ookwel best dik ik weeg ongeveer 69kg heeft het daar mee te make?

Alvast bedankt

-Sam
Hoi Sam,

dat is inderdaad klein. Ik kan me voorstellen dat jij je daar ongemakkelijk bij voelt.

Het is wel zo dat vet zich kan ophopen rond de stam van de penis, waardoor een deel van de penis ´in de buik´ komt te liggen. Als je afvalt neemt het vet in het gebied rond de penis ook af en wordt dus weer meer van de penis zichtbaar.

Ik kan niet beoordelen of en hoe dik jij bent, want ik weet niet hoe lang je bent. Ook kan een oorzaak zijn dat je nog niet in de pubertijd zit. Heb je wel al schaamhaar, okselhaar en de baard in de keel?
Oud 19-06-2012, 14:18
Verwijderd
Citaat:
ik heb wel is bij 'dit is mijn lijf ' gezien dat er ook een man kwam die ook een hele kleine piemel had. zoek maar is op bij rtl gemist miss herken je er dingen van
Welke uitzending dan?
Ben wel benieuwd namelijk
Oud 19-06-2012, 14:22
xrampage
Avatar van xrampage
xrampage is offline
Citaat:
Welke uitzending dan?
Ben wel benieuwd namelijk
aflevering 4 hier is linkje alleen werkt ie bij mij niet...
Oud 19-06-2012, 15:40
jochem1206
jochem1206 is offline
mijn penis is 14 cm en ik ben 13
Oud 19-06-2012, 15:48
xrampage
Avatar van xrampage
xrampage is offline
Citaat:
mijn penis is 14 cm en ik ben 13
stijf neem ik aan
__________________
hoi...
Oud 19-06-2012, 18:07
sanmander
sanmander is offline
Citaat:
Hoi Sam,

dat is inderdaad klein. Ik kan me voorstellen dat jij je daar ongemakkelijk bij voelt.

Het is wel zo dat vet zich kan ophopen rond de stam van de penis, waardoor een deel van de penis ´in de buik´ komt te liggen. Als je afvalt neemt het vet in het gebied rond de penis ook af en wordt dus weer meer van de penis zichtbaar.

Ik kan niet beoordelen of en hoe dik jij bent, want ik weet niet hoe lang je bent. Ook kan een oorzaak zijn dat je nog niet in de pubertijd zit. Heb je wel al schaamhaar, okselhaar en de baard in de keel?
Ik ben rond de 68 Kg en ongv 1,68 je hebt wel gelijk als ik het deel vet bij me penis naar achter dieuw is hij al groter ik heb al wel wat schaamhaar niet heel veel maar wel een beetje ik heb misschien 3 oksel haren niet groot misschien 1 centimeter. en nee ik heb een barbie stem ;3
Oud 19-06-2012, 22:55
Mark52
Avatar van Mark52
Mark52 is offline
Citaat:
Ik ben rond de 68 Kg en ongv 1,68 je hebt wel gelijk als ik het deel vet bij me penis naar achter dieuw is hij al groter ik heb al wel wat schaamhaar niet heel veel maar wel een beetje ik heb misschien 3 oksel haren niet groot misschien 1 centimeter. en nee ik heb een barbie stem ;3
Je zou kunnen overwegen om iets af te vallen, zodat er meer van je penis zichtbaar wordt. Vraag wel altijd advies aan een diëtist, want te veel in korte tijd afvallen, of op een verkeerde manier afvallen is niet goed voor je lichaam. Zeker niet op jou leeftijd.

Verder vermoed ik dat je nog niet (volledig) in de pubertijd zit. Als ik jou was dan zou ik het nog even afwachten. Waarschijnlijk gaat je penis een heel stuk groter worden, wanneer je in de pubertijd komt. Mocht je over een jaar nog geen veranderingen zien aan je lichaam, dan zou je even langs de dokter kunnen gaan.
Oud 20-06-2012, 06:39
emilylove
emilylove is offline
Citaat:
aflevering 4 hier is linkje alleen werkt ie bij mij niet...
Die man van dit is mijn lijf had een.micropenis.
Oud 20-06-2012, 16:35
martelisa12
martelisa12 is offline
he guys
ik ben een meisje en ik kan dus zeggen dat meisjes liever een niet al te grote hebben, vooral als ze het nog niet zovaak gedaan hebben, dat gaat alleen maar pijn doen
Oud 21-06-2012, 22:42
Dubba-F
Dubba-F is offline
15,5 jaar

Slap: 11,5 cm
Stijf: 14,5 cm
Omtrek: wat bedoelen jullie met omtrek en hoe meten jullie dit?
Oud 22-06-2012, 09:02
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Dat is om te meten hoe dik je piemel is.

de omtrek is dus de paarse cirkel.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Oud 22-06-2012, 16:30
Verwijderd
Citaat:
Dat is om te meten hoe dik je piemel is.
[afbeelding]

de omtrek is dus de paarse cirkel.
En nu moet ik m'n piemel tegen het scherm aanhouden?
Oud 22-06-2012, 17:07
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Citaat:
En nu moet ik m'n piemel tegen het scherm aanhouden?


