Oud 18-01-2005, 14:16
Sovereign
Avatar van Sovereign
Sovereign is offline
Ali B...
Advertentie
Oud 18-01-2005, 14:17
Sovereign
Avatar van Sovereign
Sovereign is offline
Citaat:
Love & Peace schreef op 18-01-2005 @ 14:16 :
Verder zie ik geen rede waarom die Marokkanen zouden liegen.
Groepsmentaliteit; jij komt aan een Marokkaan, dan kom je aan ons allemaal, oid.

Blijkt ook uit de nodige reacties:

Citaat:
Dit is racisme. Die vrouw heeft haar net zo lang achtervolgd totdat ze hem te pakken had. Die vrouw en haar familie gaan branden" sist Mohammed.
"Waar is die vrouw, waar is die hoer?"
Oud 18-01-2005, 14:18
Verwijderd
Citaat:
oneMen schreef op 18-01-2005 @ 14:11 :
kakker frank geeft de Volkskrant als bron. De journalist die het geschreven heeft vond het kennelijk nodig de afkomst van de relschoppers te melden. Hij was er aan de andere kant wel bij, dus hij zal wel weten dat hij met Mohammed heeft gepraat.
Het maakt mij niet uit wie wat plaatst, of waar hij het vandaan heeft gehaald. Ik vroeg enkel om een link, moeilijk lezen?

Citaat:
oneMen schreef op 18-01-2005 @ 14:11 :
Punt is dat het niemand zou moeten boeien, maar jij schiet gelijk weer in de verdediging, zo lijkt het. Voel je je aangesproken?
Ja, ik voel me zeker aangesproken, aangezien ik het zusje ben van die jongeman die aangereden is.
Ik schoot niet in de verdediging. Ik ging enkel in op een aantal beweringen.
Oud 18-01-2005, 14:18
Love & Peace
Avatar van Love & Peace
Love & Peace is offline
Citaat:
Sovereign schreef op 18-01-2005 @ 14:17 :
Groepsmentaliteit; jij komt aan een Marokkaan, dan kom je aan ons allemaal, oid.
Dat is geen rede om te liegen. Wel een rede om die vrouw aan te pakken, maar niet om te liegen.
Oud 18-01-2005, 14:20
Verwijderd
Citaat:
Sovereign schreef op 18-01-2005 @ 14:17 :
Groepsmentaliteit; jij komt aan een Marokkaan, dan kom je aan ons allemaal, oid.

Blijkt ook uit de nodige reacties:
Bullshit, en zelfs al zouden ze dat doen dan kunnen ze erop hun vingers narekenen dat de waarheid na een lichaamsautopsie toch wel aan het licht komt
Oud 18-01-2005, 14:21
oneMen
Avatar van oneMen
oneMen is offline
Citaat:
Love & Peace schreef op 18-01-2005 @ 14:16 :
Ik neem aan dat de politie er niet bij was. En ze zich beroepen op uitspraken van getuigen. En hoe betrouwbaar die zijn weet ik niet. Verder zie ik geen rede waarom die Marokkanen zouden liegen. De enige baat die zij bij deze uitspraak hebben, is dat hun naam een beetje beter wordt, maar of ze daar wat van aan te trekken? Ik denk dat het ze niks kan schelen hoe anderen over hun denken.
Kijk eens verder dan je neus lang is; het zijn 'vrienden van het slachtoffer'. Ik neem aan dat jij ook inziet dat die er bij gebaat zijn dat hun vriend als een slachtoffer van bruut geweld wordt afgeschilderd i.p.v. een ordinaire tasjesdief. Ik zou hetzelfde doen als mijn vriend was omgekomen op een dergelijke manier.

