Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-06-2003, 20:16
o0BeKsKuH0o
o0BeKsKuH0o is offline
Hey mensen...

Ik ben al een tijdje verliefd op een jongen...
We hebben sinds vandaag verkering..
Alleen me ouders hadden het mij verboden, maar, ik was echt zo verliefd op hem...
Me ouders vinden hem te oud, maar als je echt verliefd bent, dan maakt dat toch niets uit...
Wat vinden jullie hiervan???
Ik weet niet goed hoe ik het mijn ouders zou moeten zeggen...
Please help me

groetjes,
Rebecca
__________________
I love Michael 4-ever!
Advertentie
Oud 05-06-2003, 20:30
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Hangt er vanaf HOE oud hij is. Jij bent nl. nog erg jong. No offence
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 05-06-2003, 20:32
o0BeKsKuH0o
o0BeKsKuH0o is offline
Hij is pas 19 geworden... (eind mei)
Ik weet dat het leeftijdsverschil groot is...
Maar, ik ben echt never-nooit zo verliefd geweest als nu...
En daardoor vind ik het extra-erg dat mijn ouders er zo op tegen zijn...
De zijne vinden het immers niet erg, zolang hij maar gelukkig met mij is...
Ik vind dat mijn ouders ook zo moeten denken, maar dat doen ze niet...
Ze kijken alleen maar naar leeftijd, enz.
__________________
I love Michael 4-ever!
Oud 05-06-2003, 20:34
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Eerlijk gezegd vind ik hem ook veel te oud voor een 13-jarige. 2 heeeel verschillende levensfasen. Dat kan geen liefde overbruggen!
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 05-06-2003, 20:34
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
Devilbitchie schreef op 05-06-2003 @ 21:32:
Hij is pas 19 geworden... (eind mei)
Ik weet dat het leeftijdsverschil groot is...
Maar, ik ben echt never-nooit zo verliefd geweest als nu...
En daardoor vind ik het extra-erg dat mijn ouders er zo op tegen zijn...
De zijne vinden het immers niet erg, zolang hij maar gelukkig met mij is...
Ik vind dat mijn ouders ook zo moeten denken, maar dat doen ze niet...
Ze kijken alleen maar naar leeftijd, enz.
Ze hebben groot gelijk. Je bent ook veel te jong voor een jongen van 19. Bij die gast zit sowieso een steekje los, want wie wil er op zijn leeftijd samen zijn met een 13-jarig meisje. Ik vind het heel normaal dat je ouders niet willen dat je hem ziet.

Zet die jongen uit je hoofd en ga verder met je leven.
Oud 05-06-2003, 20:37
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Hij werkt/studeert en wil seks, jij bent vast nog brugger en begint pas met zoenen... Bla... deze discussie is zovaak gevoerd, ouders willen het niet, luister naar ze, je moet nog lang met ze mee, en dan is het fijn als jullie het beetje kunnen vinden...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 05-06-2003, 20:38
o0BeKsKuH0o
o0BeKsKuH0o is offline
Maar...
Dat is hem net...
Toen mijn ouders zeiden dat ik hem niet meer mocht zien enz.
Toen probeerd ik hem ook uit mijn hoofd te zetten, maar, het lukt gewoon niet...
Echt niet...
Ik vind dit echt moeilijk, aan de ene kant wil ik hem wel vergeten, en aan de andere kant niet...
Ik vind hem echt heel erg leuk...
TE leuk denk ik...
Maar.....
Kan ik het dan niet eerst een tijdje aanzien, en pas als we een tijdje hebben ofzo het me ouders vertellen...
Misschien dat ze er dan anders tegenaan kijken...
Want met een jongen van 18 hebben ze nooit problemen, mijn vriendjes zijn altijd ouder...
Daarom...
En 19 vinden ze dan TE OUD...
Maar als ze met mijn 13 18 wel goed vonden, ik ben bijna 14 dus dan zouden ze dan 19 ook goed moeten vinden of niet dan?
__________________
I love Michael 4-ever!
Oud 05-06-2003, 20:40
dyfusica
Avatar van dyfusica
dyfusica is offline
Citaat:
Devilbitchie schreef op 05-06-2003 @ 21:38:
Maar...
Dat is hem net...
Toen mijn ouders zeiden dat ik hem niet meer mocht zien enz.
Toen probeerd ik hem ook uit mijn hoofd te zetten, maar, het lukt gewoon niet...
Echt niet...
Ik vind dit echt moeilijk, aan de ene kant wil ik hem wel vergeten, en aan de andere kant niet...
Ik vind hem echt heel erg leuk...
TE leuk denk ik...
Maar.....
Kan ik het dan niet eerst een tijdje aanzien, en pas als we een tijdje hebben ofzo het me ouders vertellen...
Misschien dat ze er dan anders tegenaan kijken...
Want met een jongen van 18 hebben ze nooit problemen, mijn vriendjes zijn altijd ouder...
Daarom...
En 19 vinden ze dan TE OUD...
Maar als ze met mijn 13 18 wel goed vonden, ik ben bijna 14 dus dan zouden ze dan 19 ook goed moeten vinden of niet dan?
ik zou hem uit je hoofd zetten..
Oud 05-06-2003, 20:40
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Devilbitchie schreef op 05-06-2003 @ 20:38:
Maar...
Dat is hem net...
Toen mijn ouders zeiden dat ik hem niet meer mocht zien enz.
Toen probeerd ik hem ook uit mijn hoofd te zetten, maar, het lukt gewoon niet...
Echt niet...
Dat heet dus puberteit.

