Oud 28-10-2009, 14:16
Worteltjes
Worteltjes is offline
Hallo leden!,

Ik zal maar beginnen met mij verhaal. Ik werk bij een supermarkt, daar kwam een paar maanden geleden een ander meisje werken, vond haar wel leuk en werd zelfs stiekem wel verliefd op haar. Maar ze ging een paar weken geleden dan weg, ontslag genomen. Vond het wel jammer, klein dipje gehad, maar de wereld vergaat niet.

Kom die week daarna weer op het werk, doe mijn ding en toen ik bezig was met was dingen in het magazijn kwam er ook een ander meisje binnenlopen, zij gooide de kar karton leeg in de kartonpers. Ik vond haar daarvoor al wel wat anders doen, ze keek wel is naar mij en ik zag dat wel, maar deed net alsof ik dat niet zag. Vind haar ook zeker wel aardig en ook wel leuk. Maar toen zei die kar leeggooide begon ze wat dingen te vragen(doet ze anders ook wel hoor).

Ze vroeg ook leuk werk hé? Ik zo van nou je moet er van houden. Zei antwoordde: ik van jou. Ik verwachtte dat niet helemaalmaar ik zei dus maar ooo. Moest ook wat halen dus deed dat dan maar, was dus ff weg maar het was maar 5 meter lopen dus echt weg was ik nooit.

Voor de rest gebeurde er toen niet, sindsdien glimlacht ze ook wel naar mij enzo. Het probleem we zien elkaar dus alleen op het werk, en dan moet je ook nog is tegelijk werken. Dus misschien is wekelijks. We zitten ook op dezelfde school, maar waar zij daar zit heb geen idee. Wat kan ik nu het beste doen?? Vind haar wel leuk zoals ik al eerder zei.. Maar wat moet ik dus doen?

Groetjes,
Een hopeloos geval.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-10-2009, 15:33
Thinus
Avatar van Thinus
Thinus is offline
zei vind jou leuk en jij vind haar leuk, wat is het probleem. vertel dr eerst maar eens dat jij haar ook leuk vind praat wat meer met haar op school en werk en ga dan wat doen samen, naar de film bijvoorbeeld.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2009, 15:33
MissKim
Avatar van MissKim
MissKim is offline
Als je haar op je werk ziet kan je toch een keer vragen om iets af te spreken
Of in welke klas ze zit, maar het heeft geen nut om te blijven denken en niets te doen!
Ga naar haar toe spreek wat af en kijk wat er gebeurd
xx
Met citaat reageren
Oud 29-10-2009, 09:46
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Inderdaad ga op 't werk het gesprek aan en spreek na het werk af oid. Loop met haar naar huis/bushalte of fiets een stukje met haar op, zodat je kan blijven praten. Vraag waar zij normaal gesproken uitgaat, kom haar daar een keer tegen, etc. Mogelijkheden zat, je moet ze alleen wel zien

Succes!
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2009, 20:33
cenerentola
Avatar van cenerentola
cenerentola is offline
Wat je moet doen is wel duidelijk! Je moet haar mee uitvragen. Stel voor naar de bioscoop te gaan of om wat te gaan drinken. Je hoeft niet bang te zijn om een blauwtje te lopen, want ze is tenslotte verliefd op jou.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie ik weet het niet meer...
Verwijderd
8 08-01-2013 17:12
Liefde & Relatie Ik weet het niet meer...
Dzjun
51 03-07-2006 07:38
Liefde & Relatie Hij wil het uitmaken, wat moet ik doen?
.:zonnetje:.
36 21-04-2006 11:59
Liefde & Relatie Ow, ik kan het niet, ik weet het niet
Verwijderd
18 15-10-2002 20:20
Liefde & Relatie * Ik heb jullie hulp nodig * Ik weet het niet meer.. :( *
U-NiQ
16 03-02-2002 14:26
Verhalen & Gedichten ik weet het niet...
sweet angel
3 08-09-2001 13:55


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:44.