Oud 17-10-2009, 10:53
girlmeisje
girlmeisje is offline
Hooooi, moet ik deze jongen vergeten of wat?

Ik ken een jongen vanaf het begin van dit schooljaar. Hij zit voor me bij een aantal vakken en ik zit naast mijn beste vriendin. Die jongen vertelde toen dat hij verliefd op me was, maar ik had gezegd dat ik hem niet leuk vond, want ik wou hem toch niet zo graag. En een paar dagen later was hij ineens helemaal gek van mijn beste vriendin. Dit deed me echt pijn, maar zij wil hem niet, zei ze, want hij is lelijk ofzo. Maar ik ben nu dus verliefd op hem! En ik word zo jaloers als hij haar meer aandacht geef dan aan mij in de klas. Maar hij lacht wel steeds naar me in de klas en op msn praat hij veel en hij is gewoon echt heel aardig. Maar moet ik hem nu vergeten of moet ik van hem blijven houden tot hij ook weer van mij houdt? Help me even, want ik weet gewoon niet wat ik moet. ik vind hem echt leuk, maar ik weet eigenlijk niet precies of hij me nog steeds leuk vindt.. en ik heb er al zo vaak met hem over gepraat vorige week, maar ik wil gewoon niet meer zeuren bij hem, want dan is de kans dat hij me leuk vindt klein. toch?

Zeg alsjeblieft even wat ik moet doen..

kusje. (L)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-10-2009, 11:22
Verwijderd
klinkt een beetje alsof je hem pas leuk vindt als je hem niet meer kan krijgen.

Je kan hem altijd nog vragen om naar de bios owso te gaan.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2009, 11:32
girlmeisje
girlmeisje is offline
ookee.. Ik zal het eens vragen. maar ik denk dat hij met vrienden erbij wil mét mn beste vriendin erbij die hij leuk vindt.. Ik vind dat moeilijk om nee te zeggen!
Met citaat reageren
Oud 17-10-2009, 11:38
Verwijderd
als hij je beste vriendin echt leuk vindt, laat het dan. Je gaat toch geen gozer lopen verleiden die liever bij je beste vriendin is.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2009, 12:05
girlmeisje
girlmeisje is offline
jaa ooke dat is waar. maar zij wil hem niet!
Met citaat reageren
Oud 17-10-2009, 12:28
drukknoopje
Avatar van drukknoopje
drukknoopje is offline
Je zegt dat je er met hem over hebt gepraat. Wat zei hij toen precies?
__________________
Er zal altijd van jullie gehouden worden, en gek genoeg heb ik daarvoor geen toverstaf nodig, al is het de meest mysterieuze magie die er bestaat.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2009, 13:24
Verwijderd
Ja, inderdaad. Heb je hem letterlijk verteld dat je hem echt nog heel leuk vindt? En hoe reageerde hij toen precies?

Het klinkt inderdaad alsof je hem pas leuk vond toen je hem niet meer kon krijgen. Weet je zeker dat je hem wel echt leuk vind? Het kan namelijk ook zijn dat je alleen zijn aandacht leuk vindt. Oh, en het klinkt ook alsof hij jou toch niet echt zo heel erg leuk vond als hij meteen doorging naar jouw beste vriendin..

Hoe oud ben je eigenlijk?
Met citaat reageren
Oud 31-10-2009, 20:10
LoorAn
Avatar van LoorAn
LoorAn is offline
Get Over It!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie wat moet ik nou doen
tomska
14 28-07-2013 20:41
Psychologie Wat moet ik nou doen voor haar?
joes
4 21-08-2005 22:35
Liefde & Relatie Wat moet ik nou doen?
Verwijderd
50 28-08-2004 17:58
Liefde & Relatie Wat moet ik nou?? (hopeloze internetliefde)
Fauna
16 13-06-2004 14:13
Psychologie wat moet ik nou doen?
ik_ben_blij
6 20-07-2002 23:29
Liefde & Relatie wat moet ik nou doen??
ongekend
5 22-02-2002 22:39


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:23.