Ouders: mag niet
puber: juist doen
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 05-06-2003, 20:40
o0BeKsKuH0o
o0BeKsKuH0o is offline
Citaat:
Gothic schreef op 05-06-2003 @ 21:37:
Hij werkt/studeert en wil seks, jij bent vast nog brugger en begint pas met zoenen... Bla... deze discussie is zovaak gevoerd, ouders willen het niet, luister naar ze, je moet nog lang met ze mee, en dan is het fijn als jullie het beetje kunnen vinden...
Ten eerste ben ik al VEEL verder dan zoenen, ten 2e ik ben bijna 3e jaars...
En jah, hij studeert, en nee, hij wilt niet alleen sex, ik ben pas het 2e meisje in zun hele leven, en dat gewoon omdat hij de eerste keer gewoon ja, kekwetst is zegmaar...
Dus zeg nou niet dat hij het alleen voor de sex doet, want dat is ECHT NIET ZO
__________________
I love Michael 4-ever!
Oud 05-06-2003, 20:41
o0BeKsKuH0o
o0BeKsKuH0o is offline
Citaat:
Qimm schreef op 05-06-2003 @ 21:40:
Dat heet dus puberteit.

Ouders: mag niet
puber: juist doen
klopt wel een beetje wat je zegt ja
Maar vergeleken met andere kinderen bij mij op school loop ik tamelijk ver voor op dat gebied...
__________________
I love Michael 4-ever!
Oud 05-06-2003, 20:41
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Devilbitchie schreef op 05-06-2003 @ 20:41:
klopt wel een beetje wat je zegt ja
Maar vergeleken met andere kinderen bij mij op school loop ik tamelijk ver voor op dat gebied...
Hier zeg je zo wat moois In vergelijking met de andere KINDEREN!

Kinderen meisje, dat is wat jij bent! relaties horen nog niet op je 13, giegelen en handjes vasthouden.

Citaat:
Devilbitchie schreef op 05-06-2003 @ 20:40:
Ten eerste ben ik al VEEL verder dan zoenen,
...
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 05-06-2003, 20:44
Verwijderd
Ik vind dat jouw ouders verstandig zijn. Je bent dertien en hoort je niet bezig te houden met jongens. Je hoort je bezig te houden met school. Als je al verder bent dan zoenen is dat helaas niet meer terug te draaien, maar een kuisheidsgordel wil nog wel eens wonderen doen.
Oud 05-06-2003, 20:44
Thomas
Thomas is offline
Wat cliche alweer.

Wij hebben gelijk, dus probeer je aub er niet uit te lullen.
Oud 05-06-2003, 20:46
o0BeKsKuH0o
o0BeKsKuH0o is offline
Nou kijk...
Jongens intereseren mij nou eenmaal meer dan school...
En mijn prestaties op school zijn tamelijk goed..
Dus ik hoef me geen zorgen te maken..

