Oud 13-06-2002, 19:51
Alpaca
Alpaca is offline
Ik vind pijpen helemáál niet leuk. Vooral omwille van de smaak, maar ook omwille van het gevoel en de bewegingen.
Nu is mijn vriend wel helemaal gek van pijpen. En daarom doe ik het wel eens (ik denk gemiddeld om de 2 weken), gewoon om hem te plezieren.

Nu is het probleem dat hij wil dat ik het vaker doe. Soms heeft hij er zó veel zin in, dat hij me praktisch onder druk zet het te doen. Hij zaagt er heel vaak om en als ik zeg dat ik er absoluut geen zin in heb, wordt hij dan heel erg boos. Dat ik niet genoeg voor hem over heb en zo... Soms begint hij dan zelfs te wenen en zegt hij dat ik hem niet graag zie. Terwijl ik juist vind dat als hij mij graag ziet, hij mij niet moet dwingen tot iets dat ik niet wil. En als hij zin heeft om gepijpt te worden is niets anders goed. Want met aftrekken of hét heb ik helemaal geen problemen. Soms maakt hij mij de hele nacht wakker omdat hij er zin in heeft.

Vandaag is weer zo'n dag dat hij er veel zin in heeft. We hebben examens, dus we moeten studeren. Maar hij blíjft mij lastigvallen en is boos en zo.

Ik zei hem dat ik mijn hoofdstuk ging afwerken en we dan eens in bed konden gaan liggen enzo. 5min later vraagt hij of ik klaar ben. Ik antwoordde hem (licht geïrriteerd) van niet. Dat ik het wel zou zeggen als ik klaar was.

Doordat ik dat zo geïrriteerd zei, is hij weggelopen. Ik vroeg waar hij heen ging en hij zei dat het hem niet kon schelen. Dat hij desnoods naar de hoeren ging of naar een plek waar hij zichzelf kan bevredigen.

Ik heb net 2 berichtjes gehad:
- Voor dit examen had ik nog een kans die nu mooi verspeeld is dankzij u. Je ziet ook dat ik mij ni meer kan concentreren. Dank u.
- BTW ben je nu tevreden? Nu kan je mooi verder werken.

Ik weet echt niet wat te doen.
__________________
Hart en verstand zijn buren, maar vrienden worden ze nooit.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 20:03
Verwijderd
je vriend is hier hardstikke fout bezig.. Heel erg fout, bij mij was ie nu al lang te ver gegaan en was ik degene geweest die boos was weggelopen..

Hij heeft maar te accepteren dat jij niet van pijpen houdt, en mag blij zijn dat jij het af en toe nog wil doen.

De manier hoe hij met jou omgaat vind ik respectloos en absoluut niet kunnen. Jouw dwingen tot zulke handelingen is een vorm van aanranding dan wel verkrachting, en hiermee kan hij veel schade aanrichten bij jou, maar dat schijnt hem niet duidelijk te worden.

Probeer hem dit alsjeblieft duidelijk te maken, laat hem niet zo manipuleren via schuldgevoel en dergelijke. Hij heeft jou maar te respecteren, en absoluut geen recht boos te worden als jij weigert hem te pijpen..

Ik zou hier al lang zeggen dumpen, maar das voor mijn natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan. Hij vat het niet willen pijpen kennelijk op als een persoonlijke afkeuring, probeer hem duidelijk te maken dat het hier niets mee te maken heeft. Wil hij niet luisteren, zou ik hem duidelijk maken dat hij zijn relatie op het spel aan het zetten is...

Misschien moet je hem dit ook maar laten lezen..

Argh, wat kan ik hier echt kwaad om worden zeg!!!!!!
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 20:08
Alpaca
Alpaca is offline
Ik zit hier te wenen. Zo denk ik er ook helemaal over en het doet goed dat eens van iemand anders te horen.

Ik heb weer een berichtje gekregen:
- Het feit dat je zelfs geen poging doet om mij naar huis te krijgen, zegt meer dan 1000 woorden.

Dit heb ik hem gestuurd:
- Probeer je ook eens mijn kant in te beelden. Ik gaf dan toch toe... Probeer daar eens eerlijk met iemand over te babbelen. Lov'ya!!!
__________________
Hart en verstand zijn buren, maar vrienden worden ze nooit.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 20:16
Alpaca
Alpaca is offline
Hij is hier nu met slaande deuren weer binnengekomen. Ik lag te wenen op mijn bureau. Hij vroeg heel aggressief of ik nog altijd geen poging deed om iets te zeggen. En dan zei hij dat ik het slachtoffer niet moet uithangen. En dat hij wel zou zien hoe het verder zou gaan, ik geef nooit toe. En hij kan daar niet meer mee leven. Voor hem moet het niet meer.

Aaargh!
__________________
Hart en verstand zijn buren, maar vrienden worden ze nooit.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 20:19
Verwijderd
Probeer hem dit ook echt duidelijk te maken.. Ik heb namelijk het idee dat hij zich er niet van bewust is wat hij doet...

Het lijkt erop alsof hij het normaal acht in een relatie dat je die dingen voor elkaar doet o.i.d. en dat er in een relatie niet zoiets als aanranding of verkrachting bestaat omdat je andere seksuele handelingen met elkaar verricht..