Het is overigens met een oogopslag de bekijken of de auto heen er weer over de jongen is gereden. Denk aan bloed, aan deuken in de auto en de boom, de paaltjes die omgereden zijn.. er zal geen twijfel over bestaan. Dus kap met die bullshit.
__________________
oneMen can make a difference | Maar dat is mijn mening... |
Oud 18-01-2005, 14:22
Madfet
Avatar van Madfet
Madfet is offline
Citaat:
Sovereign schreef op 18-01-2005 @ 14:17 :
Dit is racisme. Die vrouw heeft haar net zo lang achtervolgd totdat ze hem te pakken had. Die vrouw en haar familie gaan branden" sist Mohammed.
"Waar is die vrouw, waar is die hoer?"
Die vrouw schijnt ook een amateurhoer te zijn geweest. De reden waarom ze de boefjes achtervolgde was vanwege de kinky foto's die in haar tas lagen.
Oud 18-01-2005, 14:22
Sovereign
Avatar van Sovereign
Sovereign is offline
Citaat:
Love & Peace schreef op 18-01-2005 @ 14:18 :
Dat is geen rede om te liegen. Wel een rede om die vrouw aan te pakken, maar niet om te liegen.
Als Marokkaanse omstanders zaken roepen zoals:
Citaat:
Dit is racisme. Die vrouw heeft haar net zo lang achtervolgd totdat ze hem te pakken had. Die vrouw en haar familie gaan branden" sist Mohammed.
"Waar is die vrouw, waar is die hoer?"
Dan verwacht ik geen objectieve getuigenverklaringen van deze mensen, zeker nu de politie bevestigt dat het hier gaat om een "tragisch ongeval" wat zich niet verhoudt met opzettelijk drie maal over iemand heen rijden zoals wordt beweerd.
Oud 18-01-2005, 14:24
Madfet
Avatar van Madfet
Madfet is offline
Oke, dit is nummer 18 van dit jaar.

LEEUWARDEN - Gemaskerde personen hebben bij een gewelddadige overval op café Nijlân in Leeuwarden in de nacht van maandag op dinsdag een man vermoord en een andere man verwond. De politie heeft nog geen verdachten opgepakt. Dat heeft de politie dinsdag bekendgemaakt.

De identiteit van de overleden man is nog niet bekend. De gewonde is een 46-jarige man uit Leeuwarden. De dertig rechercheurs die de zaak onderzoeken, zijn op zoek naar enkele personen. Zij kwamen vlak na middernacht gemaskerd het café binnen. Volgens een getuige werden beide slachtoffers geslagen.


Wat er daarna gebeurde, is onduidelijk, omdat de getuige vluchtte. Hoe de man is vermoord, heeft de politie nog niet bekendgemaakt. De tweede verdachte wist te ontkomen en is nog voortvluchtig.

Bron: Nu.nl
Oud 18-01-2005, 14:25
Sovereign
Avatar van Sovereign
Sovereign is offline
Citaat:
makelville schreef op 18-01-2005 @ 14:20 :
Bullshit, en zelfs al zouden ze dat doen dan kunnen ze erop hun vingers narekenen dat de waarheid na een lichaamsautopsie toch wel aan het licht komt
Niks bullshit, harde realiteit.

Volgens de politie is het een 'tragisch ongeval' waarmee vaststaat hoe (on)betrouwbaar de 'vrienden' van Ali B thans zijn aan te merken.
Oud 18-01-2005, 14:25
oneMen
Avatar van oneMen
oneMen is offline
Citaat:
S. schreef op 18-01-2005 @ 14:18 :
Het maakt mij niet uit wie wat plaatst, of waar hij het vandaan heeft gehaald. Ik vroeg enkel om een link, moeilijk lezen?



Ja, ik voel me zeker aangesproken, aangezien ik het zusje ben van die jongeman die aangereden is.
Ik schoot niet in de verdediging. Ik ging enkel in op een aantal beweringen.
De Volkskrant, madame Licht-Aangebrand, verschijnt in gedrukte oplage. Als de gehele krant op internet stond zou niemand meer een krant hoeven kopen, toch? Ga even langs de bieb, en verifiëer de bron.

Maar gelukkig schiet je niet in de verdediging, dan kunnen we nu wel stoppen met het Marokkaan-gezever.
__________________
oneMen can make a difference | Maar dat is mijn mening... |
Oud 18-01-2005, 14:27
oneMen
Avatar van oneMen
oneMen is offline
Citaat:
Madfet schreef op 18-01-2005 @ 14:22 :
Die vrouw schijnt ook een amateurhoer te zijn geweest. De reden waarom ze de boefjes achtervolgde was vanwege de kinky foto's die in haar tas lagen.
blablabla, bron?
__________________
oneMen can make a difference | Maar dat is mijn mening... |
Oud 18-01-2005, 14:28
Verwijderd
Citaat:
Sovereign schreef op 18-01-2005 @ 14:25 :
Niks bullshit, harde realiteit.

