Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-07-2006, 11:27
Roeper
Avatar van Roeper
Roeper is offline
Citaat:
S/-\nne schreef op 19-07-2006 @ 23:53 :
Ja inderdaad, al die gedragscodes...

Ik kan niet echt antwoord op je vraag geven eigenlijk, Roeper
Als je gewoon een kaal hoofd hebt en verder geen oorbellen of andere opvallende dingen aan je hoofd hebt dan lijkt het me dat dat gewoon mag.


Verder lijkt me zo'n dag als maandag wel SAAI . bibliotheek, ICT, etc etc.. Maarja, Ardennen maakt veel goed, haha .

En what about die toneelavonden? Is dat iedere avond ofwat?
Vroeg ik me ook af.. Dat gaat over "ongewenst gedrag"? Ik kijk het gewoon aan tijdens de inkom enzo.. Dan hoor ik het wel En ja, die maandag.. Ach, we maken er wat van haha Btw, noem me maar Thomas
__________________
Bravely bold Sir Robin, rode forth from Camelot, He was not afraid to die, Oh Brave Sir Robin! He was not at all afraid to be killed in nasty ways...!
Advertentie
Oud 20-07-2006, 21:25
]ules
]ules is offline
oja, weten jullie misschien vóór wanneer je je moet inschrijven voor de inkom? inschrijven voor slapen op de campus/bbq enzo en het inschrijven voor de inkom zelf...

en nemen jullie je ouders mee naar de bbq? want mijn ouders willen graag.. maar ik weet niet als ik dat wel wil
__________________
..Sic erat in Fatis..
Oud 20-07-2006, 21:32
Verwijderd
Citaat:
]ules schreef op 20-07-2006 @ 22:25 :
oja, weten jullie misschien vóór wanneer je je moet inschrijven voor de inkom? inschrijven voor slapen op de campus/bbq enzo en het inschrijven voor de inkom zelf...

en nemen jullie je ouders mee naar de bbq? want mijn ouders willen graag.. maar ik weet niet als ik dat wel wil
Dat staat vast op de site van inkom, www.inkom.nl
In iedergeval voor inschrijving van de inkom
Oud 21-07-2006, 11:03
Verwijderd
Citaat:
]ules schreef op 20-07-2006 @ 22:25 :
oja, weten jullie misschien vóór wanneer je je moet inschrijven voor de inkom? inschrijven voor slapen op de campus/bbq enzo en het inschrijven voor de inkom zelf...

en nemen jullie je ouders mee naar de bbq? want mijn ouders willen graag.. maar ik weet niet als ik dat wel wil
ja, nog zo iets,
ouders mee naar barbecue, ze willen wel mee maar weet niet wat andere mensen doen?

en al die data weet ik niet uit mn hoofd..
Oud 21-07-2006, 11:31
Verwijderd
ehh hier heb ik dus een hekel aan
een telefoontje van iemand van Amphytrion

"Hee, ik zag dat jeje nog nieth ad opgegeven voor onze intro?"
"Nee, sorry ik vind twee genoeg en hoef niet bij de vereniging."
"Dan mis je echt super veel, 75% zit er bij, en je mag met heel veel dingen niet mee doen als je niet bij de vereniging zit, je mag niet op de societeit komen het tweede jaar, echt je mist veel."
"Ja okay, kan wel zijn maar ik wil me niet opgeven voor een vereniging die ik nog niet eens ooit heb gezien. Daarbij heb k gehoord dat je in februari er ook nog bij kunt."
"Nee dat is niet waar, dit is je enige kans!"

Ja f*ck you, echt no way zin in en als ze gaan bellen is dat helemaal een afknapper
drammerig.


Hebben ze jullie ook al gebeld?
Oud 21-07-2006, 11:33
kisses-girl
kisses-girl is offline
je kunt je toch nog altijd bij de inkom inschrijven?
__________________
-x-Neentjuh-x-
Oud 21-07-2006, 12:58
]ules
]ules is offline
Citaat:
S/-\nne schreef op 21-07-2006 @ 12:31 :
ehh hier heb ik dus een hekel aan
een telefoontje van iemand van Amphytrion

"Hee, ik zag dat jeje nog nieth ad opgegeven voor onze intro?"
"Nee, sorry ik vind twee genoeg en hoef niet bij de vereniging."
"Dan mis je echt super veel, 75% zit er bij, en je mag met heel veel dingen niet mee doen als je niet bij de vereniging zit, je mag niet op de societeit komen het tweede jaar, echt je mist veel."
"Ja okay, kan wel zijn maar ik wil me niet opgeven voor een vereniging die ik nog niet eens ooit heb gezien. Daarbij heb k gehoord dat je in februari er ook nog bij kunt."
"Nee dat is niet waar, dit is je enige kans!"

