Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-05-2010, 08:42
freezer
Avatar van freezer
freezer is offline
Citaat:
nogmaals heren, je mag er niet over praten :')
Dat snap ik niet wtf dit is dk hoor
__________________
It's a minor!
Advertentie
Oud 03-05-2010, 08:45
Verwijderd
Citaat:
Dat snap ik niet wtf dit is dk hoor
je kan het wel doen & ook een ban krijgen of je er gewoon bij neerleggen dat het beleid is & het niet mag. Het staat ook in de faq enzo, dus ssht nu.
Oud 03-05-2010, 08:45
Verwijderd
goed ik ga naar de supermarkt om ontbijt te regelen.
Oud 03-05-2010, 08:46
freezer
Avatar van freezer
freezer is offline
Citaat:
je kan het wel doen & ook een ban krijgen of je er gewoon bij neerleggen dat het beleid is & het niet mag. Het staat ook in de faq enzo, dus ssht nu.
ok
__________________
It's a minor!
Oud 03-05-2010, 08:47
Verwijderd
Succes in de supermarkt sann!
Oud 03-05-2010, 08:48
Verwijderd
Deze topictitel doet me denken aan gabriel's oboe. Van Ennio Morricone...

En laat ik die nu net in mijn pc hebben staan
Oud 03-05-2010, 09:00
Verwijderd
Hoi!Hoi!
Oud 03-05-2010, 09:01
Verwijderd
Bweh ik moet gaan leren
Oud 03-05-2010, 09:02
Verwijderd
bweh dat is niet zo leuk
Oud 03-05-2010, 09:04
Verwijderd
tijd om te gaan werken en te gaan uni-en

hastalavastia
Oud 03-05-2010, 09:05
Verwijderd
hoi hallo :-).

Ik post het nog een keer, want ik wil het echt kwijt. Ik word zo ingewerkt bij m'n nieuwe werk en ik ben een beetje zenuwachtig.
Oud 03-05-2010, 09:05
JJoosje
Avatar van JJoosje
JJoosje is offline
Hoi hoi iedereen
__________________
Geluk is slechts het gevoel dat je hebt als je je weerstand hebt weerstaan.
Oud 03-05-2010, 09:07
Verwijderd
Citaat:
hoi hallo :-).

Ik post het nog een keer, want ik wil het echt kwijt. Ik word zo ingewerkt bij m'n nieuwe werk en ik ben een beetje zenuwachtig.
oh ik wilde nog reageren maar ik was het vergeten waarom in een dicht restaurant? en is het een leuk restaurant? en hoeveel ga je er werken en en vertel meer!

en inwerken is altijd het eerste kwartier eng, dan denk je een uur ooh dit is niet zo erg en daarna is het prima zet 'm op je kunt het enzo
Oud 03-05-2010, 09:09
JJoosje
Avatar van JJoosje
JJoosje is offline
Ik ga op vakantie! Gelderland, I'm coming!
__________________
Geluk is slechts het gevoel dat je hebt als je je weerstand hebt weerstaan.
Oud 03-05-2010, 09:16
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Hey hallo. Ik ben moe en voel me (nog steeds) best naar.

En hoe is het met jullie?
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 03-05-2010, 09:17
Verwijderd
vraag.

a) een oude LG shine op MP kopen voor 30 euro, ophalen en wel en bekijken, nu niet wetend wat voor type hem verkoopt

of

b) Mijn eigen LG shine laten repareren doet prima alleen de display is kapot kost rond de 40 euro, eigen informatie staat er nog in
Oud 03-05-2010, 09:17
Verwijderd
Citaat:
hoi hallo :-).

Ik post het nog een keer, want ik wil het echt kwijt. Ik word zo ingewerkt bij m'n nieuwe werk en ik ben een beetje zenuwachtig.
Je kunt het
En vooral juist omdát je ingewerkt wordt. Weet je hoe relaxt dat is, gewoon de eerste dag lekker werken en verdienen terwijl je overgepland staat en je dus niet druk hoeft te maken over of je wel snel genoeg bent
Oud 03-05-2010, 09:19
Verwijderd
wsz zijn we kwijt mensen ik heb het opgegeven.
Oud 03-05-2010, 09:19
Verwijderd
Citaat:
vraag.