Volgens de politie is het een 'tragisch ongeval' waarmee vaststaat hoe (on)betrouwbaar de 'vrienden' van Ali B thans zijn aan te merken.
Ali B

Nee eerder hoe achterlijk ze zijn mocht het waar zijn
Oud 18-01-2005, 14:28
Love & Peace
Avatar van Love & Peace
Love & Peace is offline
Citaat:
oneMen schreef op 18-01-2005 @ 14:21 :
Kijk eens verder dan je neus lang is; het zijn 'vrienden van het slachtoffer'. Ik neem aan dat jij ook inziet dat die er bij gebaat zijn dat hun vriend als een slachtoffer van bruut geweld wordt afgeschilderd i.p.v. een ordinaire tasjesdief. Ik zou hetzelfde doen als mijn vriend was omgekomen op een dergelijke manier.

Het is overigens met een oogopslag de bekijken of de auto heen er weer over de jongen is gereden. Denk aan bloed, aan deuken in de auto en de boom, de paaltjes die omgereden zijn.. er zal geen twijfel over bestaan. Dus kap met die bullshit.
Ik denk niet dat wanneer je vriend voor je neus wordt aangereden, op welke manier dan ook, je niet gaat nadenken over hoe dit allemaal in depers gaat overkomen, maar goed. Ik zou niet hetzelfde doen als mijn vriend was overleden. Ik zou er niet eens aan kunnen denken. ik zou wel net zoals die jongens boos worden.
Maar idd, het autopsierapport zal het een en ander uitwijzen.
Oud 18-01-2005, 14:29
Sovereign
Avatar van Sovereign
Sovereign is offline
Citaat:
oneMen schreef op 18-01-2005 @ 14:27 :
blablabla, bron?
Volgens mij was dat sarcasme.
Oud 18-01-2005, 14:31
Verwijderd
Citaat:
oneMen schreef op 18-01-2005 @ 14:25 :
De Volkskrant, madame Licht-Aangebrand, verschijnt in gedrukte oplage. Als de gehele krant op internet stond zou niemand meer een krant hoeven kopen, toch? Ga even langs de bieb, en verifiëer de bron.
Dat hoeft niet, wij zijn thuis lid van de Volkskrant, ik ben op dit moment op school.
Toch bedankt voor de tip.

Waarom ik erom vroeg is omdat ik het zelf wilde lezen, aangezien hij maar een stukje uit dat artikel postte. Wellicht kon hij dat hele artikel plaatsen. Maar dat is kennelijk te veel gevraagd.
Oud 18-01-2005, 14:31
Sovereign
Avatar van Sovereign
Sovereign is offline
Citaat:
makelville schreef op 18-01-2005 @ 14:28 :
Ali B

Nee eerder hoe achterlijk ze zijn mocht het waar zijn
"De rover, Ali B., stond bij vrienden bekend als tasjesdief."

Dat geeft het niveau van zijn vrinden al aan.
Oud 18-01-2005, 14:31
Verwijderd
Citaat:
Madfet schreef op 18-01-2005 @ 14:22 :
Die vrouw schijnt ook een amateurhoer te zijn geweest. De reden waarom ze de boefjes achtervolgde was vanwege de kinky foto's die in haar tas lagen.
Oud 18-01-2005, 14:34
Love & Peace
Avatar van Love & Peace
Love & Peace is offline
Citaat:
Sovereign schreef op 18-01-2005 @ 14:22 :
Als Marokkaanse omstanders zaken roepen zoals:
Dan verwacht ik geen objectieve getuigenverklaringen van deze mensen, zeker nu de politie bevestigt dat het hier gaat om een "tragisch ongeval" wat zich niet verhoudt met opzettelijk drie maal over iemand heen rijden zoals wordt beweerd.
Ik dacht dat jij in de door mij geopende rechten-topic had gezegd dat je rechten studeerde. Zo een uitspraak past niet bij jou.
Dat 2 mensen ( of 1 ) uit woede een aantal uitspraken hebben gedaan, zegt helemaal niets over de andere aanwezige marokkanen, al dan niet van het zelfde groepje.
En misschein wil de politie wel de boel sussen? Bang dat represailles volgen?
Oud 18-01-2005, 14:35
Verwijderd
Citaat:
S. schreef op 18-01-2005 @ 12:30 :
Kun je niet gewoon een link geven?
nee, sorry, moet je voor geabonneerd zijn..
Oud 18-01-2005, 14:35
oneMen
Avatar van oneMen
oneMen is offline
Stop gewoon met speculeren, en wacht de officiële verklaring af. Dit gaat werkelijk nergens over..
__________________
oneMen can make a difference | Maar dat is mijn mening... |
Oud 18-01-2005, 14:36
Verwijderd
Citaat:
S. schreef op 18-01-2005 @ 12:31 :
En trouwens, hoe weten ze dat het om Marokkaanse jongens gaat. Hoe weten ze dat de één Mohammed heet en de ander Omar?


is waarschijnlijk aan ze gevraagd denk je ook niet, en het is ook 99% waarschijnlijk onderzocht of het idd Marokkanen waren..
Oud 18-01-2005, 14:38
Verwijderd
Citaat:
0kakker0frank schreef op 18-01-2005 @ 14:36 :
waarschijnlijk aan ze gevraagd (...)99% waarschijnlijk onderzocht (...)