en ontopic reageren gaat niet echt omdat ik geen piemel heb.
Ik kan hoogstens zeggen dat meisjes zich veel te druk maken om hun eigen lichaam om nou echt een kritische mening te hebben over de piemel van de jongen die ze naakt zien.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Oud 22-06-2012, 17:40
Verwijderd
Citaat:


en ontopic reageren gaat niet echt omdat ik geen piemel heb.
Ik kan hoogstens zeggen dat meisjes zich veel te druk maken om hun eigen lichaam om nou echt een kritische mening te hebben over de piemel van de jongen die ze naakt zien.
Jaidd... als ie het maar doet he
Oud 11-07-2012, 19:53
kevin581
Avatar van kevin581
kevin581 is offline
ben 15 jaar
stijve toestand 20 cm
normale toestand 23 cm
omtrek 15 cm
Oud 11-07-2012, 20:11
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Dus jouw lul wordt kleiner wanneer hij stijf wordt?

En 15cm omtrek, echt?
Oud 11-07-2012, 20:39
Fit4Life
Avatar van Fit4Life
Fit4Life is offline
Serieus vind het zo raar om dit soort dingen op te meten :')
Oud 13-07-2012, 14:28
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Citaat:
ben 15 jaar
stijve toestand 20 cm
normale toestand 23 cm
omtrek 15 cm
En dan heeft hij ook nog gemeten met een liniaal waarvan hij niet wist dat er 15 cm van af is gebroken.
Oud 13-07-2012, 16:46
Aether
Aether is offline
Citaat:
En dan heeft hij ook nog gemeten met een liniaal waarvan hij niet wist dat er 15 cm van af is gebroken.
Het is gewoon heel goed mogelijk hoor.
Toen ik die leeftijd was was ik al een jaar uitgegroeid en was hij ook al zo rond die maat.
Of de beste jongen de waarheid spreekt is een ander iets.
Oud 20-07-2012, 14:36
UndercoverG
Avatar van UndercoverG
UndercoverG is offline
ben vandaag 14 geworden
stijve toestand 17 cm
slappen toestand 13 cm

dat is toch normaal
Oud 21-07-2012, 21:07
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Citaat:
Het is gewoon heel goed mogelijk hoor.
Toen ik die leeftijd was was ik al een jaar uitgegroeid en was hij ook al zo rond die maat.
Of de beste jongen de waarheid spreekt is een ander iets.
Nou ja, het is alsnog wel een beetje gek dat z'n piemel kleiner wordt als ie stijf wordt!
__________________
(...) en ik hou zo van verlangen en ik hou zo van alleen zijn en ik hou zo van het denken dat het zou kunnen als het kon. - Tjitske Jansen
Oud 21-07-2012, 22:13
Verwijderd
Citaat:
15,5 jaar

Slap: 11,5 cm
Stijf: 14,5 cm
Omtrek: wat bedoelen jullie met omtrek en hoe meten jullie dit?

Offtopic: waarom moet dit plaatje nu van 'deheerismijnherder.punt.nl afkomen voor dit topic?
Oud 22-07-2012, 11:15
Zamorak
Zamorak is offline
17 cm laatst gemeten haha, ik vond hem eigenlijk best groot:$ maar zo te zien is dat gewoon normaal haha. Ben trouwens 16.
Oud 22-07-2012, 15:56
Mr.Banana
Avatar van Mr.Banana
Mr.Banana is offline
Pak een touwtje, wikkel die één keer om je lul, en zet een streepje waar die precies bij het uiteinde is (plaatje) Dan laat je het touwtje los, en meet je het stukje op. Dat is de omtrek... Kan natuurlijk ook met een meetlint. Of met een rolmaat, alleen moet je oppassen dat je je niet snijdt.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: png Naamloos.png (7.3 KB, 32x gelezen)
__________________
Mooie woorden zijn niet altijd waar. Ware woorden zijn niet altijd mooi.
Oud 07-08-2012, 15:07
renzie951
renzie951 is offline
ben 16 jaar
stijve toestand 18cm
slappe toestand 14cm
omtrek 15 cm
Oud 07-08-2012, 17:13
Aether
Aether is offline
Citaat:
Nou ja, het is alsnog wel een beetje gek dat z'n piemel kleiner wordt als ie stijf wordt!
haha, oke dat is inderdaad een beetje vreemd.
ik bedoelde eerder te zeggen dat er ook jongens zijn op ''die'' leeftijd die ''dat'' formaat hebben.
Oud 13-08-2012, 13:07
kevin581
Avatar van kevin581
kevin581 is offline
Leeftijd - Gemiddelde lengte penis
12 jaar - 7 tot 10.4 cm
13 jaar - 8,7 tot 13,6 cm
14 jaar - 9,8 tot 14,6 cm
15 jaar - 11,8 tot 15,3 cm
16 jaar - 12,5 tot 15,7 cm
17 jaar - 13,5 tot 15,9 cm
18 jaar - 13,7 tot 16 cm

http://gemiddeldgezien.nl/sex/gemiddelde-lengte-penis

genoeg informatie !
Oud 15-08-2012, 23:19
ThisIsMyName
ThisIsMyName is offline
13 jaar
slap: 6 cm
stijf:13 cm
omtrek: idk, nog nooit gemeten
Oud 16-08-2012, 03:46
Robin_
Robin_ is offline
15 jaar en aziatisch

slap: 11.5cm
stijf: 17.5cm
omtrek: 13cm
Oud 16-08-2012, 15:01
JJJ.
JJJ. is offline
14 jaar.