Hij moet echter begrijpen dat wanneer jij dit tegen je wil in doet, en hij jou daartoe probeert over te halen via manipulatie, dit in weze overeenkomt met een leraar die zegt; als je me pijpt geef ik je een 10.

Dat hij je vriend is geeft hem niet het recht jou te dwingen tot dergelijke dingen, en geeft jou niet de verplichting die tegen je zin in te doen. Dit moet hij echt begrijpen. Ook als vriend is nee nee van een meisje, en moet je dan niet verder aandringen.

Je hebt helemaal gelijk in je mening meis, en alsjeblieft, stop deze situatie.. Probeer hem zo ver te krijgen het te veranderen, en probeer anders afstand van hem te doen. Laat hem jou niet op die manier manipuleren en dwingen, je verdient beter dan dit. Laat hem jou niet kapot maken...

Ik ben echt van mening dat je hem dit moet laten lezen, dat hij zoiezo ook andermans visie hierop ziet, en ms dat je met de leraar vergelijking tot hem door kunt dringen. Hij moet begrijpen hoeveel pijn hij jou doet, en niet zo egoïstisch alles op zichzelf betrekken. Het zal ms uit onzekerheid van hem voortkomen, maar niets praat zijn gedrag goed...

sterkte!
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 20:22
Verwijderd
Citaat:
Alpaca schreef:
Hij is hier nu met slaande deuren weer binnengekomen. Ik lag te wenen op mijn bureau. Hij vroeg heel aggressief of ik nog altijd geen poging deed om iets te zeggen. En dan zei hij dat ik het slachtoffer niet moet uithangen. En dat hij wel zou zien hoe het verder zou gaan, ik geef nooit toe. En hij kan daar niet meer mee leven. Voor hem moet het niet meer.

Aaargh!
OMG

Wie hangt hier nu het slachtoffer uit met: oh, mn vriendin wil me niet pijpen, wat ben ik zielig..

Die jongen moet echt wat verstand in zn kop krijgen en inzien hoe ontzettend fout hij zit..

Onthoud dat Alpaca, HIJ zit fout, jij allesbehalve!!!

En misschien is het maar beter als het ophoudt, want voor een relatie is wederzijds respect nodig, en van wat ik van jou lees, is dat er van zijn kant absoluut niet!
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 20:32
LoneLover
LoneLover is offline
Wat zijn we weer allemaal politiek correct bezig met antwoorden.
__________________
Life is a bitch and then you die
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 20:36
Alpaca
Alpaca is offline
Citaat:
LoneLover schreef:
Wat zijn we weer allemaal politiek correct bezig met antwoorden.
Wat bedoel je daarmee?
__________________
Hart en verstand zijn buren, maar vrienden worden ze nooit.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 20:38
Verwijderd
Wat een loser. Ik zou maar ff een ernstig gesprek met hem voeren. Als jij dat niet leuk vind, doe je het niet. Punt. Moet hij niet zo liggen te zeiken. En jou al helemaal geen schuldgevoel aan praten omdat je hem niet wil pijpen.

Shit, wat een eikel!
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 20:38
Vinzz
Avatar van Vinzz
Vinzz is offline
tjonge lekker sneu vriendje ! hij kan begrijpen dat het niet echt lekker is om te doen (goed sommige vinden van wel) ... en hij moet er al helemaal niet over door zeuren.....

misschien moet hij eens iets in z'n mond hebben.. tsk ik zou het 'm nog eens duidelijk proberen te vertelllen (op wat voor manier dan ook) en anders misschien toch maar er over denken om....
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 20:38
Verwijderd
Citaat:
LoneLover schreef:
Wat zijn we weer allemaal politiek correct bezig met antwoorden.
Hmz, allemaal.. aangezien ik de enige ben die heeft gereageerd, ik dus...

Hoe bedoel je? Politiek correct? Hmz, kreageer juist vanuit mn emotie.. maar ja, think whatever you wanna think maarreuh, hou ut lekker voor je, of geen een nuttige reactie op het topic..

Ik bedoel, die reactie is toch echt volkomen nutteloos?

Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 20:41
Alpaca
Alpaca is offline
Voor alle duidelijkheid: LoneLover is mijn vriend.
__________________
Hart en verstand zijn buren, maar vrienden worden ze nooit.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 20:42
Verwijderd
meidje, ik heb maar 1 tip, ga bij hem weg zolang t nog kan!!!

het wordt van kwaad tot erger(ervaring mee met oa dit)
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 20:42
LoneLover
LoneLover is offline
Dus nu kunnen jullie allemaal beginnen Flamen.

