Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-11-2009, 18:52
Girl-can-rock
Avatar van Girl-can-rock
Girl-can-rock is offline
Er is een jongen waarmee ik al meer dan een jaar mee msn, contact of iets afspreken 'in real life' (om het zo maar even te zeggen, ik haat die uitdrukking) was niet mogelijk vanwege bepaalde redenen.
Hij heeft heel vaak laten doorschemeren dat hij me leuk vond, hebben het zelfs gehad over een relatie etc.
Waren we eens tegelijk op een feestje, hij heeft me mee uitgevraagd, we hebben gezoend, heeft een van zijn vrienden dat gezien en vond dat maar niks.
De volgende paar weken hoor ik helemaal niets meer van hem, dus ik heb hem gevraagd waarom we nu opeens geen contact meer hebben (het ging net de goede kant op), zegt hij dat zijn gevoelens zijn veranderd, en hij was niet verliefd en al die dingen die hij had gezegd had hij wel gemeend, maar dat was meer omdat hij dan zo in het moment zat en achteraf was het niet zo slim van hem.
Ik vond het moeilijk te geloven (kom op he, één héél jaar?!) maar hij kwam nogal overtuigend over.

En nu hebben we het weer over koetjes en kalfjes op msn als vrienden, en ik weet niet of ik dat wel kan. Maargoed, van een echte relatie is nooit sprake geweest.

Wat moet ik doen, wat is de snelste manier om over hem heen te komen en is het wel slim om contact te houden?
En eigenlijk wilde ik ook gewoon even mijn hart luchten

xxx
__________________
What's your vice? You know that mine's the illusion.

Laatst gewijzigd op 09-11-2009 om 16:01.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-11-2009, 18:58
Verwijderd
beetje rot dat hij eerst dat een avondje doet en dan ineens niets meer.
Maar als hij zegt dat t niets is voor hem (om welke reden dan ook), dan kan je hem toch niet dwingen.
En sad but true, meestal kom je over een verliefdheid heen als je geen contact meer hebt.
Je kan het ff aankijken, misschien is het bij jou een crush die zo over is. Zo niet, dan zou ik toch het contact verbreken.

Sterkte!
Met citaat reageren
Oud 02-11-2009, 19:08
Girl-can-rock
Avatar van Girl-can-rock
Girl-can-rock is offline
Citaat:
beetje rot dat hij eerst dat een avondje doet en dan ineens niets meer.
Maar als hij zegt dat t niets is voor hem (om welke reden dan ook), dan kan je hem toch niet dwingen.
En sad but true, meestal kom je over een verliefdheid heen als je geen contact meer hebt.
Je kan het ff aankijken, misschien is het bij jou een crush die zo over is. Zo niet, dan zou ik toch het contact verbreken.

Sterkte!
Ja, dat is inderdaad een beetje rot.
En nog een beetje rotter is dat hij daarna zei dat hij me niet het gevoel wilde geven dat het maar voor 1 avond was.

Ik kan hem niet dwingen nee, maar dat is ook niet mijn bedoeling. Wil niet dat hij met tegenzin met me opgescheept zit.

Denk niet dat ik zo over hem heen ben, maar hoop het van harte
Het is zo jammer omdat we best een goede band hebben. Ik weet echt alles van hem, en hij van mij, en als vriend wil ik hem eigenlijk niet kwijt, ik wil alleen van die gevoelens af.
Maar misschien is het makkelijker doordat we niet veel meer hebben gedaan dan msnen.

Thnx
__________________
What's your vice? You know that mine's the illusion.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2009, 21:12
Verwijderd
Dat komt me bekend voor. Mijn advies is: contact verbreken. Je doet jezelf er alleen maar pijn mee. En na een tijd als je je weer beter voelt, kun je alsnog contact met hem opnemen en doorgaan op vriendschappelijke basis.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2009, 13:15
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Best lullig van 'm! Ik begrijp uit jouw verhaal een beetje dat jij denkt dat die vriend er wat mee te maken heeft... Maar goed, het is duidelijk dat hij niets met je wilt, het enige wat helpt is contact verbreken... Hoe hard het ook is.
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2009, 15:52
Girl-can-rock
Avatar van Girl-can-rock
Girl-can-rock is offline
Citaat:
Best lullig van 'm! Ik begrijp uit jouw verhaal een beetje dat jij denkt dat die vriend er wat mee te maken heeft... Maar goed, het is duidelijk dat hij niets met je wilt, het enige wat helpt is contact verbreken... Hoe hard het ook is.
Ja, ik weet bijna zeker dat die vriend er iets mee te maken heeft, want hij zei namelijk dat al zijn vrienden het niet vonden kunnen, en dat je er dus schijnbaar toch gezeik mee krijgt en dat we ons daar maar bij moeten neerleggen.

Maargoed. Ik had hem een jaar geleden ook al kunnen vertellen dat misschien niet iedereen 'ons' zou accepteren, dat was echt geen shock.

