Oud 12-04-2013, 00:22
ibl736
ibl736 is offline
Heyy ik heb een paar vragen. Ook met elkaar in discussie gaan is natuurlijk prima

Voor mensen die hun broek laag dragen: waarom? Vind je het lekker zitten? Hoelang draag je je broek al laag en tot wanneer denk je dat je het zo houd? Hoe laag draag je het meestal? En hoeveel mensen in je klas doen het?

Voor mensen die het niet zo dragen: waarom niet? Heb je je broek weleens zo gedragen? Zo ja: waarom nu niet meer?

En voor meisjes: vind je het mooi staan bij jongens? Waarom wel of niet? Als je het wel mooi vind: hoe laag vind je leuk?

Ikzelf draag m'n broek wel lekker laag omdat het lekker zit. Ik ben er op m'n 12e mee begonnen omdat mensen (jongens en meiden) zeiden dat je het gwn een keer moet proberen. Bij mij in de klas hebben ook heel veel jongens hun broek laag. Aangezien ik van veel mensen hoor dat ze er na hun puberteit mee gestopt zijn zal dat bij mij dan ook wel zo zijn. Het zal wel gewoon bij de leeftijd horen, want nu vind ik het dus prima =)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-04-2013, 00:29
Verwijderd
Je bedoelt een baggy broek en dan een stuk boxer er bovenuit? Aangezien het over jongens gaat? Ik draag vaak lage broeken, maar ik draag ze niet extra laag. Heupbroeken.


Ik vind het vrijwel altijd de plank misslaan, zoals jij het wss bedoelt. Erg wannabe en soms ronduit belachelijk, de broek onder de billen laten starten.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2013, 01:07
Panterstring
Avatar van Panterstring
Panterstring is offline
De reden dat mensen dit doen is omdat het op de gevangeniscultuur slaat. Mensen mogen geen riemen in de gevangenis dus zakt hun broek heel laag.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2013, 02:07
Verwijderd
Citaat:
Voor mensen die het niet zo dragen:
waarom niet?
Omdat ik het iets teveel bij de neger/hiphop cultuur vind passen, en daar hoef ik niet echt bij te horen.

Citaat:
Heb je je broek weleens zo gedragen?
Nope






;9
Met citaat reageren
Oud 12-04-2013, 09:18
Verwijderd
Citaat:
De reden dat mensen dit doen is omdat het op de gevangeniscultuur slaat. Mensen mogen geen riemen in de gevangenis dus zakt hun broek heel laag.
Ik ken daar een ander verhaaltje over.



