Oud 11-12-2017, 22:28
anoniem2002tjex
anoniem2002tjex is offline
Heeeyy,

Dit is niet zo een topic van “Hey ik ben verliefd op mij docent en ik denk dat hij ook op mij is”. Dus klik niet weg en blijf even lezen . Ik heb dus een gymdocent op mijn school ik noem hem even GD (gymdocent), hij is 23 jaar ik heb nog nooit les van hem gehad en ik zit nu in de 4de ben 15 jaar. Sinds ongeveer 2 weken merk ik dat ik hem vaak tegenkom en dat ie me dan heel lang aan blijft kijken maar niks zegt. Mijn vriendinnen vroegen ook of er wat was gebeurd en ik zei nee hoezo? “Omdat hij je de hele tijd aanstaart”. Dat viel hun dus blijkbaar ook op. Ik word er zelf een beetje ongemakkelijk van, hij is wel erg aardig maar niet op die manier. Wat het raarder begon te maken is dat ik paar dagen geleden opeens een vriendschapsverzoek kreeg op instagram van die GD, ik uit goed geweten gewoon geaccepteerd en terug gevolgd. Maar het voelt toch niet helemaal goed vooral omdat hij vrij jong is, al iets met een oud-leerlinge die momenteel 16 is, een relatie heeft gehad. En omdat hij dus overdreven vaak me aankijkt. Weet iemand wat ik moet doen? Xx
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-12-2017, 23:07
Mark52
Avatar van Mark52
Mark52 is offline
Hem negeren en niet toevoegen op sociale media. Als je het gelijk duidelijk wilt maken, kun je hem een bericht sturen dat je er niet van gediend bent dat hij contact zoekt buiten school, voordat je hem verwijdert.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2017, 06:04
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Hij klinkt als een creep.

Het is verstandig dat je je gevoel serieus neemt. Er is geen eenduidig antwoord, maar zoiets zou ik aanraden:

1) Naar een (liefst vrouwelijke) mentor, rector of stafmedewerker gaan en zeggen dat deze gymleraar je aanstaart. Tegen haar zeggen dat je er oncomfortabel van wordt, ook omdat hij privé contact zoekt en omdat hij eerder een superjong meisje heeft gedate. Zeggen dat je niet weet hoe je ermee moet omgaan, en dat er verder gelukkig niet zo veel gebeurd is. Het is geen beschuldiging, maar wel onaangepast gedrag, dus je wil graag dat ze erop letten. Zeg dat het jouw klasgenoten ook opvalt. Vraag of ze 't ergens opschrijven, zonder jouw naam erbij. Neem een vriendin mee.

2) Tegen hemzelf zou ik direct zijn. Zulke mensen rekenen erop dat je te verlegen/geïntimideerd/verward bent om iets te zeggen, of ze zijn te clueless om te zien dat ze iemand ongemakkelijk maken. In beide gevallen helpt directheid. Dus: vragen waarom hij je zo aanstaart, zeggen dat je het raar vindt. Luid praten (je kan een vriendelijke stem opzetten en dom kijken als je het veilig wilt spelen). Blijven herhalen tot hij ophoudt.

3) Verwijderen en blokkeren op IG.

4) Veel roddelen met vriendinnen. Ze zeggen dat roddelen slecht is, maar het is juist goed om zulke informatie te delen. En het is ook goed om te praten over dingen waar je je niet comfortabel bij voelt. Kijk maar naar #MeToo.

5) Als je hem naar iemand anders ziet loeren, kun je jouw ervaringen met diegene delen en eventueel dit advies doorgeven.

Het lijkt misschien een beetje overdreven, maar dit is het veiligst. Als hij gewoon een rare jongen met één ongepaste relatie is, dan zal je 'm afschrikken met je directheid en dan gebeurt er verder niets. Maar als hij een net-geen-pedo is die graag jonge meisjes neukt, waarbij hij zichzelf expres in een machtspositie heeft geplaatst in een context waarin die meisjes zich onvrijwillig moeten omkleden (gymlokaal)... Dan is hij een supercreep en heb je heel goed veiligheidsnet gespannen met deze vijf stappen.

