Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-09-2012, 18:30
Maakmeklaar
Maakmeklaar is offline
Ik ben een nette maar niet kerkelijke jongen die werkelijk supergeil wordt van gereformeerde meisjes. Ik geniet er van als ze er lekker truttig uitzien met een net iets te lange rok en pantys aan en fantaseer dan wat er onder die rok zit.....Echter kom ik natuurlijk nooit met hen in contact want ik ga niet naar hun kerk, bijeenkomsten etc.

Waar vind ik deze meisje, in levenden lijve of op het internet op een site waar ik wel op mag?

Wie helpt mij?
Met citaat reageren
Oud 15-09-2012, 18:43
Verwijderd
Ik zal het maar verklappen: Doorgaans zit precies hetzelfde onder de rok bij gereformeerde meisjes als bij normale meisjes.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2012, 18:52
Maakmeklaar
Maakmeklaar is offline
Citaat:
Ik zal het maar verklappen: Doorgaans zit precies hetzelfde onder de rok bij gereformeerde meisjes als bij normale meisjes.
Weet je het zeker want heb jij er ervaring mee dan? Help me maar eens verder dan!
Met citaat reageren
Oud 15-09-2012, 19:15
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Je wil ze alleen voor de seks? Je weet dat die meisjes vaak niet aan seks voor het huwelijk doen he?
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 15-09-2012, 19:30
Maakmeklaar
Maakmeklaar is offline
Citaat:
Je wil ze alleen voor de seks? Je weet dat die meisjes vaak niet aan seks voor het huwelijk doen he?
Dat intrigeert me of dat nog steeds werkelijk zo is?? Maakt het misschien wel extra spannend voor haar én voor mij en wat is er nu fijner dan spannende sex?
Met citaat reageren
Oud 15-09-2012, 19:50
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Je zou natuurlijk eens rond kunnen kijken op een plek waar veel gereformeerde meisjes zijn.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2012, 22:41
Maakmeklaar
Maakmeklaar is offline
Citaat:
Je zou natuurlijk eens rond kunnen kijken op een plek waar veel gereformeerde meisjes zijn.
Kan daar toch niet zomaar met mijn tong uit mijn mond gaan lopen geilbekken bij zulke "nette" meisjes; heb liever dat ik ze eerst per internet kan benaderen wellicht. Weet niemand een forum waar ik de refomeiden kan benaderen??
Met citaat reageren
Oud 15-09-2012, 22:51
DeZiekeGnoe
Avatar van DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Ik ben verloofd met zo'n streng gereformeerd meisje.
__________________
In omnia paratus
Met citaat reageren
Oud 15-09-2012, 23:07
Maakmeklaar
Maakmeklaar is offline
Citaat:
Ik ben verloofd met zo'n streng gereformeerd meisje.
Ben je zelf ook van die kerk dan? Ik durf het bijna niet te vragen maar bevalt het op s.... gebied of .....jullie het nog niet?
Met citaat reageren
Oud 15-09-2012, 23:14
Maakmeklaar
Maakmeklaar is offline
Citaat:
Ik ben verloofd met zo'n streng gereformeerd meisje.
Zeer waarschijnlijk hebben wij dus allebei dezelfde droom: sex te hebben met een christelijke meid.....

Laatst gewijzigd op 16-09-2012 om 09:24. Reden: Bah.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2012, 09:25
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Zeg, het is hier niet de bedoeling om (indirecte) seksverzoeken te doen. We gaan dus geen leden lastigvallen om voor jou meisjes te zoeken met wie je seks kunt hebben.