Ik draag zelf graag workers, skatebroeken, baggy broeken, maar hoewel er een streepje ondergoed (zonder merk) te zien zou kunnen zijn bij een bepaalde houding, heb ik ze nooit zo laag gedragen om het moedwillig te tonen.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2013, 10:21
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Hier is al eens een heel topic aan gewijd:
http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1794590
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2013, 15:26
Verwijderd
Ik vind dat leuk als m'n zoon dat draagt, maar hij draagt zijn broeken het liefst onder zijn oksels. Ach ja.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2013, 15:41
Verwijderd
Ik let er niet op. Zolang het maar lekker zit.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2013, 16:25
Denise_kaas
Avatar van Denise_kaas
Denise_kaas is offline
Ik vind het er niet uit zien. Gewoon normaal aantrekken als je het mij vraagt. Dat vind ik veel leuker staan. Zag laatst mensen lopen en die broek zat echt helemaal onder hun kont. Ik vind het echt verschrikkelijk..
__________________
Als je je doelen hebt bereikt, heb je de lat te laag gelegd.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2013, 16:53
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
Ik vind het er niet uit zien. Ik vind dat m'n broek juist lekker zit als de bovenrand van de broek net boven het breedste stukje van m'n heupen zit. Zolang mijn zaakje maar genoeg ruimte heeft vind ik alles prima, behalve een broek die op de knieën zit. Ik ben van mening dat als je iemands naad kan zien als ze geen onderbroek zouden dragen, de broek te laag zit.
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Met citaat reageren
Oud 12-04-2013, 22:37
HomoSignificans
HomoSignificans is offline
Ik vind het wel goed staan, zeker in combinatie met een gesegmenteerde zwarte glimjas + bontkraag.
__________________
Onzichtbaar en idioot.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2013, 23:09
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het wel goed staan, zeker in combinatie met een gesegmenteerde zwarte glimjas + bontkraag.
vuilniszakjas bedoel je zeker?
Met citaat reageren
Oud 13-04-2013, 15:17
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Ik draag mijn broek niet laag, want dat lijkt me niet erg comfortabel.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2013, 22:31
matata
matata is offline
Citaat:
Ik let er niet op. Zolang het maar lekker zit.
dat dus
Met citaat reageren
Oud 16-04-2013, 15:53
Businessguy
Avatar van Businessguy
Businessguy is offline
Jongeren die hun broek laag hebben zitten moeten dat lekker zelf weten maar ik vindt het er niet uit zien.
__________________
Het komt wel goed schat.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2013, 20:17
Verwijderd
Citaat:
Jongeren die hun broek laag hebben zitten moeten dat lekker zelf weten maar ik vindt het er niet uit zien.
Offtopic: ik vind (zonder t) jouw 'ik vindt' taalfouten er ook niet uitzien
Met citaat reageren
Oud 16-04-2013, 22:17
Businessguy
Avatar van Businessguy
Businessguy is offline
Citaat:
Offtopic: ik vind (zonder t) jouw 'ik vindt' taalfouten er ook niet uitzien
Autocorrectie van men telefoon
__________________
Het komt wel goed schat.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2013, 22:29
Verwijderd
Men ook?
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 17-04-2013, 15:25
Crocodi1e
Avatar van Crocodi1e
Crocodi1e is offline
Ik draag mijn broek zoals het hoort, op mijn onderbroek en niet eronder.
__________________
I saw every eye as I walked down the aisle. It looked like a thousand eyes were staring right at me saying, 'Who is this young punk?'
Met citaat reageren
Oud 25-07-2013, 16:39
Yannick1996
Yannick1996 is offline
ik draag men broek altijd laag, doe ik al 3-4 jaar, gwn onder men kont
staat leuk als je beetje leuke boxers draagt en een riem enz
Met citaat reageren
Oud 25-07-2013, 19:12
Verwijderd
Ik vind het er erg grappig uitzien!
Met citaat reageren
Oud 25-07-2013, 22:08
Hakuna
Avatar van Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:
Ik draag mijn broek niet laag, want dat lijkt me niet erg comfortabel.

Lijkt mij ook niet lekker dragen, heb zelf een iets te wijde joggingbroek die ik als huisbroek thuis draag, deze zakt soms wat van mijn komt af en dat vind ik thuis al irritant, laat staan als je een broek gedurende de hele dag met opzet te laag draagt of telkens iets afzakt.

Maargoed het is een trend onder bepaalde jongeren en ieder zijn meug zeg ik maar zo.
__________________
Kappers knippen met metaal in je haar en halen zo het goud van je hoofd.