En over dat verder dan zoenen:
Ik ben nog wel maagd hoor!!!!
__________________
I love Michael 4-ever!
Oud 05-06-2003, 20:47
flanger
Avatar van flanger
flanger is offline
Der zijn nog genoeg andere visjes in de zee, van jouw leeftijd. Je zal er nog zoveel tegenkomen..

Trouwens, die jongen zou wel eens strafbaar kunnen bezig zijn...
__________________
Comforting Your Confusion
Oud 05-06-2003, 20:49
o0BeKsKuH0o
o0BeKsKuH0o is offline
Citaat:
flanger schreef op 05-06-2003 @ 21:47:
Der zijn nog genoeg andere visjes in de zee, van jouw leeftijd. Je zal er nog zoveel tegenkomen..

Trouwens, die jongen zou wel eens strafbaar kunnen bezig zijn...
Nee hoor, hij houdt zich aan de regels, en kweet dat ik minderjarig voor hem ben, en hij gaat dan ook niet verder dan dat ik wil of toelaat...
__________________
I love Michael 4-ever!
Oud 05-06-2003, 20:50
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
Devilbitchie schreef op 05-06-2003 @ 21:49:
Nee hoor, hij houdt zich aan de regels, en kweet dat ik minderjarig voor hem ben, en hij gaat dan ook niet verder dan dat ik wil of toelaat...
Dat maakt geen donder uit. Als je ouders weten dat jullie seks hebben gehad dan is hij strafbaar, als ze op dat moment aangifte doen dat heeft je vriendje toch wel wat problemen.
Ads door Google
Oud 05-06-2003, 20:51
o0BeKsKuH0o
o0BeKsKuH0o is offline
Citaat:
Wawl schreef op 05-06-2003 @ 21:50:
Dat maakt geen donder uit. Als je ouders weten dat jullie seks hebben gehad dan is hij strafbaar, als ze op dat moment aangifte doen dat heeft je vriendje toch wel wat problemen.
Nou zo zijn me ouders nou ook weer niet...
En we hebben nog geen sex gehad, dusja
__________________
I love Michael 4-ever!
Oud 05-06-2003, 20:52
flanger
Avatar van flanger
flanger is offline
Citaat:
Devilbitchie schreef op 05-06-2003 @ 21:49:
Nee hoor, hij houdt zich aan de regels, en kweet dat ik minderjarig voor hem ben, en hij gaat dan ook niet verder dan dat ik wil of toelaat...
Bekijk het eens vanuit ons standpunt:

is het normaal dat een volwassen jongen (man? ) een relatie aangaat met een pré-puber?
__________________
Comforting Your Confusion
Oud 05-06-2003, 20:52
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
Devilbitchie schreef op 05-06-2003 @ 21:51:
Nou zo zijn me ouders nou ook weer niet...
En we hebben nog geen sex gehad, dusja
Denk jij zelf nu echt dat het allemaal gaat werken? Waarom zoek je geen jongen van eigen leeftijd?
Oud 05-06-2003, 20:52
Rioto
Citaat:
Devilbitchie schreef op 05-06-2003 @ 21:40:
Ten eerste ben ik al VEEL verder dan zoenen, ten 2e ik ben bijna 3e jaars...
En jah, hij studeert, en nee, hij wilt niet alleen sex, ik ben pas het 2e meisje in zun hele leven, en dat gewoon omdat hij de eerste keer gewoon ja, kekwetst is zegmaar...
Dus zeg nou niet dat hij het alleen voor de sex doet, want dat is ECHT NIET ZO
en ten 4rde ben je dom .... ga met je barbie poppen spelen
Oud 05-06-2003, 20:52
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Devilbitchie schreef op 05-06-2003 @ 20:51:
Nou zo zijn me ouders nou ook weer niet...
En we hebben nog geen sex gehad, dusja
Dat zou helemaal erg zijn, na een dag 'verkering'
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 05-06-2003, 20:54
Menahem
Avatar van Menahem
Menahem is offline
Citaat:
Devilbitchie schreef op 05-06-2003 @ 21:40:
Ten eerste ben ik al VEEL verder dan zoenen, ten 2e ik ben bijna 3e jaars...
En jah, hij studeert, en nee, hij wilt niet alleen sex, ik ben pas het 2e meisje in zun hele leven, en dat gewoon omdat hij de eerste keer gewoon ja, kekwetst is zegmaar...
Dus zeg nou niet dat hij het alleen voor de sex doet, want dat is ECHT NIET ZO
Jij 3e jaars?
Sure.....