En het lijkt me sterk dat LeMiserable verloofd is met dat meisje enkel en alleen omdat 'ie seks met haar wil.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2012, 09:29
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Weet niemand een forum waar ik de refomeiden kan benaderen??
Met een beetje Google moet dat niet moeilijk zijn. Nu rest nog de vraag of ze daar op jou zitten te wachten.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2012, 10:57
Verwijderd
Citaat:
Kan daar toch niet zomaar met mijn tong uit mijn mond gaan lopen geilbekken bij zulke "nette" meisjes; heb liever dat ik ze eerst per internet kan benaderen wellicht. Weet niemand een forum waar ik de refomeiden kan benaderen??
'Refomeiden' hebben doorgaans niet zomaar vrij toegang tot internet, en ze mogen inderdaad ook geen seks voor het huwelijk, dus dit gaat een vrij kansloze missie worden denk ik.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2012, 11:08
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
'Refomeiden' hebben doorgaans niet zomaar vrij toegang tot internet, en ze mogen inderdaad ook geen seks voor het huwelijk, dus dit gaat een vrij kansloze missie worden denk ik.
Je denkt toch niet werkelijk dat de meeste gereformeerde meisjes geen seks hebben voor het huwelijk? Dat gaat in die kringen alleen een stuk stiekemer, en vaak zonder voorbehoedsmiddelen.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2012, 13:17
Epicurus
Epicurus is offline
En gereformeerden hebben gewoon internet en tv hoor, het zijn geen holbewoners.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2012, 13:35
Verwijderd
Citaat:
het zijn geen holbewoners.
Surprise!
Met citaat reageren
Oud 16-09-2012, 13:36
Verwijderd
Maar niet op zondag. Lopen 5 breed over de weg en gaan niet opzij, megeaulen.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2012, 14:27
Epicurus
Epicurus is offline
Wat een vooroordelen toch weer
Met citaat reageren
Oud 16-09-2012, 14:58
Verwijderd
Een ding wat ik niet begrijp, je ziet ze nooit maar je weet wel hoe ze er uitzien?
Met citaat reageren
Oud 16-09-2012, 16:35
DeZiekeGnoe
Avatar van DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Citaat:
Ben je zelf ook van die kerk dan? Ik durf het bijna niet te vragen maar bevalt het op s.... gebied of .....jullie het nog niet?
Ik ben niet van die kerk. Religie speelt in bed niet echt een rol imo, ik wordt er niet bepaald geiler van dat ze toevallig gereformeerd is.

Citaat:
Zeer waarschijnlijk hebben wij dus allebei dezelfde droom: sex te hebben met een christelijke meid.....
:')

en

SEKS SEKS SEKS SEKS. Houd eens op met die x.

Citaat:
Zeg, het is hier niet de bedoeling om (indirecte) seksverzoeken te doen. We gaan dus geen leden lastigvallen om voor jou meisjes te zoeken met wie je seks kunt hebben.

En het lijkt me sterk dat LeMiserable verloofd is met dat meisje enkel en alleen omdat 'ie seks met haar wil.
Nu ben ik erg benieuwd wat er eerst stond.
__________________
In omnia paratus
Met citaat reageren
Oud 16-09-2012, 16:45
Verwijderd
Citaat:
Je denkt toch niet werkelijk dat de meeste gereformeerde meisjes geen seks hebben voor het huwelijk? Dat gaat in die kringen alleen een stuk stiekemer, en vaak zonder voorbehoedsmiddelen.
Ja misschien met mensen uit hun eigen kringen
Spoiler
maar toch niet met een willekeurig iemand als de TO.
Citaat:
En gereformeerden hebben gewoon internet en tv hoor, het zijn geen holbewoners.
Nou, waar ik vandaan kom zijn een hoop gereformeerden en die hebben lang niet allemaal een tv hoor. Je weet toch hoe de meeste strenggelovigen staan tegenover zoiets als Harry Potter. Denk je dan dat ze wel zoiets duivels als internet hebben? In ieder geval zeker niet zomaar toegang tot alles. Denk niet dat er veel op fora te vinden zijn.