Leef jullie maar goed uit.
__________________
Life is a bitch and then you die
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 20:43
LoneLover
LoneLover is offline
Citaat:
spacegirl schreef:
meidje, ik heb maar 1 tip, ga bij hem weg zolang t nog kan!!!

het wordt van kwaad tot erger(ervaring mee met oa dit)
Een echte prachtoplossing moet ik zeggen.
__________________
Life is a bitch and then you die
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 20:45
Alpaca
Alpaca is offline
Ik zie hem echt wel graag... Maar op momenten als dit, herken ik hem niet meer. Ik begrijp hem echt niet. Ik hoop gewoon door het hier te posten, dat hij een beetje meer gaat inzien wat ik voel. Want met praten lukt het niet.
__________________
Hart en verstand zijn buren, maar vrienden worden ze nooit.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 20:46
Verwijderd
ik hoop t voor je meid!

ik hoop echt dat ie inziet dat jij ook gevoel hebt, en niet alleen maar om zijn lul heen wil hangen
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 20:47
LoneLover
LoneLover is offline
Citaat:
Alpaca schreef:
Ik zie hem echt wel graag... Maar op momenten als dit, herken ik hem niet meer. Ik begrijp hem echt niet. Ik hoop gewoon door het hier te posten, dat hij een beetje meer gaat inzien wat ik voel. Want met praten lukt het niet.
Mja, geen wonder als je weet dat je in elke conflict situatie oftewel:

A zwijgt en doet alsof er niks is.

B het in het belachelijk trekt.

C Wegloopt waarna ik om een of andere reden de wereld mag verzetten om u terug te krijgen.
__________________
Life is a bitch and then you die
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 20:48
Verwijderd
Citaat:
LoneLover schreef:
Dus nu kunnen jullie allemaal beginnen Flamen.

Leef jullie maar goed uit.
Ach jongen, wat ben je nouw egoïstisch bezig man.. Het is je vriendin hoor, enig respect tonen voor haar gevoelens en behoeftes is niet verboden.

Je manipuleert haar ontzettend, alleen maar voor je seksuele plezier, terwijl zij zich hier vervelend bij gaat voelen, als ze het niet doet, beschuldig je haar er vervolgens van dat jou niet wil en dergelijke! Als jij van haar houdt, heb je respect voor wat ze wel en niet wil in bed, en ga je haar niet lopen manipuleren om dr over te halen dingen te doen die ze niet wil..

Waar zitten je hersens nou man? Ik snap jouw logica gewoon echt niet!

Heb toch respect voor haar! En hang toch niet zo ontzettend het slachtoffer uit!!
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 20:50
Alpaca
Alpaca is offline
Citaat:
LoneLover schreef:


Mja, geen wonder als je weet dat je in elke conflict situatie oftewel:

A zwijgt en doet alsof er niks is.

B het in het belachelijk trekt.

C Wegloopt waarna ik om een of andere reden de wereld mag verzetten om u terug te krijgen.
Ik ben hier mooi aan mijn bureau blijven zitten, en JIJ bent weggelopen.

De enige reden dat ik wegloop tijdens een erge ruzie, is omdat je niet meer naar me luistert en me niet probeert te begrijpen. Net als in deze situatie.

Ik begrijp dat je veel zin hebt in gepijpt worden. Maar JIJ begrijpt NIET dat IK daar GEEN zin in heb. En ik kan doen wat ik wil, maar je zal blijven vinden dat JIJ gelijk hebt en ik gewoon moet toegeven. En dat is fout, want ik WIL NIET pijpen.
__________________
Hart en verstand zijn buren, maar vrienden worden ze nooit.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 20:50
LoneLover
LoneLover is offline
Citaat:
spacegirl schreef:
ik hoop t voor je meid!

ik hoop echt dat ie inziet dat jij ook gevoel hebt, en niet alleen maar om zijn lul heen wil hangen
Het gaat over veel meer dan dit incident. Ik moet al lang leven met een gevoel van onbalans.

Ik krijg van haar NOOIT te horen dat het haar spijt of dat ze verkeerd was. Echt waar, zelfs als het over kleine dingen gaat kan ze nooit eens toegeven dat ze verkeerd was. Gelukkig komt er tegenwoordig als eens occasioneel "sorry" uit, maar nooit op de momenten dat het echt nodig is, altijd te laat.

En over de sitautie van nu wil ik het niet hebben, het verhaal klopt toch niet zoals het hier omschreven werd.
__________________
Life is a bitch and then you die
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 20:52
Verwijderd
dit klinkt misschien heeeeeeeeeel raar, maar misschien moet jij een keer sorry zeggen?

en t gaat duidelijk wel een groot deel over dit incident!
anders zat ze er niet mee he
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 20:54
Alpaca
Alpaca is offline
Citaat:
LoneLover schreef:


Het gaat over veel meer dan dit incident. Ik moet al lang leven met een gevoel van onbalans.

Ik krijg van haar NOOIT te horen dat het haar spijt of dat ze verkeerd was. Echt waar, zelfs als het over kleine dingen gaat kan ze nooit eens toegeven dat ze verkeerd was. Gelukkig komt er tegenwoordig als eens occasioneel "sorry" uit, maar nooit op de momenten dat het echt nodig is, altijd te laat.

En over de sitautie van nu wil ik het niet hebben, het verhaal klopt toch niet zoals het hier omschreven werd.
Ontwijken ja...

Vertel het dan eens zoals het volgens jou gebeurd is!!! Dit is letterlijk wat er gebeurd is. L-e-t-t-e-r-l-i-j-k.

En idd, ik kan niet toegeven als ik vind dat ik gelijk heb, en jij dat jij gelijk hebt en daar absoluut niet van wil afwijken. Ik moet in jouw ogen altijd toegeven en mij altijd verontschuldigen voor dingen waarvan ik vind dat ze NIET fout waren. Net als in deze situatie.
__________________
Hart en verstand zijn buren, maar vrienden worden ze nooit.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 20:54
Verwijderd
Citaat:
LoneLover schreef:


Mja, geen wonder als je weet dat je in elke conflict situatie oftewel:

A zwijgt en doet alsof er niks is.

