Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-11-2004, 19:01
Verwijderd
Titel spreekt voor zich, denk ik. Eventueel ook of je er woont (op kamers?) of elke dag heen reist? ben benieuwd...
Advertentie
Oud 02-11-2004, 19:12
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Ik studeer in Leiden. Woon er niet, dus ik reis heen en weer.

Ik vind het een geweldige stad. Het is er super gezellig, de stad toont erg open, veel meer dan Rotterdam, Den Haag of Amsterdam, vind ik. Gezellige cafeetjes, leuke winkelstraat, veel voorzieningen.
Het imago van 'ballenstad' wordt totaal niet bevestigd als je er rond loopt. Wel is het een echte studentenstad, iets wat me ook erg aanspreekt.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 02-11-2004, 19:13
Sasz
Avatar van Sasz
Sasz is offline
jammer genoeg studeer ik niet in nijmegen, maar dat is echt een hele leuke studentenstad
echt een heel gezellige stad
__________________
droom niet je leven, maar leef je dromen
Oud 02-11-2004, 19:14
Verwijderd
Rotterdam en Leiden. Ik woon in Rotterdam, vind het een fijne stad, je hebt er alles. Leiden woon ik dus niet (duh ), maar ik vind het ook een leuke stad, het oogt gezelliger dan Rotterdam. Zie daarvoor de post van Balance. Toch woon ik denk ik liever in Rotterdam, maar dat komt ook omdat ik daar al m'n hele leven woon.
Oud 02-11-2004, 19:32
Verwijderd
bedankt alvast voor de snelle reacties! Nijmegen lijkt mij ook leuke stad, Amsterdam wat minder (is gewoon gevoel hoor, kan niet echt zeggen waarom, behalve dat het zo groot is), Utrecht ook wel leuk, van andere steden weet nog niet echt, reacties dus welkom
Oud 02-11-2004, 19:54
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
De universiteit van utrecht, maar ik woon er niet

heb dan ook niet zoveel met de stad, zal misschien nog wel komen. vond het voor het studeren al wel een leuke stad maar echt mijn plekkie is het nog niet
Oud 02-11-2004, 19:55
Verwijderd
Nijmegen. Stomme provinciestad.
Oud 02-11-2004, 20:05
Verwijderd
Ik ga naar school in Breda (weet niet of dat ook mag )
maar als hier een universiteit was zou ik daar zeker gaan studeren ik vind Nijmegen, Eindhoven en Tilburg sowieso al niet aan Breda kunnen tippen, qua gezelligheid & voorzieningen
Oud 02-11-2004, 20:08
Angel
Avatar van Angel
Angel is offline
Ik studeer Utrecht. Ik woon nog steeds in Leiden, vanaf volgende mand midden in het centrum in een studentenhuis. Dan gaat het echt mn stadje worden. Vind het een supergezellige stad. Leuk uitgaansleven en winkels. Wel superirritant is dat je steeds helemaal naar de Uithof moet.
Oud 02-11-2004, 20:14
Verwijderd
Groningen, geweldige studentenstad! Heel gezellig, veel kroegen en barretjes, uitgaan is hier super.
Oud 02-11-2004, 20:50
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik studeer in Leuven en ik zit er ook op kamers. Ik vind het een hele gezellige stad. Ondanks dat het een andere stad en een ander land is voelde ik me er heel snel thuis. Ik vind het een hele mooie stad en doordat er zoveel studenten zijn en alles eigenlijk te maken heeft met de uni is het echt allemaal heel gezellig. Ik woon net buiten de stad maar toch ben je overal zo, met de fiets hooguit een kwartiertje en dat bevalt me echt heel goed.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 02-11-2004, 20:51
Verwijderd
Amsterdam, geen idee, kom er alleen om colleges te volgen. Of ik het echt leuk vind zal ik pas ondervinden als ik er (ooit, in 2020 ofzo) een kamer krijg.
Oud 02-11-2004, 22:40
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Leiden is wel leuk maar ik woon er niet en ken t al mn hele leven. Ik heb nu niks interessants te zeggen. Kom er misschien nog op terug.
__________________
Hela världen är så underbar
Oud 03-11-2004, 12:17
*sunrise1986*
Avatar van *sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
Uit een ander tpoic: Ik kan iig Rdam aanraden als studentenstad. Het heeft zeker wel een studentenleven/verenigingleven. Het is alleen zo in Rdam dat de studenten niet zo aanwezig zijn, omdat alle universiteiten/hogescholen niet in het centrum zitten. En je kan redelijk makkelijk aan een kamer komen in rdam .