Komt ook lekker geloofwaardig over.
Oud 18-01-2005, 14:39
oneMen
Avatar van oneMen
oneMen is offline
Citaat:
S. schreef op 18-01-2005 @ 14:38 :
Komt ook lekker geloofwaardig over.
de aanname dat de journalist van de Volkskrant maar wat loopt te ouwehoeren is minder waarschijnlijk.
__________________
oneMen can make a difference | Maar dat is mijn mening... |
Oud 18-01-2005, 14:39
Verwijderd
Citaat:
S. schreef op 18-01-2005 @ 12:33 :
Alsof die Nederlandse mevrouw juist gehandeld heeft
nee, die nederlandse vrouw heeft ook niet juist gehandeld, maar ze kwam wel voor zichzelf/haar spullen op en liet zich niet terroriseren door zo'n opgeschoten crimineeltje..

dat ze die jongen dood heeft gereden, nou ja, zoals ik al zei, kut voor zn nabestaanden, maar op zich goed dat ze heeft geprobeerd hem tegen te houden.

en voor the record, ik zou hem ook direct in zn achteruit hebben gezet en hem hebben aangreden..
Oud 18-01-2005, 14:39
Sovereign
Avatar van Sovereign
Sovereign is offline
Citaat:
Love & Peace schreef op 18-01-2005 @ 14:34 :
Ik dacht dat jij in de door mij geopende rechten-topic had gezegd dat je rechten studeerde. Zo een uitspraak past niet bij jou.
Ik ben rechts, en mijn stem gaat naar Wilders. En ik studeer geen rechten (meer), ik ben n.l. reeds mr.

Maar on a serious note, wel goed lezen, ik heb het niet over *alle* Marokkaanse omstanders. Wellicht dat er ook Marokkanen bijstonden die hun verstand niet hadden verloren.
Oud 18-01-2005, 14:40
Verwijderd
Citaat:
Sovereign schreef op 18-01-2005 @ 12:43 :
Moord? Dit is juridisch gezien helemaal geen moord, op zijn best doodslag maar naar alle waarschijnlijkheid een gevalletje dood door schuld.

Laat de juridische waardering maar aan de expert over; mij dus.
dood door schuld idd
Oud 18-01-2005, 14:41
Verwijderd
Citaat:
oneMen schreef op 18-01-2005 @ 14:39 :
de aanname dat de journalist van de Volkskrant maar wat loopt te ouwehoeren is minder waarschijnlijk.
Dat beeld heb ik dan ook helemaal niet van de Volkskrant.
Maar die kakker verwoordt het zo 'goed'.
Oud 18-01-2005, 14:41
oneMen
Avatar van oneMen
oneMen is offline
Citaat:
Sovereign schreef op 18-01-2005 @ 14:39 :
Ik ben rechts, en mijn stem gaat naar Wilders. En ik studeer geen rechten, ik ben n.l. reeds mr.

Serieus ja? En wat is jouw vraagprijs voor de Antillen, uitverkoopje of hard-to-get spelen?
__________________
oneMen can make a difference | Maar dat is mijn mening... |
Oud 18-01-2005, 14:41
Verwijderd
Citaat:
0kakker0frank schreef op 18-01-2005 @ 14:39 :
en voor the record, ik zou hem ook direct in zn achteruit hebben gezet en hem hebben aangreden..
Kijk, jij bent tof!
Oud 18-01-2005, 14:45
Love & Peace
Avatar van Love & Peace
Love & Peace is offline
Citaat:
Sovereign schreef op 18-01-2005 @ 14:39 :
Ik ben rechts, en mijn stem gaat naar Wilders. En ik studeer geen rechten, ik ben n.l. reeds mr.