En verder dan zoenen?
Op je 13e ?
*trekt wenkbrauw op*

Maar iig, als ik zoiets lees denk ik direct aan een player die een jong meisje probeert te strikken.
Dan zijn ze vaak (ik zeg dus VAAK, niet altijd!!)nog zo lekker easy to get.

Kleine meid, luister toch een keer naar je ouders.
Kan het kwaad naar je ouders te luisteren en die jongen te vergeten?
Nee, want er zijn genoeg visjes in de zee,

Kan het kwaad om ze te negeren en toch een relatie met die jongen aangaan.
Hell yeah!!!

Maar je bent immers "3e jaars" *Kuche* en dus oud en wijs genoeg om daar zelf over na tedenken, toch?
__________________
All work and no play makes Jack a dull boy
Oud 05-06-2003, 20:54
o0BeKsKuH0o
o0BeKsKuH0o is offline
Nou die barbies liggen al meer als 3 jaar op een vuilnisbelt...
Oke vanuit jullie standpunt:
Als jij un meisje, heel erg leuk zou vinden, n je wist niet hoe oud ze was, alleen je schatte haar leeftijd alleen, (hij schatte mij in het begin veel ouder) en je wordt verlefid op dat meisje, dan hou je dat toch niet meer tegen ook al hoor je dat ze jonger is, als je verlefid bent geworden, ja oke, dat is dan zo, toch?
__________________
I love Michael 4-ever!
Advertentie
Oud 05-06-2003, 20:55
never mind
Avatar van never mind
never mind is offline
Eehm ja moeilijk Ik ben nog van de 'oude stempel' oid waar de meeste meisjes op hun 13e zaten te giebelen, nog nooit met een jongen gezoend hebben, niet eens over jongens nadachten Zijn er veel hier gezien de reacties..

De vooroordelen zijn:
13, je hebt (misschien) je eerste verliefdheid achter de rug en begint na te denken over zoenen. Kortom: nog totaal onervaren!
19, je hebt alles al een keer gedaan en wil nu een serieuze relatie, je bent klaar voor alles, wil sex met je serieuze relatie, enz. En ohja je hebt al een stuk of drie redelijk serieuze relaties gehad en daarbij dus al de nodige ervaring

In jou geval is het waarschijnlijk zo dat jij je ontwikkeling voor bent en de jongen de ontwikkeling misschien wat achter. Jij hebt al de nodige ervaring (zoals je zelf zecht) en die jongen is waarschijnlijk een beetje terughoudent naar meisjes en heeft daarom nog maar 1tje achter de rug (en is daar ook nog door gekwetst!), hij is wat minder ervaren dan zijn stereotype.
Mijn hypothese: jij bent qua ontwikkeling een jaar of 15/16 en hij is een jaar of 16/17...

Opzich zou het dus kunnen, alles kan Maarja jullie echte leeftijden liggen nogal uit elkaar en ik kan me wel in je ouders inleven, ze weten natuurlijk niet hoe jij ervoor staat en wat jij van hem vind en hoe hij met je omgaat. Je ouders halen zich nu waarschijnlijk de meest verschikkelijke rampsenario's in hun hoofd (verkrachting, gedwongen sex, vroeg het huis uit omdat je met die jongen samen wil wonen enz.) Bovendien weten je ouders uit ervaring dat je als je 13 bent je totaal andere intresses hebt dan wanneer je 19 bent. En ja... ouders denken het altijd beter te weten en aangezien je afhankelijk van ze bent is het geen makkelijk obstakel.

Vertel dit probleem aan de jongen van 19 en zeg dat jullie eerst vrienden worden zodat je ouders aan het idee kunnen wennen, zo kan je hem wel blijfen zien en zal hij ookwelleens bij jullie over de vloer komen, je ouders kunnen hem beter leren kennen en in het beste geval zien ze in dat hij inderdaad een hardstikke lieve jongen is die gewoon nog niet zo oud doet als hij is.

