Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-02-2005, 15:40
Liefs_Lau
Liefs_Lau is offline
Hey Mense!
Lange tijd nii geweest hier..
Maar d8 laat ik het hier eens proberen want weet nii zo goed wat ik nu moet doen, en vriendinnen snappen me nii..
Oké hier dan mijn verhaal:

3jaar geleden:
Had ik een vriendje (2 maanden ofSo) ging uit, afijn klaar dan!
Kort daarna kreeg ik een andere vriend.. heeft 2 jaar geduurd, is nu een half jaartje uit. Ondertussen bijna tot geen contact gehad met dat eX-vriendje van me. Ik wist wel dat ie een vriendin had en is eigenlijk sortement van tegelijk uitgegaan.

Half jaar terug: (2,5jaar daarna dus..)
Ik kreeg via msn weer een beetje contact met die jongen, alles leuk en aardig. Gingen weer eens wat samen doen enSo, super gezellig. We gingen beetje zoenen met elkaar enSo en zag um een beetje als "zoenmaatje" net als sommige mensen een "sex relatie" hebben. Da's mij dan toch weer iets té extreem. We gaan nu dus gewoon met elkaar om als vrienden. Allemaal leuk en aardig, maar toch.. ik geloof dat ik toch stiekum een beetje verliefd op m ben geworden. (alweer!! **zucht**)

Nu:
Weet ik nii of dat wederzijds is. En durf hem het nii zo goed te zeggen, omdat het:
1. mijn eX is
2. een vriend van mij is
3. 5 jaar ouder is
Maar dan vraag ik me toch wel af waarom die dan met mij zoent?
Want eigenlijk heb ik nooit initiatief genomen..
Nou, een vriendin van mij heeft dus met d'r domme hoofd gezegd dat ze ons een leuk stel vind en wat ie van me vind enSo. Ik vind dat ze zich daar niet mee hoeft te bemoeien (Heb ik d'r ook duidelijk gemaakt) maarjah, ik krijg wel een smsje van m: Ben je flieft op me ofSo? En dat durf ik dan weer niet te beantwoorden he. Ik denk dat ik gewoon bang ben voor zijn reactie. Of bang om afgewezen te worden. Meer ik ben wel een beetje van slag, gewoonweg omdat:
1. we zoenen
2. hij een vriend is
3. ik m wil, maar bang ben dat hij mij niet wil.

Om dus een kort verhaal lang te maken (zie wat ik hierboven allemaal typ )

Mijn vraag:
kunnen jullie hier een conclusie uit trekken? (ik nii, warhoofd )
hebben jullie nog handige dingetjes om te weten te komen wat hij dan vind van mij?
En als hij dus idd gevoelens heeft voor me, hoe ik het dan het best kan aanpakken..


Liefs,
Laura
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-02-2005, 16:05
Angeleyes16
Angeleyes16 is offline
Oke hij is dus 5 jaar ouder dan jou?
jij bent 16 en hij is 21.
als ik jou was zou ik hem met rust laten vrienden is beter, zoek iemand van je eigen leeftijd. dat is het beste!
je kan dan alles op jou eigen manier opbouwen..
__________________
;)I'm tha girl in your dreams i'm benz wit tha 20's I'm tha thug in your life Got ya hooked coz I'm bringing everything you like
Met citaat reageren
Oud 19-02-2005, 16:06
Verwijderd
Citaat:
Angeleyes16 schreef op 19-02-2005 @ 17:05 :
Oke hij is dus 5 jaar ouder dan jou?
jij bent 16 en hij is 21.
als ik jou was zou ik hem met rust laten vrienden is beter, zoek iemand van je eigen leeftijd. dat is het beste!
je kan dan alles op jou eigen manier opbouwen..
mja maar kennelijk was de leeftijd toen geen probleem
Met citaat reageren
Oud 19-02-2005, 16:12
Angeleyes16
Angeleyes16 is offline
op mijn school is een leraar ontslagen hij was 22 en had een relatie met een meisje van 16.. leeftijd maakt degelijk uit.
__________________
;)I'm tha girl in your dreams i'm benz wit tha 20's I'm tha thug in your life Got ya hooked coz I'm bringing everything you like
Met citaat reageren
Oud 19-02-2005, 16:13
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Angeleyes16 schreef op 19-02-2005 @ 16:12 :
op mijn school is een leraar ontslagen hij was 22 en had een relatie met een meisje van 16.. leeftijd maakt degelijk uit.
leeftijd heeft er niks mee te maken in dit geval, leraren mogen geen relaties met leerlingen
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 19-02-2005, 16:17
Angeleyes16
Angeleyes16 is offline
het was geen leerlinge. zat ook niet op onze school..
__________________
;)I'm tha girl in your dreams i'm benz wit tha 20's I'm tha thug in your life Got ya hooked coz I'm bringing everything you like
Met citaat reageren
Oud 19-02-2005, 16:23
Verwijderd
vraag hem of hij je wil.