Ja f*ck you, echt no way zin in en als ze gaan bellen is dat helemaal een afknapper
drammerig.


Hebben ze jullie ook al gebeld?

dat is wel erg opdringerig, zijn ze soms bang dat ze te weinig leden krijgen ofzo

ik heb me al opgegeven voor amphitryon; ze waren op de selectiedag erg overtuigend

ik zou ook wel eerst willen kijken hoe de andere verenigingen waren, maarja, mij was verteld dat het zo snel mogelijk moest
__________________
..Sic erat in Fatis..
Oud 21-07-2006, 13:19
Verwijderd
Citaat:
]ules schreef op 21-07-2006 @ 13:58 :
dat is wel erg opdringerig, zijn ze soms bang dat ze te weinig leden krijgen ofzo

ik heb me al opgegeven voor amphitryon; ze waren op de selectiedag erg overtuigend

ik zou ook wel eerst willen kijken hoe de andere verenigingen waren, maarja, mij was verteld dat het zo snel mogelijk moest
Ja en dat is bullshit want je kunt in Februari ook nog er bij komen.. dus dat soort dingen vnd ik irritant..
En inderdaad, ik wil ook nog andere verenigingen bekijken en mensen buiten de hotelschool leren kennen .
Oud 21-07-2006, 21:10
]ules
]ules is offline
Citaat:
kisses-girl schreef op 19-07-2006 @ 21:24 :
Ik ben ook toegelaten bij Hotelschool maastricht. Heb me ook al ingeschreven voor de studentenvereniging alleen dat lied over de SOA wil niet echt lukken iemand misschien een goede inspiratie?
Ik zit in klas A wie nog meer? zie hier alleen maar mensen uit klas B en D.
Heb er nu al zin in
jah dat formulier van de studentenvereniging; bij sommige vragen willen ze geloof ik je gevoel voor humor testen of moet ik dat hele formulier humoristisch invullen?
en idd, dat soa-lied is toch best lastig... maja we hebben nog ff om 't te verzinnen
__________________
..Sic erat in Fatis..
Oud 26-07-2006, 13:19
Roeper
Avatar van Roeper
Roeper is offline
Ow Jezus

Hopelijk heeft iedereen dezelfde belachelijke envelop gekregen

Een lijstje waar je de meest persoonlijke gegevens in moet vullen voor de SV (lees: psychische behandeling en REDEN? levensbeschrijving? Dieet? Medicatie?)

Wat the f*ck moeten ze hiermee? Hiermee schrikken ze me best wel af hoor..
__________________
Bravely bold Sir Robin, rode forth from Camelot, He was not afraid to die, Oh Brave Sir Robin! He was not at all afraid to be killed in nasty ways...!
Oud 26-07-2006, 14:39
kisses-girl
kisses-girl is offline
Ik heb idd ook die brief gehad.. Vind het eigenlijk heel erg vreemd. Het is geen officieel papier van de sv en je moet het naar Rosmalen sturen.. vind het allemaal maar een beetje vreemd..
invullen of niet?
__________________
-x-Neentjuh-x-
Oud 26-07-2006, 20:14
daar
daar is offline
Oh ik heb er zo veel zin in he

Ik heb die vragenlijst gewoon ingevuld hoor, het zou toch niet nep zijn?
Hoe gaat het met jullie soa-lied, bij mij lukt het echt niet hoor en al die andere vragen zouden ze daar iets mee doen op de introductie, bijvoorbeeld je laten vertellen over dat uitzonderlijke onderwerp?

x d
Oud 26-07-2006, 20:15
]ules
]ules is offline
brief.. hmzz dadelijk dan maar ff de brievenbus controleren

maar idd, dat formulier is tegenwoordig verplicht.. volgens mij alle studentenverenigingen met ontgroening moeten dit laten invullen door hun nieuwe leden.. dit heb ik ook maar gehoord van een collega, dus als het klopt weet ik niet
__________________
..Sic erat in Fatis..
Oud 27-07-2006, 20:10
Roeper
Avatar van Roeper
Roeper is offline
Ja ik weet t ook niet.. An sicht heb ik geen problemen met t invullen van zo'n lijst.. misschien is t alleen uit voorzorg?

