Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-10-2009, 21:29
batista4life
batista4life is offline
hoi allemaal, ik ben 13 jaar en heb eigenlijk nooit een vriendin gehad, en dat is toch iets wat ik nu ook een beetje probeer aangezien zo'n beetje iedereen in m'n klas al verkering heeft , ik ben ook niet echt 1 van de populaire helaas...
er is nu wel een meisje(toch wel populair) die zegt dat ze me leuk vind, maar dan wel door de hele klas, en dan loopt iedereen te zeuren van vind je haar ook leuk, nou well een beetje, maar ik ben bang dat het een grap is en dat als ik ja zeg ik helemaal uitgelachen word.
iemand enig idee hoe ik dit oplos
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-10-2009, 21:53
Hulk
Avatar van Hulk
Hulk is offline
Bijna niemand die terugkijkt op zn verkering als 13jarige zal dat als echte verkering zien...

Maak je er maar niet te druk om, en zie het absoluut niet als iets wat je mist ofzo. Je moet pas verkering nemen als je iemand écht heel leuk vindt, en niet om erbij te horen.
__________________
¡ƃuıop ɯ,ı ʇɐɥʍ ʍouʞ ı ˙˙˙ǝɯ ʇsnɹʇ
Met citaat reageren
Oud 08-10-2009, 22:26
Verwijderd
Eerst en vooral voor je nickname (als er The Animal bedoeld wordt natuurlijk ^^)

Maar op je 13e zou ik me nog niet zo druk maken. Ik heb pas gezoend op mijn 15e en een vriendje gekregen op mijn 16e. Ik kende op mijn 13e niemand die echt verkering was. Op mijn 15e vond ik me tov anderen al laat, maar goed, dat waren ook de populaire meisjes die daar vooral mee bezig waren. Tov anderen was ik juist weer vroeg ^^. Maar goed, ik spreek dan ook over 14 jaar geleden toen ik 13 was, ik kan me voorstellen dat het er nu heel anders aan toe gaat .

Laat je niet opnaaien tot iets waar je misschien nog niet aan toe bent. Verkering kan pas als je elkaar leuk vindt, of verliefd bent, niet omdat de rest het ook heeft. Al ligt dat natuurlijk gevoelig als je zelf niet zo populair bent, want je wilt er natuurlijk graag bijhoren, ik herken dat. Toen ik 13 was, was er een jongen die overdreven veel aandacht voor me had en ik maakte daar graag 'het vriendje' van, foute boel natuurlijk, zeker omdat die jongen dat niet zo bedoelde (wat ook stom van hem was, aangezien hij al wat ouder was en zijn gedrag écht wel je-bent-mijn-meisje was, kan ik nu later, objectiever beoordelen). Het kan dus zijn dat dat meisje het niet zo bedoelt, of het kan idd zo zijn dat het een grap is. Je kan er wel op een leuke manier proberen op in te gaan, maar daar ben ik niet de beste raadgever in. Als ze je echt leuk vindt, dan zal ze dat wel op een andere manier gaan laten blijken.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2009, 23:35
Verwijderd
Citaat:
er is nu wel een meisje(toch wel populair) die zegt dat ze me leuk vind, maar dan wel door de hele klas, en dan loopt iedereen te zeuren van vind je haar ook leuk, nou well een beetje, maar ik ben bang dat het een grap is en dat als ik ja zeg ik helemaal uitgelachen word.
iemand enig idee hoe ik dit oplos
Laat je niet naaien door die flauwekul, je zet alleen maar je eigen voor lul.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2009, 23:44
cenerentola
Avatar van cenerentola
cenerentola is offline
Het lijkt me een lastige situatie, maar niet één om je heel erg veel zorgen over te maken. Er is niemand die zegt dat je op je 13e al toe moet zijn aan je eerste relatie. Het is natuurlijk stoer om de lekkerste meid uit de klas te veroveren, maar waarom zou je er energie in steken als je haar slechts een beetje leuk vindt? Dan kun je beter je open ogen houden voor een meisje dat leuker is. Als je dat meisje in jouw klas toch leuker vindt dan slechts een beetje, dan moet je het haar persoonlijk vertellen. Vragen van je klasgenoten hoef je niet te beantwoorden. Wat jij vindt of voelt gaat ze niets aan. Als iemand weer vraagt of je haar leuk vindt, moet je misschien antwoorden met een wedervraag zoals "waarom vraag je dit, vind jij haar soms leuk?"
Met citaat reageren
Oud 09-10-2009, 20:50
batista4life
batista4life is offline
Citaat:
Eerst en vooral voor je nickname (als er The Animal bedoeld wordt natuurlijk ^^)
xD het is idd de animal batista, en voor andere bedankt voor de tips.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2009, 20:18
:DELICIOUS
Avatar van :DELICIOUS
:DELICIOUS is offline
Ik vraag me af of je zo'n uitzondering bent.. Bij mij op school zitten hordes jongens van 15/16 jaar, die nog nooit een vriendin hebben gehad, dus het lijkt me stug.
Maargoed, wat er inderdaad al gezegd is, wacht op het moment dat je echt denkt van: 'Ja. Deze is het', en niet omdat het 'stoer' is, maar snel iemand willen hebben. Dat werkt dan toch niet, en je houdt er alleen jezelf mee voor de gek.
Succes!
Met citaat reageren
Oud 10-10-2009, 20:26
Verwijderd
Citaat:
Ik vraag me af of je zo'n uitzondering bent.. Bij mij op school zitten hordes jongens van 15/16 jaar, die nog nooit een vriendin hebben gehad, dus het lijkt me stug.
Maargoed, wat er inderdaad al gezegd is, wacht op het moment dat je echt denkt van: 'Ja. Deze is het', en niet omdat het 'stoer' is, maar snel iemand willen hebben. Dat werkt dan toch niet, en je houdt er alleen jezelf mee voor de gek.
Succes!
Je hebt het niet tegen een meisje hè. Een man pakt gewoon wat 'ie pakken kan.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2009, 15:49
Verwijderd
Soms heb je wel eens meisjes die een relatie nemen uit medelijden of een weddenschap.
Wie weet!
Met citaat reageren
Oud 21-10-2009, 16:49
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
jaaa dat is een goeie basis