Dit was mijn wijze raadgeving,
succes ermee!
Annet
__________________
*engeltjuh* fliefd!
Oud 05-06-2003, 20:56
o0BeKsKuH0o
o0BeKsKuH0o is offline
dus jij geloof tniet dat ik na deze zomervakantie naar HAVO3 ga, nou ten eerste ben ik een 'vroege' zoials ze dat noemen, wordt dus in het begin van dat 3e jaar 14, dus je moet niet *kuch* of dom doen, want het is gewoon zo, nix aan te veranderen
__________________
I love Michael 4-ever!
Oud 05-06-2003, 20:56
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Plus je ouders zijn ook jong geweest. En vooral je vader weet heeel goed waar 19-jarige jongens op uit zijn!

Je ouders zijn gewoon zuinig op je
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 05-06-2003, 20:58
Menahem
Avatar van Menahem
Menahem is offline
Citaat:
Devilbitchie schreef op 05-06-2003 @ 21:54:
Nou die barbies liggen al meer als 3 jaar op een vuilnisbelt...
Oke vanuit jullie standpunt:
Als jij un meisje, heel erg leuk zou vinden, n je wist niet hoe oud ze was, alleen je schatte haar leeftijd alleen, (hij schatte mij in het begin veel ouder) en je wordt verlefid op dat meisje, dan hou je dat toch niet meer tegen ook al hoor je dat ze jonger is, als je verlefid bent geworden, ja oke, dat is dan zo, toch?
ALs dat zo was, en ik zou met mijn lul denken ipv mijn verstand zou ik die relatie zeker doorzetten.

Ook al kom je pas later achter haar ware leeftijd, dan doe je zoiets niet.

Maar volgens mij kunnen wij jou niet ompraten, wacht maar tot je ouder bent.
Dan wordt het allemaal duidelijk
__________________
All work and no play makes Jack a dull boy
Oud 05-06-2003, 20:59
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
Qimm schreef op 05-06-2003 @ 21:56:
Plus je ouders zijn ook jong geweest. En vooral je vader weet heeel goed waar 19-jarige jongens op uit zijn!

Je ouders zijn gewoon zuinig op je
En die ouders hebben ook gelijk.
Oud 05-06-2003, 20:59
Menahem
Avatar van Menahem
Menahem is offline
Citaat:
Devilbitchie schreef op 05-06-2003 @ 21:56:
dus jij geloof tniet dat ik na deze zomervakantie naar HAVO3 ga, nou ten eerste ben ik een 'vroege' zoials ze dat noemen, wordt dus in het begin van dat 3e jaar 14, dus je moet niet *kuch* of dom doen, want het is gewoon zo, nix aan te veranderen
HAVO 3 is GEEN 3e jaars
En dan nog, op je 13 in HAVO 3 is alsnog ERG vroeg.....
__________________
All work and no play makes Jack a dull boy
Oud 05-06-2003, 21:00
flanger
Avatar van flanger
flanger is offline
Citaat:
Devilbitchie schreef op 05-06-2003 @ 21:54:
Nou die barbies liggen al meer als 3 jaar op een vuilnisbelt...
Oke vanuit jullie standpunt:
Als jij un meisje, heel erg leuk zou vinden, n je wist niet hoe oud ze was, alleen je schatte haar leeftijd alleen, (hij schatte mij in het begin veel ouder) en je wordt verlefid op dat meisje, dan hou je dat toch niet meer tegen ook al hoor je dat ze jonger is, als je verlefid bent geworden, ja oke, dat is dan zo, toch?
Ik denk niet dat een volwassen iemand zou kunnen vallen op iemand met jouw mentaliteit...

