Oud 13-11-2017, 22:09
Mwr
Mwr is offline
Ik heb via een vriend een super leuk meisje gezien op fotos, alleen helaas kent ze mij niet en ook heb ik geen instagram. Ik wil haar echt contacten maar hoe kan je dit doen naar ee vreemde, op snapchat voegt ze ook niet zomaa iedereen toe.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-11-2017, 22:28
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Een account aanmaken en proberen. Nummer zien te regelen. Kijken waar ze uitgaat en daar heen gaan. Of gewoon lekker laten gaan.
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2017, 23:04
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Kan die vriend jullie niet een beetje koppelen?
Met citaat reageren
Oud 14-11-2017, 12:50
Mwr
Mwr is offline
Citaat:
Kan die vriend jullie niet een beetje koppelen?
Denk het niet hij doet er vaag over :/
Met citaat reageren
Oud 14-11-2017, 12:50
Mwr
Mwr is offline
Citaat:
Een account aanmaken en proberen. Nummer zien te regelen. Kijken waar ze uitgaat en daar heen gaan. Of gewoon lekker laten gaan.
Wat als ik haar dm, ze kent me niet en kan het dus raar overkomen. Tips? :@
Met citaat reageren
Oud 14-11-2017, 13:09
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Zeg gewoon eerlijk hoe je op haar Insta terecht gekomen bent en geef aan dat je haar graag beter zou willen leren kennen. Veel anders kan je niet doen...
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 16-11-2017, 00:17
Mel99
Mel99 is offline
Ik kreeg ook gwn een keer random een dm op insta van een boy, die ik dus helemaal niet kende.... we hadden wel mutual friends. Daarna veel geappt en na een tijdje afgesproken. Het is niks geworden verder omdat ik hem in het echt niet leuk vond maar wat ik wil zeggen is, het kan wel. Maar niet elk meisje zal reageren, accepteer zelf meestal ook geen random volgverzoeken, heel soms wel hangt af van mn bui en of ik nieuwsgierig ben. Snapchat kan je ook proberen maar is zelfde verhaal wel, kan zijn dat je ook daar genegeerd wordt maar je weet het niet. Of toch koppelen?
Met citaat reageren
Oud 16-11-2017, 18:25
Mwr
Mwr is offline
Citaat:
Ik kreeg ook gwn een keer random een dm op insta van een boy, die ik dus helemaal niet kende.... we hadden wel mutual friends. Daarna veel geappt en na een tijdje afgesproken. Het is niks geworden verder omdat ik hem in het echt niet leuk vond maar wat ik wil zeggen is, het kan wel. Maar niet elk meisje zal reageren, accepteer zelf meestal ook geen random volgverzoeken, heel soms wel hangt af van mn bui en of ik nieuwsgierig ben. Snapchat kan je ook proberen maar is zelfde verhaal wel, kan zijn dat je ook daar genegeerd wordt maar je weet het niet. Of toch koppelen?
Oooh oke, balen voor hem. Ik zit er aan te denken om een bericht via facebook te sturen, maar hoe breng ik het normaal over, als ik een bericht stuur met: Heee ik vind echt dat je er leuk uit ziet en zou je dus beter willen leren kennen. Is dit te direct?
Met citaat reageren
Oud 16-11-2017, 22:34
Ben Strik
Ben Strik is offline
Nee, naar mijn mening is het gewoon een goeie stap.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2017, 22:44
Mwr
Mwr is offline
Citaat:
Nee, naar mijn mening is het gewoon een goeie stap.
Oke bedankt!
Met citaat reageren
Oud 16-11-2017, 23:15
Mel99
Mel99 is offline
Jaa ben ik het wel mee eens, proberen kan altijd. En via fb kan ook!
Met citaat reageren
Oud 18-11-2017, 18:45
Mwr
Mwr is offline
Citaat:
Jaa ben ik het wel mee eens, proberen kan altijd. En via fb kan ook!
Dankje!!
Met citaat reageren
Oud 20-11-2017, 22:48
Mwr
Mwr is offline
Ehhh, ik wilde haar een bericht sturen, maar moet je eerst weer diegene als vriend hebben op Facebook.. en ze accepteerd niet zo maar mensen :/
Met citaat reageren
Oud 20-11-2017, 23:10
Mexicuit
Mexicuit is offline
Dan zal het toch insta of zo moeten worden
Met citaat reageren
Oud 22-11-2017, 23:19
Mwr
Mwr is offline
Ben ik weer, kheb haar als vriend op facebook gevraagt maar heeft nog niet geaccepteerd. Zoals ik verwacht had. Kan ik haar nog wel dmen via insta? Ik wil niet stalkerig overkomen toch haha
Met citaat reageren
Oud 23-11-2017, 00:13
Mel99
Mel99 is offline
Citaat:
Ben ik weer, kheb haar als vriend op facebook gevraagt maar heeft nog niet geaccepteerd. Zoals ik verwacht had. Kan ik haar nog wel dmen via insta? Ik wil niet stalkerig overkomen toch haha
Wanneer heb je dr toegevoegd? Wacht nog even een paar dagen...miss komt het net nog he en is ze niet superactief op fb. Maar als ze je niet accepteert...geen bericht is ook duidelijkheid denk ik?? Ik duim voor je iig!
Met citaat reageren
Oud 23-11-2017, 10:18
Mwr
Mwr is offline
Citaat:
Wanneer heb je dr toegevoegd? Wacht nog even een paar dagen...miss komt het net nog he en is ze niet superactief op fb. Maar als ze je niet accepteert...geen bericht is ook duidelijkheid denk ik?? Ik duim voor je iig!
Isgoed! Maar een ik ben wel een vreemde he dus zo kan je ook denken dat je dan niet accepteerd
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Appen met leuk meisje
Mrlove076
1 27-03-2017 18:42
Liefde & Relatie Een leuk meisje..
\Alex/
1 24-04-2015 21:42
Liefde & Relatie Leuk meisje in de bus, wat te doen?
!_Paul_!
31 09-10-2011 23:35
Liefde & Relatie Erg leuk meisje mee uit vragen...
Ikheetgeenhenk
47 28-11-2005 23:18
Liefde & Relatie Leuk meisje maar zo verlegen
WhoIAm
7 25-10-2002 11:05


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:04.