Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-01-2007, 20:22
Liisette
Liisette is offline
Hey .

Een paar maand geleden waren er op mijn school studievoorlichtingen. Ik ben toen naar de studievoorlichting geweest van de Hoge Hotelschool in Maastricht. Sindsdien ben ik helemaal 'into' de opleiding op de Hotelschool. Het lijkt me echt helemaal GE-WEL-DIG! Aleen heb ik heb nog een paar vraagjes,

Hoe zit het met de talen, moet je die echt goed kunnen beheersen? Ik ben namelijk hartstikke goed in Duits, engels lukt ook nog wel maar Frans is een erg groot probleem voor mij.

Ik heb gehoord van die mensen van de studievoorlichting dat in Maastricht de opleiding van de hotelschool de enige in het Nederlands is? Klopt dat? want van andere mensen hoor ik weer dat de studie gedeeltelijk/of helemaal in het engels is.

En is het zo dat ze mensen met een VWO diploma inderdaag eerder toelaten dan HAVOmensen? Ik zit nu 'pas' in 3VWO maar miscchien dat ik volgend jaar HAVO ga doen.

Ik heb dit hele topic doorgelezen (waar ik misschien wel een uur mee bezig ben geweest ) en ik ben alweer onder de indruk van de opleiding...

Ik moet dit jaar ook een profiel gaan kiesen, welke is dan aan te raden? Ik wil sowiso Cultuur & Maatschappij of Economie & Maatschappij gaan doen.. en is het vak Management en Organisatie echt handig voor de opleiding, dat heb ik namelijk op veel site's gelezen.

Groetjes . x
Advertentie
Oud 06-01-2007, 21:54
Verwijderd
Wat houdt hotelschool in? Kan je dat doen na het VWO?
Oud 07-01-2007, 14:27
Huppatee
Avatar van Huppatee
Huppatee is offline
Hoi,

Het profiel dat je kiest (c&m of e&m) maakt volgensmij niet zo heel veel uit. Ik doe zelf C&M met frans 1,2 ,AK en spaans, gewoon omdat ik dit het leukst vond.

Ik heb geen M&O gekozen. Het is wel handig als je het hebt gedaan, maar het hoeft niet. En op de hotelschool kies je naast Engels nog 2 talen erbij: Frans, Duits of Spaans. dus dan hoef je geen frans te volgen.

Succes met het kiezen van je profiel!
__________________
A & M.
Oud 07-01-2007, 15:57
Champagne
Champagne is offline
Citaat:
Emylovesshoes schreef op 06-01-2007 @ 14:28 :
Ja dat vind ik ook wel een goed idee eigenlijk, misschien gelijk met het openbaar vervoer. Dan weet ik al hoe dat zit haha .

Wanneer heb jij selectie gehad?

groetjes emy
Ik heb 24november selectie gedaan, zat in groep C1..
Wanneer heb jij selectie gedaan?]

Groetjes Stephanie
Oud 07-01-2007, 16:14
Verwijderd
Citaat:
Liisette schreef op 06-01-2007 @ 21:22 :
Hey .

Een paar maand geleden waren er op mijn school studievoorlichtingen. Ik ben toen naar de studievoorlichting geweest van de Hoge Hotelschool in Maastricht. Sindsdien ben ik helemaal 'into' de opleiding op de Hotelschool. Het lijkt me echt helemaal GE-WEL-DIG! Aleen heb ik heb nog een paar vraagjes,

Hoe zit het met de talen, moet je die echt goed kunnen beheersen? Ik ben namelijk hartstikke goed in Duits, engels lukt ook nog wel maar Frans is een erg groot probleem voor mij.

Ik heb gehoord van die mensen van de studievoorlichting dat in Maastricht de opleiding van de hotelschool de enige in het Nederlands is? Klopt dat? want van andere mensen hoor ik weer dat de studie gedeeltelijk/of helemaal in het engels is.