Maar on a serious note, wel goed lezen, ik heb het niet over *alle* Marokkaanse omstanders. Wellicht dat er ook Marokkanen bijstonden die hun verstand niet hadden verloren.
nou, gefeliciteerd.
Dan is het nog erger, als je je diploma al hebt, en nog zulke uitspraken maakt.

rewind:
Citaat:
Dan verwacht ik geen objectieve getuigenverklaringen van deze mensen
Hoezo verwacht je dan geen objectieve getuigenverklaring? Je hebt maar 2 utspraken gehoord.
Oud 18-01-2005, 14:46
Sovereign
Avatar van Sovereign
Sovereign is offline
Citaat:
oneMen schreef op 18-01-2005 @ 14:41 :
Serieus ja? En wat is jouw vraagprijs voor de Antillen, uitverkoopje of hard-to-get spelen?
Dat van Wilders?
Oud 18-01-2005, 14:46
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 18-01-2005 @ 12:45 :
Aan de andere kant betrap ik mezelf ook op de gedachte: 'Ach, gewoon weer een waardeloze tasjesrovende straatmarokkaan minder, who cares'.
ik ook, en dat is denk ik geen goede zaak. niet zozeer voor mij, wel voor hen..
Oud 18-01-2005, 14:47
Sovereign
Avatar van Sovereign
Sovereign is offline
Citaat:
Love & Peace schreef op 18-01-2005 @ 14:45 :
nou, gefeliciteerd.
Dan is het nog erger, als je je diploma al hebt, en nog zulke uitspraken maakt.
Waarom zou ik niet op Wilders mogen stemmen? Democratie en zo... Een academische opleiding is geen garantie voor links geneuzel.

Citaat:
Hoezo verwacht je dan geen objectieve getuigenverklaring? Je hebt maar 2 utspraken gehoord.
Ik heb het juist over de kwaliteit van de uitspraken die tot nog toe bekend zijn.
Oud 18-01-2005, 14:48
Verwijderd
Citaat:
NERD schreef op 18-01-2005 @ 12:53 :
Wat me nog het meest bevreemd is dat je dan de reactie van zijn vrienden in de krant leest dat Ali zo'n brave jongen was die het goed deed op school en dat hij nooit iemand zou beroven. Alsof het z'n gekke tweelingbroer was die er met die tas vandoor is gegaan...

Dus het zal helaas wel weer een geval worden van het slachtoffer dat als dader geportretteerd wordt en andersom. Het is nu wachten op een schadeclaim van de mededader omdat hij wegens een opgelopen trauma zijn dagelijkse bezigheden als straatrover niet meer kan hervatten.
zoals het bijna altijd gaat in het idiote nederland
Oud 18-01-2005, 14:49
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 18-01-2005 @ 12:54 :
Natuurlijk, er is meer straattuig dan alleen Marokkaans straattuig. Helaas wordt door dit soort incidenten het beeld dat het grootste gedeelte van het straattuig uit Marokkanen bestaat, wel bij het grote - domme - publiek bevestigd.
en zijn het helaas ook meestal Marokkaanse jongeren..
Oud 18-01-2005, 14:49
Verwijderd
Citaat:
Sovereign schreef op 18-01-2005 @ 14:39 :
Ik ben rechts, en mijn stem gaat naar Wilders. En ik studeer geen rechten (meer), ik ben n.l. reeds mr.
You're shitting me.
Oud 18-01-2005, 14:50
Verwijderd
De Media moet altijd weer de boel aandikken. Wat maakt het uit of het Marokkanen zijn of wat dan ook.
Diefstal rechtvaardigd geen moord.
Oud 18-01-2005, 14:51
Sovereign
Avatar van Sovereign
Sovereign is offline
Citaat:
nare man schreef op 18-01-2005 @ 14:49 :
You're shitting me.
Hehe...
Oud 18-01-2005, 14:52
Verwijderd
Die reacties op Fok! zijn trouwens geweldig om te lezen, eigenlijk zou iemand ze moeten verzamelen in een bundel.
Oud 18-01-2005, 14:54
Verwijderd
Citaat:
0kakker0frank schreef op 18-01-2005 @ 14:49 :
en zijn het helaas ook meestal Marokkaanse jongeren..
Het zijn sociaal achtergestelde hangjongeren jongeren
Oud 18-01-2005, 14:55
Sovereign
Avatar van Sovereign
Sovereign is offline
Citaat:
Rick Steiner schreef op 18-01-2005 @ 14:50 :
Diefstal rechtvaardigdT geen moord.
Oud 18-01-2005, 14:55
Verwijderd
Citaat:
Sweetsurrender schreef op 18-01-2005 @ 13:56 :
En als het nou een Nederlander was geweest die was aangereden? Wat hadden deze Marokkaanen dan gedaan? Waren ze dan ook zo tekeer gegaan?
Er lopen genoeg aardige Marokkaanen rond, waar je ontzettend mee kan lachen, maar dit groepje moet hun grote rot smoel houden. Als die gozer niks had gestolen, lag hij nu ook niet in zijn kistje 5 meter onder de grond...
precies, dit bedoelde ik, als het om een nederlander was gegaan die een marokkaan had overvallen (kzou niet weten waarom, maar goed..), dan hadden ze de begravenis lopen opkloten, want dan had de nederlandse hond het gewaagd om een marokkaan te overvallen...
Oud 18-01-2005, 14:55
Verwijderd
Citaat:
0kakker0frank schreef op 18-01-2005 @ 14:48 :
zoals het bijna altijd gaat in het idiote nederland
Hè bah, wat is het vervelend om in een van de meest welvarende landen ter wereld te wonen.
Oud 18-01-2005, 14:56
Sovereign
Avatar van Sovereign
Sovereign is offline
Citaat:
nare man schreef op 18-01-2005 @ 14:52 :
Die reacties op Fok! zijn trouwens geweldig om te lezen, eigenlijk zou iemand ze moeten verzamelen in een bundel.
Ja die hebben inderdaad veel entertainment waarde.
Oud 18-01-2005, 14:58
Verwijderd
Citaat:
Sovereign schreef op 18-01-2005 @ 14:56 :
Ja die hebben inderdaad veel entertainment waarde.
Het is natuurlijk gewoon een trieste gebeurtenis, zowel voor de familie van die kerel (tenslotte is er toch iemand dood) als voor de verhoudingen, die nu weer eens extra op scherp worden gezet in dat deel van Amsterdam en die in de media flink worden opgeblazen.

