Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-10-2009, 19:08
MissKim
Avatar van MissKim
MissKim is offline
Ik ben laatste een toch wel erg leuke jongen tegen gekomen, toegeveogd op hyves, later msn en mijnnummer gegeven. hij vond mij ook wel erg leuk. tot 1 uur 's nachts smsen en een keer afgesproken.
Allemaal goed gegaan, maar nou hadden we voor de week later nog een keer afgesproken, tot woensdag ging alles goed toen werd hij een beetje kortaf in zijn smsjes maar ik zocht er niet veel achter behalve dat ik misschien beetje lullig was geweest dat ik eerst niet kon afspreken voor woensdag maar toen later met een vriendin was, maarja. Toen hadden we dus afgesproken voor Zondag. Die zaterdag avond had ik gesms't of hij online kon komen op msn hij antwoorde dat hij niet kon omdat hij moest oppassen opzijn vrienden, nog ff gesms't hoe ze heet en hoe oud ze was dat ze niet al ik bed lag, (wie past er nou op op zijn vriendin!) Volgende dag ik naar de afgesproken plek fietsen toen ik daar was zag ik dat ik 2 minuten geleden een smsje had gekregen dat hi niet kon dat hij met Femke (dat meisje dus) naar het zieken huis moest voor onderzoek, ik dus weer terug. Ik had die dag niets anders te doen dus ben naar een vriendin gegaan. Toen ze rond 5 uur daar op msn gingen was hij ook online.
Maar hij was dus niet alleen hij was met Femke en in zijn naam stond Femke hou van jou!(L) Dat oppasmeisje bleek dus zijn vriendin te zijn sinds die woensdag! En hij had het gewoon niet gezegd! Mijn vriendin is toen heeeeeeel erg pissig op hem geworden en samen hadden we grote lol met boos worden op hem. Ik sprak hem toen een maand niet meer. Toen opeens zag ik dat ze al een maand iets hadden dus d8 ik ik feliciteer ze eve (zo lief ben ik dan weer wel) Ik kom online, en opeens begint hij tegen me te praten, ik schrik me weer helemaal rot maar praat terug. Ik vroeg waarom hij niets had gezegd, geen antwoord alleen Sorry. Vond ik goed genoeg, toenbegon ik twee dagen later tegen hemn te praten op msn en hi negeerde me! Ik had er genoeg van en heb hem een paar dagen later geblokeerd. in een goede bui heb ik hem verwijderd op msn, hyves en nummer in mobiel. Niets meer gehoord
Ik ben wel al die tijd aan hem blijven denken, iedere dag...
Toen keek ik laatst op zijn hyves en zag een foto van die Femke, sinds dat moet ik er nog meer aan denken! Hij was zoo lief!

Iemnd tips om hier over heen te komen?
Weet niet of het iets uitmaakt maar ben 14....
Alvast bedankt!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-10-2009, 21:53
Verwijderd
Citaat:
En hij had het gewoon niet gezegd! Mijn vriendin is toen heeeeeeel erg pissig op hem geworden en samen hadden we grote lol met boos worden op hem.


Citaat:
Weet niet of het iets uitmaakt maar ben 14....
Oja, dat verklaart het.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2009, 06:37
MissKim
Avatar van MissKim
MissKim is offline
Wij zijn boos geworden omdat hij steeds zo lullig reageerde en alsof het normaal was dat je niets zegt, het is toch logisch dat je dan boos word!
Met citaat reageren
Oud 26-10-2009, 07:41
Verwijderd
Je moet die jongen maar snel vergeten, want hier heb je natuurlijk niets aan. Hij maakt afspraakjes met jou terwijl hij stiekem al een vriendin had. En hij liegt ook nog over dat meisje. Zo'n jongen wil je toch niet? Enough fish in the sea.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2009, 12:21
Verwijderd
Citaat:
Je moet die jongen maar snel vergeten, want hier heb je natuurlijk niets aan. Hij maakt afspraakjes met jou terwijl hij stiekem al een vriendin had. En hij liegt ook nog over dat meisje. Zo'n jongen wil je toch niet? Enough fish in the sea.
deze ja.. en dat missen van die jongen, hij verdient die energie niet.
En trouwens; zo lief is hij niet! Ook niet voor die Femke, want blijkbaar is hij dus gewoon met andere meiden aan het flirten en afspreken terwijl hij een vriendinnetje heeft
Met citaat reageren
Oud 26-10-2009, 14:59
MissKim
Avatar van MissKim
MissKim is offline
Dat meisje die Femke dus zou meegaan als wij wat gingen doen, ik d8 gewoon als oppaskindje vond het wel beetje vaag....
Maar hij zij dat hij moest oppassen op haar je past toch niet op op je vriendin!
Met citaat reageren
Oud 26-10-2009, 17:45
Verwijderd
Mens, word wakker.

