Oud 02-11-2009, 17:03
Anoniem91
Anoniem91 is offline
Hey,

ik zit nu 6 weken op deze school ong en zit een paar uur in de week bij een jongen in de klas. Hij is echt super knap en ik heb een beetje contact gemaakt met hem en zijn vriend (met een vriendin) Dit is een lang verhaal.. maar nu heb ik hem 1,5 week geleden een bericht gestuurd via hyves waarop hij niet gereageerd heeft.. (mijn hyve is anoniem, dus misschien is dat de reden..) Ik wil graag wat tegen hem gaan zeggen op school, zie hem namelijk elke dag. Maar ik weet niet zo goed wat. Hebben jullie een idee?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-11-2009, 17:27
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
'Joh, heb je m'n berichtje trouwens nog gekregen?'
'Wat vind je van die en die toets/vak/etc.?'
'Ga je nog wat doen van 't weekend?'
'Wat heb je gedaan van 't weekend?'
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2009, 17:58
Anoniem91
Anoniem91 is offline
Ja, daar zat ik ook aan te denken, maar dadelijk heeft hij totaal geen interesse en beeld ik me dat in.. En dan is het ook zo van hey, heb je mijn berichtje gehad?... stilte...

Moeilijk
Met citaat reageren
Oud 02-11-2009, 18:05
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Maar hoe kom je er anders achter of hij überhaupt interesse heeft? En trouwens, jongens zijn ook net mensen, en de gemiddelde mens reageert toch redelijk normaal op zoiets... Gewoon blijven ademen, allesch komt goed.
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2009, 18:17
Anoniem91
Anoniem91 is offline
Hahaha ja oke, ik bedoelde het niet zo 'hopeloos' als dat het er waarschijnlijk staat maar bedankt.. Ik moet gewoon even wat 'bedenken' waar ik met hem over kan praten.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2009, 18:28
LadyLike87
LadyLike87 is offline
Misschien kan je eens beginnen met een zin zoals: hey, jij hebt toch ook *noem les die jullie samen hebben* en dan ergens op ingaan, wat je raar vond ofzo of niet snapte, of hij dat nou wel begreep...
En dan verder praten en kijken of hij zin heeft in het gesprek of niet?
__________________
You didn't see anything...
Met citaat reageren
Oud 02-11-2009, 18:30
Anoniem91
Anoniem91 is offline
Ja, maar het ergste is.. heel zijn klas weet dat een meisje uit de andere klas bij dat vak hem leuk vindt... dus als ik dan ga vragen: hey, jij zit toch ook bij mij.. komt beetje achterlijk over Dat is dus het probleem, iedereen weet het, hij ook, maar hij weet dus nog niet wie precies.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2009, 18:41
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
'Snap jij dit en dat van een bepaald vak?
Kun zou je me daarmee kunnen helpen na school, trakteer ik je daarna op wat te drinken voor de moeite'
Met citaat reageren
Oud 02-11-2009, 22:16
Verwijderd
Gewoon vragen:

WAT ben je aan het doen?
Met citaat reageren
Oud 03-11-2009, 16:33
LoorAn
Avatar van LoorAn
LoorAn is offline
Ik had ook een tijdje een soortgelijke situatie, een jongen (uit mijn klas) die ik leuk vind zat telkens bij een ander groepje.
Eerst durfde ik hem niet goed aan te spreken, dus ging ik drie weken geleden gewoon bij hem en zijn 2 vrienden zitten. Ik begon gewoon een beetje mee te praten en lachen en later ging het vanzelf en was ik niet zenuwachtig meer! Zoek die jongen gewoon op en ga erbij zitten.
Nu spreken we elkaar heel vaak en fietsen we ook samen naar huis, en ik denk dat ik wel een kans maak.
Wat kan helpen:
- Jongens vinden het belangrijk dat je met hun vrienden kunt opschieten. Kom dus in contact met hen en zorg ervoor dat je met ze kan opschieten.
- Lach om hun grapjes (niet de hele tijd) want dit geeft hen het gevoel dat ze humor hebben, en als een meisje om een jongen lacht vindt hij dat zij ook humor heeft, dit is bewezen. Dit creeërt ook een band.
- Oogcontact! Als je met iemand praat die je leuk vindt, kijk ze dan vaker aan dan normaal. Kijk in een 'driehoek' tussen ogen en de mond.
- Spiegelen, als je Álleen de positieve lichaamstaal spiegelt, dus niet armen en benen gevouwen, zendt dit een signaal van acceptatie in de brein uit. Spiegel de jongen waarmee je praat dus, en doe dit binnen 30 seconden nadat hij een houding aanneemt.
- Zeg vaak zijn naam, ook dit geeft de hersenen een prikkel, en gaat je accepteren.
- LACH! STRAAL! GENIET! Wees positief! Zenuwen zijn nergens voor nodig, wees jezelf!
- Neem zelf de eerste stap. Wacht niet tot hij naar je toe komt, maak zelf een praatje en vraag vooral wat hij ervan vindt.

Volg hierbij dus al deze stappen.

Succes!
Met citaat reageren
Oud 05-11-2009, 19:59
Malossi
Avatar van Malossi
Malossi is offline
Je start is al verkeerd. Anoniem berichten sturen is not done.
__________________
Life, Liberty, and the pursuit of all who threaten it!
Met citaat reageren
Oud 05-11-2009, 20:56
LoorAn
Avatar van LoorAn
LoorAn is offline
ja, maak je hyves in ieder geval niet meer anoniem. heb je hem al als vriend toegevoegd/weet hij wie je bent? en wat stond er in de krabbel!!?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Drugs & Alcohol sisha op school
n00balert
3 20-06-2016 00:03
Liefde & Relatie jongens op school
me.123
15 07-04-2015 17:43
Liefde & Relatie nieuwe jongen op school
xloveyou2
8 20-09-2014 16:14
Liefde & Relatie hoe een jongen te versieren
luna-23
39 08-10-2011 23:04
De Kantine ‘Geweld op school maatschappelijk probleem’
niceman1984
10 02-05-2004 17:28
Liefde & Relatie starende jongen op school....
complicated
47 01-10-2002 07:24


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:19.