B het in het belachelijk trekt.

C Wegloopt waarna ik om een of andere reden de wereld mag verzetten om u terug te krijgen.
kennelijk is er een stuk meer aan de hand. Maar het ding waar het in dit topic omgaat, is dat jij haar vraagt dingen te doen die ze niet wil.

Ik weet bijv. van mijn vriend dat als ik iets niet prettig zou vinden, hij me niet eens meer zou Toestaan het uberhaupt te doen. Dit getuigt van respect..

Wat ik lees van jouw manier van handelen, vind ik niet van respect getuigen..

Verdere problemen buiten dit onderwerp die je hebt met je vriendin, kun je lijkt me beter met elkaar zelf bepraten..
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 20:56
LoneLover
LoneLover is offline
Dit gaat nergens heen.

Het gaat over 1 ding en dat is wat je voor elkaar over hebt. En vaak merk ik dat daar bij al snel een einde aan komt.

Probeer u eens 1 iets voor te stellen waarbij ik niet het uiterste best heb gedaan om u tegemoet te komen, maar soms is het voor mij ook genoeg hoor.

Want je vergeet er wel bij te zetten dat ik al meer dan een week duidelijk aan het maken wordt waar ik zin in heb. Ook dat hield mij niet tegen alles te doen wat ik kon om het u naar uwzin te maken.

Zoals het feit dat ge NOOIT uit uw bed geraakt, ik blijf het maar door de vingers zien en elke avond wordt ik nerveus omdat ge maar niet gaat slapen en elke ochtend moet ik m'n kas opfretten als gij er WEER eens ni uitgeraakt.

Tot een paar weken terug moest ik elke week op mijn shik bijten en u toch maar naar die bijles te brengen en halen. Gewoon omdat gij dat vragen aan die madam erger vind dan mij WEER MAAR EENS te dwingen tot rijden. Ook weer zo'n situatie waarbij ge mij tot het uiterste hebt gedreven en TOCH ni toegaf terwijl ik niet 100 of 200% gelijk had, maar 1000%.

En dit hier posten is ook weer een fantastische zet.
__________________
Life is a bitch and then you die
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 20:58
Verwijderd
Hmz.. dit is volgens mij verder heel erg iets tussen jullie twee, ik wil verder niet lullig zijn, maar op deze manier gaat dit topic gesloten worden straks.

Misschien moeten jullie andere dingen buiten dit topic met elkaar uitvechten, en het hier alleen over het topic hebben.

Lonelover, je zegt het niet te willen hebben over het pijpen en dergelijke, dan moet je wegblijven uit dit topic, want DAAR gaat dit topic over.

Ik vind alleen maar dat de situatie zoals ie in dit topic is beschreven in verband met het pijpen verkeerd is. Ik ben van mening dat wanneer een meisje dit niet wil, haar vriend dit niet van haar mag vragen, en boos worden als ze het niet doet. Ik vind zelfs dat je als vriend er niet meer van zou mogen genieten als ze het wel doet, omdat je weet dat het tegen haar zin in is, en ze het dus niet prettig vind. Ik zou zoiets niet eens toestaan van mn vriend, vind hij het niet fijn, moet hij het niet doen. Dat respect hoor je voor elkaar te hebben..
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 21:00
Alpaca
Alpaca is offline
Citaat:
LoneLover schreef:
Dit gaat nergens heen.

Het gaat over 1 ding en dat is wat je voor elkaar over hebt. En vaak merk ik dat daar bij al snel een einde aan komt.

Probeer u eens 1 iets voor te stellen waarbij ik niet het uiterste best heb gedaan om u tegemoet te komen, maar soms is het voor mij ook genoeg hoor.

Want je vergeet er wel bij te zetten dat ik al meer dan een week duidelijk aan het maken wordt waar ik zin in heb. Ook dat hield mij niet tegen alles te doen wat ik kon om het u naar uwzin te maken.

Zoals het feit dat ge NOOIT uit uw bed geraakt, ik blijf het maar door de vingers zien en elke avond wordt ik nerveus omdat ge maar niet gaat slapen en elke ochtend moet ik m'n kas opfretten als gij er WEER eens ni uitgeraakt.

Tot een paar weken terug moest ik elke week op mijn shik bijten en u toch maar naar die bijles te brengen en halen. Gewoon omdat gij dat vragen aan die madam erger vind dan mij WEER MAAR EENS te dwingen tot rijden. Ook weer zo'n situatie waarbij ge mij tot het uiterste hebt gedreven en TOCH ni toegaf terwijl ik niet 100 of 200% gelijk had, maar 1000%.

En dit hier posten is ook weer een fantastische zet.
Je bent wer aan het ontwijken. Ik haal hier ook niet al jouw mankementen boven...
Dit is een sexualiteitsforum en het geet me om het probleem van het pijpen. Ik VIND DAT NIET LEUK. Ik pijp niet graag. Jij mag me daar niet toe dwingen. Je mag al blij zijn dat ik het soms wel doe.