Sterkte en succes!
Met citaat reageren
Oud 12-12-2017, 14:57
anoniem2002tjex
anoniem2002tjex is offline
Ja maar wat nou als hij het helemaal niet zo bedoeld sta ik dan niet voor schut??
Met citaat reageren
Oud 12-12-2017, 14:58
anoniem2002tjex
anoniem2002tjex is offline
Citaat:
Hem negeren en niet toevoegen op sociale media. Als je het gelijk duidelijk wilt maken, kun je hem een bericht sturen dat je er niet van gediend bent dat hij contact zoekt buiten school, voordat je hem verwijdert.
Is het niet raar als ik hem nu opeens ga verwijderen want kom hem elke dag wel 3 keer tegen😬
Met citaat reageren
Oud 12-12-2017, 15:37
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ja maar wat nou als hij het helemaal niet zo bedoeld sta ik dan niet voor schut??
Als klasgenoten het ook zien dan ligt het echt niet aan jou! Dan staart hij, en ongeacht wat zijn bedoeling is, is dat niet fijn. Omdat jij weet dat hij al eerder een relatie had met een minderjarig meisje voel jij je er niet prettig bij - zo'n onveilig gevoel hoor je niet te krijgen door het gedrag van je docent (of hij het nu zo bedoeld of niet). Dit kan je gerust aankaarten!