T is alleen zo vreemd.. Gewoon invullen zou ik zeggen..

Hahaha, dat lied.. Ja.. hahaha.. geniaal.. ik ben bang dat ze t ons laten zingen ofzo En dat onderwerp waar je 10 minuten over moet praten.. Wat vullen jullie in? Moet n UITZONDERLIJK onderwerp zijn ^^
__________________
Bravely bold Sir Robin, rode forth from Camelot, He was not afraid to die, Oh Brave Sir Robin! He was not at all afraid to be killed in nasty ways...!
Oud 27-07-2006, 21:43
Verwijderd
hihi ben ik blij dat ik dat allemaal niet hoef
Oud 28-07-2006, 00:06
Foske
Foske is offline
Hey iedereen ik ben ook toegelaten op de HHS maastricht.
Zit in klas D.
Zijn er meer mensen die in klas D zitten hier?
Heb totaal geen inspiratie m.b.t het soa liedje moet dat echt ingevuld.
En die vragenlijst is een beetje vaag die we hebben gekregen van rosmalen?

groetjes
Oud 28-07-2006, 09:15
kisses-girl
kisses-girl is offline
Al die vragen op die vragenlijst zijn niet op mij van toepassing. wil hem best opsturen maar dat vind ik eigenlijk zonde van de postzegel En bij dat soa lied heb ik maar gewoon iets meligs verzonnen toen ik was aangeschote op een zaterdagavond misschien ook een idee voor jullie? Maar zijn hier nog meer mensen uit klas A?
__________________
-x-Neentjuh-x-
Oud 28-07-2006, 10:33
daar
daar is offline
Hee Foske ik zit ook in klas D, ik ben nummer 13 (Daria Doets).
Oud 28-07-2006, 13:43
Roeper
Avatar van Roeper
Roeper is offline
Dat SOA lied.. ja, ik weet t ook niet.. Wat moeten ze ermee

Die lijst zou ik gewoon invullen denk ik. Lijkt me wel dat ze er een bedoeling bij hebben ofzo..

En Sanne, you lucky bastard
__________________
Bravely bold Sir Robin, rode forth from Camelot, He was not afraid to die, Oh Brave Sir Robin! He was not at all afraid to be killed in nasty ways...!
Oud 28-07-2006, 14:56
Foske
Foske is offline
Heyy Daria,
wat leuk n klasgenoot
Heb je misschien msn?

Hmm k ga vanaaf aan dat soa lied beginnen
Moet toch iets op papier krijgen geheh

Gr
Oud 28-07-2006, 15:33
Verwijderd
Groep B en D gaan samen naar de Ardennen .
Oud 28-07-2006, 15:41
Foske
Foske is offline
haha jayy
komen we jullie vast nog tegen
de internationale studenten gingen volgens mij ook die dag ofzoiets..

gr
Oud 28-07-2006, 16:34
Roeper
Avatar van Roeper
Roeper is offline
In die week zitten bijna alle Hoge School Zuyd in de Ardennen Ook de sociologische studies in Sittard enzo.. Volgens mij zelfs de rechtenstudie uit Tilburg..

Zal nog druk worden Heb dr wel zin in... Succes met dat SOA lied, moet er ook nog aan beginnen
__________________
Bravely bold Sir Robin, rode forth from Camelot, He was not afraid to die, Oh Brave Sir Robin! He was not at all afraid to be killed in nasty ways...!
Oud 28-07-2006, 18:01
daar
daar is offline
Ja dat lijkt me leuk ik stuur je mijn emailadres in een pm!
Oud 28-07-2006, 18:19
]ules
]ules is offline
tja 't soa-lied, ik heb al een couplet en een refrein op de melodie van guus meeuwes - het is een nacht

het 2e couplet maak ik zaterdag nacht wel, na het stappen.. dan heb je meer inspiratie zoals kisses-girl al zei

maare nemen jullie allemaal je ouders mee bij de inkom-bbq?
want ik wil niet de enigste zijN
__________________
..Sic erat in Fatis..
Oud 28-07-2006, 19:53
Verwijderd
ja ik in ieder geval wel
Oud 28-07-2006, 20:55
]ules
]ules is offline
Citaat:
S/-\nne schreef op 28-07-2006 @ 20:53 :
ja ik in ieder geval wel
__________________
..Sic erat in Fatis..
Oud 28-07-2006, 21:13
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Roeper schreef op 27-07-2006 @ 21:10 :