En de reden waarom ik het hier post is heel simpel: je doet er me elke keer heel veel pijn mee. En om het even hoe vaak ik het zeg, je blijft mij dwingen. Ik kan blijven proberen je overtuigen van dat dat verkeerd is, het lukt me niet. Ik hoop gewoon dat je het eens gaat begrijpen als je het door andere mensen hoor zeggen. JE MAG ME NIET DWINGEN!!!
__________________
Hart en verstand zijn buren, maar vrienden worden ze nooit.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 21:01
LoneLover
LoneLover is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:
Hmz.. dit is volgens mij verder heel erg iets tussen jullie twee, ik wil verder niet lullig zijn, maar op deze manier gaat dit topic gesloten worden straks.

Misschien moeten jullie andere dingen buiten dit topic met elkaar uitvechten, en het hier alleen over het topic hebben.

Lonelover, je zegt het niet te willen hebben over het pijpen en dergelijke, dan moet je wegblijven uit dit topic, want DAAR gaat dit topic over.

Ik vind alleen maar dat de situatie zoals ie in dit topic is beschreven in verband met het pijpen verkeerd is. Ik ben van mening dat wanneer een meisje dit niet wil, haar vriend dit niet van haar mag vragen, en boos worden als ze het niet doet. Ik vind zelfs dat je als vriend er niet meer van zou mogen genieten als ze het wel doet, omdat je weet dat het tegen haar zin in is, en ze het dus niet prettig vind. Ik zou zoiets niet eens toestaan van mn vriend, vind hij het niet fijn, moet hij het niet doen. Dat respect hoor je voor elkaar te hebben..
Ik vind het veel knapper dat iemand dingen doet die ie niet graag doet juist omdat zijn geliefde dat wel zo graag heeft.

Althans dat doe ik toch voor degenen die ik graag zie.

Moest ik aleen doen wat ik graag deed dan was mijn dag maar kort.
__________________
Life is a bitch and then you die
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 21:02
Verwijderd
Citaat:
LoneLover schreef:
Dit gaat nergens heen.

Het gaat over 1 ding en dat is wat je voor elkaar over hebt. En vaak merk ik dat daar bij al snel een einde aan komt.

Probeer u eens 1 iets voor te stellen waarbij ik niet het uiterste best heb gedaan om u tegemoet te komen, maar soms is het voor mij ook genoeg hoor.

Want je vergeet er wel bij te zetten dat ik al meer dan een week duidelijk aan het maken wordt waar ik zin in heb. Ook dat hield mij niet tegen alles te doen wat ik kon om het u naar uwzin te maken.

Zoals het feit dat ge NOOIT uit uw bed geraakt, ik blijf het maar door de vingers zien en elke avond wordt ik nerveus omdat ge maar niet gaat slapen en elke ochtend moet ik m'n kas opfretten als gij er WEER eens ni uitgeraakt.

Tot een paar weken terug moest ik elke week op mijn shik bijten en u toch maar naar die bijles te brengen en halen. Gewoon omdat gij dat vragen aan die madam erger vind dan mij WEER MAAR EENS te dwingen tot rijden. Ook weer zo'n situatie waarbij ge mij tot het uiterste hebt gedreven en TOCH ni toegaf terwijl ik niet 100 of 200% gelijk had, maar 1000%.

En dit hier posten is ook weer een fantastische zet.
Volgens mij lukt het jou niet dat soort situaties uit elkaar te houden. Want ga je mij vertellen dat je er een rijtrauma aan over kunt houden wanneer je gedwongen wordt auto te rijden? neej toch.. Daarin zit zij dan ms fout, maar nogmaals is dat neit waar dit topic over gaat. Dat zijn andere dingen die je onderling moet uitvechten.

Pijpen, is echter iets anders. Iemand te dwingen tot pijpen, of net zo lang te manipuleren totdat diegene je pijpt, is een vorm van misbruik. Mijn moeder is vroeger misbruikt door haar vader, in DIE vorm, en heeft hier een levenslang trauma aan over gehouden. Daarom reageer ik hier ook zo heftig op. Zoiets kan permanente geestelijke schade veroorzaken. Zoiets is iets heel intiems en een kwestie van vertrouwen, geen kwestie van dingen voor elkaar over hebben.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 21:02
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Koop een dildo, douw er naalden doorheen en ram die loeihard in zn reet.

Zo denk ik erover .
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 21:04
LoneLover
LoneLover is offline
Citaat:
Alpaca schreef:


Je bent wer aan het ontwijken. Ik haal hier ook niet al jouw mankementen boven...
Dit is een sexualiteitsforum en het geet me om het probleem van het pijpen. Ik VIND DAT NIET LEUK. Ik pijp niet graag. Jij mag me daar niet toe dwingen. Je mag al blij zijn dat ik het soms wel doe.