en eh. ...ik snap best dat je vriendinnen je niet snappen, jemig, die taal!
Met citaat reageren
Oud 19-02-2005, 16:26
Sparkle.
Avatar van Sparkle.
Sparkle. is offline
Citaat:
Angeleyes16 schreef op 19-02-2005 @ 17:12 :
op mijn school is een leraar ontslagen hij was 22 en had een relatie met een meisje van 16.. leeftijd maakt degelijk uit.
Dan heeft het waarschijnlijk met iets anders te maken..
Heus niet met de leeftijd....

(Tenzij het zo'n super gereformeerde school is?)

Ontopic:
Luchtig het onderwerp aansnijden.
Want je komt er maar op een manier achter: Rechtuit vragen

Succes.


(en werk alsjeblieft een beetje aan je taalgebruik )
__________________
No Limits. No Compromises. She is an original.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2005, 16:30
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Angeleyes16 schreef op 19-02-2005 @ 17:05 :
Oke hij is dus 5 jaar ouder dan jou?
jij bent 16 en hij is 21.
als ik jou was zou ik hem met rust laten vrienden is beter, zoek iemand van je eigen leeftijd. dat is het beste!
je kan dan alles op jou eigen manier opbouwen..
Met citaat reageren
Oud 19-02-2005, 16:31
Verwijderd
Citaat:
Sparkle. schreef op 19-02-2005 @ 17:26 :
Dan heeft het waarschijnlijk met iets anders te maken..
Heus niet met de leeftijd....

Met citaat reageren
Oud 19-02-2005, 16:32
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Ik vraag me wel af waarom je '1985' achter je naam hebt geplakt als je pas 16 bent.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2005, 16:36
zeep007
Avatar van zeep007
zeep007 is offline
als ik het dus goed begrijp was je 13 toen je voor het eerst met die jongen van toen 18 had. , bah... maar okey.
Wat moet je doen , ik zou het gewoon zeggen, krijg wat ballen en vertel wat je voelt, of vraag wat hij van jullie zoenrelatie verwacht,
Op mijn 21e zou ik namelijk geen zoenrelatie willen, beetje suf.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2005, 17:07
Angeleyes16
Angeleyes16 is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 19-02-2005 @ 17:32 :
Ik vraag me wel af waarom je '1985' achter je naam hebt geplakt als je pas 16 bent.
Ik snap hier ook niet echt veel van
__________________
;)I'm tha girl in your dreams i'm benz wit tha 20's I'm tha thug in your life Got ya hooked coz I'm bringing everything you like
Met citaat reageren
Oud 19-02-2005, 17:08
Angeleyes16
Angeleyes16 is offline
maar als een man of een vrouw een relatie heeft met een minderjarige.
dat mag toch niet of wel soms
__________________
;)I'm tha girl in your dreams i'm benz wit tha 20's I'm tha thug in your life Got ya hooked coz I'm bringing everything you like
Met citaat reageren
Oud 19-02-2005, 17:34
Liefs_Lau
Liefs_Lau is offline
Oké, als jullie het nou even niet over wat wel en wat niet mag hebben, maar gewoon over de sitautie op zich (is voor mij wat handiger denk ik)..

En 1985 is omdat deze acount door een vriendin van vroeger is aangemaakt, en die heeft háár geboortejaar gebruikt, maar er komt wat verandering in, nieuwe naam komt eraan..



Citaat:
en eh. ...ik snap best dat je vriendinnen je niet snappen, jemig, die taal!
Wat is het verband?




