Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-11-2009, 20:37
shyguy1995
shyguy1995 is offline
ik ben 14 en ben een tijdje met iemand aan het smsen en msnen en we vinden elkaar wel leuk maar jullie zullen wel denken van ha hijs 14 die kan nog niet verliefd zijn maar ik denk de hele dag aan haar en heb de hele tijd kut gevoel in men buik en kan geen eten meer dooor men strot krijgen ik ben echt verliefd op haar maar ik weet niet hoe ik haar uit moet vragen wat vinden meide van ong mijn leeftijd leuk om te doen advies miss ? maar hoe zal ik haar vragen dan enz ben nog een groentje en msschien hebben jullie gwoon "beginners"advies voor me want ik vind haar echt super luek en straks verkloot ik alles alvast bedankt groetjes.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-11-2009, 20:39
Verwijderd
interpunctie gebruiken...
als je zo tegen haar gaat ratelen, dan zal ze je vast niet leuk vinden.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2009, 16:08
Girl-can-rock
Avatar van Girl-can-rock
Girl-can-rock is offline
Citaat:
ik ben 14 en ben een tijdje met iemand aan het smsen en msnen en we vinden elkaar wel leuk maar jullie zullen wel denken van ha hijs 14 die kan nog niet verliefd zijn maar ik denk de hele dag aan haar en heb de hele tijd kut gevoel in men buik en kan geen eten meer dooor men strot krijgen ik ben echt verliefd op haar maar ik weet niet hoe ik haar uit moet vragen wat vinden meide van ong mijn leeftijd leuk om te doen advies miss ? maar hoe zal ik haar vragen dan enz ben nog een groentje en msschien hebben jullie gwoon "beginners"advies voor me want ik vind haar echt super luek en straks verkloot ik alles alvast bedankt groetjes.
Keertje vragen of ze iets leuks met je wil gaan doen? Bios, iets drinken etc.
Haar complimentjes geven, door laten schemeren dat je haar leuk vind?
__________________
What's your vice? You know that mine's the illusion.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2009, 22:11
Egoconstructie
Avatar van Egoconstructie
Egoconstructie is offline
Ik weet niet zeker in welke mate het volgende op 14-jarige leeftijd al geldt, maar over het algemeen geen complimentjes geven aan knappe dames. Dat horen ze vaker, en dan ben je er weer zomaar iemand die in haar geïnteresseerd is. Dan lijkt het alsof je haar goedkeuring probeert te winnen, en dan verlaag je je waarde. Een vent heeft geen goedkeuring van vrouwen nodig. Echter, nonchalante oprechte complimentjes over dingetjes die ze zelden of nooit hoort kan wel. Dan onderscheidt je je van de rest.

Een afspraakje gaat overigens niet om een speciale 'romantische' locatie, maar het gaat erom wat je samen doet. Het doel van een afspraakje is immers elkaar beter leren kennen. Je hebt geen etentje nodig, of bioscoop ofzo. Samen wandelen werkt ook prima, dan verandert de omgeving ook steeds en ben je niet steeds op elkaar aangewezen. Of als ze een sport doet als fitness kan je een keer gewoon meedoen om het 'even uit te proberen'. Of na school taartjes kopen en samen buiten opeten om het eind van de dag te vieren, kaarsjes erin voor de gekheid. Das lekker gek en "Girls just wanna have fun" dus..
Met citaat reageren
Oud 09-11-2009, 22:14
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Ik ga met iemand bij de macdonalds eten. Het maakt niet uit wat, zolang het maar leuk is .
__________________
Wat een briljante deductie!
Met citaat reageren
Oud 10-11-2009, 15:16
LoorAn
Avatar van LoorAn
LoorAn is offline
Ga met haar schaatsen! kun je gelijk elkaars hand vasthouden.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Ik vind er leuk maar m'n vrienden niet
123..AndImpress
21 15-04-2012 22:21
Liefde & Relatie Haar initatief laten nemen?
nickje12
10 20-06-2011 21:49
Liefde & Relatie Ik vind haar leuk zij mij ook ?
shenk
34 10-05-2009 22:19
Liefde & Relatie ik vind der leuk heb ook met haar gezoend maar ze heeft al een vriend
anoniem1994
25 19-01-2009 23:29
Liefde & Relatie Een super leuke vriendin
Verwijderd
9 27-10-2002 07:05
Liefde & Relatie Hoe krijg ik het gevoel dat ik ook daadwerkelijk iets met 'r heb?
Verwijderd
15 22-02-2002 09:21


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:47.