Maar die reacties op Fok! zijn echt hilarisch. Wat een stel primaten daar.
Oud 18-01-2005, 14:58
Love & Peace
Avatar van Love & Peace
Love & Peace is offline
Citaat:
Sovereign schreef op 18-01-2005 @ 14:47 :
Waarom zou ik niet op Wilders mogen stemmen? Democratie en zo... Een academische opleiding is geen garantie voor links geneuzel.

Ik heb het juist over de kwaliteit van de uitspraken die tot nog toe bekend zijn.
Nee, zo bedoelde ik het niet. "nou gefeliciteerd " was voor je keuze, op Wilders, en "dat is nog erger...."was voor je domme generalisatie


Citaat:
Als Marokkaanse omstanders zaken roepen zoals: ...
Dan verwacht ik geen objectieve getuigenverklaringen van deze mensen
Hier zeg je toch echt dat je op basis van 2 uitspraken, alle omstanders niet vertrouwd. Maar aangezien je het even later ontkent, neem ik aan dat je dat zelf ook heb ingezien.
Oud 18-01-2005, 14:58
Verwijderd
Citaat:
Madfet schreef op 18-01-2005 @ 14:22 :
Die vrouw schijnt ook een amateurhoer te zijn geweest. De reden waarom ze de boefjes achtervolgde was vanwege de kinky foto's die in haar tas lagen.
yeah, sure
Oud 18-01-2005, 15:00
Verwijderd
Citaat:
makelville schreef op 18-01-2005 @ 14:54 :
Het zijn sociaal achtergestelde hangjongeren jongeren
Juist ja.
Oud 18-01-2005, 15:01
Sovereign
Avatar van Sovereign
Sovereign is offline
Citaat:
Love & Peace schreef op 18-01-2005 @ 14:58 :
Nee, zo bedoelde ik het niet. "nou gefeliciteerd " was voor je keuze, op Wilders, en "dat is nog erger...."was voor je domme generalisatie
Generalisaties zijn daarom stem ik ook Wilders. Ik heb me zelfs een gelijksoortig kapsel aan laten meten uit solidariteit.

Citaat:
Hier zeg je toch echt dat je op basis van 2 uitspraken, alle omstanders niet vertrouwd. Maar aangezien je het even later ontkent, neem ik aan dat je dat zelf ook heb ingezien.
Neen. Wat ik schreef was: "Dan verwacht ik geen objectieve getuigenverklaringen van deze mensen". 'Deze' doelt op de verklaringen van zijn goede vrinden en die omstanders die dergelijke taal uitslaan zoals in het gegeven voorbeeld.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Algemene schoolzaken geweld tegen criminaliteit
hmvreemd
9 10-12-2003 14:51


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:24.