Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-08-2017, 22:39
Mustache Cat
Mustache Cat is offline
Hoi ik ga morgen naar amsterdam en vroeg me af of lush er ook was voor jongens, de meisjes in mijn klas zijn er helemaal fan van. Ik vroeg me dit af
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-08-2017, 22:43
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Lush is unisex, iedereen kan hun producten gebruiken!
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 24-08-2017, 23:07
Mustache Cat
Mustache Cat is offline
Nou ik was dus vandaag in de lush, echt een meisjeswinkel. Weinig te zien van het unisex gedeelte, a'dam was wel leuk
Met citaat reageren
Oud 24-08-2017, 23:12
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Nou ik was dus vandaag in de lush, echt een meisjeswinkel. Weinig te zien van het unisex gedeelte, a'dam was wel leuk
Lush is een winkel met verzorgingsproducten. Er komen waarschijnlijk meer vrouwen dan mannen en sommige producten zoals bath bombs kunnen er wat vrouwelijk uitzien, maar de producten zijn toch echt unisex (afhankelijk van je favoriete geuren, bloemige geuren kunnen wat vrouwelijker overkomen).
Wat had jij verwacht? Waardoor vond jij het een "meisjeswinkel"?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 25-08-2017, 02:26
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Citaat:
Nou ik was dus vandaag in de lush, echt een meisjeswinkel. Weinig te zien van het unisex gedeelte, a'dam was wel leuk
Ze hebben inderdaad geen grijskleurige bruisballen met namen zoals 'steel power', maar toch kunnen jongens wel gewoon hun zeep gebruiken.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2017, 02:28
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Tevens is het idee dat een mannenhuid fundamenteel anders is dan een vrouwenhuid een fabeltje om meer douchegel te verkopen.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2017, 09:19
Mustache Cat
Mustache Cat is offline
Nouja de hele opzet kwam meer vrouweljjk over dan unisex vind ik. Ik heb geen bad dus ik ging er al sowieso niet heen voor de bath bombs (sommigen roken wel lekker). De medewerkers smeren al wat op je als je net binnen bent, en veel dingen waren roze of met glitters. Ook hadden ze mouthtabs en dat leek me wel wat, ik vond het alleen heel erg vies dus nam het daarom niet mee. Zeepjes vond ik niet lekker qua geur. De rest zoals lipscrub (als ik het goed spel) dat was echt voor meisjes en die andere verzorgingsproducten ook wel
Met citaat reageren
Oud 25-08-2017, 10:37
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
De verzorgingsproducten zijn unisex, bij Lush doet men niet aan "for men" of "for woman". Mannen kunnen net zo goed een lipscrub gebruiken en een product demonstreren is ook niet exclusief voorbehouden aan vrouwen. Het vrouwelijke zit vooral tussen je oren, denk ik. De verzorgingsproductenindustrie richt zich vaak op vrouwen, waardoor je misschien het idee hebt dat een winkel vol verzorgingsproducten iets voor vrouwen is. Ik was een paar dagen geleden nog bij Lush en had eerder het idee dat de winkel gericht is op Lush-fans dan specifiek op vrouwen.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 31-08-2017, 21:51
Klok
Klok is offline
Ik begrijp wat je bedoeld want ik ben ook een jongen, maar ga ook soms met m'n zus naar de lust en dan zijn er alleen maar vrouwen dus als ik iemand tegenkom zeg ik altijd dat ik gedwongen van mijn zus mee moest, maar de producten zijn idd wel unisex al begrijp ik dat het toch niet heel fijn is als je de enige jongen in de winkel bent
Met citaat reageren
Oud 31-08-2017, 22:10
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik begrijp wat je bedoeld want ik ben ook een jongen, maar ga ook soms met m'n zus naar de lust en dan zijn er alleen maar vrouwen dus als ik iemand tegenkom zeg ik altijd dat ik gedwongen van mijn zus mee moest, maar de producten zijn idd wel unisex al begrijp ik dat het toch niet heel fijn is als je de enige jongen in de winkel bent
Het ligt denk ik ook een beetje aan de vestiging. Vorige week was ik bij Lush in Londen en daar waren wel meerdere mannen tegelijk in de winkel, en liepen ook mannelijke verkopers rond.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle Lush!
FluffyxEenhoorn
3 16-12-2015 16:39
De Kantine Waterkastzak
Yoshimare
55 09-12-2007 11:53
Lifestyle Wat heb je nieuw? Deel Duizend
Verwijderd
500 03-05-2007 17:24
Lifestyle Wat heb je nieuw?
Verwijderd
500 07-03-2007 14:48
Lichaam & Gezondheid Lush
Verwijderd
5 02-01-2007 15:21
Lifestyle Lush!
Verwijderd
43 22-06-2005 07:52


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:56.