-Slap: 10,5 CM
-Stijf: 15 CM
-Omtrek: 14,5 CM
Oud 22-08-2012, 13:01
truK niaboC
truK niaboC is offline
Zal toch wel niet serieus op gereageerd worden, zo te zien, ma ik ben 24, hoor hier dus eig al niet meer thuis op dit forum, maar slap is em 5cm ofzo, en stijf mss 11-12, kheb wel overgewicht, toen ik dit nog niet zo fel had was em stijf 13.5cm
Oud 22-08-2012, 13:22
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Als je er zelf wakker van ligt, doe er wat aan.
Ga lekker sporten en bewegen, en maak je niet zo druk over wat anderen vinden. Jij moet gelukkig zijn met hoe je zelf bent.
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Oud 22-08-2012, 13:24
Verwijderd
Man relax, ook met 11/12 cm kan je leuke dingen doen! Gemiddelde vagina is trouwens ook niet dieper dan ca 14 cm dacht ik, dus langer is niet nodig. Bovendien zijn er standjes waarbij ze hem meer voelt, dus gewoon lekker ervoor gaan met je wat kleinere maar dappere soldaat!
Oud 22-08-2012, 13:50
Mark52
Avatar van Mark52
Mark52 is offline
11 cm is niet extreem klein. En de lengte van je penis heeft te maken met erfelijkheid en je afkomst. Je kunt er dus over het algemeen vrij weinig aan veranderen.

Maar je wilt dus graag een grotere penis. Je zegt dat je 116 kilo weegt. Dat is natuurlijk veel te zwaar.
Wanneer je aankomt dan gaat er ook vet rond de stam van de penis zitten, waardoor de penis steeds meer 'in de buik' komt te liggen en steeds minder zichtbaar wordt. In jou geval kun je er dus wel iets aan veranderen.

De oplossing is dan ook simpel. Als jij goed gaat afvallen dan voorspel ik dat je er zo een paar cm bij krijgt. Als je geen zin hebt om af te vallen dan zijn er natuurlijk nog steeds manieren om vrouwen te bevredigen. De lengte van de penis zegt niet alles. Je 'techniek' is ook belangrijk en daarnaast kun je ook gebruik maken van je tong en je vingers.
Oud 22-08-2012, 14:01
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Ik denk dat vrouwen eerder schrikken van je gewicht dan van de grootte van je piemel. Dus het lijkt me dat je eens moet proberen om er zo'n 30/40 kg van af te krijgen. Succes.
Oud 22-08-2012, 14:09
truK niaboC
truK niaboC is offline
Citaat:
Ik denk dat vrouwen eerder schrikken van je gewicht dan van de grootte van je piemel. Dus het lijkt me dat je eens moet proberen om er zo'n 30/40 kg van af te krijgen. Succes.


Tis niet dat ze met bosjes achter me nalopen nee, maar op dat vlak zit het eigenlijk nog wel best goed, ook ik vind dat straf

Maar mss dat die leuke persoonlijkheid, zoals die eerste hier al totaaaaal niet ironisch zei, daar wel echt voor iets tussen
Oud 22-08-2012, 14:21
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Zo ik heb even alle nuttige reacties samengevoegd met dit topic zodat het allemaal een beetje centraal is.

Verder heb je als je te zwaar bent overal meer vet, dus ook in je kruis. Als je afvalt wordt het vet daar ook wat minder en lijkt je penis al snel een stukje groter.
En verder ben ik met de andere heren hier: ik zou sneller afknappen op overgewicht dan op het formaat van de penis.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Oud 23-08-2012, 05:02
stef2099
stef2099 is offline
Heey mijn penis is stijf rond de 7 en 8 cm lang en ben 15 is dat klein???
Oud 23-08-2012, 07:53
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Er is een heel mooi penis vergelijk topic waar je is kunt rond neuzen...
En tja het gaat niet om de grootte maar om wat je ermee doet. En buiten dat kun je weinig aan je penis lengte/dikte veranderen
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Oud 23-08-2012, 09:10
stef2099
stef2099 is offline
heb je een link naar die topic maak me eigenlijk beswel zorgen om.
Oud 23-08-2012, 09:11
stef2099
stef2099 is offline
daar door durf ik ook geen vriendin ben bang dat ze het te klein vindt als ze het ziet
Oud 23-08-2012, 09:46
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
nou als je je ogen op doet zie je bovenaan staan, is mijn penis precies goed te klein blabla topic....
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:27.