En is het zo dat ze mensen met een VWO diploma inderdaag eerder toelaten dan HAVOmensen? Ik zit nu 'pas' in 3VWO maar miscchien dat ik volgend jaar HAVO ga doen.

Ik heb dit hele topic doorgelezen (waar ik misschien wel een uur mee bezig ben geweest ) en ik ben alweer onder de indruk van de opleiding...

Ik moet dit jaar ook een profiel gaan kiesen, welke is dan aan te raden? Ik wil sowiso Cultuur & Maatschappij of Economie & Maatschappij gaan doen.. en is het vak Management en Organisatie echt handig voor de opleiding, dat heb ik namelijk op veel site's gelezen.

Groetjes . x
Ik zou gewoon VWO blijven doen, sowieso heb je dan een betere basis en wie weet verander je nog van mening. Ook denk ik dat je meer kans hebt om aangenomen te worden als je VWO doet. En stel dat je afgewezen wordt, dan heb je een VWO diploma waar je meer dingen mee kunt gaan studeren dan met een Havo diploma..

Ik zou Economie en Maatschappij kiezen, met als keuzevak M&O (Management en Organisatie), want daar heb je wel zeker iets aan.

En je hoeft maar drie talen te kiezen uit de volgende vier:
Spaans, Frans, Duits en Engels.
Dus als je Spaans, Duits en Engels kiest, heb je helemaal geen last van Frans .
Oud 07-01-2007, 18:02
Liisette
Liisette is offline
Citaat:
S/-\nne schreef op 07-01-2007 @ 17:14 :
Ik zou gewoon VWO blijven doen, sowieso heb je dan een betere basis en wie weet verander je nog van mening. Ook denk ik dat je meer kans hebt om aangenomen te worden als je VWO doet. En stel dat je afgewezen wordt, dan heb je een VWO diploma waar je meer dingen mee kunt gaan studeren dan met een Havo diploma..

Ik zou Economie en Maatschappij kiezen, met als keuzevak M&O (Management en Organisatie), want daar heb je wel zeker iets aan.

En je hoeft maar drie talen te kiezen uit de volgende vier:
Spaans, Frans, Duits en Engels.
Dus als je Spaans, Duits en Engels kiest, heb je helemaal geen last van Frans .
Maar Spaans heb ik helemaal nog nooit gehad. Dus dat is helemaal nieuw.. Het lijkt me wel leuk (sowiso alles beter dan frans ) maar dat is dan weer een hele nieuwe taal
Maar hoe zit het met de lessen?..worden die in het Nederlands gegeven?
Oud 07-01-2007, 18:56
Emylovesshoes
Avatar van Emylovesshoes
Emylovesshoes is offline
Citaat:
Champagne schreef op 07-01-2007 @ 16:57 :
Ik heb 24november selectie gedaan, zat in groep C1..
Wanneer heb jij selectie gedaan?]

Groetjes Stephanie
Heey ik ook 24 november
Ik weet nietmeer in welke groep ik zat! Ik denk in B2, ik weet wel dat ik eerst voorlichting had over stage en daarna het interview. Was zo rond half 3 klaar denk ik.

Echt zo leuk hee dat we zijn toegelaten! Ik heb er echt zin in, jij ook wel zeker ?

xx
Oud 07-01-2007, 23:16
Juudje J 88
Juudje J 88 is offline
Citaat:
DarkSavior schreef op 06-01-2007 @ 22:54 :
Wat houdt hotelschool in? Kan je dat doen na het VWO?
Hotelschool houdt in dat je verder gaat leren om een hotel te kunnen managen. en dat kun je idd na het vwo doen
Oud 08-01-2007, 00:07
The Cows Rule
Avatar van The Cows Rule
The Cows Rule is offline
Iedereen die is aangenomen: Gefeliciteerd!
Toen ik 't ruim een jaar geleden zelf ook te horen kreeg sprong ik ook zowat een gat in 't plafond en kwam te laat op school, de postbode liep niet door