Maar goed, misschien hebben we het nu over een ander soort slag gelovigen, er zijn nogal wat gradaties.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2012, 16:47
DeZiekeGnoe
Avatar van DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Dat soort refo's ben ik gelukkig nog niet tegengekomen.
__________________
In omnia paratus
Met citaat reageren
Oud 16-09-2012, 18:20
Verwijderd
Citaat:
Ik zal het maar verklappen: Doorgaans zit precies hetzelfde onder de rok bij gereformeerde meisjes als bij normale meisjes.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2012, 19:02
Verwijderd
Maakmeklaar trolt.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2012, 19:04
Afrodiete
Avatar van Afrodiete
Afrodiete is offline
Neem een bezoekje aan Urk.
__________________
When nothing goes right, go left.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2012, 19:54
Verwijderd
Citaat:
Wat een vooroordelen toch weer
Regelmatig last van in Krimpen en omgeving.

@Afrodiete:
Met citaat reageren
Oud 16-09-2012, 23:01
Epicurus
Epicurus is offline
Ik ben zelf christelijk gereformeerd, maare wij hebben gewoon tv enzo hoor, net als iedereen in onze kerk haha.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2012, 23:28
JustEline
JustEline is offline
Citaat:
'Refomeiden' hebben doorgaans niet zomaar vrij toegang tot internet, en ze mogen inderdaad ook geen seks voor het huwelijk, dus dit gaat een vrij kansloze missie worden denk ik.
De eerste post was ook al kansloos, wat de toon zette voor het hele topic (:
Met citaat reageren
Oud 17-09-2012, 15:18
Hazel
Hazel is offline
Aagtekerke in Zeeland, daar woont een hele enclave. Het schijnt dat de jeugd zich 's avonds ophoudt bij een kunstwerk in de vorm van een palmboom op het dorpspleintje. Ik hoop dat je er iets aan zult hebben
__________________
Satan wanna put me in a bow tie
Met citaat reageren
Oud 17-09-2012, 18:46
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
Waarschijnlijk.doelen de meesten hier op streng gereformeerd.
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Met citaat reageren
Oud 17-09-2012, 19:27
Verwijderd
Citaat:
Waarschijnlijk.doelen de meesten hier op streng gereformeerd.
ja, het lijkt me dat dat ook de vraag van de OP is, gezien hij het heeft over meisjes in lange rokken.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2012, 16:24
MiBe
Avatar van MiBe
MiBe is offline
Citaat:
Ik ben een nette maar niet kerkelijke jongen die werkelijk supergeil wordt van gereformeerde meisjes. Ik geniet er van als ze er lekker truttig uitzien met een net iets te lange rok en pantys aan en fantaseer dan wat er onder die rok zit.....Echter kom ik natuurlijk nooit met hen in contact want ik ga niet naar hun kerk, bijeenkomsten etc.

Waar vind ik deze meisje, in levenden lijve of op het internet op een site waar ik wel op mag?

