Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-09-2009, 17:59
FitnezzMaster
FitnezzMaster is offline
Ik ben zelf een jongen van 16 maar ik ben maar 1.62m, wat vinden de meiden daarvan!??
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-09-2009, 18:19
Verwijderd
Kan echt niet. Je zult altijd vrijgezel blijven en een eenzame, pijnlijke dood sterven.
Sorry.

Misschien krijg je een late groepispurt, en zo niet, dan vind je vast wel een meisje dat je leuk vindt. En dan is lengte echt niet meer belangrijk.

Laatst gewijzigd op 14-09-2009 om 18:25.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2009, 19:13
Verwijderd
Oh god. Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen. Persoonlijk houd ik helemaal niet van jongens die kleiner zijn dan ik, maar dat gebeurt gelukkig niet zo vaak met mijn 1.64 meter.

Er zijn, gelukkig voor jou, heel veel kleine meisjes, en je groeit waarschijnlijk ook nog een aardig stuk. En dan zijn er ook nog langere meisjes die er niet eens zoveel problemen mee zouden hebben als de jongen iets korter is dan zij. Ach, het komt vast wel goed.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2009, 19:22
:DELICIOUS
Avatar van :DELICIOUS
:DELICIOUS is offline
Het hoeft inderdaad helemaal geen probleem te zijn. Als jij lekker in je vel zit, is dat het belangrijkste. Dat straal je uit, en daar vallen meisjes op
Met citaat reageren
Oud 14-09-2009, 19:47
Verwijderd
Citaat:
Ik ben zelf een jongen van 16 maar ik ben maar 1.62m, wat vinden de meiden daarvan!??
Gewoon een klein meisje van 1.55m zoeken, probleem opgelost.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2009, 21:42
Verwijderd
Verhuis naar Azië.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2009, 01:17
Lyne
Avatar van Lyne
Lyne is offline
Voor mij persoonlijk is het een nono, maar dat is meer omdat ik mezelf te lang vind, en kleine jongens benadrukken dat nog eens.

Maar ik zie in het dagelijks leven genoeg kleine meisjes, en daarnaast ben je 16 en kan je dus nog best wat groeien.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2009, 09:15
Verwijderd
Ik ben ook maar 1.78 en er zijn genoeg vrouwen in de wereld die dat prima vinden. Verder ben ik ook gefascineerd door het Frans presidentieel echtpaar Sarkozy-Bruni met zijn verhoogde zooltjes en haar ballerinas (L)
Met citaat reageren
Oud 15-09-2009, 09:47
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
1.78 is echt niet klein, White Trash
Met citaat reageren
Oud 15-09-2009, 10:31
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
De een zal het wel een probleem vinden en de ander niet. Tsja, dat hou je altijd. Maar levensbedreigend is het niet en je zult heus wel een vriendin vinden die het geen probleem vindt
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 15-09-2009, 11:30
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Citaat:
De een zal het wel een probleem vinden en de ander niet. Tsja, dat hou je altijd. Maar levensbedreigend is het niet en je zult heus wel een vriendin vinden die het geen probleem vindt
Dus dat.
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2009, 14:01
Sabine...
Avatar van Sabine...
Sabine... is offline
persoonlijk heb ik liever een jongen die groter is, maar ik ken genoeg meiden die er anders over denken! uiteindelijk hoeft lengte natuurlijk niks uit te maken, als je elkaar maar leuk vind
Met citaat reageren
Oud 16-09-2009, 16:25
Verwijderd
Ik heb liever een 'grote' jongen, maar ik ben zelf ook 1.80 dus anders steekt het zo af.
Maar verder, lekker boeiend, als je piemel maar groot is.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2009, 18:23
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ik heb liever een 'grote' jongen, maar ik ben zelf ook 1.80 dus anders steekt het zo af.
Maar verder, lekker boeiend, als je piemel maar groot is.
Hoppa, weer een aanleiding voor jongens om onzekere "is-ie te klein?!" topics te maken!
Met citaat reageren
Oud 16-09-2009, 18:46
Verwijderd
^ Als het goed is komen die topics toch op Seksualiteit terecht, dus hebben we daar hier geen last van.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2009, 17:16
RupertTM
Avatar van RupertTM
RupertTM is offline
Agh, tot 1,5 jaar geleden was ik ook maar een klein jochie met schoudertjes die nauwelijks breder dan mijn veel te grote hoofd en ook nog eens aanleg voor een buikje. En nu..zonder dat het mij echt opviel ben ik 1,83 (mooie lengte vind ik! ;-)) en door trainen zijn mijn schouders stuk breder dan mijn heupen en ook dat buikje is vervangen door een strakke buik..Dus de verandering van 16 naar 18 is bij mij echt enorm!