Veel mensen bij geneeskunde zijn in Rotterdam terechtgekomen omdat we hier een goede decentrale selectie hebben, en iedereen zegt dat ze nooit hadden gedacht dat Rotterdam zo'n leuke stad zou zijn. Het heeft alleen het imago wat minder.

Oh jah ik woon in Rotterdam, gewoon nog thuis. Ik ben ongeveer drie kwartier onderweg naar de uni. Vindt het best zo, alleen mijn rijbewijs zou wel handig zijn (maar daar wordt aan gewerkt).
Oud 03-11-2004, 16:23
Verwijderd
ik studeer in Leiden, maar woon er niet. (dat is dus elke keer bijna 2 uur heen en 2 uur terug). maar goed. ik vind de stad leuk, en zoals hierboven al gezegd werd, geen ballenstad. alleen echte leidenaren zijn wat ballerig, maar onder de studenten valt het best mee. ja hoor, Leiden is leuk.
Oud 04-11-2004, 16:20
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline
Ik studeer in Nijmegen. Supergezellige stad om te studeren, uit te gaan, te wonen enz
Oud 04-11-2004, 18:30
NN
NN is offline
Ik studeer en woon in Groningen, het is een gezellige studiestad.
__________________
Dit is een berichtje van mr. NN.
Oud 04-11-2004, 18:52
Verwijderd
wauw, dus bijna iedereen is wel tevreden over zijn/haar studentenstad, dus mag ik zeggen, er zit verschil tussen de plaatsen, maar je kunt het overal super gezellig en naar je zin hebben? of is dat te veel gezegd. dr zal idd wel verschil zijn tussen type mensen, weet iem daar wat van?
En weer bedankt voor alle reacties he
Ads door Google
Oud 04-11-2004, 19:12
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Miss_3488 schreef op 04-11-2004 @ 19:52 :
wauw, dus bijna iedereen is wel tevreden over zijn/haar studentenstad, dus mag ik zeggen, er zit verschil tussen de plaatsen, maar je kunt het overal super gezellig en naar je zin hebben? of is dat te veel gezegd. dr zal idd wel verschil zijn tussen type mensen, weet iem daar wat van?
En weer bedankt voor alle reacties he
Ik denk wel dat je kunt zeggen dat je het overal naar je zin kunt hebben.
__________________
Hela världen är så underbar
Oud 04-11-2004, 19:13
NN
NN is offline
Citaat:
Miss_3488 schreef op 04-11-2004 @ 19:52 :
wauw, dus bijna iedereen is wel tevreden over zijn/haar studentenstad, dus mag ik zeggen, er zit verschil tussen de plaatsen, maar je kunt het overal super gezellig en naar je zin hebben? of is dat te veel gezegd. dr zal idd wel verschil zijn tussen type mensen, weet iem daar wat van?
En weer bedankt voor alle reacties he
Ik denk dat de grote studentensteden (A'dam, R'dam, Leiden, Utrecht, Groningen) voor elke student wel wat hebben.
__________________
Dit is een berichtje van mr. NN.
Oud 04-11-2004, 19:53
Verwijderd
Citaat:
NN schreef op 04-11-2004 @ 20:13 :
Ik denk dat de grote studentensteden (A'dam, R'dam, Leiden, Utrecht, Groningen) voor elke student wel wat hebben.
Rotterdam is juist een buitenbeentje. Is het bewust dat je Tilburg en Nijmegen er niet bijnoemt of ben je gewoon onbewust zo vervelend?
Oud 04-11-2004, 22:21
Sasz
Avatar van Sasz
Sasz is offline
Citaat:
nare man schreef op 02-11-2004 @ 20:55 :
Nijmegen. Stomme provinciestad.
__________________
droom niet je leven, maar leef je dromen
Oud 05-11-2004, 09:05
El Kim
Avatar van El Kim
El Kim is offline
Ik studeer in Amsterdam. Ik woon er inmiddels een paar maanden en het bevalt goed. Amsterdam is geen traditionele studentenstad in de zin van dat je er struikelt over de studenten, maar als je weet waar je moet zijn is het Amsterdam heeft ook veel verenigingen, maar dat is redelijk 'underground'.