Citaat:
Is het niet raar als ik hem nu opeens ga verwijderen want kom hem elke dag wel 3 keer tegen😬
Grenzen aangeven is nooit "raar", als het nodig is moet je dat doen. Het lijkt me een goede manier om wat afstand te scheppen.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 12-12-2017, 19:35
anoniem2002tjex
anoniem2002tjex is offline
Ik heb geen les van hem! Zie hem vaak lopen door de gangen. Ook ben ik de enige die weet dat hij een relatie heeft gehad met die meid omdat die meid een goede vriendin is van mijn zus. En ik heb wel een hele goede relatie met mijn GD en vind hem misschien best wel een beetje leuk.....HELP!! x
Met citaat reageren
Oud 12-12-2017, 23:06
Ben Strik
Ben Strik is offline
Daar schiet sowieso niemand wat mee op, want hij mag geen relatie met jou aangaan
Met citaat reageren
Oud 13-12-2017, 09:17
Martinnnn
Avatar van Martinnnn
Martinnnn is offline
Idd, is verboden.
__________________
We were born to be real, not to be perfect.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2017, 09:23
anoniem2002tjex
anoniem2002tjex is offline
Citaat:
Daar schiet sowieso niemand wat mee op, want hij mag geen relatie met jou aangaan
Toch Wel als ik van school af ben?
Met citaat reageren
Oud 13-12-2017, 09:23
anoniem2002tjex
anoniem2002tjex is offline
Citaat:
Idd, is verboden.
Wel als ik van school af ben toch
Met citaat reageren
Oud 13-12-2017, 11:24
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Wel als ik van school af ben toch
Ja, dan wel. Maar denk ff na, deze man vind jou nu aantrekkelijk puur op basis van je uiterlijk (je hebt geen les van hem, dus hoe goed kennen jullie elkaar nu eigenlijk?). Elke dag werkt hij met leuke aantrekkelijke meiden van jouw leeftijd. Daar valt hij blijkbaar op, zijn vorige vriendin was ook 16. Je zou een relatie met hem kunnen opbouwen, als je van school bent, hem beter leren kennen. Je zal vast een hoop gekke reacties krijgen of wat stiekem moeten doen (een docent die een relatie heeft met een minderjarige blijft toch ongepast).
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 13-12-2017, 17:05
anoniem2002tjex
anoniem2002tjex is offline
Ja snap ik, bedankt voor het reageren! Ik ken hem een beetje doordat ik topsport doe, daardoor ken ik alle gymdocenten door topsportbijeenkomsten op school.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2017, 18:55
Darrell
Darrell is offline
Dit begint steeds meer op zo'n fake aandachttopic te lijken. Misschien moet je eerst zelf eens uitzoeken hoe je over hem denkt voor je om advies gaat vragen waar je sws niets mee gaat doen. Dekaloog stopt veel moeite in een uitgebreide reactie schrijven en nu kom jij vrolijk 'oh ik vind hem toch wel leuk'.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2017, 21:45
anoniem2002tjex
anoniem2002tjex is offline
Citaat:
Dit begint steeds meer op zo'n fake aandachttopic te lijken. Misschien moet je eerst zelf eens uitzoeken hoe je over hem denkt voor je om advies gaat vragen waar je sws niets mee gaat doen. Dekaloog stopt veel moeite in een uitgebreide reactie schrijven en nu kom jij vrolijk 'oh ik vind hem toch wel leuk'.
Sorry maar beschuldig je mij er nu van dat dit niet waar is en dat ik dit doe om aandacht? Als ik jou was zou ik maar even opletten voordat je mensen vals van dingen gaat beschuldigen waar je niks van af weet. Ik zit hier gewoon met een probleem......
Ik weet dus niet echt wat ik van mijn GD moet vinden, maar volgens mij vind hij mij dus leuk, weet niet wat ik er mee moet. Vanavond had ik ook mentorgesprekken; dat is in de aula met alle mentoren (ook mijn gd), en met je ouders. Dus ik ging aan het tafeltje zitten van mijn mentor met mijn ouders ernaast, maar schuinvoor mijn tafeltje zat die GD. En hij keek weer best vaak mijn ouders hadden niks door want hij deed het best onopvallend maar ik word er gewoon heel ongemakkelijk van. Ben te bang om het aan te geven bij een docent of hemzelf of ouders. Heb het wel verteld tegen mijn vriendinnen en zij denken dat hij mij leuk vind.. Iemand andere oplossing dan het tegen hem te vertellen?
Met citaat reageren
Oud 13-12-2017, 21:46
anoniem2002tjex
anoniem2002tjex is offline
Citaat:
Hij klinkt als een creep.

Het is verstandig dat je je gevoel serieus neemt. Er is geen eenduidig antwoord, maar zoiets zou ik aanraden:

1) Naar een (liefst vrouwelijke) mentor, rector of stafmedewerker gaan en zeggen dat deze gymleraar je aanstaart. Tegen haar zeggen dat je er oncomfortabel van wordt, ook omdat hij privé contact zoekt en omdat hij eerder een superjong meisje heeft gedate. Zeggen dat je niet weet hoe je ermee moet omgaan, en dat er verder gelukkig niet zo veel gebeurd is. Het is geen beschuldiging, maar wel onaangepast gedrag, dus je wil graag dat ze erop letten. Zeg dat het jouw klasgenoten ook opvalt. Vraag of ze 't ergens opschrijven, zonder jouw naam erbij. Neem een vriendin mee.

2) Tegen hemzelf zou ik direct zijn. Zulke mensen rekenen erop dat je te verlegen/geïntimideerd/verward bent om iets te zeggen, of ze zijn te clueless om te zien dat ze iemand ongemakkelijk maken. In beide gevallen helpt directheid. Dus: vragen waarom hij je zo aanstaart, zeggen dat je het raar vindt. Luid praten (je kan een vriendelijke stem opzetten en dom kijken als je het veilig wilt spelen). Blijven herhalen tot hij ophoudt.

3) Verwijderen en blokkeren op IG.

4) Veel roddelen met vriendinnen. Ze zeggen dat roddelen slecht is, maar het is juist goed om zulke informatie te delen. En het is ook goed om te praten over dingen waar je je niet comfortabel bij voelt. Kijk maar naar #MeToo.