Liefs,
Laura

Laatst gewijzigd op 19-02-2005 om 17:42.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2005, 19:29
snarl
Avatar van snarl
snarl is offline
2,5 jaar geleden was hij toch ook 5 jaar ouder
__________________
■■ fuzzy logic
Met citaat reageren
Oud 20-02-2005, 12:55
waves
Avatar van waves
waves is offline
Citaat:
snoesje1985 schreef op 19-02-2005 @ 18:34 :

Wat is het verband?
dat jouw taalgebruik niet zo begrijpelijk is, en dat ze je daarom niet begrijpen?

gewoon zeggen.. als t niet lukt, vindt je wel weer een ander om mee te zoenen toch?
__________________
~ Liefhebben = Loslaten ~
Met citaat reageren
Oud 20-02-2005, 13:04
Landslide
Avatar van Landslide
Landslide is offline
Citaat:
Angeleyes16 schreef op 19-02-2005 @ 17:05 :
Oke hij is dus 5 jaar ouder dan jou?
jij bent 16 en hij is 21.
als ik jou was zou ik hem met rust laten vrienden is beter, zoek iemand van je eigen leeftijd. dat is het beste!
je kan dan alles op jou eigen manier opbouwen..
ONZIN.
__________________
You and me and the devil make three, don't need no other lovin' baby
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 20-02-2005, 14:56
zeep007
Avatar van zeep007
zeep007 is offline
Citaat:
Landslide schreef op 20-02-2005 @ 14:04 :
ONZIN.
zegt het 16 jarige meisje.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2005, 15:34
Verwijderd
Citaat:
zeep007 schreef op 20-02-2005 @ 15:56 :
zegt het 16 jarige meisje.
*statement applaus*
Met citaat reageren
Oud 20-02-2005, 16:36
erwtje
Avatar van erwtje
erwtje is offline
als hij weer zo'n sms stuurd gewoon terug sms'en wat je voelt.
en sms'en is ook minder eng als je het niet gewoon durft te zeggen.

ofSo
__________________
ik heb geen signature
Met citaat reageren
Oud 20-02-2005, 18:18
Landslide
Avatar van Landslide
Landslide is offline
Citaat:
zeep007 schreef op 20-02-2005 @ 15:56 :
zegt het 16 jarige meisje.
Oke, je hebt een punt. Ik ben ontoerekeningsvatbaar.
__________________
You and me and the devil make three, don't need no other lovin' baby
Met citaat reageren
Oud 20-02-2005, 18:23
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Landslide schreef op 20-02-2005 @ 19:18 :
Oke, je hebt een punt. Ik ben ontoerekeningsvatbaar.
Zelfkennis.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2005, 18:40
Antinoniem
Antinoniem is offline
Citaat:
snarl schreef op 19-02-2005 @ 20:29 :
2,5 jaar geleden was hij toch ook 5 jaar ouder
dus waarom is dat NU opeens wel een probleem? ik zou eerder zeggen dat het TOEN een probleem was.. 13 en 18
__________________
Nee.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2005, 18:43
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Antinoniem schreef op 20-02-2005 @ 19:40 :
dus waarom is dat NU opeens wel een probleem? ik zou eerder zeggen dat het TOEN een probleem was.. 13 en 18
TOEN... én NU. Naar mijn bescheiden mening, natuurlijk.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-02-2005, 18:55
zeep007
Avatar van zeep007
zeep007 is offline
Citaat:
Landslide schreef op 20-02-2005 @ 19:18 :
Oke, je hebt een punt. Ik ben ontoerekeningsvatbaar.
dat wil ik niet beweren. Maar het is net zoiets als wat ouders en pubers met elkaar hebben. Wat ouders zeggen is verkeerd, totdat je ouder bent en je realiseerd dat ze toch gelijk hebben of hadden.

Net zoals nu, je bent 16 dus het klopt niet omdat ook deze situatie op jouw betrekking zou kunnen hebben. Maar als je 21 bent, wil ik je nog weleens horen.....
Met citaat reageren
Oud 20-02-2005, 19:00
Multilot
Avatar van Multilot
Multilot is offline
1. het is een vriend van je so what
2. je wilt hem gewoon
3. zeg hem dat dan
__________________
Lief zijn!
Met citaat reageren
Oud 20-02-2005, 19:21
Landslide
Avatar van Landslide
Landslide is offline
Citaat:
zeep007 schreef op 20-02-2005 @ 19:55 :
dat wil ik niet beweren. Maar het is net zoiets als wat ouders en pubers met elkaar hebben. Wat ouders zeggen is verkeerd, totdat je ouder bent en je realiseerd dat ze toch gelijk hebben of hadden.

