Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-05-2003, 19:27
Verwijderd
Beste mensen,

ik ben op zoek naar de titel van een specifieke X-files aflevering, misschien dat een X-files kenner me kan helpen. Korte samenvatting van wat ik nog van die aflevering weet:

Deze aflevering ging over twee of drie broers, die eruit zagen als een soort dieren. Er werd een misvormde baby opgegraven op een sportveld, die daar door die broers begraven was.
Die broers reden in een oude auto, met altijd de radio op een heel specifiek muziekje.
Er was een scéne met daarin de sheriff en zijn vrouw, die in bed lagen te slapen. Opeens hoorde de sheriff dat specifeke muziekje buiten, en hij schrok wakker. Hij keek uit het raam en zag die drie broers uitstappen, en bij zijn huis naar binnen lopen. Hij verborg zijn vrouw onder het bed, en ging zelf met een knuppel achter de deur staan. De broers kwamen binnen, sloegen de man hartstikke dood, en trokken de vrouw onder het bed vandaa, die hetzelfde lot overkwam.

Excuses voor de vage samenvatting, meer weet ik niet meer van deze aflevering . Kan iemand me de titel geven van deze aflevering; ik wil hem graag nog eens kijken.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-05-2003, 19:30
Verwijderd
De aflevering doet iig een belletje bij me rinkelen, ik zal voor je zoeken
Weet je misschien ongeveer welk seizoen het was? Of kan je wat zeggen over Mulder en Scully? Hoe ze bv eruit zagen...
Maar goed, ik zal iig denken en zoeken, we komen er wel
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 19:32
Verwijderd
Oe, die ken ik nog, dat was best een zieke aflevering. *gaat op zoek*
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 19:34
Verwijderd
http://schwicky.net/xfiles/episodes/4/home/

geweldige aflevering
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 21:10
Stevill
Avatar van Stevill
Stevill is offline
The peacock familly.

Erg goeie aflevering idd.
__________________
We went to a fight and a football game broke out.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 22:50
Verwijderd
Citaat:
~(S-|-)2v!lL~ schreef op 06-05-2003 @ 22:10:
The peacock familly.