5) Als je hem naar iemand anders ziet loeren, kun je jouw ervaringen met diegene delen en eventueel dit advies doorgeven.

Het lijkt misschien een beetje overdreven, maar dit is het veiligst. Als hij gewoon een rare jongen met één ongepaste relatie is, dan zal je 'm afschrikken met je directheid en dan gebeurt er verder niets. Maar als hij een net-geen-pedo is die graag jonge meisjes neukt, waarbij hij zichzelf expres in een machtspositie heeft geplaatst in een context waarin die meisjes zich onvrijwillig moeten omkleden (gymlokaal)... Dan is hij een supercreep en heb je heel goed veiligheidsnet gespannen met deze vijf stappen.

Sterkte en succes!
Superbedankt! Maar ik durf het echt niet te vertellen tegen hem of een andere docent... heb hem niet betrapt op naar iemand anders loeren, opeens verwijderen op IG komt misschien beetje raar over Weet je misschien iets anders waarvoor ik het niet hoef te vertellen tegen een volwassene?? Superbedankt wel!
Met citaat reageren
Oud 14-12-2017, 00:18
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Beslis eerst zelf wat je wil, wil je zijn aandacht of wil je die niet?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 14-12-2017, 00:39
anoniem2002tjex
anoniem2002tjex is offline
Citaat:
Beslis eerst zelf wat je wil, wil je zijn aandacht of wil je die niet?
Ja😬
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 14-12-2017, 01:47
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Dan laat je het toch zoals het is? Hij geeft je aandacht. Jij wilt dat ook graag. Iedereen blij. Verder lekker je grenzen bewaken waar nodig
Met citaat reageren
Oud 15-12-2017, 13:53
anoniem2002tjex
anoniem2002tjex is offline
Citaat:
Dan laat je het toch zoals het is? Hij geeft je aandacht. Jij wilt dat ook graag. Iedereen blij. Verder lekker je grenzen bewaken waar nodig
Nouja hij kijkt vooral heel veel maar ik zou het leuker vinden als hij gewoon een gesprek durft aan te gaan.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2017, 14:22
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Nouja hij kijkt vooral heel veel maar ik zou het leuker vinden als hij gewoon een gesprek durft aan te gaan.
Zodra hij uitspreekt dat hij jou wel ziet staan kan hij zijn baan kwijtraken. Dromen mag, maar meer zou ik niet verwachten.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 15-12-2017, 14:39
Verwijderd
Citaat:
Hij klinkt als een creep.

Het is verstandig dat je je gevoel serieus neemt. Er is geen eenduidig antwoord, maar zoiets zou ik aanraden:

1) Naar een (liefst vrouwelijke) mentor, rector of stafmedewerker gaan en zeggen dat deze gymleraar je aanstaart. Tegen haar zeggen dat je er oncomfortabel van wordt, ook omdat hij privé contact zoekt en omdat hij eerder een superjong meisje heeft gedate. Zeggen dat je niet weet hoe je ermee moet omgaan, en dat er verder gelukkig niet zo veel gebeurd is. Het is geen beschuldiging, maar wel onaangepast gedrag, dus je wil graag dat ze erop letten. Zeg dat het jouw klasgenoten ook opvalt. Vraag of ze 't ergens opschrijven, zonder jouw naam erbij. Neem een vriendin mee.

2) Tegen hemzelf zou ik direct zijn. Zulke mensen rekenen erop dat je te verlegen/geïntimideerd/verward bent om iets te zeggen, of ze zijn te clueless om te zien dat ze iemand ongemakkelijk maken. In beide gevallen helpt directheid. Dus: vragen waarom hij je zo aanstaart, zeggen dat je het raar vindt. Luid praten (je kan een vriendelijke stem opzetten en dom kijken als je het veilig wilt spelen). Blijven herhalen tot hij ophoudt.