Laatst gewijzigd op 25-07-2013 om 22:18.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2013, 03:33
R-R
R-R is offline
Echt heel laag vind k nie fijn.
Ik draag m laag en links lager(ja,scheef dus).
Met citaat reageren
Oud 27-07-2013, 00:51
Silvano08
Avatar van Silvano08
Silvano08 is offline
Citaat:
Echt heel laag vind k nie fijn.
Ik draag m laag en links lager(ja,scheef dus).
Is dat nieuw?
Met citaat reageren
Oud 27-07-2013, 02:21
R-R
R-R is offline
Weet ik niet. vind het er wel leuk uitzien.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-07-2013, 15:10
Verwijderd
Ik vind het lelijk als je broek echt onder je kont hangt. Maar tegwnoordig heb je ook van die broeken met een laag kruis enzo, en als je dir dan ook nog laag gaat hangen ziet dat er een beetje raar uit... Mijn mening
Met citaat reageren
Oud 28-07-2013, 17:37
Ikkeikke1
Ikkeikke1 is offline
Sochtends zit me broek zoals ie hoort te zitten. En in de loop van de dag gaat ie steeds losser zitten zonder dat ik t doe. En dan blijft ie vanzelf op een plek hangen door me riem
Met citaat reageren
Oud 30-07-2013, 13:38
Prospect
Avatar van Prospect
Prospect is offline
Bij mij zit ie altijd zo dat het randje van m'n boxer er bovenuit steekt, of net een heel klein stukje daaronder nog. Maar echt laag, nee.

Lach me ook altijd de ballen uit de zak als ik van die gastjes langs zie lopen die helemaal onderuitgezakt met hun benen wijd lopen
Met citaat reageren
Oud 30-07-2013, 15:12
Verwijderd
Ik vind het een gemakkelijke manier om marginalen te herkennen
Met citaat reageren
Oud 21-08-2013, 15:06
Verwijderd
Ik vind het leuk staan bij Jonges als je alleen de rand van hun onderbroek ziet, en niet hun onderbroek met nog een stukje broer eronder .. bij meiden staat het wel stoer, alleen wordt je er klein en propperig in als je kort bent. Ik zelf heb 1 Afzakbroek en die zit lekker!!
Met citaat reageren
Oud 11-09-2013, 20:42
westerhoven20
westerhoven20 is offline
Ik weet niet.... ik doe meestal met carnaval wagen bouwen maar dan niet te laag gewoon een beetje! Dat extreem laag is echt gewoon smerig vindt ik. Een beetje kan nog wel. Mijn beste vriend doet het maar dan niet zo erg. Wel vrij laag maar niet te.

Ik weet niet... in mijn klas ben ik en nog een iemand anders van de in totaal dertien jongens die hun broek niet laag hebben. Ik weet niet of ik het moet doen. Maar als ik het zou doen dan niet te laag! Ik wil dat ook niet doen met mijn ouders erbij ;-)

Ik wil ook eigenlijk Bjorn Borg onderbroeken maar (ik denk!) dat mijn ouders dat te duur vinden! Hoe zou ik dat moeten aanpakken!? Ze schijnen fijn te zijn...
Met citaat reageren
Oud 12-09-2013, 13:11
Verwijderd
Citaat:
Ik wil ook eigenlijk Bjorn Borg onderbroeken maar (ik denk!) dat mijn ouders dat te duur vinden! Hoe zou ik dat moeten aanpakken!? Ze schijnen fijn te zijn...
Dan koop je ze zelf, als je zo graag geld wilt weggooien.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2013, 13:32
Verwijderd
Citaat:
Ik wil ook eigenlijk Bjorn Borg onderbroeken maar (ik denk!) dat mijn ouders dat te duur vinden! Hoe zou ik dat moeten aanpakken!? Ze schijnen fijn te zijn...
De meeste onderbroeken zijn gewoon onderbroeken. BB zal niet fijner zitten dan een ander merk met hetzelfde model omdat er BB op staat hoor.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2013, 15:53
westerhoven20
westerhoven20 is offline
Ok
Met citaat reageren
Oud 12-09-2013, 19:29
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Wees blij dat je ouders hebt die niet zo zwakzinnig zijn dat ze dat soort onzin voor hun kinderen kopen.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2013, 19:33
westerhoven20
westerhoven20 is offline
Citaat:
Wees blij dat je ouders hebt die niet zo zwakzinnig zijn dat ze dat soort onzin voor hun kinderen kopen.
Ja nu ik jullie allemaal zo hoor is het gewoon geldverspilling! En ik geef jullie gelijk
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 23-09-2013, 00:53
Kievietjj
Kievietjj is offline
Als een broek hoog zit is het lelijk een lage broek is mooier maar het staat niet iedereen Als je het niet lekker vind zitten moet je ook niet gaan forceren omdat andere mensen het wel doen. En een baggy broek vooral bij meisjes is gewoon lelijk.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2013, 20:55
westerhoven20
westerhoven20 is offline
Citaat:
Als een broek hoog zit is het lelijk een lage broek is mooier maar het staat niet iedereen Als je het niet lekker vind zitten moet je ook niet gaan forceren omdat andere mensen het wel doen. En een baggy broek vooral bij meisjes is gewoon lelijk.
Vindt ik ook ;-)
Met citaat reageren
Oud 23-09-2013, 21:30
Verwijderd
Citaat:
Als een broek hoog zit is het lelijk een lage broek is mooier maar het staat niet iedereen Als je het niet lekker vind zitten moet je ook niet gaan forceren omdat andere mensen het wel doen. En een baggy broek vooral bij meisjes is gewoon lelijk.
Het net uitsteken van je onderbroek (aka het merkelastiek) is nog steeds het beste.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2013, 22:00
westerhoven20
westerhoven20 is offline
Ik vindt dat goed... maar iets lager vindt ik niet storend. Een klein stukje maar.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2013, 21:38
BoyWithClass
BoyWithClass is offline
Citaat:
Lijkt mij ook niet lekker dragen, heb zelf een iets te wijde joggingbroek die ik als huisbroek thuis draag, deze zakt soms wat van mijn komt af en dat vind ik thuis al irritant, laat staan als je een broek gedurende de hele dag met opzet te laag draagt of telkens iets afzakt.