Ach, geniet toch nog ff van je puberiteit, wil je echt al een relatie beginnen met een volwassen iemand en al hetgene daarbij komt met je mee nemen?
__________________
Comforting Your Confusion
Oud 05-06-2003, 21:01
never mind
Avatar van never mind
never mind is offline
Citaat:
Semyaz schreef op 05-06-2003 @ 21:59:
HAVO 3 is GEEN 3e jaars
En dan nog, op je 13 in HAVO 3 is alsnog ERG vroeg.....
Ik ken er ook nog wel zon iemand... Zijn meestal mensen die eind oktober/begin november jarig zijn en dan nog net met de *vroege lichting* leerlingen meekonden ipv een extra speeljaar.. komt niet vaak voor nee
__________________
*engeltjuh* fliefd!
Oud 05-06-2003, 21:02
o0BeKsKuH0o
o0BeKsKuH0o is offline
Anner je hebt inderdaad gelijk, hij schatte mij 15/16 en hij gedraagt zich ook als 16/17...
Alleen dat hij zich zo gedraagt, weten mijn ouders niet, dat ik me zo gedraag weten me ouders wel..
En die beginnen nu al aan me hoofd te zeuren fo ze condooms moeten halen en al die gezeru dingen...

Maar.. me ouders weten wie hij is, tenminste, ze kennen zijn broer, daar was ik vroeger gewoon goed bevriend mee, en hij heef tmij zegmaar un beetje aan zijn broertje gekoppeld, want ik ken die broer nu ongeveer een maandje of 6/7 en johan zelf ook, maa rniet dat ik echt met hem omging enzo

Alleen die broer, die gedraagt zich ook naar zijn leeftijd, en drm denken mijn ouders dat zijn broertje ook zo is, maar dat is dus totaal niet zo...
Maar, ik ga nu 1x per maand met die groep ui, en de meestte uit die groep zijn ±17 en er zitten ook 2 hele goede vriendinnen van me bij
En zo probeer ik me ouders een beetje te laten zien dat ze nergens bang voor hoeven zijn enz...
Maarja... dat heeft weer tijd nodug....
__________________
I love Michael 4-ever!
Oud 05-06-2003, 21:05
o0BeKsKuH0o
o0BeKsKuH0o is offline
Hier zijn er dus heel veel die pas in de 3e 14 worden, en sinds wanneer is 3e klas geen 3e jaars hier wel hoor, kweet niet hoe dat bij jullie zit?
__________________
I love Michael 4-ever!

Laatst gewijzigd op 05-06-2003 om 21:08.
Oud 05-06-2003, 21:09
Nothing
Avatar van Nothing
Nothing is offline
Citaat:
Qimm schreef op 05-06-2003 @ 21:34:
Eerlijk gezegd vind ik hem ook veel te oud voor een 13-jarige. 2 heeeel verschillende levensfasen. Dat kan geen liefde overbruggen!
Ja vindt ik ook!! Ben het echt met je eens.

Je zit dan in 2 verschillende tijden, jij komt in je puberteit en hij is in de tijd dat hij volwassen moet zijn en dat wil nog wel eens voor wat problemen gaan opleveren.
Ik vind dat je ouder dan ook gelijk hebben het is wel 6 jaar. Nou is leeftijd niet zo belangrijk, maar in dit geval wel. In die 6 jaar gebeurt er zoveel met je...

Ik zou er echt nog eens goed over nagaan denken...
Ads door Google
Oud 05-06-2003, 21:10
never mind
Avatar van never mind
never mind is offline
Citaat:
Devilbitchie schreef op 05-06-2003 @ 22:02:
Anner je hebt inderdaad gelijk, hij schatte mij 15/16 en hij gedraagt zich ook als 16/17...
Alleen dat hij zich zo gedraagt, weten mijn ouders niet, dat ik me zo gedraag weten me ouders wel..
En die beginnen nu al aan me hoofd te zeuren fo ze condooms moeten halen en al die gezeru dingen...

Maar.. me ouders weten wie hij is, tenminste, ze kennen zijn broer, daar was ik vroeger gewoon goed bevriend mee, en hij heef tmij zegmaar un beetje aan zijn broertje gekoppeld, want ik ken die broer nu ongeveer een maandje of 6/7 en johan zelf ook, maa rniet dat ik echt met hem omging enzo

Alleen die broer, die gedraagt zich ook naar zijn leeftijd, en drm denken mijn ouders dat zijn broertje ook zo is, maar dat is dus totaal niet zo...
Maar, ik ga nu 1x per maand met die groep ui, en de meestte uit die groep zijn ±17 en er zitten ook 2 hele goede vriendinnen van me bij
En zo probeer ik me ouders een beetje te laten zien dat ze nergens bang voor hoeven zijn enz...
Maarja... dat heeft weer tijd nodug....
Dan wordt het tijd voor je ouders om eens kennis te maken met je vriend! Doe het eerst gewoon rustig aan, vertel je ouders dat jullie even een pauze nemen om te kijken of vriendschap met zo'n leeftijdsverschil wel lukt, vertel je vriend dat je ouders aan het idee moeten wennen en dat jullie het daarom even rustiger aan moeten doen. Beide partijen zijn zo gelukkig.