a) een oude LG shine op MP kopen voor 30 euro, ophalen en wel en bekijken, nu niet wetend wat voor type hem verkoopt

of

b) Mijn eigen LG shine laten repareren doet prima alleen de display is kapot kost rond de 40 euro, eigen informatie staat er nog in
Ik zou voor optie B gaan, want als je hem gaat ophalen, komen daar neem ik aan nog reiskosten bij
Oud 03-05-2010, 09:19
Verwijderd
Oud 03-05-2010, 09:19
Verwijderd
Citaat:
vraag.

a) een oude LG shine op MP kopen voor 30 euro, ophalen en wel en bekijken, nu niet wetend wat voor type hem verkoopt

of

b) Mijn eigen LG shine laten repareren doet prima alleen de display is kapot kost rond de 40 euro, eigen informatie staat er nog in
Ik zou b doen omdat een telefoon ophalen op marktplaats minstens een uur kost en misschien voor niets is. En een uur van mijn tijd is wel tien euro waard, tenzij ik er studiepunten voor krijg . Maar misschien is een uur van jouw tijd geen tien euro waard en dan kun je beter a doen
Oud 03-05-2010, 09:20
Verwijderd
Vakantie is altijd goed. Heb je ook echt schoolvakantie nu?

Omdat ze willen dat je ingewerkt wordt op een dag dat de gasten er geen last van hebben. Ik heb al een halve avond meegewerkt en het is er echt geweldig! Ik vond het echt heel leuk daar en was diepgelukkig dat ze me hebben aangenomen en nu zoek ik meer werk, want ik ga hier maar 3 dagen werken (wil ook niet meer dan dat)... Spannend he!

Hoi DP waarom voel je je moe en naar?
Oud 03-05-2010, 09:20
Verwijderd
Citaat:
wsz zijn we kwijt mensen ik heb het opgegeven.
hoeWwasSjeZdag?

Aan alles valt een mouw te passen
Oud 03-05-2010, 09:21
Verwijderd
Citaat:
Ik zou voor optie B gaan, want als je hem gaat ophalen, komen daar neem ik aan nog reiskosten bij
Nou het is in Groningen volgens MP en ik kan met de bus of fietsen beide gratis
Oud 03-05-2010, 09:22
Verwijderd
Citaat:
Je kunt het
En vooral juist omdát je ingewerkt wordt. Weet je hoe relaxt dat is, gewoon de eerste dag lekker werken en verdienen terwijl je overgepland staat en je dus niet druk hoeft te maken over of je wel snel genoeg bent
Ja ik heb al meegedraaid en dagje en ik heb al horeca ervaring, maar ze doen alles zo anders en prof. dat het spannend is...


Ik zou voor optie B gaan, want dat is een betere optie.
Oud 03-05-2010, 09:23
Verwijderd
Citaat:
Nou het is in Groningen volgens MP en ik kan met de bus of fietsen beide gratis
Dan nog optie B, want zie reactie van Sarah
Oud 03-05-2010, 09:23
Verwijderd
alles is 10 euro waard voor mij haha

Maar mijn paps zei dat het bij de turk ong. 40 á 45 kost maar dan heb ik mijn eigen nog
Oud 03-05-2010, 09:24
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Hoi DP waarom voel je je moe en naar?
Hoi PD Omdat ik slecht en weinig geslapen heb en door dingen die gebeurd zijn en door moeheid.

Hoe is het met jou?
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 03-05-2010, 09:25
Verwijderd
Op mijn 15e/16e was een uur van mijn tijd maar 3,50 waard te zien aan het oppasbaantje dat ik had dus dan was ik voor a gegaan denk ik.
Oud 03-05-2010, 09:25
Verwijderd
Aan de andere kant: koop voor nu een goedkoop nokiaatje, en ga bij je volgende abo voor een HTC met android.
Oud 03-05-2010, 09:26
Verwijderd
Citaat:
hoewwassjezdag?

Aan alles valt een mouw te passen


Oud 03-05-2010, 09:26
Verwijderd
Ik hou niet van dingen weggooien, als ze gemaakt kunnen worden voor ongeveer de prijs van een nieuwe, moet je het late maken!
Oud 03-05-2010, 09:27
Verwijderd
Citaat:
Hoi PD Omdat ik slecht en weinig geslapen heb en door dingen die gebeurd zijn en door moeheid.

Hoe is het met jou?
Wat is er gebeurd?