3) Verwijderen en blokkeren op IG.

4) Veel roddelen met vriendinnen. Ze zeggen dat roddelen slecht is, maar het is juist goed om zulke informatie te delen. En het is ook goed om te praten over dingen waar je je niet comfortabel bij voelt. Kijk maar naar #MeToo.

5) Als je hem naar iemand anders ziet loeren, kun je jouw ervaringen met diegene delen en eventueel dit advies doorgeven.

Het lijkt misschien een beetje overdreven, maar dit is het veiligst. Als hij gewoon een rare jongen met één ongepaste relatie is, dan zal je 'm afschrikken met je directheid en dan gebeurt er verder niets. Maar als hij een net-geen-pedo is die graag jonge meisjes neukt, waarbij hij zichzelf expres in een machtspositie heeft geplaatst in een context waarin die meisjes zich onvrijwillig moeten omkleden (gymlokaal)... Dan is hij een supercreep en heb je heel goed veiligheidsnet gespannen met deze vijf stappen.

Sterkte en succes!
Zo wat een sterk stukje mannenhaat weer. En ook baggeradvies trouwens.

Laatst gewijzigd op 15-12-2017 om 14:44.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2017, 14:44
Verwijderd
Er is trouwens maar één correcte afhandeling en dat is met je ouders hierover spreken. Zij kunnen contact zoeken met je teamleider (ongeacht welk geslacht deze heeft, ffs Dekaloog wat een trieste toevoeging), dat kan jij ook zelf doen maar het is misschien handiger om het er met je ouders over te hebben.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2017, 14:48
Verwijderd
Citaat:
Superbedankt! Maar ik durf het echt niet te vertellen tegen hem of een andere docent... heb hem niet betrapt op naar iemand anders loeren, opeens verwijderen op IG komt misschien beetje raar over Weet je misschien iets anders waarvoor ik het niet hoef te vertellen tegen een volwassene?? Superbedankt wel!
Je kan het er met hem zelf over hebben. Maar bedenk goed; Hij zit in een bijzondere positie ten opzichte van jou en als jij ingaat op avances van hem dan ben je medeverantwoordelijk voor het graven van zijn graf, hij kan nooit meer als leraar of in een andere vertrouwenspositie aan de slag en het zou niet de eerste keer zijn dat iemand zich voor de trein slingert na een dergelijk voorval.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2017, 14:49
Verwijderd
Het liefste zou ik naam en toenaam en mailadres of instagram willen hebben, dan ging ik wel even met hem praten.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-12-2017, 17:07
anoniem2002tjex
anoniem2002tjex is offline
Citaat:
Zodra hij uitspreekt dat hij jou wel ziet staan kan hij zijn baan kwijtraken. Dromen mag, maar meer zou ik niet verwachten.
Nee maar hij mag toch wel gewoon gezellig praten of ook niet?
Met citaat reageren
Oud 15-12-2017, 17:08
anoniem2002tjex
anoniem2002tjex is offline
Citaat:
Er is trouwens maar één correcte afhandeling en dat is met je ouders hierover spreken. Zij kunnen contact zoeken met je teamleider (ongeacht welk geslacht deze heeft, ffs Dekaloog wat een trieste toevoeging), dat kan jij ook zelf doen maar het is misschien handiger om het er met je ouders over te hebben.
Ik ga echt niet dit tegen mijn ouders durven zeggen En will idd ook niet dat hij zijn baan kwijtraakt want mag hem echt heel erg.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2017, 17:08
anoniem2002tjex
anoniem2002tjex is offline
Citaat:
Het liefste zou ik naam en toenaam en mailadres of instagram willen hebben, dan ging ik wel even met hem praten.
uhm
Met citaat reageren
Oud 15-12-2017, 17:09
anoniem2002tjex
anoniem2002tjex is offline
Citaat:
Je kan het er met hem zelf over hebben. Maar bedenk goed; Hij zit in een bijzondere positie ten opzichte van jou en als jij ingaat op avances van hem dan ben je medeverantwoordelijk voor het graven van zijn graf, hij kan nooit meer als leraar of in een andere vertrouwenspositie aan de slag en het zou niet de eerste keer zijn dat iemand zich voor de trein slingert na een dergelijk voorval.