En lissette; het is idd handig om M&O te kiezen, ik had het niet maar ik had 't zeker goed kunnen gebruiken. Alleen moet je wel heel zeker weten wat je wilt. Dat was bij mij in de 3e absoluut nog niet het geval. En blijf vooral VWO doen, verander je niet van gedachte dan kun je je VWO diploma ook nog gebruiken om IHM-Fasttrack te doen. *al duurt je studententijd dan korter... *
__________________
Zuid West, Noord best!
Oud 08-01-2007, 00:20
PR
Avatar van PR
PR is offline
Hee Cow,

Hier wat versterking in het Leeuwarden kamp!

Iedereen die er half aan denkt om Hotelschool te gaan doen, ga goed voorbereid naar de selectiedag. Ik had 4 mensen in mijn omgeving die net een jaar eerder / 3 jaar eerder selectiedag hadden gedaan en die mij helemaal ge-update hadden over wat ik kon verwachten. Dat heeft voor mij echt heel erg geholpen.
Iedereen heel veel succes als je nog selectie moet doen, en kom ook eens in Leeuwarden kijken

Tss al die Maastrichtenaren hiero
Spoken er hier behalve Cow en mij ook mensen rond die ab-so-luut NIET naar Maastricht wouden/willen?
__________________
't Is goed 'n NSLeeuwarder te zijn
Oud 08-01-2007, 17:55
Emylovesshoes
Avatar van Emylovesshoes
Emylovesshoes is offline
Heey,

Wat is er nou zo leuk aan Leeuwarden dan?
Daar ben ik wel benieuwd na haha ...

Emy
Oud 08-01-2007, 18:46
Champagne
Champagne is offline
Citaat:
Emylovesshoes schreef op 07-01-2007 @ 19:56 :
Heey ik ook 24 november
Ik weet nietmeer in welke groep ik zat! Ik denk in B2, ik weet wel dat ik eerst voorlichting had over stage en daarna het interview. Was zo rond half 3 klaar denk ik.

Echt zo leuk hee dat we zijn toegelaten! Ik heb er echt zin in, jij ook wel zeker ?

xx
Ik had eerst interview en daarna stagevoorlichting, maar ik was pas rond 5uur klaar (volgens mij)

En ik heb er ook heel erg zin in!!
Oud 08-01-2007, 22:09
Juudje J 88
Juudje J 88 is offline
Citaat:
Emylovesshoes schreef op 08-01-2007 @ 18:55 :
Heey,

Wat is er nou zo leuk aan Leeuwarden dan?
Daar ben ik wel benieuwd na haha ...

Emy
Hey Emy,

Als we toch bij elkaar in de buurt wonen, waarom spreken we dan niet een x wat af in breda. Kennen we allebei tenminste al iemand
Oud 09-01-2007, 13:01
ChenT
ChenT is offline
Citaat:
Juudje J 88 schreef op 08-01-2007 @ 00:16 :
Hotelschool houdt in dat je verder gaat leren om een hotel te kunnen managen. en dat kun je idd na het vwo doen
Dat is helemaal niet waar, je hoeft echt niet per se hotelmanager te worden als je de hotelschool af hebt, je kan overal terechtkomen! Vwo kan sowieso, alleen vanaf 2010 moet je ook als je Vwo gedaan hebt voor de hotelschool bijvoorbeeld bij engels nog duits 1,2 of frans 1,2 hebben, nu is duits 1 of frans 1 nog genoeg..
Oud 09-01-2007, 20:39
Leona
Leona is offline
heee
Ik heb vrijdag gerpek in Maastricht en ben best zenuwachtig! heb een mooi pakje gekocht alleen weet niet precies wat ze nou gaan vragen? Weet je dat? wat voor vragen en hoelang dat duurt? En hoe ziet die pschologische test eruit?
Dankje! Kus
Oud 10-01-2007, 15:29
Dentheman
Dentheman is offline
Citaat:
PR schreef op 08-01-2007 @ 01:20 :
Hee Cow,
Tss al die Maastrichtenaren hiero
Spoken er hier behalve Cow en mij ook mensen rond die ab-so-luut NIET naar Maastricht wouden/willen?
Ik, behalve het feit dat Den Helder --> Maastricht met OV al een dikke 4 uur duurt (wel op kamers maar toch, 8 uur p/w in de trein....)