Net zoals nu, je bent 16 dus het klopt niet omdat ook deze situatie op jouw betrekking zou kunnen hebben. Maar als je 21 bent, wil ik je nog weleens horen.....
Ik snap echt wel wat je bedoelt hoor.
En er zitten ook zeker complicaties aan een relatie met een jongen van vijf jaar ouder, ik zal de laatste zijn om te beweren dat dat niet zo is.
Maar ik wil alleen maar zeggen dat ik het behoorlijk kort door de bocht vind om maar meteen te gillen dat je iemand op zijn leeftijd af moet wijzen. Het kan namelijk ook wčl werken.
En niet ieder zestienjarig meisje is een naďef schaap, dankjewel.
__________________
You and me and the devil make three, don't need no other lovin' baby
Met citaat reageren
Oud 20-02-2005, 19:59
zeep007
Avatar van zeep007
zeep007 is offline
haha, ik ga lekkaahhh generaliseren, want ja DAT VIND IK DUS VAN WEL. Nou fijn?

nu weer ontoppic!
Met citaat reageren
Oud 20-02-2005, 20:30
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Niet alle meisjes, hoor. Sommige zijn nog zo slim om niet met een knul te beginnen die zo'n 5 jaar ouder is.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 21-02-2005, 10:30
Liefs_Lau
Liefs_Lau is offline
Jullie vinden wel dat leeftijdsverschil zo uitmaakt.. maar waarom??
Met citaat reageren
Oud 21-02-2005, 12:44
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Liefs_Lau schreef op 21-02-2005 @ 11:30 :
Jullie vinden wel dat leeftijdsverschil zo uitmaakt.. maar waarom??
Omdat je allebei in een heel andere (belevings)wereld zit. Jullie zijn met totaal verschillende dingen bezig. Hij is al veel verder ontwikkeld dan jij. Ook kun je je afvragen wat er mis is met een jongen van 21 als hij zonodig een meisje van 16 wil.

*mijn mening, spring niet allemaal op m'n nek*
Met citaat reageren
Oud 21-02-2005, 12:47
tintin
tintin is offline
Citaat:
Liefs_Lau schreef op 19-02-2005 @ 16:40 :
Hey Mense!
Lange tijd nii geweest hier..
Maar d8 laat ik het hier eens proberen want weet nii zo goed wat ik nu moet doen, en vriendinnen snappen me nii..
Oké hier dan mijn verhaal:

3jaar geleden:
Had ik een vriendje (2 maanden ofSo) ging uit, afijn klaar dan!
Kort daarna kreeg ik een andere vriend.. heeft 2 jaar geduurd, is nu een half jaartje uit. Ondertussen bijna tot geen contact gehad met dat eX-vriendje van me. Ik wist wel dat ie een vriendin had en is eigenlijk sortement van tegelijk uitgegaan.

Half jaar terug: (2,5jaar daarna dus..)
Ik kreeg via msn weer een beetje contact met die jongen, alles leuk en aardig. Gingen weer eens wat samen doen enSo, super gezellig. We gingen beetje zoenen met elkaar enSo en zag um een beetje als "zoenmaatje" net als sommige mensen een "sex relatie" hebben. Da's mij dan toch weer iets té extreem. We gaan nu dus gewoon met elkaar om als vrienden. Allemaal leuk en aardig, maar toch.. ik geloof dat ik toch stiekum een beetje verliefd op m ben geworden. (alweer!! **zucht**)

Nu:
Weet ik nii of dat wederzijds is. En durf hem het nii zo goed te zeggen, omdat het:
1. mijn eX is
2. een vriend van mij is
3. 5 jaar ouder is
Maar dan vraag ik me toch wel af waarom die dan met mij zoent?
Want eigenlijk heb ik nooit initiatief genomen..
Nou, een vriendin van mij heeft dus met d'r domme hoofd gezegd dat ze ons een leuk stel vind en wat ie van me vind enSo. Ik vind dat ze zich daar niet mee hoeft te bemoeien (Heb ik d'r ook duidelijk gemaakt) maarjah, ik krijg wel een smsje van m: Ben je flieft op me ofSo? En dat durf ik dan weer niet te beantwoorden he. Ik denk dat ik gewoon bang ben voor zijn reactie. Of bang om afgewezen te worden. Meer ik ben wel een beetje van slag, gewoonweg omdat:
1. we zoenen
2. hij een vriend is
3. ik m wil, maar bang ben dat hij mij niet wil.