wat bedoel je met avances?
Met citaat reageren
Oud 15-12-2017, 17:16
anoniem2002tjex
anoniem2002tjex is offline
Kijk aan de ene kant wil iik gewoon als ik uiteindelijk van school af ben wel een relatie met hem. Maar nu mag het nog niet en ik weet dat ik 'gewoon moet wachten' maar het is makkelijker gezegd dan gedaan en ik heb het gevoel alsof mijn gevoelens steeds meer toenemen. ;( Is het wel toegestaan als ik op een andere school zit?
Met citaat reageren
Oud 15-12-2017, 17:18
Verwijderd
Citaat:
wat bedoel je met avances?
Stel dat hij je echt probeert te versieren.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2017, 17:22
Verwijderd
Citaat:
Is het wel toegestaan als ik op een andere school zit?
Dat weet ik eigenlijk niet maar het zou met niet verbazen als het wel verboden is, hij is je ex-docent en dat geeft hem een bepaalde machtspositie.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2017, 17:30
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Kijk aan de ene kant wil iik gewoon als ik uiteindelijk van school af ben wel een relatie met hem. Maar nu mag het nog niet en ik weet dat ik 'gewoon moet wachten' maar het is makkelijker gezegd dan gedaan en ik heb het gevoel alsof mijn gevoelens steeds meer toenemen. ;( Is het wel toegestaan als ik op een andere school zit?
Verboden denk ik niet. Wel heel erg ongepast, want hij heeft dan een relatie met iemand van de leeftijd van zijn leerlingen. Daar zou ik als school-leiding niet blij mee zijn. Want als hij geilt op één meisje van 16, dan zullen al die meiden in gymbroeken waar hij dagelijks mee werkt hem ook vast niet koud laten...
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 15-12-2017, 17:48
anoniem2002tjex
anoniem2002tjex is offline
Citaat:
Verboden denk ik niet. Wel heel erg ongepast, want hij heeft dan een relatie met iemand van de leeftijd van zijn leerlingen. Daar zou ik als school-leiding niet blij mee zijn. Want als hij geilt op één meisje van 16, dan zullen al die meiden in gymbroeken waar hij dagelijks mee werkt hem ook vast niet koud laten...
tja maar ligt het aan mij of is een relatie tussen een meid van 16 en een jongen van 23 niet heel groot verschil? Ik snap jullie reacties wel hoor maar ja
Met citaat reageren
Oud 15-12-2017, 17:49
anoniem2002tjex
anoniem2002tjex is offline
Citaat:
Dat weet ik eigenlijk niet maar het zou met niet verbazen als het wel verboden is, hij is je ex-docent en dat geeft hem een bepaalde machtspositie.
Ik heb geen les van hem!
Met citaat reageren
Oud 15-12-2017, 17:51
Verwijderd
Dat maakt niet uit.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 15-12-2017, 17:54
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
tja maar ligt het aan mij of is een relatie tussen een meid van 16 en een jongen van 23 niet heel groot verschil? Ik snap jullie reacties wel hoor maar ja
Wel als die jongen (volwassen man eigenlijk - hij mag stemmen en hij heeft een grote-mensen-baan ) in het onderwijs werkt. Hij moet juist laten zien dat hij die professionele afstand kan bewaren, ondanks dat het maar een klein leeftijdsverschil is.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 15-12-2017, 18:01
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
. Want als hij geilt op één meisje van 16, dan zullen al die meiden in gymbroeken waar hij dagelijks mee werkt hem ook vast niet koud laten...
Dit vind ik een beetje een gekke aanname ofzo
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Met citaat reageren
Oud 15-12-2017, 18:16
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Ik dacht dat je de aandacht vervelend vond, anoniem2002tjex?

