Oud 15-10-2009, 23:49
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ach, ieder z'n meug zeggen ze dan toch? Ik vond het ongelooflijk lief dat ie dat heeft geschreven, maar dat hoeft natuurlijk niemand met me eens te zijn.
Ach, volgens mij werkt het altijd zo. Wat een ander stel doet lijkt altijd afgezaagd en klef en weet ik veel wat. Terwijl je het van je eigen vriend dan superlief zou vinden.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-10-2009, 04:46
Verwijderd
^ Ja en daarbij ligt het ook nog aan de persoon. Michael schreef altijd al gedichten, dus van hem wist ik dat het ook echt bij hem hoorde en het dus niet nep was. Mijn ex van jaren geleden was echt heel erg anders. Als hij me ten huwelijk had gevraagd met een gedicht dan had ik dat echt vreselijk gevonden, want dat is gewoon zijn stijl niet.

En wat ook belangrijk is: Iemand moet mij kennen. Daarom zou ik nooit ja zeggen als iemand op z'n knieën ging voor mij, want dat vind ik echt zo belachelijk. En zeker ook nooit in het openbaar. Een aanzoek moet persoonlijk zijn, zonder andere mensen erbij.

Dus het ligt aan twee dingen. Hij moet mij kennen en hij moet het op een manier doen die ook bij hem past.

Overigens wil ik ook echt geen grote bruiloft en ik vertik het om een bruidsjurk te dragen. Ik wil geen enorme ceremonie en meer dan een tiental mensen is echt teveel. Het gaat mij om het huwelijk, niet om de bruiloft. Gewoon op het gemeentehuis trouwen, lekker makkelijk en casual.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2009, 10:58
Rob
Avatar van Rob
Rob is offline
Citaat:
^ Ja en daarbij ligt het ook nog aan de persoon. Michael schreef altijd al gedichten, dus van hem wist ik dat het ook echt bij hem hoorde en het dus niet nep was. Mijn ex van jaren geleden was echt heel erg anders. Als hij me ten huwelijk had gevraagd met een gedicht dan had ik dat echt vreselijk gevonden, want dat is gewoon zijn stijl niet.
Mijn vriendin zou mij keihard uitlachen als ik zoiets zou doen. Ze zou het wel schattig vinden, maar ze zou ook ongelofelijk hard lachen omdat ik zo absoluut niet ben.
__________________
Bad spelling and grammar make me [sic].
Met citaat reageren
Oud 16-10-2009, 12:35
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik wil, koste wat kost, een jurk!!!
Desnoods maak ik hem zelf (Maar dat gaat dan om de bruiloft en niet om het gevraagd worden). En mijn vriendje en ik hebben al een jaar een discussie, ik wil dat hij in zo'n pak gaat dat hij ook droeg toen we die victoriaanse foto lieten maken (waistcoast, pocket watch, wandelstok, hoge hoed, pandjesjas - mijn eigen dirigent zeg maar. ). Maar hij wil graag in het paars trouwen en dan ik in het groen. Dat zie ik dus niet zitten.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2009, 13:56
Verwijderd
Citaat:
Ik zou het niet op prijs stellen om gevraagd te worden denk ik, ik zou dat liever gewoon bespreken en samen besluiten.
Dit ja. Wij zijn beiden helemáál niet van de romantiek met kaarsjes en rozenblaadjes en what not en zo'n klassiek aanzoek zou dan ontzettend gemaakt en pijnlijk zijn. Wij hebben het er gewoon over gehad, en op een gegeven moment besloten we dat het wel kek zou zijn als we een half jaar later zouden trouwen en heb ik de volgende dag het gemeentehuis gebeld. De meeste mensen vinden dat heel lame en a-romantisch, maar het was gewoon leuk en de voorpret wordt er echt niet minder om. Ik had het niet anders gewild
Met citaat reageren
Oud 16-10-2009, 14:00
Allure
Allure is offline
Citaat:
Dit ja. Wij zijn beiden helemáál niet van de romantiek met kaarsjes en rozenblaadjes en what not en zo'n klassiek aanzoek zou dan ontzettend gemaakt en pijnlijk zijn. Wij hebben het er gewoon over gehad, en op een gegeven moment besloten we dat het wel kek zou zijn als we een half jaar later zouden trouwen en heb ik de volgende dag het gemeentehuis gebeld. De meeste mensen vinden dat heel lame en a-romantisch, maar het was gewoon leuk en de voorpret wordt er echt niet minder om. Ik had het niet anders gewild
Mocht ik ooit gaan trouwen, dan op deze manier.

En verder op huwelijkse voorwaarden.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2009, 14:01
Verwijderd
Uiteraard!
Met citaat reageren
Oud 16-10-2009, 14:04
Verwijderd
zeker huwelijkse voorwaarden, maar dat komt omdat we allebei een eigen huis hebben en ik nog een bedrijfje (belastingtechnisch goedkoper)
Met citaat reageren
Oud 06-11-2009, 01:06
gentlemen
Avatar van gentlemen
gentlemen is offline
mijn vriendin en ik zitten allebei op stijldansen , daar hebbe we elkaar leren kennen enzo , en over een jaar of 3 /4 hebben we 5 jaar en dan ga ik met het afdansen na onze serie op mn knieen voor der met een ring , en vraag ik haar , of anders gaan we een x na een pretpark , en dan in het reuze rad , boven in stil laten zetten , en haar dan vragen . lijkt me zo sper
Met citaat reageren
Oud 06-11-2009, 23:21
Breg
Avatar van Breg
Breg is offline
Ik weet helemaal niet of ik wel wil trouwen, maar mocht het er toch van komen dan wil ik wel gevraagd worden/dat hij het voorstelt, omdat ik er zelf gewoon niet van hou om over zulke dingen te beginnen.
Heb wel een romantisch beeld voor me van zonsondergang op het strand, maar hij hoeft verder echt niet op 1 knie met de perfecte ring en een fles champagne verstopt onder het zand ofzo. Zou dan liever een semi-spontaan moment hebben waar hij zich realiseert dat ie met me wil trouwen.

Al in al, als ik ten huwelijk gevraagd zou worden zou ik waarschijnlijk alles prachtig vinden, want het gaat voor mij toch veel meer om het idee dat iemand met me wil trouwen dan dat het het perfecte aanzoek is.
__________________
*It's our responsibility to be the change we want to see in this world*
Met citaat reageren
Oud 07-11-2009, 01:23
Verwijderd
Niet! Want trouwen doe ik niet aan, en kinderen al helemaal niet.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Verliefdheid maakt dat mensen gekke dingen doen.
Verwijderd
5 22-10-2012 20:41
Liefde & Relatie Hoe wil jij ten huwelijk gevraagd worden?
Verwijderd
93 10-03-2011 12:31
Verhalen & Gedichten sprookje
muckymouse
7 01-10-2005 12:13
Verhalen & Gedichten Star Wars: de memoires van Red Nightstalker.
Eye of Sauron
27 05-03-2005 17:19
Liefde & Relatie ten huwelijk vragen
Verwijderd
54 18-03-2004 16:45
Verhalen & Gedichten [Verhaal] de ochtend na de nacht ervoor
Electro Voice
1 31-08-2003 18:17


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:17.