Hahaha, dat lied.. Ja.. hahaha.. geniaal.. ik ben bang dat ze t ons laten zingen ofzo En dat onderwerp waar je 10 minuten over moet praten.. Wat vullen jullie in? Moet n UITZONDERLIJK onderwerp zijn ^^
omg, wat is dit ernstig zeg.
Oud 29-07-2006, 11:09
Roeper
Avatar van Roeper
Roeper is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 28-07-2006 @ 22:13 :
omg, wat is dit ernstig zeg.
Explain?
__________________
Bravely bold Sir Robin, rode forth from Camelot, He was not afraid to die, Oh Brave Sir Robin! He was not at all afraid to be killed in nasty ways...!
Oud 29-07-2006, 13:11
Foske
Foske is offline
Het lied is af
Gister feestje gehad iedereen heeft ff meegeholpen
Ik hoop niet dat ik het echt hoef te zingen geheh

gr
Oud 29-07-2006, 14:30
kisses-girl
kisses-girl is offline
denk wel dat we al die liedjes moeten zingen hoor
__________________
-x-Neentjuh-x-
Oud 30-07-2006, 10:29
kisses-girl
kisses-girl is offline
goedemorgen,
heeft iemand misschien het e-mailadres van de studentenvereniging waar je die pasfoto heen moet sturen?
kan die brief namelijk niet meer vinden.
__________________
-x-Neentjuh-x-
Oud 30-07-2006, 11:37
Roeper
Avatar van Roeper
Roeper is offline
info@amphitryon.nl? Is een gok hoor

Btw, k heb nog ns nagedacht over die lijst he.. Denken jullie niet dat ze gewoon willen weten tot hoever ze kunnen gaan? Qua ontgroeningen enzo? Of is dat weer te ver gezocht?
__________________
Bravely bold Sir Robin, rode forth from Camelot, He was not afraid to die, Oh Brave Sir Robin! He was not at all afraid to be killed in nasty ways...!
Oud 30-07-2006, 22:39
Foske
Foske is offline
Ja dat dacht ik ook,
dat ze dingen over je moeten weten zodat ze je daarmee niet kunnen kwetsen ofzo?
Oud 30-07-2006, 23:37
MB
Avatar van MB
MB is offline
Citaat:
S/-\nne schreef op 21-07-2006 @ 14:19 :
Ja en dat is bullshit want je kunt in Februari ook nog er bij komen.. dus dat soort dingen vnd ik irritant..
En inderdaad, ik wil ook nog andere verenigingen bekijken en mensen buiten de hotelschool leren kennen .
Das nietg helemaal waar, dat is dit jaar voor het eerst gedaan, omdat er veel mensen waren die zich nietop hebben kunnen geven doordat ze geen info hadden gestuurd aan de mensen van de reservelijst... NIet dat je er daarom bij moet, mar in principe is er wel maar 1 kans
__________________
As finishing touch, God created the dutch
Oud 31-07-2006, 11:56
Roeper
Avatar van Roeper
Roeper is offline
Euij, weet iemand van jullie hoe dat programma van de Introductie van Amphitryon eruit gaat zien? Ik heb namelijk geen campuskamer (hoewel t toch wel degelijk verplicht is ) en ik zou graag willen weten of ik rekening moet houden met een Bed and Breakfast o.d.

In de folder staat dat er rekening wordt gehouden met overnachtingen? Ik heb nl. geen programma van de Intro...
__________________
Bravely bold Sir Robin, rode forth from Camelot, He was not afraid to die, Oh Brave Sir Robin! He was not at all afraid to be killed in nasty ways...!
Oud 31-07-2006, 13:27
kisses-girl
kisses-girl is offline
hoe die introductie eruit komt te zien kregen we volgens mij half augustus te horen...
__________________
-x-Neentjuh-x-
Oud 02-08-2006, 20:34
Roeper
Avatar van Roeper
Roeper is offline
Okee dan, dan is t goed

