Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-12-2001, 17:34
jeroen1107
jeroen1107 is offline
Ik dronk gister weer eens zo'n bacardi breezer en dacht toen bij mezelf: het is niet meer dan Fanta met een licht alcohol-smaakje. Het ultieme concept om flink centen te verdienen. Al die jongeren die geen alcohol lusten en toch graag alcohol willen drinken, dan is dit het beste. Je proeft de alcohol amper en toch kan je zeggen dat je alcohol drinkt. Hoewel je net zo goed Fanta kan nemen, dat smaakt bijna hetzelfde. Godverdomme, had ik het concept Bacardi Breezer maar bedacht, dan was ik van al die mensen die toch graag alcohol drinken omdat het stoer is, maar het eigenlijk niet lusten vet rijk geworden .

ff serieus: ik drink het ook, maar eigenlijk is het toch gewoon een duur drankje wat net Fanta is, maar omdat er alcohol inzet is het opeens o zo goed en o zo lekker.

Nog een kleine tip: de mensen die er graag bij willen horen en geen geld hebben voor breezer: koop een fles Columba en een fles Fanta en mix dat. Smaakt hetzelfde en is stukken goedkoper.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-12-2001, 18:57
Doc
Avatar van Doc
Doc is offline
Idd

Fles Columba 0,75 l (d8 ik) fl 12,50 (bij ons dan)
Fles Fanta 1,0 l pakweg fl 2,50
__________________
Ik ontken met kracht dat ik erkenning geef aan mensen die onkennen te erkennen onkennend miskend te zijn...:p
Met citaat reageren
Oud 13-12-2001, 19:58
psilo
Avatar van psilo
psilo is offline
weet je toevallig ook hoe je die groene maakt dan? lime ofzo? dies wel lekker vind ik
__________________
rustig aan
Met citaat reageren
Oud 13-12-2001, 22:05
Ninnoc
Ninnoc is offline
ik vind breezers dus echt heeeeeeeel erg smerig!
__________________
because we are born free, to have the world as our playground
Met citaat reageren
Oud 14-12-2001, 10:39
jeroen1107
jeroen1107 is offline
Citaat:
psilo schreef:
weet je toevallig ook hoe je die groene maakt dan? lime ofzo? dies wel lekker vind ik
Gokje: Fanta Lemon mengen ofzo....
Met citaat reageren
Oud 14-12-2001, 13:09
Verwijderd
ik d8 altijd dat ik die dingen heel lekker von.. maar eigenlijk valt dat viez tegen. Ik vin alleen peach echt heeeeel lekker.. de rest vinnik gaat wel. Vinnik smirnoff (of hoe schrijf je dat) lekkerder of zo'n nieuw iets beetje paarsig zwart.. en als er eendruppel langs je kin loopt hij er de hele avond blijft zitten ookal probeer je t er een beetje af te halen met water!!

kuzziess
Met citaat reageren
Oud 15-12-2001, 11:34
Verwijderd
Kom je erachter. Het is een vrijwel perfect marketingconcept. Helemaal op de juiste plek en het juiste tijdstip, met de populariteit van de longnecks die toegenomen was na de introductie van dingen als Corona Extra en Hooch in de cafées. Jongeren (vooral meisjes) betalen grif 12,50 voor zo'n flesje terwijl de werkelijke productiekosten inderdaad niet op meer dan een gulden per fles liggen (zelfs de winkelwaarde ligt nog onder 25% van de caféprijs). En de afzet stijgt nog steeds; Ron Bacardi zal zich in z'n handen wrijven
Met citaat reageren
Oud 15-12-2001, 12:56
Locke
Locke is offline
Citaat:
Ninnoc schreef:
ik vind breezers dus echt heeeeeeeel erg smerig!

idd
__________________
I haven't lost my mind , I know exactly where I left it.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2001, 13:11
PV
PV is offline
heb dr nog nooit een gedronken, dus aan mij verdienen ze niks.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2001, 09:52
dopehead
dopehead is offline
breezers zijn gewoon gruwelijk goor.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2001, 10:31
toetje_6396
toetje_6396 is offline
ik vind ze wel lekker de breezers maar ik vind smirnoff en sangria veel lekkerder
__________________
waarom zijn mannen als dolfijnen?omdat men zegt da ze slim zijn maar dat is nog nooit bewezen geweest
Met citaat reageren
Oud 24-12-2001, 16:02
ThomasG
ThomasG is offline
Nog veel grappiger is om er even bij stil te staan dat bacardi het nog niet eens zelf bedacht had. Er waren al voorlopers van bacardi breezer, zoals Hooch. Waarom is het dan Bacardi geweest die er zo mee is doorgebroken? Dat vind ik nog veel leuker om me af te vragen.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2001, 18:33
Internationalist
Avatar van Internationalist
Internationalist is offline
Citaat:
ThomasG schreef:
Nog veel grappiger is om er even bij stil te staan dat bacardi het nog niet eens zelf bedacht had. Er waren al voorlopers van bacardi breezer, zoals Hooch. Waarom is het dan Bacardi geweest die er zo mee is doorgebroken? Dat vind ik nog veel leuker om me af te vragen.
Timing, reclame, geld (bacardi bestaal al veel langer) en de naam (bacardit had/heeft al naam gemaakt op drank-gebied)
__________________
*ONKRUID VERGAAT NIET* *Doc is de meest drinkende forumbaas* *ik slaap in hetzelfde bed als Iotje* *ik= wanabe WC-ontstopper*
Met citaat reageren
Oud 25-12-2001, 22:37
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
ik snap sowieso niet waarom je voor een fles 9,- over hebt. Zal wel aan mij liggen, maar geef mij maar 3 bier voor dat geld.

Ik vraag mezelf ook af hoeveel mensen het nu eigenlijk lekker vinden en hoeveel het drinken om erbij te horen.

Laatst wel een hele avond aan de schmirnoff ice gezeten, kostte 4 gulden per fles, evenveel als bier. Kwam ik erachter dat ze voor de halve prijs waren (vriend haalde steeds), dus toen waren ze ineens een stuk lekkerder. Nu drink ik het niet meer.

de tering
__________________
Als, als, als, wat een kutwoord. ALS ik een kutje had zat ik ook wel op paardrijden, maar ik heb verdomme geen kutje.
Met citaat reageren
Oud 25-12-2001, 23:25
KoRnGuy
KoRnGuy is offline
breezer... ach ja als het moet dan moet het.

ik drink liever gewoon bier en nog liever exclusief bier
Met citaat reageren
Oud 26-12-2001, 00:55
Undeclinable
Avatar van Undeclinable
Undeclinable is offline
Ranzig vind ik het tegenwoordig..hoewel..Pineapple mogen ze van mij wel gwoon alcohol vrij in 2 liter flessen verkopen Dat vinnik opzich wel lekker...

Verder isset idd gwoon een drankje wat zogenaamd "cool" is.. en daarnaast ook nogges superduur, en ranzig...(dat zijn al 3 redenen om het niet te drinken..) hou het wel bij bier en sinas of red bull als ik uitga...
__________________
Western civilization? That would be a good idea! | Don't confuse the major opinion with the truth..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:28.