Alleen: tja, die kamernood hé.. Je moet een kamer niet zoeken via de officiële instanties, en de huur is vaak hoog (helemaal als je in het centrum wilt wonen).
__________________
<3| Lid AFCC | Er wordt flink geKoend
Oud 05-11-2004, 09:12
NN
NN is offline
Citaat:
nare man schreef op 04-11-2004 @ 20:53 :
Rotterdam is juist een buitenbeentje. Is het bewust dat je Tilburg en Nijmegen er niet bijnoemt of ben je gewoon onbewust zo vervelend?
Tilburg en Nijmegen hebben kleinere uni's dan de steden die ik noemde en derhalve een wat beperkter studentenleven.

De steden die ik noemde hebben voor elke student wat, van de rechtse corpsbal tot en met de linkse activo.

Je hebt geljk dat R'dam wel een beetje een buitenbeentje is omdat het universitair leven daar nog vrij jong is. Misschien is het ook een minder goed voorbeeld.

Ik ben blijkbaar onbewust zo vervelend.
__________________
Dit is een berichtje van mr. NN.
Oud 05-11-2004, 09:28
Verwijderd
Och, het maakt mij niet uit, ik ben toch bijna klaar in dat stomme Nijmegen en dan is het toch echt lekker de randstad (Rotterdam, hopelijk).

Advertentie
Oud 05-11-2004, 09:35
NN
NN is offline
Citaat:
nare man schreef op 05-11-2004 @ 10:28 :
Och, het maakt mij niet uit, ik ben toch bijna klaar in dat stomme Nijmegen en dan is het toch echt lekker de randstad (Rotterdam, hopelijk).

Ik dacht dat jij nog een paar jaar AIO/junior onderzoeker zou worden in Nijmegen?
__________________
Dit is een berichtje van mr. NN.
Oud 05-11-2004, 09:36
Verwijderd
Citaat:
NN schreef op 05-11-2004 @ 10:35 :
Ik dacht dat jij nog een paar jaar AIO/junior onderzoeker zou worden in Nijmegen?
Ik heb de kans, maar ik wil het niet, zie mijn reactie boven.
Oud 05-11-2004, 09:39
NN
NN is offline
Citaat:
nare man schreef op 05-11-2004 @ 10:36 :
Ik heb de kans, maar ik wil het niet, zie mijn reactie boven.
Wat ga je in R'dam doen? Toen lekker voor het grote geld gaan als bedrijfsrechtjuristje?
__________________
Dit is een berichtje van mr. NN.
Oud 05-11-2004, 09:46
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Ik studeer nu in Rotterdam en het bevalt me ook wel. Van te voren zag ik het niet zo zitten om hierheen te gaan, sprak me totaal niet aan. Maar nu heb ik het toch wel naar mijn zin.
Als je naar Rotterdam kijkt lijkt het soms wel alsof het een heleboel dorpjes zijn. Je blijft namelijk een beetje in je eigen groep. Als student woon je min of meer bij elkaar, in de supermarkt kom je ook allemaal studenten tegen, bij je studentenvereniging ook enz. Maar ach. Dat is wel een beetje afhankelijk waar je woont. Ik heb het hier nu wel naar mijn zin. Studentenvereniging is wel aan te raden, zeker als je zo'n massale studie hebt.

Vorig jaar heb ik in Nijmegen gestudeerd en daar had ik het ook wel naar mijn zin. Was gezellig, maar als ik moet kiezen zou ik nu toch voor Rotterdam gaan. Je hebt hier gewoon veel meer. Nare Man heeft gelijk met zijn opmerking dat het een provinciestad is. Maar goed, ook gezellig. Eigenlijk maakt het niet echt uit waar je studeerd, overal zal je het wel naar je zin hebben.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 05-11-2004, 09:51
Verwijderd
ik reis iedere dag naar Groningen, ik hoop dat ik volgend jaar op kamers kan. Groningen is echt een heel gezellige stad, er hangt ene hele goede sfeer! Zeker een aanrader...
Oud 05-11-2004, 16:41
Verwijderd
Ik woon in Nijmegen (en doe daar mijn opleiding ook). Maar zoals nare man zegt, het is wel een beetje een provinciestad. Ik heb het nu prima naar mijn zin hier hoor, maar ga zodra ik klaar ben, wil ik eigenlijk graag weer terug naar de randstad .