En de reden waarom ik het hier post is heel simpel: je doet er me elke keer heel veel pijn mee. En om het even hoe vaak ik het zeg, je blijft mij dwingen. Ik kan blijven proberen je overtuigen van dat dat verkeerd is, het lukt me niet. Ik hoop gewoon dat je het eens gaat begrijpen als je het door andere mensen hoor zeggen. JE MAG ME NIET DWINGEN!!!
Dat is het juist, dat zou niet tegen je zin mogen zijn, ik doe alles wat ik kan en ook de dingen die ik niet graag doe omdat JIJ ze wel graag hebt. En ik propeer er zo voor te zorgen dat er geen dingen overblijven die jij graag hebt en nog niet hebt. Als ge mij rare zin begrijpt
__________________
Life is a bitch and then you die
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 21:06
Verwijderd
Citaat:
LoneLover schreef:
Blablabla
Hallo, dit ging over dat dwingen te pijpen. En dat flik je je vriendin gewoon niet. Je kan haar nooit dwingen dat te doen!!
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 21:07
Verwijderd
Citaat:
LoneLover schreef:


Ik vind het veel knapper dat iemand dingen doet die ie niet graag doet juist omdat zijn geliefde dat wel zo graag heeft.

Althans dat doe ik toch voor degenen die ik graag zie.

Moest ik aleen doen wat ik graag deed dan was mijn dag maar kort.
er zit echter verschil in de SOORT dingen.. Zij voldoet namelijk al aan jouw eis, iets te doen wat ze niet leuk vind, puur om jou te plezieren. En dit doet ze dan af en toe, hierin komt ze al tegemoet in jouw behoeftes. Pijpen, seksualiteit is echter iets intiems en persoonlijks, waarmee je iemand schade aan kunt brengen. Er zit verschil in iemand ergens heen rijden, en iemand pijpen voor de anders plezier.

Het gaat dus wederom niet om iets voor de ander overhebben, dit heeft ze al, want ze doet het al af en toe, en eigenlijk zou ik dit persoonlijk al niet toestaan.

Je houdt toch van haar neem ik aan? Kun jij er dan mee leven dat zij wanneer zij jouw pijpt zich daar heel rot bij voelt, zich hier vies van kan voelen? Besef je je, dat ze hiervan een aanklacht in zou kunnen dienen bij de politie. Dat het in feite strafbaar is voor de wet?

Zou jij het goedkeuren dat een vader van zijn dochter eist dat zij hem pijpt als bewijs van haar liefde? Ik neem aan van niet, dit is namelijk incest. Puur om het feit dat jij haar vriend bent, verandert het gevoel voor haar hier niet bij, is het voor haar even vervelend, en geeft het jou niet ineens het recht dit van haar te vragen!
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 21:08
LoneLover
LoneLover is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:


Volgens mij lukt het jou niet dat soort situaties uit elkaar te houden. Want ga je mij vertellen dat je er een rijtrauma aan over kunt houden wanneer je gedwongen wordt auto te rijden? neej toch.. Daarin zit zij dan ms fout, maar nogmaals is dat neit waar dit topic over gaat. Dat zijn andere dingen die je onderling moet uitvechten.

Pijpen, is echter iets anders. Iemand te dwingen tot pijpen, of net zo lang te manipuleren totdat diegene je pijpt, is een vorm van misbruik. Mijn moeder is vroeger misbruikt door haar vader, in DIE vorm, en heeft hier een levenslang trauma aan over gehouden. Daarom reageer ik hier ook zo heftig op. Zoiets kan permanente geestelijke schade veroorzaken. Zoiets is iets heel intiems en een kwestie van vertrouwen, geen kwestie van dingen voor elkaar over hebben.
Ik ben de vader niet van Alpaca.

Klein verschilletje.

En rijtrauma ? Laten we daar maar over zwijgen, want ik heb etelijke 1000-en €'s VERLOREN aan rijden, en dan zwijg ik nog over de ontelbare keren dat ik mij schaamde over het feit dat ik toch maar eens als domme kloot aan het rondrijden was.

ZWIJG MIJ OVER RIJDEN hé, als er iets is waar ik geen commentaar over wil horen is dan is het wel rijden. Ik heb 1 scooter en 2 auto's opgereden omwille van haar.
__________________
Life is a bitch and then you die
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 21:10
Alpaca
Alpaca is offline
Citaat:
LoneLover schreef:


Dat is het juist, dat zou niet tegen je zin mogen zijn, ik doe alles wat ik kan en ook de dingen die ik niet graag doe omdat JIJ ze wel graag hebt. En ik propeer er zo voor te zorgen dat er geen dingen overblijven die jij graag hebt en nog niet hebt. Als ge mij rare zin begrijpt
Welke dingen doe jij dan in bed die je niet graag doet? Je hebt mij nooit gezegd dat je iets niet graag deed. En als er zoiets is, wil ik dat je dat nooit meer doet.

Trouwens ik vind dat er een verschil is tussen iets niet graag doen en iets niet willen doen. Ik trek ook niet super-graag af, maar ik beleef plezier doordat jij dat leuk vindt. En de handeling is niet verschrikkelijk en er hangt geen smaakje aan. Aftrekken wil ik wel doen, ik vind het niet erg. Maar pijpen WIL ik niet. Ik vind het helemaaaal niet leuk. Zeker niet als je me dwingt. Ik ben geen hoer.
__________________
Hart en verstand zijn buren, maar vrienden worden ze nooit.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 21:10
Verwijderd
Citaat:
LoneLover schreef:


Dat is het juist, dat zou niet tegen je zin mogen zijn, ik doe alles wat ik kan en ook de dingen die ik niet graag doe omdat JIJ ze wel graag hebt. En ik propeer er zo voor te zorgen dat er geen dingen overblijven die jij graag hebt en nog niet hebt. Als ge mij rare zin begrijpt
Argh, je begrijpt het gewoon ECHT niet he? Jij hoeft dus ook geen dingen voor haar te doen die je niet wil.. maar er zit verschil in dingen! Wat jij doet is je vriendin dwingen tot seksuele handelingen, je bent strafbaar voor de wet! Is zij strafbaar voor de wet wanneer ze jou dwingt haar ergens heen te brengen? Doet auto rijden jou over het algemeen pijn? Nee!

