Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-11-2004, 19:01
Verwijderd
Titel spreekt voor zich, denk ik. Eventueel ook of je er woont (op kamers?) of elke dag heen reist? ben benieuwd...
Advertentie
Oud 02-11-2004, 19:12
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Ik studeer in Leiden. Woon er niet, dus ik reis heen en weer.

Ik vind het een geweldige stad. Het is er super gezellig, de stad toont erg open, veel meer dan Rotterdam, Den Haag of Amsterdam, vind ik. Gezellige cafeetjes, leuke winkelstraat, veel voorzieningen.
Het imago van 'ballenstad' wordt totaal niet bevestigd als je er rond loopt. Wel is het een echte studentenstad, iets wat me ook erg aanspreekt.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 02-11-2004, 19:13
Sasz
Avatar van Sasz
Sasz is offline
jammer genoeg studeer ik niet in nijmegen, maar dat is echt een hele leuke studentenstad
echt een heel gezellige stad
__________________
droom niet je leven, maar leef je dromen
Oud 02-11-2004, 19:14
Verwijderd
Rotterdam en Leiden. Ik woon in Rotterdam, vind het een fijne stad, je hebt er alles. Leiden woon ik dus niet (duh ), maar ik vind het ook een leuke stad, het oogt gezelliger dan Rotterdam. Zie daarvoor de post van Balance. Toch woon ik denk ik liever in Rotterdam, maar dat komt ook omdat ik daar al m'n hele leven woon.
Oud 02-11-2004, 19:32
Verwijderd
bedankt alvast voor de snelle reacties! Nijmegen lijkt mij ook leuke stad, Amsterdam wat minder (is gewoon gevoel hoor, kan niet echt zeggen waarom, behalve dat het zo groot is), Utrecht ook wel leuk, van andere steden weet nog niet echt, reacties dus welkom
Oud 02-11-2004, 19:54
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
De universiteit van utrecht, maar ik woon er niet