En dan krijg je van brabanders/ limburgers altijd de opmerking tsjaa mensen uit de randstad...
Oud 05-11-2004, 16:42
Verwijderd
Citaat:
Ieke schreef op 05-11-2004 @ 10:46 :
Eigenlijk maakt het niet echt uit waar je studeerd, overal zal je het wel naar je zin hebben.
Schaam je, studeerT... hoop niet dat jij nederlands studeert
Oud 05-11-2004, 16:44
Verwijderd
Citaat:
NN schreef op 05-11-2004 @ 10:39 :
Wat ga je in R'dam doen? Toen lekker voor het grote geld gaan als bedrijfsrechtjuristje?
Nee, wel advocaat. Achter een bureau zitten en nooit in het openbaar spreken is niks voor mij.
Oud 05-11-2004, 18:12
NN
NN is offline
Citaat:
nare man schreef op 05-11-2004 @ 17:44 :
Nee, wel advocaat. Achter een bureau zitten en nooit in het openbaar spreken is niks voor mij.
Dat bedoel ik dus, welk kantoor heb je op het oog?

En hoe staat het nou met jouw plannen om hoogleraar te worden?
__________________
Dit is een berichtje van mr. NN.
Oud 05-11-2004, 18:19
Verwijderd
Citaat:
NN schreef op 05-11-2004 @ 19:12 :
Dat bedoel ik dus, welk kantoor heb je op het oog?

En hoe staat het nou met jouw plannen om hoogleraar te worden?
Houthoff Buruma lijkt me wel wat. Over twee weken gaan we daar een dag heen en wordt er o.a. een pleitwedstrijd gehouden tegen advocaten van Houthoff. Daar heb ik me natuurlijk voor ingeschreven en dat is een heel goede kans om alvast wat te laten zien. Vrijwel altijd krijg je daar een studentstage aangeboden maar aangezien ik die al heb gehad ga ik toch echt voor de plek als advocaat-stagiair

Bij zo'n kantoor kun je natuurlijk ook prima hoogleraar zijn. Onze hoogleraar verzekeringsrecht is zelf advocaat en partner bij Houthoff en er lopen daar wel meer professoren rond. Vrijwel alle hoogleraren die ook advocaat zijn hebben het vak geleerd bij de grote, meer wetenschappelijk gerichte kantoren in de Randstad (De Brauw, Stibbe, Houthoff enz.). Het schrijven van wetenschappelijke artikelen of een proefschrift wordt er juist sterk aangemoedigd en je krijgt er ook alle ruimte voor.
Oud 05-11-2004, 18:27
NN
NN is offline
Citaat:
nare man schreef op 05-11-2004 @ 19:19 :
Houthoff Buruma lijkt me wel wat. Over twee weken gaan we daar een dag heen en wordt er o.a. een pleitwedstrijd gehouden tegen advocaten van Houthoff. Daar heb ik me natuurlijk voor ingeschreven en dat is een heel goede kans om alvast wat te laten zien. Vrijwel altijd krijg je daar een studentstage aangeboden maar aangezien ik die al heb gehad ga ik toch echt voor de plek als advocaat-stagiair

Bij zo'n kantoor kun je natuurlijk ook prima hoogleraar zijn. Onze hoogleraar verzekeringsrecht is zelf advocaat en partner bij Houthoff en er lopen daar wel meer professoren rond. Vrijwel alle hoogleraren die ook advocaat zijn hebben het vak geleerd bij de grote, meer wetenschappelijk gerichte kantoren in de Randstad (De Brauw, Stibbe, Houthoff enz.). Het schrijven van wetenschappelijke artikelen of een proefschrift wordt er juist sterk aangemoedigd en je krijgt er ook alle ruimte voor.
Als je daar begint als stagiair wordt je eerste jarenlang afgebeuld, denk maar niet dat je direct de gelegeneheid krijgt voor een leuk promotieonderzoek.

(Zelf ga ik binnenkort voor een uitstapje naar het kantoor van de landsadvocaat.)
__________________
Dit is een berichtje van mr. NN.
Ads door Google
Oud 05-11-2004, 18:30
Verwijderd
Citaat:
NN schreef op 05-11-2004 @ 19:27 :
Als je daar begint als stagiair wordt je eerste jarenlang afgebeuld, denk maar niet dat je direct de gelegeneheid krijgt voor een leuk promotieonderzoek.

(Zelf ga ik binnenkort voor een uitstapje naar het kantoor van de landsadvocaat.)
Denk maar niet dat ik niet op de hoogte ben van de praktijken die daar plaatsvinden, we hebben zelf een meisje gehad bij mijn stagekantoor dat ook van zo'n Randstedelijke kolos kwam en inderdaad in de kelder pandaktes mocht zitten stempelen. Dat is verschrikkelijk.