Pijpen is iets TE intiems, iets wat iemand heel vervelend kan vinden.. Zou jij bijv. haar drol op eten omdat zij het vraagt? Nee toch? Want dat vind je vies. Zij vind pijpen dus vies, de smaak, de beweging en alles.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 21:14
Verwijderd
Citaat:
LoneLover schreef:


Ik ben de vader niet van Alpaca.

Klein verschilletje.

En rijtrauma ? Laten we daar maar over zwijgen, want ik heb etelijke 1000-en €'s VERLOREN aan rijden, en dan zwijg ik nog over de ontelbare keren dat ik mij schaamde over het feit dat ik toch maar eens als domme kloot aan het rondrijden was.

ZWIJG MIJ OVER RIJDEN hé, als er iets is waar ik geen commentaar over wil horen is dan is het wel rijden. Ik heb 1 scooter en 2 auto's opgereden omwille van haar.
Hoe dring ik toch tot je door??? Wordt jij depressief van het autorijden? Ga jij in jezelf snijden omdat je zoveel moet autorijden? Pleeg jij zelfmoord omdat je zoveel hebt auto gereden? Hier ligt het verschil tussen die 2 dingen! Vele vrouwen en meisjes doen al deze dingen wel ten gevolge van verkrachting, misbruik en aanranding.

En dat jij haar vader niet bent heeft er niets mee te maken. Jij dwingt haar tot iets wat ze niet wil, dat maakt je net zo erg als wanneer haar vader dat zou doen. Hierin zit een verschil! dat jij haar vriend bent geeft je niet het recht dergelijke dingen van haar te eisen! want wat ik zei is, haar GEVOEL is hetzelfde als wanneer haar vader dit met haar zou doen!! En dat is al erg genoeg!
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 21:14
LoneLover
LoneLover is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:


er zit echter verschil in de SOORT dingen.. Zij voldoet namelijk al aan jouw eis, iets te doen wat ze niet leuk vind, puur om jou te plezieren. En dit doet ze dan af en toe, hierin komt ze al tegemoet in jouw behoeftes. Pijpen, seksualiteit is echter iets intiems en persoonlijks, waarmee je iemand schade aan kunt brengen. Er zit verschil in iemand ergens heen rijden, en iemand pijpen voor de anders plezier.

Het gaat dus wederom niet om iets voor de ander overhebben, dit heeft ze al, want ze doet het al af en toe, en eigenlijk zou ik dit persoonlijk al niet toestaan.

Je houdt toch van haar neem ik aan? Kun jij er dan mee leven dat zij wanneer zij jouw pijpt zich daar heel rot bij voelt, zich hier vies van kan voelen? Besef je je, dat ze hiervan een aanklacht in zou kunnen dienen bij de politie. Dat het in feite strafbaar is voor de wet?

Zou jij het goedkeuren dat een vader van zijn dochter eist dat zij hem pijpt als bewijs van haar liefde? Ik neem aan van niet, dit is namelijk incest. Puur om het feit dat jij haar vriend bent, verandert het gevoel voor haar hier niet bij, is het voor haar even vervelend, en geeft het jou niet ineens het recht dit van haar te vragen!
Wat komt die incest er toch weer bij kijken?

Er is wel degelijk een kilometers groot verschil tussen "gedwongen" sex tussen vader en dochter. Dat is op ontelbare manieren vreselijk fout.

Maar ik heb de indruk dat alles al gezegd is, tenzij iemand nog een nieuw element kan aandragen is het afgerond hé.

Standpunt A: Je mag niks doen tegen je zin (wauw, wat een luxe leven wordt dat)

Standpunt B: Je doet alles in je macht om je geliefde te plezieren en juist omdat je die persoon graag ziet is dat zelfs geen moeite.

Nu ja, ik vind B veel leuker en zo leidt ik al 20 jaar m'n leven.
__________________
Life is a bitch and then you die
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 21:17
Alpaca
Alpaca is offline
Citaat:
LoneLover schreef:


Maar ik heb de indruk dat alles al gezegd is, tenzij iemand nog een nieuw element kan aandragen is het afgerond hé.
Het is niet afgerond zolang jij het niet vat.

Beantwoord mijn vragen eerst.
__________________
Hart en verstand zijn buren, maar vrienden worden ze nooit.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 21:18
LoneLover
LoneLover is offline
Ge zit op 3 meter van mij.

Communiceer met mij op de ouwerwetse manier.
__________________
Life is a bitch and then you die
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 21:18
Verwijderd
Citaat:
LoneLover schreef:


Wat komt die incest er toch weer bij kijken?

Er is wel degelijk een kilometers groot verschil tussen "gedwongen" sex tussen vader en dochter. Dat is op ontelbare manieren vreselijk fout.

Maar ik heb de indruk dat alles al gezegd is, tenzij iemand nog een nieuw element kan aandragen is het afgerond hé.