Daarnaast zou ik naar een open dag netjes op tijd opgegeven enzo, bellen ze een dag vantevoren op dat er een fout gemaakt is en dat ik maar een andere keer moet komen, had net vervoer geregeld, vrij gevraagd, etc.

Dus ik eerst heel beleefd gevraagd of het echt niet kon, of dat ze niet 2 extra mensen konden plaatsen met die open dag. Dat kon allemaal niet, toen was ik zo kwaad dat ik ze verrot gescholden heb en besloten heb niet naar Maastricht te gaan
__________________
live my life @ http://dentheman.nl
Oud 11-01-2007, 19:44
Verwijderd
Voor de mensen die naar de hoge hotelschool willen of niet zijn aangenomen: wat is jullie tweede keuze kwa opleiding(als je die hebt iig)?
Oud 11-01-2007, 21:44
Michiel_K
Michiel_K is offline
Hey,

Ik ben gisteren naar de open dag geweest in Maastricht. Ik ben daar laaiend enthousiast van thuis gekomen. De opendag heeft zo'n goeie indruk gemaakt dat ik zeker weet dat hotelschool de opleiding is die ik wil doen en ik wil 'm dan ook alleen in Maastricht doen. Maastricht is zo'n leuke stad.

Vandaag gelijk de aanmeldingsformulieren opgestuurd dus maar afwachten wanneer ik mag komen voor de selectie.

Heeft er iemand nog nuttige tips voor de selectie behalve de gebruikelijke dingen als "blijf jezelf"en "blijf eerlijk"?
Kan iemand vertellen wat voor vragen ze precies stellen in zo'n gesprek?

tnx!
Oud 12-01-2007, 09:00
PR
Avatar van PR
PR is offline
Citaat:
Emylovesshoes schreef op 08-01-2007 @ 18:55 :
Heey,

Wat is er nou zo leuk aan Leeuwarden dan?
Daar ben ik wel benieuwd na haha ...

Emy
Op de een of andere manier had ik gewoon geen zin om naar Maastricht te gaan
Ben ook niet naar de open dag geweest om heel eerlijk te zijn. Wel van Den Haag * daar wil ik nog niet dood gevonden worden * en Leeuwarden *uiteraard*
__________________
't Is goed 'n NSLeeuwarder te zijn
Oud 12-01-2007, 10:51
Huppatee
Avatar van Huppatee
Huppatee is offline
Hoi Michiel,

Maak er een gezellig gesprek van! Wat ze allemaal vragen... tsja. Vanalles en nogwat (ik weet het, klinkt lekker vaag). maar dingen zoals: Waar zou je heen willen op stage en waarom? Waarom vind je jezelf geschikt voor de Hotelschool?
Heb je ervaring in de horeca, waar?

Dat soort dingen. Alvast veel succes met de selectie!!
Ga bij jezelf na wat je allemaal zou willen zeggen in het gesprek.
Komt helemaal goed!

Groetjes Anna
__________________
A & M.
Oud 12-01-2007, 10:58
Michiel_K
Michiel_K is offline
okeej, tnx...

ben benieuwd wanneer ik mag komen opdraven.