Het is bij zulke kantoren gewoon van belang dat je boven komt drijven. Ze nemen namelijk gewoon twintig advocaat-stagiaires aan waarvan ze weten dat er twee echt goed en achttien kut zijn. Die laten ze vervolgens zichzelf bewijzen. Die twee die goed zijn krijgen een baan daar en kunnen zich opwerken, die achttien anderen hebben inderdaad een rottige stageperiode waarin ze drie jaar lang stom bulkwerk hebben mogen doen. Daarom moet je jezelf dus kunnen verkopen, zeer hoge cijfers hebben, je moet echt interessant zijn voor hen. Ik denk dat ik dat wel kan.

Dat klinkt natuurlijk heel eng, maar ergens is het ook heel begrijpelijk. In het bedrijfsleven wordt al veel langer gewerkt met traineeships waarbij ze meer mensen aannemen dan ze nodig hebben, en als het ware die mensen onderling laten vechten tot de 'dood' erop volgt. Een onderneming wil ook de krenten uit de pap pikken. Heel logisch. Ik hoop dat ook niet dat je denkt dat er bij Pels geen prestatiecultuur heerst, want dat is net zo goed een onderneming die winst wil maken en dat kan alleen als ze gewoon de beste advocaat-stagiaires naar boven halen.
Oud 05-11-2004, 19:01
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
MevrouwM schreef op 05-11-2004 @ 17:42 :
Schaam je, studeerT... hoop niet dat jij nederlands studeert
Nee, dat is niks voor mij, laat mij het maar mooi bij geneeskunde houden. Ben dyslectisch, dus ik maak vrij veel schrijffouten.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 05-11-2004, 19:08
NN
NN is offline
Citaat:
nare man schreef op 05-11-2004 @ 19:30 :
Denk maar niet dat ik niet op de hoogte ben van de praktijken die daar plaatsvinden, we hebben zelf een meisje gehad bij mijn stagekantoor dat ook van zo'n Randstedelijke kolos kwam en inderdaad in de kelder pandaktes mocht zitten stempelen. Dat is verschrikkelijk.

Het is bij zulke kantoren gewoon van belang dat je boven komt drijven. Ze nemen namelijk gewoon twintig advocaat-stagiaires aan waarvan ze weten dat er twee echt goed en achttien kut zijn. Die laten ze vervolgens zichzelf bewijzen. Die twee die goed zijn krijgen een baan daar en kunnen zich opwerken, die achttien anderen hebben inderdaad een rottige stageperiode waarin ze drie jaar lang stom bulkwerk hebben mogen doen. Daarom moet je jezelf dus kunnen verkopen, zeer hoge cijfers hebben, je moet echt interessant zijn voor hen. Ik denk dat ik dat wel kan.

Dat klinkt natuurlijk heel eng, maar ergens is het ook heel begrijpelijk. In het bedrijfsleven wordt al veel langer gewerkt met traineeships waarbij ze meer mensen aannemen dan ze nodig hebben, en als het ware die mensen onderling laten vechten tot de 'dood' erop volgt. Een onderneming wil ook de krenten uit de pap pikken. Heel logisch. Ik hoop dat ook niet dat je denkt dat er bij Pels geen prestatiecultuur heerst, want dat is net zo goed een onderneming die winst wil maken en dat kan alleen als ze gewoon de beste advocaat-stagiaires naar boven halen.
Je hebt gelijk.

Overigens ga ik niet naar Pels omdat ik daar graag zou willen werken, maar ik heb er een excursie heen georganiseerd als bestuurslid van een studievereniging voor Staats-&Bestuursrecht.
Ik ben er onlangs al even geweest en toen deed men voorkomen dat zij als publiekrechtkantoor niet zo op winst uitwaren als de grote privaat-&bedrijfsrechtkantoren. Toch zal daar ook zeker wel een prestatiecultuur heersen.
__________________
Dit is een berichtje van mr. NN.
Oud 05-11-2004, 19:37
freakje
Avatar van freakje
freakje is offline
Leuven, qua studentenkarakter natuurlijk de nummer 1 van vlaanderen ik zit niet op kamers, dus heb ik niet zoveel last daarvan

Zou veel liever naar Gent gaan, dat is een gezellige stad met veel gezellige cafeetjes en speciale (toffe) uitgaansgelegenheden, veel aangenamer karakter dan Leuven imo.
__________________
--- Aan de andere kant van de regenboog staat een GROTE pot met goud ---
Oud 05-11-2004, 20:29
Verwijderd
Citaat:
NN schreef op 05-11-2004 @ 20:08 :
Je hebt gelijk.

