Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-10-2009, 23:04
gentlemen
Avatar van gentlemen
gentlemen is offline
ik ben een jongen van 16 , heb 4 seriuese relaties gehad, maar alle 4 zoenden ze als een wasmachine , pleas iemand geef me tips hoe je moet zoene
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-10-2009, 06:13
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Ja, eh, dat gaat vanzelf

Ik zou zeggen, google eens op zoentips
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 03-10-2009, 10:53
Verwijderd
en anders kun je tijdens het zoenen ook een beetje 'sturen' .. ietsje rustig aan helpt al wel
Met citaat reageren
Oud 24-10-2009, 00:32
ESCLEPIOS
ESCLEPIOS is offline
Als zoenen niet bevalt, kan je je beter richten op andere erogene zone's van de vrouw. Als je straight to the point wil de tepels, en de billen. Wat subtieler kan je met aanraking van de handen voeten en gezicht ook al een eind komen.

Als zoenen vervelend blijft, kijk dan naar jongens, of laat je testikels controleren door een arts.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2009, 02:14
Verwijderd
Je bent 16 en hebt vier serieuze relaties gehad? Hoe krijg je dat voor elkaar? Wat versta je onder 'serieus'?

En zoenen, tja dat gaat vanzelf. Je vindt uiteindelijk samen een manier van zoenen, tenminste dat was bij mij altijd het geval. Nog nooit zo'n probleem gehad.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2009, 21:04
Verwijderd
Als iemand te heftig zoent of zijn tong te ver in mijn keel steekt en het is wel serieus (dus niet voor een avondje, dan laat ik het er bij zitten), dan geef ik dat aan. Maar zeg dan niet 'je zoent als een wasmachine' maar probeer het voorzichtig te omschrijven. Ik zeg meestal iets als 'je kust voor mij iets te overheersend'.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2009, 21:08
Verwijderd
als ze alle4 zoenden als een wasmachine en jij niet, misschien doe jij het dan wel fout en is de wasmachine tegenwoordig hip!
Met citaat reageren
Oud 31-10-2009, 19:04
LoorAn
Avatar van LoorAn
LoorAn is offline
haha wasmachines hip! zeg het gewoon tegen haar, want een zoen is heel bepalend voor de relatie. vertel de waarheid! wij kunnen je op internet moeilijk laten zien hoe het moet
Met citaat reageren
Oud 31-10-2009, 19:57
cenerentola
Avatar van cenerentola
cenerentola is offline
Vertel die meisjes dat ze niet moeten zoenen als een wasmachine en doe bij ze voor hoe het wel moet
Met citaat reageren
Oud 31-10-2009, 22:12
Verwijderd
Citaat:
ik ben een jongen van 16 , heb 4 seriuese relaties gehad, maar alle 4 zoenden ze als een wasmachine , pleas iemand geef me tips hoe je moet zoene
Zeg nou maar gewoon dat JIJ zoende als een wasmachine. Waarom zou je anders om tips vragen als jij het wel kan?

En 4 serieuze relaties op je 16e, hahaha
Met citaat reageren
Oud 05-11-2009, 23:48
gentlemen
Avatar van gentlemen
gentlemen is offline
Citaat:
Als zoenen niet bevalt, kan je je beter richten op andere erogene zone's van de vrouw. Als je straight to the point wil de tepels, en de billen. Wat subtieler kan je met aanraking van de handen voeten en gezicht ook al een eind komen.

Als zoenen vervelend blijft, kijk dan naar jongens, of laat je testikels controleren door een arts.
waar slaat die laatste zin op
Met citaat reageren
Oud 05-11-2009, 23:49
gentlemen
Avatar van gentlemen
gentlemen is offline
Citaat:
als ze alle4 zoenden als een wasmachine en jij niet, misschien doe jij het dan wel fout en is de wasmachine tegenwoordig hip!
dat lijkt me raar want volgens andere zoen ik erg goed
Met citaat reageren
Oud 06-11-2009, 08:44
Rob
Avatar van Rob
Rob is offline
Citaat:
Als zoenen niet bevalt, kan je je beter richten op andere erogene zone's van de vrouw. Als je straight to the point wil de tepels, en de billen. Wat subtieler kan je met aanraking van de handen voeten en gezicht ook al een eind komen.

Als zoenen vervelend blijft, kijk dan naar jongens, of laat je testikels controleren door een arts.
Jongens zijn vaker wasmachines dan meisjes.
__________________
Bad spelling and grammar make me [sic].
Met citaat reageren
Oud 07-11-2009, 20:35
Verwijderd
Rust en tederheid en iets wat ik je niet ga vertellen! kwestie van feeling en kunnen. Niet iedereen kan goed zoenen, maar je kan wel dingen leren
Met citaat reageren
Oud 07-11-2009, 22:34
Verwijderd
Citaat:
dat lijkt me raar want volgens andere zoen ik erg goed
dus je weet wel al hoe het moet? waarom dan dit topic?
Met citaat reageren
Oud 08-11-2009, 10:00
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Wat vaak werkt is 'Hey, probeer dit eens' of 'doe dit es na'. Tis vaak ook een kwestie van gewoon proberen en mijn ervaring is dat dat op die manier prima werkt. Iemand zeggen dat ie niet kan zoenen, is sowieso geen strak plan, nogal slecht voor je ego.
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie vriend wil me zoenen & binnendoen
anno2001
4 13-05-2015 08:06
Liefde & Relatie hoe moet je zoenen? x)
DaichiDechu
21 15-07-2012 22:57
Liefde & Relatie Hoe wijs je aan zoen af? + don't na zoenen.
Verwijderd
11 04-02-2012 16:59
Liefde & Relatie Hoe moet je zoenen?
Poesjewaf
35 11-10-2008 16:16
Liefde & Relatie Hoe moet je omgaan met een jongen als deze...
twirley
17 17-10-2004 11:25
Liefde & Relatie zoenen
floeps
68 01-06-2004 19:17


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:11.