Hoop echt zo dat ik word toegelaten!!!!!
Oud 12-01-2007, 12:27
Verwijderd
Citaat:
Michiel_K schreef op 11-01-2007 @ 22:44 :
Hey,

Ik ben gisteren naar de open dag geweest in Maastricht.
Wat gaaf! Ik was een van de 1e jaars die moest rondleiden enz, wie zat er bij je aan tafel en wie heeft je rondgeleid?
Oud 12-01-2007, 13:48
Michiel_K
Michiel_K is offline
hey! wat grappig!

ik zat aan tafel bij, ik geloof, Gwenda??

en ik werd rond geleid door Anne-Lou


het was echt een hele leuke middag!! jullie hadden het goed voor elkaar!!!
Oud 12-01-2007, 14:31
Verwijderd
Haha, had je toevallig een rood achtige trui aan en was je met je ouders?.

En Gwenda en Annelou zijn mijn vriendinnetjes, ze deden het vast goed
Oud 12-01-2007, 16:04
Michiel_K
Michiel_K is offline
yes, dat was ik... en jah, helaas wilden allebei mijn ouders mee

maja...het was zeer leuk om het gezien te hebben!

Gwenda en Annelou deden het zeker goed! Zeer uitvoerig alles uitgelegd en heel veel verteld!
Oud 12-01-2007, 19:36
Verwijderd
Haha, ik zat naast jouw tafel zeg maar. We hebben elkaar volgens mij nog begroet.. Ongeveer 1 m van elkaar af haha
Oud 12-01-2007, 21:07
maartje321
maartje321 is offline
Zooo ik heb vandaag selectie gedaan ! Ben heel erg benieuwd voor mijn gevoel ging het gesprek wel goed maar ik durf er niks over te zeggen ! Alleen die rekenreeksen pff dat was een drama ! We zien het wel ! Succes iedereen die nog gaat !
Oud 12-01-2007, 21:36
Huppatee
Avatar van Huppatee
Huppatee is offline
Mooi dat je er een goed gevoel over hebt, hoop voor je dat je bent aangenomen!
Hoe ging het bij iedereen die selectie deed vandaag?
__________________
A & M.
Oud 12-01-2007, 23:19
matt90
matt90 is offline
Het ging wel goed, maar tog heb ik er geen goed gevoel over Nu maar gaan hopen dat dat papiertje met de uitslag snel komt...
Hoe ging de selectie bij andere vandaag? (kzat trouwens in groep c1)

GreetzzMatt
__________________
This is just another day
Oud 13-01-2007, 12:36
Michiel_K
Michiel_K is offline
Citaat:
S/-\nne schreef op 12-01-2007 @ 20:36 :
Haha, ik zat naast jouw tafel zeg maar. We hebben elkaar volgens mij nog begroet.. Ongeveer 1 m van elkaar af haha
Haha, dat is grappig... ik moet eerlijk zijn dat ik die dag zoveel nieuwe mensen heb gezien dus ik herinner me niet iedereen
Oud 13-01-2007, 13:37
Verwijderd
Haha, schaam je!
Oud 13-01-2007, 13:39
maartje321
maartje321 is offline
Jaaa maar ik weet niet of die testen goed heb gedaan hoor maar we zien het wel ! Ik was groep B1 =) en had eerst die computertest en als laatste die stage voorlichting
Oud 13-01-2007, 14:23
Michiel_K
Michiel_K is offline
Citaat:
S/-\nne schreef op 13-01-2007 @ 14:37 :
Haha, schaam je!
jah, sorry! ik kan er ook niks aan doen als iedereen op elkaar lijkt door de kleding van HHM
Oud 13-01-2007, 15:56
Verwijderd
Indd, die praaachtige pakjes

en wanneer heb je selectie?
Oud 13-01-2007, 16:25
Michiel_K
Michiel_K is offline
nog geen idee.. heb donderdag de aanmelding op de bus gedaan. ik verwacht dus begin volgende week een uitnodiging? ik weet niet hoe snel ze zijn daar bij de HHM?! ik hoop een beetje binnenkort want ik heb geen zin om lang op die selectie te gaan wachten!
Oud 13-01-2007, 16:39
J-Joris
J-Joris is offline
Hee,,

Ik heb een vraag voor de eerste jaars studenten van Hotelschool Maastricht. Ik ben toegelaten en nu heb ik de bevestiginsbrief de deur uit gedaan. Nu vraag ik me af of de hotelschool een bevestiging belt of stuurt? Kan iemand van jullie mij dat zeggen? Want mocht er iets fout gaan en mijn brioef komt niet binnen voor 15 feb. dan word ik niet meer toegelaten. Dus ik wil er zeker van zijn of mijn brief wel is aangekomen!!! Stel je voor dat de post een fout maakt!!! Wie kan mij antwoord geven?

