Oud 27-12-2017, 03:35
Ruuuubenn
Ruuuubenn is offline
Hey.

Ik ben een jongen van 18. Ik woon samen met een vriend en een andere huisgenoot in een studentenhuis is Eindhoven (sinds dit jaar). Ik ben zelf bi en vond mijn vriend altijd wel al knap, maar nu vind ik hem echt leuk. Ik word per dag verliefder op hem. Hij is een goeie vriend van me en we maken wel eens grapjes dat we iets seksueels met elkaar zouden doen. Nu bleef hij bij mij thuis slapen (bij mijn ouders) en toen ik 's ochtends mijn kleren ging aandoen, zei hij toen ik in mijn onderbroek door de kamer liep: "lekker kontje". Ik heb hem al vaker dit soort dingen horen zeggen, maar nu hij mij echt in mijn onderbroek ziet is het toch anders.

Een paar maanden terug, op mijn verjaardagsfeest, was hij ook uitgenodigd. We hadden allemaal best wel wat gedronken en toen ik om drinken was gelopen, was mijn stoel ingepikt. Hij zei dat ik op zijn schoot moest komen zitten. Dit deed ik en ik vond het zelf best romantisch worden. Ik heb na een gesprek gevraagd, terwijl ik nog op zijn schoot zat, of hij homo is. Hij antwoordde daar nee op. Omdat ik zat was ging ik verder dan ik ooit zou durven en ik vroeg of hij niet aan het liegen was. Hij bleef volhouden dat hij de waarheid sprak. Ik bleef het vragen tot ik hem geloofde. Hij vroeg daarna aan mij of ik dan wel homo ben. Ik zei nee, omdat ik daar niet eerlijk op durfde te antwoorden terwijl er andere vrienden in de buurt waren die ik minder vertrouw. Ik wist namelijk niet hoe hij zou reageren.

Een week later gingen we stappen in Eindhoven. We kwamen allebei goed beschonken thuis en we waren van plan om nog wat te drinken aan de keukentafel. Hij ging eerst naar de wc en ik was ondertussen op bed gaan liggen (nog met kleren aan). Hij zei dat ik me niet aan de afspraak had gehouden en dat hij nog niet wou slapen. Ik zei dat ik wel goed lag. Hij ging in mijn bank zitten en we begonnen te praten. Eerst over de avond en geen speciale dingen. Hij vond het moeilijk praten zo en deed het licht uit en kwam naast me in bed liggen. Jammer genoeg allebei boven de denkens. We begonnen serieuzer te praten en we kwamen uit op mijn feest. Hij vroeg zich af waarom ik zo vaak vroeg of hij homo is. Na een paar uitvluchten van mij vroeg hij nogmaals: "ben jij misschien homo?". Ik twijfelde, maar vertrouwde hem wel, dus ik hem het toegegeven en ik heb gezegd dat ik bi ben. Hij vond het moedig van me dat ik het durfde te vertellen en later die avond toen hij naar zijn eigen kamer was gegaan stuurde hij nog een whatsappje dat hij het super knap van me vindt dat ik het heb gezegd tegen hem.

De dagen erna hebben we het er niet meer over gehad. Pas een tijdje erna vroeg ik of hij nog wist dat hij bij me op bed heeft gelegen. Hij wist dit nog, maar zei dat hij niet helemaal meer wist waarover we het precies hebben gehad (door alcohol). Ik merkte dat hij er nog wel wat van wist maar er zelf niet echt over wou beginnen.

Nu hij weet dat ik bi ben blijft hij de "gaygrapjes" maken en is hij bij mij blijven slapen. De grapjes gaan ook steeds net iets verder, misschien komt dit ook omdat we elkaar steeds beter kennen en we nu ook elkaars beste vrienden zijn.

Ik heb me erbij neergelegd dat hij "gewoon" hetero is, maar ik blijf stille hoop houden. Vooral omdat hij het zo knap vond dat ik het durfde vertellen proefde ik, misschien door mijn hoop, een soort van herkenbaarheid.

Wie kan me zeggen wat ik moet doen met mijn verliefdheid? Zouden jullie kunnen zeggen hoe ik kan ontdekken of hij homo is?

Ik ben jullie dankbaar.

Grtz.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-12-2017, 11:05
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Ga er van uit dat hij de waarheid vertelde toen hij zei dat hij hetero is. Hij ziet jou als goede vriend. Als jij je verliefdheid aan hem gaat “opdringen” heb je kans dat die vriendschap niet lang meer duurt.
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 27-12-2017, 11:23
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ga er van uit dat hij de waarheid vertelde toen hij zei dat hij hetero is. Hij ziet jou als goede vriend. Als jij je verliefdheid aan hem gaat “opdringen” heb je kans dat die vriendschap niet lang meer duurt.
En stel dat hij toch gevoelens voor jou heeft ontwikkeld, dan zal hij dat eerst zelf moeten herkennen en erkennen voor je daar iets mee kan. Zolang hij zegt "Ik ben hetero" is het het makkelijkst voor jullie allebei om als vrienden met elkaar om te gaan en inderdaad niet die verliefdheid op te dringen.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Probleem: verliefd op vriend
timhh
2 08-09-2015 20:30
Liefde & Relatie Verliefd op iemand anders
TOMMYHILFIGERRR
16 08-01-2012 17:17
Liefde & Relatie verliefd op vriend van je ex?
Tuinkabouter9
15 28-08-2006 07:25
Liefde & Relatie houden van de een, verliefd op de ander. Wat nu???
saartjeh
25 14-12-2004 08:58
Liefde & Relatie goede vriend verliefd op me
sunnevot
12 04-03-2004 20:05
Liefde & Relatie verliefd op twee jongens tegelijk...
*mystery*
26 18-01-2003 13:23


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:40.