Wie helpt mij?
Internet zijn ze volgens mij niet heel actief op, dus zet dat maar vast uit je hoofd. Verder weet ik zeker dat je er in Staphorst of op Urk wel een aantal kunt vinden. Ook een paar Zeeuwse dorpjes staan er bekend om, Tholen bijvoorbeeld.
__________________
Godzijdank ben ik atheïst.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2012, 20:19
Sam.
Sam. is offline
Naar de kerk gaan voor seks is ook niet zo heel slim nee, die mensen gaan niet naar de kerk om seks te hebben xD.
Iig, je ontmoet ze net zoals iedereen mensen ontmoet,
niet door te zoeken iniedergeval xD.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2012, 10:42
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Als je een beetje in het midden van het land woont ga dan eens naar het van Lodensteincollege in Amersfoort. Daar zitten meer refomeisjes dan jij in een half jaar kan ontmaagden! En ga dan eind van de middag als de school uitgaat op de fiets. Dan kan je er een paar de berm infietsen want met zen vijven naast mekaar fietsen en echt niet opzij gaan.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2012, 11:48
Verwijderd
Let op: ook bij gereformeerde meisjes moet je voor het zingen de kerk uit!
Met citaat reageren
Oud 20-09-2012, 12:55
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Denk niet dat je de kerk inkomt en er een deuntje in gaan zingen gaat helemaal niet gebeuren!
Met citaat reageren
Oud 20-09-2012, 14:14
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
En ga volgend jaar naar de EO jongerendag! Kan je tussen het batsen nog een beetje headbangen.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2012, 08:17
Sarah_Kay
Sarah_Kay is offline
Citaat:
En ga volgend jaar naar de EO jongerendag! Kan je tussen het batsen nog een beetje headbangen.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2012, 23:03
Maakmeklaar
Maakmeklaar is offline
Ben weer terug op het topic: veel kilometers gereden de afgelopen dagen en op jullie advies naar Urk, Spakenburg, Barneveld, Opheusden, Krimpen en een aantal dorpjes in Zeeland geweest en gisteravond zelfs nog een paar uurtjes in Haren geweest.....Veel gezien en beleefd maar mijn "refotrutje" (heel eerbiedig en liefkozend bedoeld hoor!) heb ik helaas nog niet kunnen vinden :-(
Met citaat reageren
Oud 22-09-2012, 23:05
DeZiekeGnoe
Avatar van DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Oké, nu weet ik het zeker, alweer een troll.
__________________
In omnia paratus
Met citaat reageren
Oud 23-09-2012, 08:34
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Oké, nu weet ik het zeker, alweer een troll.
Ik mag het hopen, want anders heeft het allemaal wel ontzettend enge vormen aangenomen.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2012, 22:05
S0meone
S0meone is offline
Heb je al gecheckt vowel?
Met citaat reageren
Oud 29-09-2012, 09:42
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Heb je al gecheckt vowel?
Heb ik wat al gecheckt? Je kunt niet "checken" of iemand een troll is. Je kunt hooguit checken of het een UC is - en dat is 'ie niet.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2012, 18:31
Rambo99
Rambo99 is offline
Wa dach je van Zeeland????
Met citaat reageren
Oud 02-10-2012, 17:49
highplaces
Avatar van highplaces
highplaces is offline
Ha, hier op Urk zul je ze echt wel vinden. Maar dat is maar een bepaalde groep die daadwerkelijk elke dag rokken dragen en twee keer per week naar de kerk gaan. En ik vind het maar een raar idee, zo'n meisje zal echt niet op je verzoek ingaan omdat jij als 'vreemde' het nu eenmaal opwindend vindt om het met ze te doen omdat ze uit geloofsovertuiging een rok dragen. Het klopt wel dat er veel wél aan seks voor het huwelijk doen maar ik heb zo'n idee dat ze het dan ook vooral met hun vriend doen en niet zomaar met een opgedane scharrel ergens.
__________________
One good thing about music, when it hits you, you feel no pain. - Bob Marley

Laatst gewijzigd op 02-10-2012 om 17:50. Reden: uitbreiding tekst
Met citaat reageren
Oud 03-10-2012, 18:26
Zertab
Avatar van Zertab
Zertab is offline
Zoek een gewoon meisje,laat haar haarzelf verkleden als zo´n christelijk meisje,en heb er seks mee. Tadaaaa.
__________________
~ If I could melt your heart,we´d never be apart. Give yourself to me,You hold the key...
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Levensbeschouwing & Filosofie geloof, hoop, liefde
Gerlinda
126 12-05-2009 06:32
Drugs & Alcohol dronken ...
Ici-Paris_#
264 30-10-2005 12:04
Muziek Dames & muziek?
LeRatLuciano
188 30-05-2004 23:45
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap AEL, een gevaarlijke partij?
Fortuynist
314 04-04-2003 12:31
Levensbeschouwing & Filosofie wat vinden jullie van jehova??
poecilotheria
27 14-02-2003 16:10


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:30.