Om dus een kort verhaal lang te maken (zie wat ik hierboven allemaal typ )

Mijn vraag:
kunnen jullie hier een conclusie uit trekken? (ik nii, warhoofd )
hebben jullie nog handige dingetjes om te weten te komen wat hij dan vind van mij?
En als hij dus idd gevoelens heeft voor me, hoe ik het dan het best kan aanpakken..


Liefs,
Laura
hm is maar 1 manier om er achter te komen wat hij van je vind,

gewoon vragen en schijt eraan hebben dat jullie bevriend zijn en dat ie een vriendin heeft etc.
zet gewoon ff je gedachtes weg en vraag of hij je leuk vind
Met citaat reageren
Oud 21-02-2005, 12:54
Lijnie
Avatar van Lijnie
Lijnie is offline
waarom schrijf je niet als nii en enzo als enSo... best wel vervelend... maar goed

zeg het hem gewoon..... ergste wat hij kan doen is zeggen dat niet (of nii) wederzijds is!
__________________
To the world you me be one person, but to one person you may be the world
Met citaat reageren
Oud 21-02-2005, 14:14
number9
number9 is offline
Jongens die meiden nemen van 5 jaar jonger zijn gewoon triest
__________________
Ik word gezocht in elk land ter wereld en in de provincie Groningen :D
Met citaat reageren
Oud 21-02-2005, 14:23
Liefs_Lau
Liefs_Lau is offline
Waarom? Als een meid wat meer ontwikkeld is dan een jongen.. dan vind ik dat het best kan. En meestal zijn vrouwen verder dan mannen. Maar ik wou eigenlijk meer antwoord op de vraag hoe ik het moet aanpakken. Gister gingen we een filmpje kijken, en we hebben weer een beetje gezoend enzo.. (voor de duidelijkheid: hij zoende mij) Maar ik durfde toch niet te zeggen wat ik voor hem voel. Weten jullie goede momenten of goede manieren om het hem te zeggen?

Liefs,
laura

P.S. over het leeftijdsverschil zit ik niet meer in
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 21-02-2005, 14:57
JostiBente
JostiBente is offline
Hmmm.....ik begrijp je helemaal.....
Khad op me 15e een vriend van 22.....jep...das 7 jaar verschil...ma goed....het is toen ook uit gegaan omdat ik nog g1 flikker mog van ouders en hij daar nie mee kon leven....en das ook te begrijpen vind ik....en tis nu 2,5 jaar later...enk vind um nog steeds wel leuk.....kheb alleen wel een vriend....ma kmerk wel dat hij (me ex dus) er wel 8er komt dak nu ouder ben ensow....en dat ut leeftijdsverschil dus minder uitmaakt.....
Dus daar zouk ook nie mee zitten neej.....als jij al gwoon volwassen bent ensow.....dan kan dat best....maja..je moet er wel rekening mee houden dat hij miss al een baan heeft en dus kan uitgaan wat ie wil.....en jij dus niet....

Ma om ff to the point te komen....
Ik denk daje ut um gwoon moet vragen wat ie van je vind....
Want hij zoent steeds met je...dus er zit wel wat bij hem....en als ut bij hem nie zo is.....en dus de vriendschap verbreekt...dan is ie jou nie waard.....ik vind dat hij tog wel zo volwassen moet zijn om dan gwoon vrienden te blijven als jij dat ook accepteerd tenminste.....praat er gwoon rustig met um over en zeg um hoe jij je erover voelt...