ik was 19 toen ik mijn eerste vriendje kreeg, zelfrs geen kinderverkering gehad en het is ook met mij gewoon goed gekomen. Zou me er niet te druk om maken
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 21-10-2009, 21:17
MissKim
Avatar van MissKim
MissKim is offline
Heeh! Ik ben 14 en heb ook nog noooit een vriendje gehad!
Als ze het door de klas schreeuwt kan je inderdaad nooit weten of het echt waar is, maaar je kan ook opletten of ze misschien andere signalen geeft, en als je haar niet echt leuk vind ga er dan gewoon niet op in!
Niemand die kan oordelen of je haar echt leuk vind, maar doe het niet om een keer een vriendin te krijgen of om populaider te worden!
Denk eerst na of je haar leuk vind en zo ja probeer dan andere signalen op te pikkken, gewoon goed opletten of ze naar je kijkt, of ze je met haar ogen volgt als je langsloopt, als je goed oplet zie je het vanzelf.
Succes!
xx
Met citaat reageren
Oud 21-10-2009, 22:14
GlenL
GlenL is offline
Zoals hier al eerder vermeld werd, is het echt niet abnormaal als je nog geen liefje hebt.
Maak je geen zorgen, je leven moet nog gaan beginnen.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2009, 18:49
Lasagna
Avatar van Lasagna
Lasagna is offline
verkering op je 13e stelt niets voor, maak je niet druk.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2009, 19:18
Verwijderd
Citaat:
hoi allemaal, ik ben 13 jaar en heb eigenlijk nooit een vriendin gehad, en dat is toch iets wat ik nu ook een beetje probeer aangezien zo'n beetje iedereen in m'n klas al verkering heeft , ik ben ook niet echt 1 van de populaire helaas...
er is nu wel een meisje(toch wel populair) die zegt dat ze me leuk vind, maar dan wel door de hele klas, en dan loopt iedereen te zeuren van vind je haar ook leuk, nou well een beetje, maar ik ben bang dat het een grap is en dat als ik ja zeg ik helemaal uitgelachen word.
iemand enig idee hoe ik dit oplos
Roep dan gewoon spottend terug: "ik vind je geweldig, wanneer trakteer je me eens op een drankje"? Speel de bal terug, dan hoef je ook niet bang te zijn dat ze je uitlachen. Wat doe je dan als ze dat roept, een beetje verlegen teruglachen ofzo?
Met citaat reageren
Oud 24-10-2009, 19:31
:DELICIOUS
Avatar van :DELICIOUS
:DELICIOUS is offline
Citaat:
Je hebt het niet tegen een meisje hè. Een man pakt gewoon wat 'ie pakken kan.
Ja, vooruit, maar dat neemt niet weg dat ie 'n uitzondering zou zijn, want dat is niet. En zeker niet met z'n 13 jaar.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2009, 18:27
LoorAn
Avatar van LoorAn
LoorAn is offline
op je dertiende wil je misschien ook wel eens verkering, maakt niet uit hoe je er na 4 jaar aan toe bent.
Als je dat nu wilt is het moeilijk om je voor te stellen dat het over een paar jaar weer heel anders is, net als dat mensen zeggen dat dit niets voorstelt.

Ga dus gewoon op je eigen gevoel af, het heeft niks te maken met mensen die al 10 vriendinnen hebben of mensen die op hun 19de er pas 1 kregen.
Zodra je een meisje leuk vindt moet je gewoon veel met haar gaan opschieten, ga alsjeblieft niet met dit populaire meisje om als je haar niet ziet zitten. Als je verliefd wordt merk je dit wel. Ga niet uit van andere meningen, doe wat je wilt.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2009, 18:30
LoorAn
Avatar van LoorAn
LoorAn is offline
snappie?
als je dit wilt op je dertiende dan doe je dit op je dertiende.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Hoe vindt ik me een vriendin?
one-life_33
5 14-03-2016 20:04
Liefde & Relatie Hoe krijg ik een vriendin?
MikeJuh
13 20-03-2013 17:40
Liefde & Relatie een vriendin krijgen
batista4life
3 14-01-2010 00:40
Liefde & Relatie vriendin slaan
smowkey
91 23-04-2007 16:18
Liefde & Relatie Hoe moet ik nou een relatie krijgen
king112
59 01-08-2003 12:11
Seksualiteit Billekoek van vriendin krijgen lekker (sm?)
Martijn_2
7 04-01-2002 15:00


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:07.