Wat ik bedoel te zeggen..je bent nog maar 16, nog tijd genoeg dat alles recht trekt! Daarnaast maakt het niet heel veel uit als je wat kleiner bent dan gemiddeld zolang de verhoudingen maar kloppen!
__________________
When she walked in dressed in black, I had a heartattack!
Met citaat reageren
Oud 18-09-2009, 08:42
Verwijderd
Nou, zal ik dan maar als enige in het topic een eerlijk antwoord geven? Het doet je kansen op de vrouwenmarkt weinig goed als je zo klein bent, aangezien de meeste vrouwen een grotere man willen. Je kan dat natuurlijk oplossen door veel status te verwerven, zoals bovengenoemde Sarko.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2009, 13:18
sabrosa
Avatar van sabrosa
sabrosa is offline
Zolang jij iemand vind, die geen moeite heeft met jouw lengte, no problemo toch?!
En waarschijnlijk ga je nog last krijgen van een groeispurt en dan hoef je je al helemaal geen zorgen meer te maken.
__________________
we won't need legs to stand.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 28-09-2009, 20:11
maddy100990
Avatar van maddy100990
maddy100990 is offline
Citaat:
Verhuis naar Azië.
hihi idd, dat is de beste oplossing voor je probleem!!!!
Met citaat reageren
Oud 01-10-2009, 19:48
93sfie
93sfie is offline
Mijn voorkeur gaat ook niet uit naar een jongen die kleiner is, iets kleiner maakt niet uit.
maar zó klein ben je nou oook weer niet.
zoals al gezegt is, er zijn genoeg kleine meisjes.
En wanneer ik een jongen echt leuk vind om zijn uiterlijk, innerlijk en uitstraling maakt lengte me niks uit!
Met citaat reageren
Oud 25-10-2009, 20:23
JJoosje
Avatar van JJoosje
JJoosje is offline
ik ben 1.58
maar ik ben heus niet het enige meisje die klein is, integendeel.
niet in de put gaan zitten!
Met citaat reageren
Oud 26-10-2009, 12:23
Verwijderd
size does matter!
Met citaat reageren
Oud 26-10-2009, 12:35
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
De lengte van mijn vriend boeit me niet, tenzij hij kleiner is dan ik. Maar er zijn zat meisjes die kleiner zijn dan jij en er zijn ook zat meisjes die het niet boeit als hun vriendje kleiner is.
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Met citaat reageren
Oud 26-10-2009, 16:53
Verwijderd
Citaat:
Ik heb liever een 'grote' jongen, maar ik ben zelf ook 1.80 dus anders steekt het zo af.
Maar verder, lekker boeiend, als je piemel maar groot is.
Win
Met citaat reageren
Oud 26-10-2009, 17:02
DmCraanen
Avatar van DmCraanen
DmCraanen is offline
Weet wel dat ik er niet veel van weet want ik ben 2.06...nog nooit een meisje gezien die langer was...(Wel eens een meisje van 2 meter dat was leuk vond ik )
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-10-2009, 19:04
IceCream
Avatar van IceCream
IceCream is offline
ik vind het niet het allerbelangrijkste, zolang er maar geen 20 cm tussen zit.
(ben zelf nl 1.85)
Met citaat reageren
Oud 26-10-2009, 19:23
Verwijderd
^ Mannetje of vrouwtje?
Met citaat reageren
Oud 26-10-2009, 22:05
metalheadje
Avatar van metalheadje
metalheadje is offline
1.85 en nog steeds groeiend en als ik kijk naar mijn neef ricardo van 2.04m hell no bukken bij elke deurpost
Met citaat reageren
Oud 29-10-2009, 14:16
DIKKExTROL
DIKKExTROL is offline
Ik zelf ben 1.80, dus ik zou nooit iets nemen met iemand van jouw lengte eerlijk gezegd.
Maar je kan altijd nog groeien, jongens zijn daar altijd later mee.
10 cm verschil vind ik eigenlijk niet super erg, want ik ben zelf best wel groot.
En er zijn altijd nog meisjes van jouw lengte of iets groter.
Maar ik zou het niet zo erg vinden als ik iets groter als jouw was.
Maar ik denk wel dat je nog gaat groeien,
En anders, er zijn genoeg meisjes met ongeveer jouw lengte.
Veel succes nog!

Groeten,
een meisje van 14.

Laatst gewijzigd op 29-10-2009 om 14:31.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2009, 14:20
Mirteers
Mirteers is offline
Jezus. maakt niets uit vind ik.
Als je super knap bent, en meiden vinden je leuk, zou dat helemaal niks uitmaken....

:$
Met citaat reageren
Oud 01-11-2009, 10:08
metalheadje
Avatar van metalheadje
metalheadje is offline
zit iem bij mij op school en die is ook ontzettend klein maar doet t goe bij de meiden dus...
Met citaat reageren
Oud 01-11-2009, 10:33
Mariee-k
Avatar van Mariee-k
Mariee-k is offline
Citaat:
Agh, tot 1,5 jaar geleden was ik ook maar een klein jochie met schoudertjes die nauwelijks breder dan mijn veel te grote hoofd en ook nog eens aanleg voor een buikje. En nu..zonder dat het mij echt opviel ben ik 1,83 (mooie lengte vind ik! ;-)) en door trainen zijn mijn schouders stuk breder dan mijn heupen en ook dat buikje is vervangen door een strakke buik..Dus de verandering van 16 naar 18 is bij mij echt enorm!

Wat ik bedoel te zeggen..je bent nog maar 16, nog tijd genoeg dat alles recht trekt! Daarnaast maakt het niet heel veel uit als je wat kleiner bent dan gemiddeld zolang de verhoudingen maar kloppen!
dit zegt toch genoeg of niet? Geen zorgen maken als je toch klein blijft er zijn genoeg kleine meisjes!
__________________
You don't know what you've got till it's gone
Met citaat reageren
Oud 01-11-2009, 12:12
LoorAn
Avatar van LoorAn
LoorAn is offline
heb zelfvertrouwen, laat dit je niet in de weg zitten! zelfvertrouwen is het belangrijkste voor meisjes.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie droomprins/prinses
Frankrijk
96 18-10-2006 07:47
HAVO Nederlands
Duplo - Dos
485 21-06-2005 16:35
Huiswerkvragen: Exacte vakken Phi
EaSy-M3
14 28-04-2005 22:56
Verhalen & Gedichten Een treinbrief ( beetje lang weer )
Verwijderd
14 15-09-2004 14:45
Psychologie Ze zijn een beetje aan ’t vechten binnen in…
Elka
17 09-10-2002 16:58
Psychologie Info over MPS en SCHIZOPHRENIE
Droomvlucht
4 28-05-2002 10:59


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:38.