Owjah....als je ut nie face to face durft te vragen...doeje ut gwoon via sms....dan durf ik ook altijd meer.....
Met citaat reageren
Oud 21-02-2005, 15:14
gekkie:D
Avatar van gekkie:D
gekkie:D is offline
Citaat:
number9 schreef op 21-02-2005 @ 15:14 :
Jongens die meiden nemen van 5 jaar jonger zijn gewoon triest
Dat zei ik vroeger ook altijd, maar ik heb een paar vriendinnen die een vriendje hebben die +/- 5 jaar ouder is. En dat zijn echt leuke stelletjes! Leeftijd is in de liefde niet belangrijk het gaat om het karakter.
Ik bedoel maar; die jongens die een vriendin van 5 jaar jonger hebben, zijn waarschijnlijk nog een beetje kinderachtig voor hun leeftijd of hun vriendin is juist erg volwassen.
maar er zijn grenzen hoor! ik bedoel: als een man van 43 het met een meisje van 19 neemt dan vind ik dat ook triest.
__________________
Gek zijn is lang zo gek nog niet!!!
Met citaat reageren
Oud 21-02-2005, 15:34
esprit-chick
Avatar van esprit-chick
esprit-chick is offline
Citaat:
En 1985 is omdat deze acount door een vriendin van vroeger is aangemaakt, en die heeft háár geboortejaar gebruikt, maar er komt wat verandering in, nieuwe naam komt eraan..
en die vriendin heet toevallig ook Laura, dat ze hier de account liefs-lau heeft????????????


on-topic

de leeftijd is nu niet echt t punt lijkt me, kkan me niet voorstellen hoe je dat deed toen je 13 was en hij dus 18, maar goed dat zal wel aan mij liggen

aangezien hij je die sms stuurde denkt hij er heus wel over na of jij idd echt verliefd op m bent, goeie kans dat hij hoopt dat hij in spoanning afw8 op jou 'ja'
Met citaat reageren
Oud 21-02-2005, 15:44
Liefs_Lau
Liefs_Lau is offline
Citaat:
esprit-chick schreef op 21-02-2005 @ 16:34 :
en die vriendin heet toevallig ook Laura, dat ze hier de account liefs-lau heeft????????????

Neej, mijn vriendin heeft die toen aangemaakt maar ze doet er nu niks meer mee.. dus hebk nu haar account veranderd in Liefs_lau ipv. snoesje1985.. Dus heb ik haar acount overgenomen en alles gewijzigd..

Kusje,
Laura
Met citaat reageren
Oud 21-02-2005, 15:47
Liefs_Lau
Liefs_Lau is offline
Nou, op mijn 13e zag ik eruit als iemand van 15/16.. Ik heb er altijd ouder uitgezien dan mijn leeftijd. Nu zie ik eruit als iemand van 18, zeggen ze, en door wat dingen die gebeurd zijn de laatste tijd ben ik erg volwassen geworden, en dus waarschijnlijk aantrekkelijk voor die leeftijdsgroep..
Mijn vrienden zijn ook allemaal tussen de 18 en 22 ofzo.

Liefs,
Laura
Met citaat reageren
Oud 21-02-2005, 16:11
groovy
Avatar van groovy
groovy is offline
Wat boeit die leeftijd nou?? Ze vraagt om hulp voor haar probleem en in plaats daarvan moet ze haar verantwoording leggen over hoe oud ze is en hoe oud ze er eigenlijk uitziet..

En 16 en 21, wat maakt dat uit, het is geen leraar van haar, het is school niet.

Ze weet wat ze wil, en dat is geen seksrelatie. Ze zoenen wat.

Nouja, als je hem leuk vindt, zou je het subtiel kunnen laten merken, maar als je bang bent dat hij niets wilt met je, en je wilt toch af en toe nog met hem zoenen, dan kun je misschien beter niets zeggen. Niet de perfecte oplossing maargoed.

Ik zou hem niet meteen terug smsen, dat je verliefd op hem bent, dat schrikt af denk ik. Je zou gewoon eens kunnen zeggen dat je bij het zoenen heus wel wat voelt, anders zou je ook niet hem zoenen. Dat is vrij logisch. Njah gewoon eens kijken wat hij daar dan op zegt?

Waarom is het toen misgegaan? Had het een bepaalde reden? Je kunt altijd zeggen dat je het toen een hele leuke tijd vond .

Succes in ieder geval!
Met citaat reageren
Oud 21-02-2005, 16:23
Liefs_Lau
Liefs_Lau is offline
Jah, eigenlijk heb ik geen idee waarom het is misgegaan.. ik denk dat toen nog wel het leeftijdverschil te groot was, ik bedoel ik was pas 13!