Natuurlijk was hij niet aan het oppassen.. Hij heeft je obviously gewoon voorgelogen. Probeer die gast nou maar te vergeten.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2009, 21:34
Malossi
Avatar van Malossi
Malossi is offline
Hij was niet aan het oppassen, hij was met z'n meisje bezig dus wou niet gestoord worden. Com'on, grow over it and get a life.
__________________
Life, Liberty, and the pursuit of all who threaten it!
Met citaat reageren
Oud 27-10-2009, 18:50
Lasagna
Avatar van Lasagna
Lasagna is offline
hij zei toch al tegen je dat hij moest 'oppassen op zijn vriendin'? dat lijkt me duidelijk denk ik zo. en er is niet echt iets gebeurd tussen jullie volgens mij, dus ik zie eigenlijk niet in wat hij fout heeft gedaan. get over it.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2009, 19:47
Verwijderd
Een ander zoeken.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2009, 23:00
Verwijderd
Citaat:
Wij zijn boos geworden omdat hij steeds zo lullig reageerde en alsof het normaal was dat je niets zegt, het is toch logisch dat je dan boos word!
Ja, maar 'lol hebben in boos zijn' impliceert dat je eigenlijk helemaal niet zo boos was op hem, maar dat je het gewoon leuk vond om helemaal uit te vallen tegen iemand. Met andere woorden, het slaat nergens op.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2009, 07:29
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ja, maar 'lol hebben in boos zijn' impliceert dat je eigenlijk helemaal niet zo boos was op hem, maar dat je het gewoon leuk vond om helemaal uit te vallen tegen iemand. Met andere woorden, het slaat nergens op.
Welnee, schelden op mannen met vriendinnen is heerlijk. Dan kan je prima zowel boos op die man/jongen zijn, als lol hebben met je vriendinnen.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2009, 17:03
Verwijderd
Citaat:
Welnee, schelden op mannen met vriendinnen is heerlijk. Dan kan je prima zowel boos op die man/jongen zijn, als lol hebben met je vriendinnen.
Mwa. Gekke vrouwen ook altijd.

Trouwens, hier heeft ze eigenlijk weinig reden om boos te zijn. Hij verzwijgt dat ie een vriendin heeft, nou en, hij is niet verplicht iets te zeggen daarover, aangezien hij geen diepgaande relatie heeft met TS. Okee, het is misschien niet netjes of sociaal, maar so be it.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2009, 19:48
MissKim
Avatar van MissKim
MissKim is offline
Kee dat weet ik dan nu
Maar hoe kom ik er nog overheen
Eerst was het helemaal van
Ikhouvan je 3 keer per dag, en allemaal dat soort dingen
Oke hij heeft nu een ander en ik dan....
xx
Met citaat reageren
Oud 29-10-2009, 20:09
cenerentola
Avatar van cenerentola
cenerentola is offline
Je moet hem vergeten, want zo leuk en zo lief is hij niet.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2009, 20:18
GroeneDag
Avatar van GroeneDag
GroeneDag is offline
Hij flirte met je terwijl hij al iemand had. Da's bijna vreemdgaan, dus onthoudt gewoon: Hij was fout, jij ,kan beter krijgen.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2009, 20:36
Verwijderd
Citaat:
Kee dat weet ik dan nu
Maar hoe kom ik er nog overheen
Eerst was het helemaal van
Ikhouvan je 3 keer per dag, en allemaal dat soort dingen
Oke hij heeft nu een ander en ik dan....
xx
Helaas, daar kom je nooit meer over heen.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2009, 20:39
MissKim
Avatar van MissKim
MissKim is offline
N00dles, dat helpt nou niet echt........
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 29-10-2009, 20:59
cenerentola
Avatar van cenerentola
cenerentola is offline
Citaat:
N00dles, dat helpt nou niet echt........
Daar kom je echt wel overheen! In je leven kom je nog wel 1000 jongens tegen die veel leuker zijn.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:27.