Als je het prima vindt dat-ie naar je kijkt, of hem zelfs leuk vindt, dan hoef je niets te doen. Ook al is opzichtig staren dan nog steeds ongepast van die leraar.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2017, 18:17
Verwijderd
Het is zeker ongepast. Ik mag hopen dat hij het zelf niet doorheeft anders vind ik dat hij eigenlijk niet in het vakgebied hoort.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2017, 18:45
anoniem2002tjex
anoniem2002tjex is offline
Citaat:
Ik dacht dat je de aandacht vervelend vond, anoniem2002tjex?

Als je het prima vindt dat-ie naar je kijkt, of hem zelfs leuk vindt, dan hoef je niets te doen. Ook al is opzichtig staren dan nog steeds ongepast van die leraar.
Ik word er een beetje verlegen van maar dat heb ik al gauw
Met citaat reageren
Oud 15-12-2017, 18:48
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik word er een beetje verlegen van maar dat heb ik al gauw
In je eerste bericht kwam het over of je er een probleem mee had. Het voelde niet goed, schreef je daar zelfs...
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 15-12-2017, 19:02
anoniem2002tjex
anoniem2002tjex is offline
Citaat:
In je eerste bericht kwam het over of je er een probleem mee had. Het voelde niet goed, schreef je daar zelfs...
Meningen kunnen veranderen niet?
Met citaat reageren
Oud 15-12-2017, 19:56
anoniem2002tjex
anoniem2002tjex is offline
Dit liedje beschrijft een beetje hoe ik me voel:

She stares at her ceiling once again
With a hundred thoughts
"Maybe he knows who I am"
"Actually, probably not"
She walks down the hall with her head down low
Scared to meet his eyes
Even when she hears his voice
She swarmed with butterflies

It's impossible to get you off my mind
I think about a hundred thoughts and you are 99
I've understood that you will never be mine
And that's fine I'm just breaking inside

He always walks the crowded halls
And is blinded by this light
A girl who keeps her head down low
And never shows her eyes
He's tried to talk to her
But there's no easy way
'Cause every time he raises his voice
She runs away

Oh, it's impossible to get you off my mind
I think about a hundred thoughts and you are 99
I've understood that you will never be mine
And that's fine I'm just breaking inside

And one day
Maybe she'll stay
And start to head over his way
And one day
She'll look into his eyes
And instead of breaking
She'll call him mine

One day
He'll grab her by the waist
And force them to meet face to face
And one day
He'll look into her eyes
And say that "you're my only light"

Oh, it's impossible to get you off my mind
I think about a hundred thoughts and you are 99
Maybe there's a chance that you will be mine
But right now... I'm just broken inside
Met citaat reageren
Oud 16-12-2017, 04:09
robbie14
robbie14 is offline
Je bent ziek in je hoofd
Met citaat reageren
Oud 16-12-2017, 22:25
anoniem2002tjex
anoniem2002tjex is offline
Citaat:
Je bent ziek in je hoofd
En bedankt?? Dit baseer je op 1 bericht...stoer
Met citaat reageren
Oud 17-12-2017, 21:21
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Ik vind het niet ziek. Het is best normaal dat pubers verliefd worden op docenten, popsterren, en andere onbereikbare volwassenen.

Maar meestal komt dat niet doordat die docenten dat uitnodigen.
Met citaat reageren
Oud 17-12-2017, 22:58
anoniem2002tjex
anoniem2002tjex is offline
Citaat:
Ik vind het niet ziek. Het is best normaal dat pubers verliefd worden op docenten, popsterren, en andere onbereikbare volwassenen.

Maar meestal komt dat niet doordat die docenten dat uitnodigen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:08.