Maargoed het is een trend onder bepaalde jongeren en ieder zijn meug zeg ik maar zo.
Hier niet altijd 'normaal' dus op mijn onderbroek en niet op mijn knieën.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2013, 23:46
sayhellox
sayhellox is offline
Hi,
Ik zie ook heel vaak dat jongens toch hun broeken zo dragen. En zelf heb ik het ook is gedaan maar toch veranderd van mening want ik vond het helemaal niet lekker zitten. Ben ook gelijk riemen gaan dragen bij broek vind ik fijner zitten. En zoals mijn moeder zegt: Als een jongen geen riem aan heeft is hij homo. (Heb niks tegen homo's maar goed dat je het weet)
Met citaat reageren
Oud 07-10-2013, 04:46
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Er zit vrij veel moeite en ontwerp in jeans, ik besteed er veel geld aan dus nee ik draag ze zoals ze horen; op maat.
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Met citaat reageren
Oud 31-03-2014, 17:41
HebGeenIdee
HebGeenIdee is offline
Citaat:
ik draag men broek altijd laag, doe ik al 3-4 jaar, gwn onder men kont
staat leuk als je beetje leuke boxers draagt en een riem enz
Ja daarom leuk vest erover en ik snap het probleem niet .. Ik doe het ook niet super laag maar wel wat lager
Met citaat reageren
Oud 24-07-2022, 02:30
Kelly078
Kelly078 is offline
Ik vind het opzich wel leuk staan maar n jongen uit m’n klas heeft altijd n Kneiter dikke pyjamabroek er onder aan dat ziet er echt niet uit en hij zit voor me dus zit heel de dag naar z’n pyjamabroek te kijken🤣🤣
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Moet hoofddoek verboden worden bij ambtenaren?
Hydrogen
258 08-08-2005 13:29
Lifestyle overhemd in of over de broek?
Verwijderd
54 16-11-2004 14:19
Lifestyle Wat is sexy?
pourlesyeux_
158 10-04-2004 20:08
Lifestyle Venum broeken
love is life
29 22-09-2002 21:58
Seksualiteit String of Slip?
Verwijderd
118 23-05-2002 21:24
Lifestyle Wat draagt Hij/Zij vandaag
maar
151 17-04-2002 15:06


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:22.