Net mijn levensbeschrijving gemaakt en t SOA lied afgeschreven, compleet in t Limburgs
__________________
Bravely bold Sir Robin, rode forth from Camelot, He was not afraid to die, Oh Brave Sir Robin! He was not at all afraid to be killed in nasty ways...!
Oud 02-08-2006, 21:17
]ules
]ules is offline
jah levensbeschrijving... kheb zo'n 10 zinnen had echt geen zin om meer neertezetten
enja dat soa-lied, moet nog 1 couplet maar moet echt opschieten heb nog maar 1 dag, oja, een uitzonderlijk onderwerp.. koffiekan?
__________________
..Sic erat in Fatis..
Oud 02-08-2006, 22:29
Roeper
Avatar van Roeper
Roeper is offline
Ja precies, ook al zoiets Wat n vragen!!!

Rockmuziek
__________________
Bravely bold Sir Robin, rode forth from Camelot, He was not afraid to die, Oh Brave Sir Robin! He was not at all afraid to be killed in nasty ways...!
Oud 04-08-2006, 11:04
Verwijderd
okay, weer een pakketje binnen, dus daar hoort natuurlijk een vraag bij .

ehmm, verhuisdatum = 4 september denk ik? weet iemand dat?
en: woonsituatie: zelfstandig/meerdere personen .. ik denk dat laatste he, maar dan moet je aangeven met hoeveel personen. ja ehh

dat was het .
Oud 07-08-2006, 10:24
daar
daar is offline
ik heb nog geen post
op de open dag heb ik trouwens alleen maar 1-persoonskamers gezien hoor, wat bedoel je precies Sanne?
Oud 07-08-2006, 10:57
Verwijderd
Ja, maar je woont toch met meerdere mensen in 'een huis' zeg mar, in een gang?
Dus het is toch niet puur alleen?
Oud 07-08-2006, 23:36
Foske
Foske is offline
Ik heb ook geen post ,
lijkt me ook dat je alleen woont omdat je je eigen kamer hebt?
anders moet je zeggen dat je met 20 mensen woont ofzo als je de hele gang meetelt?

gr
Oud 08-08-2006, 11:33
Verwijderd
ja indd is ook een beetje raar he.

okay ik heb het ingevuld en opgestuurd.
maarehh jullie post komt vast nog wel?
xx
Oud 14-08-2006, 08:19
Yvje
Yvje is offline
Hey!

Ik ga ook naar Maastricht. Zit in klas B.
Nog een weekje, iedereen druk spullen aan het pakken?

Heb er echt zin in!
Oud 14-08-2006, 11:26
daar
daar is offline
Hey Yvje!

Leuk, leuk. Ik heb zelf nog geen spullen ingepakt maar wel al handdoeken en een dekbedovertrek gekocht .
Oud 14-08-2006, 11:48
]ules
]ules is offline
kheb nog helemaal nix gedaan, kherinner me net ook dat ik die pasfoto nog moet doorsturen via mail.. wat eigenlijk vóór 4 aug. moest

oja.. hoe zit 't precies met datums; want we zijn tot 26 aug. bezig met inkom, en de 26ste begint ook de ontgroening, moeten we dus gelijk spullen meenemen voor 2 weken of..?

ik weet niet als de datums helemaal kloppen.. ben wat papieren kwijt..
__________________
..Sic erat in Fatis..
Oud 14-08-2006, 21:09
Yvje
Yvje is offline
Klopt dat je voor 2 weken in moet pakken.
Heb geen idee wat je allemaal mee moet nemen, krijgen we nog een paklijst?

Heb nog niet zoveel nieuwe spulletjes gekocht, veel is al in de kamer aanwezig..
Oud 14-08-2006, 21:41
Verwijderd
En de mensen die niet mee doen met die ontgroening hebben die week dus vrij of wat?.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Studeren Hotelschool maastricht
xamberlyy
2 11-11-2015 12:08
Studeren hogere hotelschool
steefff15
1 02-12-2011 22:13
Algemene schoolzaken Selectie hoge hotelschool
Verwijderd
2 16-11-2005 15:30
Algemene schoolzaken hogere hotelschool DenHaag
.krz
5 28-01-2004 14:58
Algemene schoolzaken Hogere Hotelschool Maastricht?!
kate_temp
4 18-01-2004 19:18
Algemene schoolzaken Hogere Hotelschool
LaBelleDameSansMerci
1 05-03-2002 16:18


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:37.