Erg goeie aflevering idd.
Jaaah, net gevonden
Met citaat reageren
Oud 07-05-2003, 11:33
Verwijderd
Home idd. Zucht, toen waren ze nog wel leuk..
Met citaat reageren
Oud 07-05-2003, 11:51
m'neer
Avatar van m'neer
m'neer is offline
Welk seizoen is 't eigenlijk?
Met citaat reageren
Oud 07-05-2003, 11:56
Verwijderd
Citaat:
m'neer schreef op 07-05-2003 @ 12:51:
Welk seizoen is 't eigenlijk?
4
Met citaat reageren
Oud 07-05-2003, 11:59
Verwijderd
Met dat enge inteeltgezin
Met citaat reageren
Oud 07-05-2003, 14:43
angel4
Avatar van angel4
angel4 is offline
ik vond de aflevering van zondag ook heel erg leuk
__________________
free tibet
Met citaat reageren
Oud 07-05-2003, 15:29
Verwijderd
Ik vind er tegenwoordig geen reet meer aan.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2003, 15:32
Verwijderd
Citaat:
Milk schreef op 07-05-2003 @ 16:29:
Ik vind er tegenwoordig geen reet meer aan.
Ehm, 't is al afgelopen hoor
Met citaat reageren
Oud 07-05-2003, 15:36
-niels-
Avatar van -niels-
-niels- is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 07-05-2003 @ 16:32:
Ehm, 't is al afgelopen hoor
in NL nog niet :>
__________________
If you dont like oral sex, keep your mouth shut... I'll spray my love all over your face.... ->PAS OP IK HIJACK JE NICK<- • Mr. Mysteria •
Met citaat reageren
Oud 07-05-2003, 15:38
m'neer
Avatar van m'neer
m'neer is offline
Nee, 't draait toch nog? De latere seizoenen vind ik in ieder geval aanzienlijk slechter dan de eerdere seizoenen. The X-Files bestaan uit Mulder & Scully, en niet uit die andere halve zool.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2003, 15:59
Verwijderd
Citaat:
m'neer schreef op 07-05-2003 @ 16:38:
Nee, 't draait toch nog? De latere seizoenen vind ik in ieder geval aanzienlijk slechter dan de eerdere seizoenen. The X-Files bestaan uit Mulder & Scully, en niet uit die andere halve zool.
Mja, in het laatste seizoen zijn Dogget en Reyes toch erg leuk af en toe, erg goed in gewerkt, ik vind Mulder en Scully dan juist errug slap... Mja, ik heb het iig wel tot het einde gekeken (in NL draait het idd nog, klopt), maar ach ja... ik mis het niet... Ik koop me binnenkort een siezoensbox en vermaak me dan wel weer
Met citaat reageren
Oud 07-05-2003, 16:40
Verwijderd
Ik geef me geld niet uit aan een serie die zichzelf in zijn eigen graf heeft geholpen, blah. Het verpest ook een beetje de vroegere afleveringen eigenlijk, omdat je weet dat het later zooo slecht wordt.. Iemand had Chris Carter moeten uitleggen wat ''stoppen op je hoogtepunt'' inhoudt.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2003, 16:59
Verwijderd
Citaat:
Milk schreef op 07-05-2003 @ 17:40:
Ik geef me geld niet uit aan een serie die zichzelf in zijn eigen graf heeft geholpen, blah. Het verpest ook een beetje de vroegere afleveringen eigenlijk, omdat je weet dat het later zooo slecht wordt.. Iemand had Chris Carter moeten uitleggen wat ''stoppen op je hoogtepunt'' inhoudt.
Wat een onzin, 't is geen soap hoor...
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 08-05-2003, 00:15
Cartosa
Avatar van Cartosa
Cartosa is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 07-05-2003 @ 17:59:
Wat een onzin, 't is geen soap hoor...
Daar leek het op het einde anders wel heel sterk op hoor.
Van de hak op de tak over william de baby met magische krachten, scully de blatende huismoeder, dogget zn zoon, iedereen die minstens één keer in coma moet liggen..maar hey, in de final kregen we toch een antwoord he.
(en wie m gezien heeft weet hoe absurd dit was in de lijn van season 9)
Zonde!
__________________
J'ai vu l'orient dans son écrin, avec la lune pour bannière
Met citaat reageren
Oud 08-05-2003, 15:27
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 07-05-2003 @ 17:59:
Wat een onzin, 't is geen soap hoor...
WTF heeft dat met een soap te maken...als je bedoelt dat daar geen einde aan komt, zo leek het met the X-files ook te gaan. Nee, ik heb de laatste aflevering niet gezien, maar ik betwijfel of ik wat mis.. ze hadden het gewoon allemaal niet moeten laten zien, dat verpestte een hoop zo niet alles. Dat was altijd het mooie, die suggestie en de fantasie die je erin kwijt kon..Totdat ze alles zo nodig wilden uitleggen.. de serie heeft zichzelf zijn graf ingedragen. En dat doet pijn, was een aantal jaar geleden was ik echt superfan..
Met citaat reageren
Oud 08-05-2003, 17:11
Verwijderd
Mja, ik vond het tot het einde goed, minder goed dan ervoor, maar wel goed. Wel super onbenullig gedoe met William etc, maar daar kijk ik gewoon eventjes overheen... Ik vind echt niet dat de serie zichzelf het graf in heeft geschreven oid, 't einde hoorde lekker zo, van alles wat... Dit einde had ik al jaren in m'n hoofd.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2003, 20:05
Cartosa
Avatar van Cartosa
Cartosa is offline
Bekijk die final, en hou er enkele afleveringen van season 3,4,5 naast en merk het verschil in diepgang, spanning,..
Het lijkt wel of die final in 3 tellen in elkaar werd geflanst en het allemaal niet meer belangrijk was wat de fans ervan dachten.
__________________
J'ai vu l'orient dans son écrin, avec la lune pour bannière
Met citaat reageren
Oud 08-05-2003, 20:20
Verwijderd
Citaat:
Cartosa schreef op 08-05-2003 @ 21:05:
Bekijk die final, en hou er enkele afleveringen van season 3,4,5 naast en merk het verschil in diepgang, spanning,..
Het lijkt wel of die final in 3 tellen in elkaar werd geflanst en het allemaal niet meer belangrijk was wat de fans ervan dachten.
Dat vond ik dus echt niet... Heb alle afleveringen gezien en de final was bevredigend!
Met citaat reageren
Oud 09-05-2003, 19:18
Verwijderd
Ik heb de final niet gezien (nog), dus daar oordeel ik niet over.