Dus ik denk dat ik het contact idd maar verbreek. Zo is het ook niet meer leuk.
__________________
What's your vice? You know that mine's the illusion.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2009, 17:22
SiemdeCyper
Avatar van SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Je hebt een jaar msn contact met hem gehad, maar dat betekent niet dat je elkaar daadwerkelijk kent. Je hebt een bepaald beeld van iemand voor ogen, maar dat hoeft in real life totaal niet te kloppen. Soms laat je als je elkaar dan ontmoet in het echt, meeslepen op de gevoelens die je op msn met elkaar beleefde. Maar op msn oordeel je op basis van een smiley, een komma een leuk geplaatst uitroepteken. Daarmee groeit hoop, maar wat als diegene nou niet zo ruikt als je zou willen, niet zo beweegt als je dacht, eigenlijk gewoon iemand anders is dan je in je eigen hoofd had gecreeerd? Want dat is eigenlijk wat je doet als je met iemand die je niet kent uit het echt msn't.

Het klinkt misschien lullig, maar hij voelde dan denk ik niet in real life wat hij er in zijn gedachten op msn van had gemaakt. Het is stom, maar begrijpelijk. Dat hoeft echter niet te betekenen dat je daarom contact met elkaar wilt blijven houden. Als jij daar niet tegen kan, zou ik er een punt achter zetten en mensen in het echte leven gaan ontmoeten. Dan weet je in ieder geval wat voor vlees je in de kuip hebt.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2009, 18:45
Girl-can-rock
Avatar van Girl-can-rock
Girl-can-rock is offline
Citaat:
Je hebt een jaar msn contact met hem gehad, maar dat betekent niet dat je elkaar daadwerkelijk kent. Je hebt een bepaald beeld van iemand voor ogen, maar dat hoeft in real life totaal niet te kloppen. Soms laat je als je elkaar dan ontmoet in het echt, meeslepen op de gevoelens die je op msn met elkaar beleefde. Maar op msn oordeel je op basis van een smiley, een komma een leuk geplaatst uitroepteken. Daarmee groeit hoop, maar wat als diegene nou niet zo ruikt als je zou willen, niet zo beweegt als je dacht, eigenlijk gewoon iemand anders is dan je in je eigen hoofd had gecreeerd? Want dat is eigenlijk wat je doet als je met iemand die je niet kent uit het echt msn't.

Het klinkt misschien lullig, maar hij voelde dan denk ik niet in real life wat hij er in zijn gedachten op msn van had gemaakt. Het is stom, maar begrijpelijk. Dat hoeft echter niet te betekenen dat je daarom contact met elkaar wilt blijven houden. Als jij daar niet tegen kan, zou ik er een punt achter zetten en mensen in het echte leven gaan ontmoeten. Dan weet je in ieder geval wat voor vlees je in de kuip hebt.
Ik begrijp je, maar volgens mij heb je de indruk dat ik hem via internet heb leren kennen, wat niet zo was.
Ik kende hem al 4 jaar oppervlakkig, totdat hij opeens om mijn msn vroeg en we elkaar zo beter hebben leren kennen. Ik zag hem zo nu en dan wel eens.

Maar je hebt sowieso gelijk eigenlijk.

Dank jullie voor jullie reacties
__________________
What's your vice? You know that mine's the illusion.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2009, 22:07
shyguy1995
shyguy1995 is offline
als ik die jonge was had ik het zoweiso niet door een vriend laten verpesten als ik je echt leuk vond... maar je moet maar zo denken als het zo snel voorbij is was hij probely niet echt heel verliefd op je niet lullig bedoeld ofzo maar het is wel zielig want volgens joun verhaal is hij wel heel hard nou iniedergeval good luck groetjes.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2009, 11:23
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik vind het een stomme streek van hem en dat je beter maar niet meer met hem kan praten. Dat soort jongens kan je best wel missen.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 09-11-2009, 15:59
Girl-can-rock
Avatar van Girl-can-rock
Girl-can-rock is offline
Ja, jullie hebben helemaal gelijk. Asshole dattie is.

Maar ik vind het zo moeilijk om te geloven dat hij niet echt verliefd op mij was, aangezien we het meerdere keren serieus over een relatie hebben gehad. Ik bedoel, hoe komt dat over?!
En in ons laatste gesprek, waar dit allemaal naar voren kwam, leek hij net een iemand anders. Ik herkende echt niets van hem terug..

Maargoed, heb hem al meer dan een week niet gesproken (lijkt een eeuwigheid nu) en ben ook niet van plan om dat binnenkort te gaan doen.
__________________
What's your vice? You know that mine's the illusion.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine :facepalm: numbero 1
Verwijderd
421 12-02-2014 15:33
Drugs & Alcohol Het ik zit stoned achter de computer topic #67
Wammus
500 18-08-2006 21:47
De Kantine Alice.
de communiceerbeer
298 16-09-2005 22:46
Seksualiteit Dingen die je NIET moet zeggen tijdens de sex deel II
Verwijderd
77 22-04-2003 01:26
Seksualiteit Auw..
sneez
2 12-09-2002 13:36


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:35.