Nodig hem een keertje thuis uit (dedsnoods voor het eten kan hij laten zien dat het een hele nette jongen is die goed met mes en vork overweg kan). Of haal hem een keertje uit school op om voor te stellen.
Zorg wel dat je je ouders goed vertelt dat jullie niets hebben en dat jullie alleen maar vrienden zijn, vertel ze ook dat je nog absoluut niet over condooms denkt, je moet ze een beetje geruststellen

Ouders zullen het vaak prettiger vinden als je met een bekende iets hebt dan met een volslagen vreemdeen zoals je hier al hoort is een volslagen vreemde die ook nog eens veel ouder is nóg verschikkelijker voor je ouders , ze zijn erg zuinig op je en daar moet je ook trots op zijn. En waarschijnlijk zullen ze, als ze je vriend eenmaal kennen en tot de zelfte conclusie komen als jij (dat hij zich dus jonger gedraagt) jullie relatie wel toestaan.
__________________
*engeltjuh* fliefd!

Laatst gewijzigd op 05-06-2003 om 21:12.
Oud 05-06-2003, 21:10
Another Way
Avatar van Another Way
Another Way is offline
Was jij niet verloofd?
Oud 05-06-2003, 21:12
never mind
Avatar van never mind
never mind is offline
Citaat:
Another Way schreef op 05-06-2003 @ 22:10:
Was jij niet verloofd?
wie ikke?!
__________________
*engeltjuh* fliefd!
Oud 05-06-2003, 21:13
o0BeKsKuH0o
o0BeKsKuH0o is offline
Ik denk er constant over na, maar ik kan geen beslissing nemen...
Tis gewoon moeilijk om te kiezen...
Ik wil geen problemen met me ouders, maar ik wil Johan ook niet kwijt, in ieder geval, niet nu we einelijk iets hebben
Bekijk het dan ook een keer uit mijn standpunt
Als je heel verlefid bent, gewoon....
HET KAN TOCH?

Verliefd zijn gebeurd gewoon, het is niet iets wat je zelf beheerst, ik weet niet of dit bij jullie wel is, maa rik kan het in eider geval niet zelf beheersen
__________________
I love Michael 4-ever!
Oud 05-06-2003, 21:13
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Another Way schreef op 05-06-2003 @ 22:10:
Was jij niet verloofd?
Owja , er was idd iemand die verloofd was op 13 jaar
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 05-06-2003, 21:14
Another Way
Avatar van Another Way
Another Way is offline
Citaat:
never mind schreef op 05-06-2003 @ 22:12:
wie ikke?!
Nee, Devilbitchie

Lees een een paar andere threads van haar
Oud 05-06-2003, 21:15
Verwijderd
Ik hoop dat hij zich realiseert dat hij wettelijk gezien strafbaar is
Oud 05-06-2003, 21:15
never mind
Avatar van never mind
never mind is offline
Citaat:
Devilbitchie schreef op 05-06-2003 @ 22:13:
Ik denk er constant over na, maar ik kan geen beslissing nemen...
Tis gewoon moeilijk om te kiezen...
Ik wil geen problemen met me ouders, maar ik wil Johan ook niet kwijt, in ieder geval, niet nu we einelijk iets hebben
Bekijk het dan ook een keer uit mijn standpunt
Als je heel verlefid bent, gewoon....
HET KAN TOCH?