Overigens ga ik niet naar Pels omdat ik daar graag zou willen werken, maar ik heb er een excursie heen georganiseerd als bestuurslid van een studievereniging voor Staats-&Bestuursrecht.
Ik ben er onlangs al even geweest en toen deed men voorkomen dat zij als publiekrechtkantoor niet zo op winst uitwaren als de grote privaat-&bedrijfsrechtkantoren. Toch zal daar ook zeker wel een prestatiecultuur heersen.
Een groot gedeelte van de zaken die een kantoor als Pels behandelt zijn toch gewone civiele zaken.
Oud 05-11-2004, 21:28
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 05-11-2004 @ 19:30 :
Denk maar niet dat ik niet op de hoogte ben van de praktijken die daar plaatsvinden, we hebben zelf een meisje gehad bij mijn stagekantoor dat ook van zo'n Randstedelijke kolos kwam en inderdaad in de kelder pandaktes mocht zitten stempelen. Dat is verschrikkelijk.

Het is bij zulke kantoren gewoon van belang dat je boven komt drijven. Ze nemen namelijk gewoon twintig advocaat-stagiaires aan waarvan ze weten dat er twee echt goed en achttien kut zijn. Die laten ze vervolgens zichzelf bewijzen. Die twee die goed zijn krijgen een baan daar en kunnen zich opwerken, die achttien anderen hebben inderdaad een rottige stageperiode waarin ze drie jaar lang stom bulkwerk hebben mogen doen. Daarom moet je jezelf dus kunnen verkopen, zeer hoge cijfers hebben, je moet echt interessant zijn voor hen. Ik denk dat ik dat wel kan.

Dat klinkt natuurlijk heel eng, maar ergens is het ook heel begrijpelijk. In het bedrijfsleven wordt al veel langer gewerkt met traineeships waarbij ze meer mensen aannemen dan ze nodig hebben, en als het ware die mensen onderling laten vechten tot de 'dood' erop volgt. Een onderneming wil ook de krenten uit de pap pikken. Heel logisch. Ik hoop dat ook niet dat je denkt dat er bij Pels geen prestatiecultuur heerst, want dat is net zo goed een onderneming die winst wil maken en dat kan alleen als ze gewoon de beste advocaat-stagiaires naar boven halen.
Je vergeet vriendjes politiek te noemen nare, en relaties van pappie
Oud 05-11-2004, 22:54
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
in groningen en het is harstikke leuk
__________________
I love mittens made out of kittens
Oud 05-11-2004, 23:06
Violently Happy
Avatar van Violently Happy
Violently Happy is offline
Ook in groningen, woon er al mn hele leven en het is een hele leuke gezellige stad.
__________________
Strange little girl
Oud 06-11-2004, 00:59
Verwijderd
Grunn, geweldige stad, maar ik hou het voor gezien
Oud 06-11-2004, 09:55
Verwijderd
Ga je nou alwéér stoppen?
Oud 06-11-2004, 10:08
Verwijderd
Waarom zou ik stoppen met studeren?
Oud 06-11-2004, 10:12
Verwijderd
Mja, als je in een andere stad gewoon aansluiting hebt hoeft dat natuurlijk niet.
Oud 06-11-2004, 12:01
NN
NN is offline
Citaat:
nare man schreef op 05-11-2004 @ 21:29 :
Een groot gedeelte van de zaken die een kantoor als Pels behandelt zijn toch gewone civiele zaken.
Van de grote kantoren hebben zij een omvangrijkere publieke sector dan gemiddeld.

Ook leidt hun taak als landsadvocaat er natuurlijk toe dat ze vaak voor de overheid werken.
__________________
Dit is een berichtje van mr. NN.
Oud 06-11-2004, 12:03
NN
NN is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 05-11-2004 @ 22:28 :
Je vergeet vriendjes politiek te noemen nare, en relaties van pappie
Ach, ik ben al lid van de regentenpartij, dus hoop ik heb ik daar nog wat aan als ik verder wil komen.
__________________
Dit is een berichtje van mr. NN.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:57.