Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-11-2009, 18:35
fazhionista
Avatar van fazhionista
fazhionista is offline
Nou laat ik bij het begin beginnen !
In mijn klas zit een meisje, zij heeft een vriendje en de neef van dat vriendje vind mij leuk.
Ik kwam daar natuurlijk pas later achter toen dat meisje alles over hem aan mij verteld had.
Nou, toen kreeg ik die jongen op msn en een tijd later besloten we ergens af te spreken. Vandaag dus.
Maar, ik was ziek geworden en ben een hele tijd niet op msn geweest om hem te zeggen dat ik dus niet kon vandaag.
Dus, ik beldef dat meisje uit mijn klas om zijn nummer te vragen zodat ik af kon bellen. MAAR hij bleek geen mobiel te hebben
DUS dat meisje ging naar de afgesproken plek toe om hem het persoonlijk te vertellen. Later is hij online op msn en hij zegt niets.
Dus ik begon een gesprek dat het me speet en dat ik er niks kon doen.
En hij reageerde zo droog. Voor deze gebeurtenis altijd hartjes en kusjes, en allemaal lieve dingen zeggen, ook tegen dat meisje, en dat ie me o zo leuk vind. en hij is 100% geen player (just in case..)
Maar, ik snap dat ook wel. Als iemand mij zou laten zitten zou ik ook zo boos worden ... Hij zei ook dat het niks uitmaakte enzo.
Maar het maakt wel uit ! Wat moet ik nou doen ? ik heb hem gezegt dat hij niet moet denken dat ik hem heb laten zitten en dat het me echt speet.
Maar ik voel me nu zo slecht tegenover hem.. Ik schaam me dood..
Hij heeft zeker nog wat te goed van me..
Heeft iemand van jullie dit misschien ooit meegemaakt? En hoe ging jij er dan mee om ?
__________________
Ik maak mijn fouten, maar weet dat dat een teken van groei is.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-11-2009, 20:15
Daantjer
Avatar van Daantjer
Daantjer is offline
hij zegt dat het hem niks uit maakt, dus dat doet het ook niet.
Hij zegt anders denk ik niks omdat hij je zo leuk vindt.
hij begrijpt ook wel dat het je spijt, maar no hard feelings, als een jongen iets zegt dan is dat bijna altijd zo, dus als hij zegt; het maakt me niks uit, maakt het niks uit
__________________
Always be berating and belittling
Met citaat reageren
Oud 09-11-2009, 22:34
sigh.
sigh. is offline
Heh? Nee, dat klopt zeker niet. Je moet bewijzen dat je meent wat je zegt door aan te dringen op een nieuwe afspraak. Dat lijkt misschien wanhopig als ik het zo zeg, maar je hebt de knul in zijn waardigheid gekrenkt. Alleen zeggen dat het je spijt is helaas niet genoeg nu, omdat hij het gevoel houdt dat je hem eerst hebt laten zitten (cold feet) en nu alleen aardig probeert te zijn. Hij moet meer het gevoel krijgen dat je toch echt wil.

Succes!
Met citaat reageren
Oud 09-11-2009, 22:44
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Oke, er zijn verschillende redenen waarom hij niet boos is:
1. Hij vindt je leuk dus hij zegt niks,
2. Het maakt hem niet uit; omdat hij weet dat jij er niks aan kon doen,
3. Het maakt hem niet uit; omdat jij ervoor gezorgd hebt dat hij niet (lang) hoefde te wachten.

Persoonlijk zou het mij ook niet uitmaken; omdat jij in deze situatie zo nadenkend was om je vriendin te vragen of ze naar hem toe wou gaan, maar ja. Ik ken die kerel ook niet.
__________________
Wat een briljante deductie!
Met citaat reageren
Oud 10-11-2009, 08:14
Verwijderd
Citaat:
Heh? Nee, dat klopt zeker niet. Je moet bewijzen dat je meent wat je zegt door aan te dringen op een nieuwe afspraak. Dat lijkt misschien wanhopig als ik het zo zeg, maar je hebt de knul in zijn waardigheid gekrenkt. Alleen zeggen dat het je spijt is helaas niet genoeg nu, omdat hij het gevoel houdt dat je hem eerst hebt laten zitten (cold feet) en nu alleen aardig probeert te zijn. Hij moet meer het gevoel krijgen dat je toch echt wil.

Succes!
Tuurlijk niet. Ze heeft superveel moeite gedaan om het af te kunnen zeggen en een betere reden dan ziek zijn kun je niet hebben. Wat had ze dan moeten doen, komen?! Als hij dan nog boos is, is hij een wraakzuchtige sukkel en kan ze 'm beter vergeten.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2009, 17:54
sigh.
sigh. is offline
Citaat:
Tuurlijk niet. Ze heeft superveel moeite gedaan om het af te kunnen zeggen en een betere reden dan ziek zijn kun je niet hebben. Wat had ze dan moeten doen, komen?! Als hij dan nog boos is, is hij een wraakzuchtige sukkel en kan ze 'm beter vergeten.
Het punt is dat zijn droogheid aangeeft dat hij nog steeds boos of onzeker erover is. Probeer in ieder geval nog een nieuwe afspraak te maken als je wilt weten of hij wel wil. Hij kan ook niet weten hoeveel moeite je hebt gedaan en of je wel echt ziek was (weinig vertrouwen, maar toch).
Met citaat reageren
Oud 10-11-2009, 17:57
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Citaat:
Het punt is dat zijn droogheid aangeeft dat hij nog steeds boos of onzeker erover is. Probeer in ieder geval nog een nieuwe afspraak te maken als je wilt weten of hij wel wil. Hij kan ook niet weten hoeveel moeite je hebt gedaan en of je wel echt ziek was (weinig vertrouwen, maar toch).
Een nieuwe afspraak zowieso, maar ik denk toch dat die jongen er niet zo zwaar aan tilt.
__________________
Wat een briljante deductie!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:10.