Met mij gaat het goed, ik heb echt honderduizend dingen gedaan en dat is prima. O en ik heb spierpijn.
Oud 03-05-2010, 09:27
Verwijderd
Citaat:


Maar eigenlijk zou ik hier niet moeten posten, want ik ben geen regular... En om nu de laatste topics mede te vullen terwijl het jullie "kindje" is, is ook raar heh
Oud 03-05-2010, 09:27
Verwijderd
Citaat:
Ik hou niet van dingen weggooien, als ze gemaakt kunnen worden voor ongeveer de prijs van een nieuwe, moet je het late maken!
Daar ben ik het ook wel mee eens
Oud 03-05-2010, 09:29
Verwijderd
Citaat:
Maar eigenlijk zou ik hier niet moeten posten, want ik ben geen regular... En om nu de laatste topics mede te vullen terwijl het jullie "kindje" is, is ook raar heh
Hoe meer, hoe beter.
Oud 03-05-2010, 09:29
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Wat is er gebeurd?

Met mij gaat het goed, ik heb echt honderduizend dingen gedaan en dat is prima. O en ik heb spierpijn.
Dingen thuis, o.a.

Leuke dingen?
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 03-05-2010, 09:30
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Maar eigenlijk zou ik hier niet moeten posten, want ik ben geen regular... En om nu de laatste topics mede te vullen terwijl het jullie "kindje" is, is ook raar heh
Zoals altijd, iedereen is hier welkom.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 03-05-2010, 09:30
Verwijderd
Citaat:
Maar eigenlijk zou ik hier niet moeten posten, want ik ben geen regular... En om nu de laatste topics mede te vullen terwijl het jullie "kindje" is, is ook raar heh
ach jij bent gewoon weer een voorbeeld van hoe makkelijk je door wsz in de DK community kunt integreren
Oud 03-05-2010, 09:30
Verwijderd
Citaat:
Aan de andere kant: koop voor nu een goedkoop nokiaatje, en ga bij je volgende abo voor een HTC met android.
ik heb een heel goedkoop nokiaatje en op het moment geen abo meer, maar ik heb nog eens gekeken en voor een blackberry of htc abo kan ik beter nog even wachten

Kunst 1

Heeel veel succes! Ik vond inwerken ook eng maar na een halfuur was alles prima en je mag alles vragen als je het niet weet

Kunst 2

True in een mobiel zitten materialen die zonde zijn als je ze weggooit, maar er zit 10 euro verschil als het vanaf 55 is dan weet ik dat het moeite niet waard is om hem te maken
Oud 03-05-2010, 09:31
Verwijderd
Citaat:
Dingen thuis, o.a.

Leuke dingen?
??

altijd leuke dingen..?
Oud 03-05-2010, 09:31
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
??

altijd leuke dingen..?
Dan is het goed.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 03-05-2010, 09:33
Verwijderd
Citaat:
ach jij bent gewoon weer een voorbeeld van hoe makkelijk je door wsz in de DK community kunt integreren
hahahaha, nou bedankt

Oud 03-05-2010, 09:34
Verwijderd
Citaat:
True in een mobiel zitten materialen die zonde zijn als je ze weggooit, maar er zit 10 euro verschil als het vanaf 55 is dan weet ik dat het moeite niet waard is om hem te maken
Nouja echt weggooien moet je sowieso niet doen he. In de chemobox of naar het kleine-apparaten-verzamelpunt er zit een accu in.
Oud 03-05-2010, 09:34
Verwijderd
Je bent van harte welkom Armstrong
Oud 03-05-2010, 09:35
Verwijderd
Citaat:
Nouja echt weggooien moet je sowieso niet doen he. In de chemobox of naar het kleine-apparaten-verzamelpunt
weggooien is voor mij in huis bewaren
Oud 03-05-2010, 09:35
Verwijderd
dit is hem

Oud 03-05-2010, 09:35
Verwijderd
klein en compacte slider
Oud 03-05-2010, 09:35
Verwijderd
Citaat:
vraag.

a) een oude LG shine op MP kopen voor 30 euro, ophalen en wel en bekijken, nu niet wetend wat voor type hem verkoopt

of

b) Mijn eigen LG shine laten repareren doet prima alleen de display is kapot kost rond de 40 euro, eigen informatie staat er nog in
c) niks doen
Oud 03-05-2010, 09:36
Verwijderd
Citaat:
weggooien is voor mij in huis bewaren
ook goed

Dat doet Theodoor ook altijd, en hij wil mijn oude telefoons ook, een tijdje geleden had hij een verzameling van 5 kapotte telefoons en 2 kapotte camera's en nog wat dingetjes
Maar toen hadden we het huis van zijn vader opgeruimd en was hij geschrokken van de hoeveelheid troep daar (zijn vader was een verzamelaar), dus had hij alles toch maar weggebracht
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:52.