Maar vanaf dat de film gereleased was, gingen de afleveringen erop achteruit.. het moment waarop ze alles over die alien-oorlog uit de doeken deden..belachelijk! Ik was echt teleurgesteld.. geloof me, ik was echt super-, super-, super-, superfan, dus het doet echt zeer als ik zie wat een zootje ze ervan hebben gemaakt...sowieso...afleveringen ZONDER Mulder...das geen X-files!
Leuk voor je dat je het tot het eind leuk vindt, maar feit is dat de laatste paar seizoenen (soms gruwelijk) slecht zijn (misschien met een paar leuke uitschieters) vergeleken met de eerdere.. nu mist het de spanning, suspense, mysterie van de eerste afleveringen en vergeet de chemie tussen Mulder en Scully niet.
Ik had liever gehad dat ze ons hadden laten raden, dan maar onbevredigd, maar al dat uitgelegde, gatver.

Ik wil denk ik nog wel de final zien als ie ooit nog op yorin komt..alhoewel.. misschien..
Met citaat reageren
Oud 10-05-2003, 16:18
Verwijderd
Citaat:
~(S-|-)2v!lL~ schreef op 06-05-2003 @ 22:10:
The peacock familly.

Erg goeie aflevering idd.
Dank, Andijvie natuurlijk ook bedankt voor de moeite .

Ik heb 'm eens voor een deel gezien toen ik 14 was ofzo, en toen heb ik 'm halverwege maar uitgezet. Ik heb toen de hele nacht niet meer geslapen, vandaar dat ik hem nog eens wil zien .
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-05-2003, 16:31
Verwijderd
geen dank
Met citaat reageren
Oud 11-05-2003, 23:09
TonyMontana
TonyMontana is offline
Ik zoek ook nog de naam en het seizoen van een aflevering, dus die kan wel bij deze topic, de aflevering ging ongeveer zo:

In het begin wordt een man 's avonds in z'n zwembad gedood door een monster. Mulder en Scully komen de moord onderzoeken. Mulder ontdekt dan een ander monster dat alles behalve mensen eet. Uiteindelijk stoppen de moorden en vinden ze het monster niet. Maar die alleseter heeft dan dat monster dat de moorden heeft gepleegd opgegeten.

Misschien ook een beetje vaag, maar zo herinner ik het me nog. Weet iemand welke aflevering (en wel seizoen) dit is?
__________________
Say hello to my little friend!
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 21:58
weirdone666
Avatar van weirdone666
weirdone666 is offline
Ik vond die aflevering met die vent die kankertjes at nog het meest vet........... smikkelsmikkel
__________________
POIT
Met citaat reageren
Oud 15-05-2003, 14:56
TonyMontana
TonyMontana is offline
Weet iemand misschien welke aflevering ik bedoel 2 posts hierboven? Je kunt me er erg mee helpen. Alvast bedankt.
__________________
Say hello to my little friend!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio Hoe ver ga jij met je favo programma's/films/series?
Verwijderd
54 25-10-2004 17:03
Films, TV & Radio Weet iemand de titel van deze x-files aflevering?
TonyMontana
1 14-05-2003 21:26


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:52.