Standpunt A: Je mag niks doen tegen je zin (wauw, wat een luxe leven wordt dat)

Standpunt B: Je doet alles in je macht om je geliefde te plezieren en juist omdat je die persoon graag ziet is dat zelfs geen moeite.

Nu ja, ik vind B veel leuker en zo leidt ik al 20 jaar m'n leven.
Er zijn eigenlijk maar heel weinig verschillen tussen seksueel misbruik tussen vader en dochter en vriend en vriendin. Het GEVOEL is voor haar hetzelfde, het trauma dat ze er aan over kan houden is hetzelfde, en de strafbaarheid volgens de wet is hetzelfde..

maar dit schijn jij niet te willen inzien

En standpunt A moet even aangepast worden: naar je doet geen seksuele dingen tegen je zin.. dan heb je nog een heeel luxe leven hoor

en volgens standpunt B zou jij dus ook je vriendins drol op eten als zij dat vroeg.. nouw, eet smakelijk
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 21:20
LoneLover
LoneLover is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:

en volgens standpunt B zou jij dus ook je vriendins drol op eten als zij dat vroeg.. nouw, eet smakelijk
Als dat iets is wat zij graag zou willen zou ze m'n vriendin niet zijn. Mensen die dat leuk vinden zijn rijp voor de psy.
__________________
Life is a bitch and then you die
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 21:20
Alpaca
Alpaca is offline
Citaat:
LoneLover schreef:
Ge zit op 3 meter van mij.

Communiceer met mij op de ouwerwetse manier.
Nee, dat heb ik al zo vaak geprobeerd. Het werkt niet. Hier zijn objectieve mensen die kunnen helpen je te doen inzien dat je verkeerd bezig bent.

Je moet leren genoegen nemen met de keren dat ik je wíl pijpen (al doe ik het nooit met veel plezier, ik wil het je soms wel gunnen).
__________________
Hart en verstand zijn buren, maar vrienden worden ze nooit.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 21:21
Verwijderd
Citaat:
LoneLover schreef:


Als dat iets is wat zij graag zou willen zou ze m'n vriendin niet zijn. Mensen die dat leuk vinden zijn rijp voor de psy.
Ha, nu lul je jezelf dus vast..

want wat jij doet is net zo erg als dat je vriendin dat zou vragen..
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 21:23
LoneLover
LoneLover is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:


Ha, nu lul je jezelf dus vast..

want wat jij doet is net zo erg als dat je vriendin dat zou vragen..
Als je het verschil niet ziet tussen pijpen en een drol binnenspelen dan denk ik dat we een kandidaat hebben voor de psy.
__________________
Life is a bitch and then you die
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 21:25
Verwijderd
Citaat:
LoneLover schreef:


Als je het verschil niet ziet tussen pijpen en een drol binnenspelen dan denk ik dat we een kandidaat hebben voor de psy.
Oh, ik zie heus het verschil wel!

maar waarom wil jij geen drol eten? Dat vind je vies

waarom wil zij niet pijpen? Dat vind ze vies
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 21:28
LoneLover
LoneLover is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:


Oh, ik zie heus het verschil wel!

maar waarom wil jij geen drol eten? Dat vind je vies

waarom wil zij niet pijpen? Dat vind ze vies
Drollen hoor je vies te vinden, nooit geleerd dat de afvalstoffen zijn die een lichaam heeft afgestoten? Bovendien heeft niemand er baat bij, het lijkt me sterk dat de drol graag wordt opgegeten.

Pijpen bij iemadn die een uurtje geleden gedouched heeft is niet vies en is een algemeen aanvaarde sexuele handeling. Wordt al eeuwen gedaan. En in tegenstelling tot de drol wordt ik effectief graag gepijpt.

*zucht*

Ik ga eten.
__________________
Life is a bitch and then you die
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 21:28
Verwijderd
enneuh, Alpaca, nieuw advies..

Dien een aanklacht in, hij is in principe namelijk strafbaar

Misschien ziet ie in dat het fout is als ie dr een nacht voor in de cel zit..

Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 21:29
LoneLover
LoneLover is offline
Citaat:
LoneLover schreef:


Ik ga eten.
En voor alle duidelijkheid, een groot pak frieten.
__________________
Life is a bitch and then you die
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 21:29
LoneLover
LoneLover is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:
enneuh, Alpaca, nieuw advies..

Dien een aanklacht in, hij is in principe namelijk strafbaar

Misschien ziet ie in dat het fout is als ie dr een nacht voor in de cel zit..

Dan ken ik iemand die kan verhuizen. En die er vanaf dan mooi aleen voor staat.

Aan alles is een keerzijde nietwaar?
__________________
Life is a bitch and then you die
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Problemen in bed :(
Lotteee24
4 11-08-2010 14:19
Seksualiteit Me vriendin wil alleen maar Pijpen.
Coenfiction
53 16-02-2010 15:09
Seksualiteit Eerste keer wordt speciaal ..., Maar ...
VELOCITY
102 22-12-2005 13:39
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nederlandse regering is schoothondje VS
Denkie
53 13-05-2005 23:54
Seksualiteit Verder gaan als zoenen......?!
MatriX
45 09-07-2003 21:31
Seksualiteit orgasmes
girl4you
10 10-01-2002 21:06


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:15.