Verliefd zijn gebeurd gewoon, het is niet iets wat je zelf beheerst, ik weet niet of dit bij jullie wel is, maa rik kan het in eider geval niet zelf beheersen
Dat weten we allemaal maar soms komt verliefdheid even niet goed uit, dan moet je het gewoon verstandig aanpakken voordat het zich ook kan uiten... En ja je kan er natuurlijk een geheime relatie op nahouden maar da's ook niet alles
__________________
*engeltjuh* fliefd!
Oud 05-06-2003, 21:15
never mind
Avatar van never mind
never mind is offline
Citaat:
Another Way schreef op 05-06-2003 @ 22:14:
Nee, Devilbitchie

Lees een een paar andere threads van haar
Ohhhhhh ik dacht al
__________________
*engeltjuh* fliefd!
Oud 05-06-2003, 21:16
Another Way
Avatar van Another Way
Another Way is offline
Citaat:
Devilbitchie schreef op 05-06-2003 @ 22:13:
Ik denk er constant over na, maar ik kan geen beslissing nemen...
Tis gewoon moeilijk om te kiezen...
Ik wil geen problemen met me ouders, maar ik wil Johan ook niet kwijt, in ieder geval, niet nu we einelijk iets hebben
Bekijk het dan ook een keer uit mijn standpunt
Als je heel verlefid bent, gewoon....
HET KAN TOCH?

Verliefd zijn gebeurd gewoon, het is niet iets wat je zelf beheerst, ik weet niet of dit bij jullie wel is, maa rik kan het in eider geval niet zelf beheersen
Wat jij moet doen

naar school gaan, met kinderen van je eigen leeftijd omgaan en lekker uitpuberen. En die gast van 19, die is gewoon fout bezig. Wat hij doet is strafbaar!
Oud 05-06-2003, 21:19
o0BeKsKuH0o
o0BeKsKuH0o is offline
Huhhhhhh, ik verloofd?
Je weet meer dan mij...

Luister ik was hier voor het laatst, uhm, zo n half jaar geleden...
Maar toen werd me mailadres gehackt, en me w8woord voor scholieren was ook verandert, alles
Kheb sinds gister ofzo me adres weer terug... en heb vandaag gelijk me w8woord verandert op scholieren...
Dus ik zou wel eens willen weten sinds wanneer ik verloofd ben
__________________
I love Michael 4-ever!
Oud 05-06-2003, 21:21
Another Way
Avatar van Another Way
Another Way is offline
Citaat:
Devilbitchie schreef op 05-06-2003 @ 22:19:
Huhhhhhh, ik verloofd?
Je weet meer dan mij...

Luister ik was hier voor het laatst, uhm, zo n half jaar geleden...
Maar toen werd me mailadres gehackt, en me w8woord voor scholieren was ook verandert, alles
Kheb sinds gister ofzo me adres weer terug... en heb vandaag gelijk me w8woord verandert op scholieren...
Dus ik zou wel eens willen weten sinds wanneer ik verloofd ben
Lees eens een paar oudere theards van jezelf

je was verloofd met een gast die aan de drugs was, je had visioenen, je was verkracht en je had problemen met je ouders.

En aan je threads in het sex forum te lezen ben je al veeeeeeel verder ge gaan dan zoenen

get real man!
Oud 05-06-2003, 21:22
Verwijderd
Denk nou zelf eens na.
Zou deze jongen een gelijkwaardige relatie met je willen of wil hij enkel met je naar bed?
Ik zie het niet gebeuren, een 13 jarige en een 19 jarige die een gelijkwaardige relatie hebben.
Ik begrijp dat je verliefd bent maar laat hem geen misbruik maken van jouw lichaam en verliefdheid.
Oud 05-06-2003, 21:25
o0BeKsKuH0o
o0BeKsKuH0o is offline
Oke, dan gaak daar ff kijken, de enige die bepaalde dingen weet wat je net zei, is me ex, ik wil gewoon weten wat hij lult, dat over die problemen met me ouders, dat is nu over, en die verkrachting, dat is echt gebeurd, het ligt er alleen aan hoe diegene dat verteld heeft...
Oke, wel bedankt dat je het ff gezegd heb, nu ben ik
__________________
I love Michael 4-ever!
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle Welke uiterlijkgerelateerde dingen mag/ mocht je niet van je ouders?
*oma*
35 22-06-2009 12:42
Seksualiteit Alleen een condoom
Hayden
50 02-10-2005 16:30
Lifestyle Nep-Piercings
Verwijderd
73 24-09-2004 16:28
Lifestyle beletten ouders je in je lifestyle?
LittleGuwrl
70 10-05-2004 17:06
Psychologie ouders...
kipfilet
4 28-04-2002 19:09


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:02.