Bedankt in ieder geval voor je advies enzo!
Je bent de enige die niet over het leeftijdverschil zeurt geloof ik..

Liefs,
laura
Met citaat reageren
Oud 21-02-2005, 18:00
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Waarom zeurt iedereen over leeftijd?
Waarom zou 16 en 21 niet kunnen?

Toen ik 15 was heb ik ook met iemand van 22 gezoend. Ging prima Relatie is er nooit van gekomen, maar dat was vanwege andere redenen.

Nu heb ik al 16 maanden een vriend die 10 jaar ouder is dan ik. En nee, het gaat niet altijd goed en het is niet makkelijk, maar het is wel te doen Ik heb geen problemen met de leeftijd, en ik sta er ook niet bij stil. Het enige waar we in verschillen is dat hij werkt en ik studeer.

Anyways, ik zou het hem gewoon vragen. Desnoods subtiel en verpakt in een date ofzo. Dat je bv afspreekt om samen naar de bioscoop of uit eten te gaan. Je komt het alleen maar te weten als je het hem uiteindelijk vraagt.
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 21-02-2005, 20:35
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Liefs_Lau schreef op 21-02-2005 @ 15:23 :
P.S. over het leeftijdsverschil zit ik niet meer in
Alsof je je überhaupt iets van onze mening aan ging trekken toen je dit topic maakte.
Met citaat reageren
Oud 21-02-2005, 21:27
Liefs_Lau
Liefs_Lau is offline
Neej, misschien niet over het leeftijdsverschil, maar ik denk wel dat ik wat heb aan jullie tips over hoe ik aan iemand moet brengen dat ik verliefd ben enzo.
En dat is eigenlijk mijn grootste probleem..

Liefs,
Laura
Met citaat reageren
Oud 01-03-2005, 21:14
Liefs_Lau
Liefs_Lau is offline
Hey allemaal..
Ffies verslag:

Ik heb vandaag met hem gepraat en hij voelt precies hetzelfde voor mij, hij denkt ook telkens aan me en zit zich ook af te vragen hoe of wat met mij

Dankjewel voor jullie advies !!!

jullie horen het wel als het wat wordt!

Liefs,
laura
Met citaat reageren
Oud 01-03-2005, 21:26
Verwijderd
Citaat:
Liefs_Lau schreef op 01-03-2005 @ 22:14 :
Hey allemaal..
Ffies verslag:

Ik heb vandaag met hem gepraat en hij voelt precies hetzelfde voor mij, hij denkt ook telkens aan me en zit zich ook af te vragen hoe of wat met mij

Dankjewel voor jullie advies !!!

jullie horen het wel als het wat wordt!

Liefs,
laura
Ehm....... jullie hebben gepraat, jij zegt 'ik wil jou' hij zegt 'ik wil jou' wat moet er nog meer gezegd worden voor het wat wordt
Met citaat reageren
Oud 01-03-2005, 21:27
Verwijderd
Citaat:
krullevaar schreef op 01-03-2005 @ 22:26 :
Ehm....... jullie hebben gepraat, jij zegt 'ik wil jou' hij zegt 'ik wil jou' wat moet er nog meer gezegd worden voor het wat wordt
pssst oud topic
Met citaat reageren
Oud 02-03-2005, 08:44
Verwijderd
Citaat:
devilious schreef op 01-03-2005 @ 22:27 :
pssst oud topic
Huh? maar iets ouder dan een week, en de laatste post was een kwartier eerder
(maar dit is dan wel weer een zinloze post...)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Studeren Trade Management Azië
Omi0
24 28-02-2007 19:01
Drugs & Alcohol Wat is jouw favo. wiet of hasj
DROGO DROGAS
47 27-04-2006 19:00
Verhalen & Gedichten Spel - deel II
Roosje
196 17-05-2005 21:04
Liefde & Relatie Over msn...
Cootje
56 10-11-2004 23:26
Drugs & Alcohol Het grote Ik Zit Stoned Achter De Computer topic
Risce
501 09-08-2004 14:50
ARTistiek Mondeling
Ingemar
2 16-01-2002 13:26


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:26.