Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-11-2009, 18:50
Thinus
Avatar van Thinus
Thinus is offline
ik heb een probleem met dit meisje, ik ken haar al 2 jaar via mijn vorige werk waar ik nu al ruim een half jaar niet meer werk. we konden altijd goed opschieten maar meer was het niet. sinds ik niet meer met haar werk viel het me op dat we elkaar wel erg vaak opzochten met feestjes en uitgaan en zodoende begon ik steeds meer te zien hoe leuk ik haar wel niet vond. de laatste weken sms'en en msn'en we regelmatig maar toch vind ik het lastig om hoogte van haar te krijgen. ze lijkt me ook wel leuk te vinden maar ze lijkt niet erg in te gaan op mijn hints en van haar krijg ik een beetje vreemde hints waarvan ik niet weet wat ze er nou mee bedoeld

vorige week had ik mezelf voorgenomen mijn move te maken. wat me toen erg meeviel is dat ze bij me op schoot kwam zitten toen we met een stel buiten zaten te roken en toen de rest naar binnen ging aan me vroeg of we nog even buiten zouden blijven zitten, ik was erg blij met deze langverwachte duidelijke hint maar het viel me tegen dat ze toen langs me ging zitten ipv bij me op schoot. hierna gingen we naar binnen waar we regelrecht naar haar vriendinnen toeliepen waar ik liever alleen met haar was geweest en wanneer ik vroeg om wat quality time moest dr weer telkens een vriendin mee ARGH
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-11-2009, 20:03
LoorAn
Avatar van LoorAn
LoorAn is offline
Dit is wel een moeilijk geval ja. Misschien doet het meisje aan 'hard to get'? dit betekent dat ze je ontwijkt en jou op haar laat 'jagen'. Dus moet je eigenlijk nu jouw move maken. Dit is een lastige situatie, maar ik zou toch zeker zelf wat moves maken!
succes
Met citaat reageren
Oud 04-11-2009, 10:11
LadyLike87
LadyLike87 is offline
Hm als je het mij vraagt Dan zou ik zeggen dat ze je wel leuk vind, maar het misschien nog niet helemaal zeker weet.
Maar ik weet ook niet hoe duidelijk jouw hints zijn? En wat voor type is ze? Is ze het type meisje dat wel bij iedereen op schoot zit, of had je dat eigenlijk niet achter haar gezocht?
Van mezelf weet ik dat ik in ieder geval niet op de schoot zou gaan zitten van iemand waar ik een duidelijk bericht aan wil geven dat ik hem niet leuk vind. Oke ook niet als ik hem wel leuk vind maar dat is het 'm juist, iedereen verschilt daarin.
Frustrerend maar als je het toch wat verder wil brengen dan kan je nog wat duidelijkere hints proberen te geven? Maak inderdaad gewoon wat moves. Dat is altijd fijner voor een meisje, vooral als ze je leuk vind, anders komt ze in zo'n dilemma als ik terecht
__________________
You didn't see anything...
Met citaat reageren
Oud 04-11-2009, 11:34
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline
het moet wel allemaal van haar komen he? logisch dat ze daar een keer mee ophoudt.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2009, 16:17
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Op schoot gaan zitten is zeker wel flirterig bedoeld. Waarom zou je anders bij een jongen op schoot gaan zitten?
Spreek eens een keer af met zijn tweeën, een date ja Je hebt tenslotte haar emailadres en telefoonnummer!
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Ik weet niet wat ze wil en wat ik moet doen
crashb
14 26-02-2015 21:52
Psychologie Ik weet niet goed wat te doen
tinkebel
19 09-03-2006 19:56
Liefde & Relatie Vage situatie (wat te doen?)
useful_idiot
34 12-08-2005 23:00
Liefde & Relatie hoe vermaken met goede vriend
sweet_forumgirl
23 27-09-2004 13:33
Liefde & Relatie wat te doen?
Vini-Vidi-Vici
10 20-04-2004 06:24
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen [KCV] Wat te doen?
Seven of Wands
7 09-04-2004 19:58


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:22.