Groetjes,

Jop (H)
Oud 14-01-2007, 14:43
Fuggedaboudit
Avatar van Fuggedaboudit
Fuggedaboudit is offline
Mss een beetje laat, maar ik zat ook in de selectie groep van 24 November. TOEGELATEN

Ik moest er d8 ik om half 1 toen zijn? Groep was C nogwat
en na afloop was er een soort feest in de disco.

Iemand anders uit die groep?
__________________
: )
Oud 14-01-2007, 14:50
Michiel_K
Michiel_K is offline
Citaat:
Fuggedaboudit schreef op 14-01-2007 @ 15:43 :
...
en na afloop was er een soort feest in de disco.

Ben er ook geweest maar kan het alles behalve disco noemen... tenminste als je de soos van Amphitryon bedoeldt.
Oud 14-01-2007, 15:29
]ules
]ules is offline
Citaat:
Fuggedaboudit schreef op 14-01-2007 @ 15:43 :
soort feest in de disco.
'disco'..?
__________________
..Sic erat in Fatis..
Oud 14-01-2007, 16:04
Fuggedaboudit
Avatar van Fuggedaboudit
Fuggedaboudit is offline
Sorry lui, inderdaad, was het Amphitryon.

Maar ze waren een disco aan het voorbereiden.
__________________
: )

Laatst gewijzigd op 14-01-2007 om 16:06.
Oud 14-01-2007, 18:13
Huppatee
Avatar van Huppatee
Huppatee is offline
Citaat:
TOEGELATEN
Gefeliciteerd!! Ik zat geloof ik ook in die groep op 24 November.. weet niet zeker of het die is maar ik was er wel op 24 November.
Ben ook toegelaten Dus zie je volgend jaar wel, hehe.

Hoe ging de selectiedag vrijdag bij iedereen, goed gevoel over?

Groetjes Anna
__________________
A & M.
Oud 14-01-2007, 18:31
Champagne
Champagne is offline
Citaat:
Fuggedaboudit schreef op 14-01-2007 @ 15:43 :
Mss een beetje laat, maar ik zat ook in de selectie groep van 24 November. TOEGELATEN

Ik moest er d8 ik om half 1 toen zijn? Groep was C nogwat
en na afloop was er een soort feest in de disco.

Iemand anders uit die groep?
Gefeliciteeerd!
Ik had ook selectiedag op 24november en zat ook in groep C.. Ben ook aangenomen trouwens
Tot volgend jaar dan
Oud 14-01-2007, 18:49
Fuggedaboudit
Avatar van Fuggedaboudit
Fuggedaboudit is offline
Citaat:
Champagne schreef op 14-01-2007 @ 19:31 :
Gefeliciteeerd!
Ik had ook selectiedag op 24november en zat ook in groep C.. Ben ook aangenomen trouwens
Tot volgend jaar dan
Jullie ook allemaal gefeliciteerd natuurlijk
Lijkt me echt een leuke opleiding

En wie weet zien we elkaar allemaal nog wel eens in dezelfde les
__________________
: )
Oud 15-01-2007, 19:13
J-Joris
J-Joris is offline
Hee

Zeg ik heb de hotelschool vanmiddag gebeld he over het antwoordformulier maar je krijgt GEEN bevestiging dat het antwoordformulier binnen is. Als je een bevestiging witl dan moet je de hotelschool zelf even bellen. Hetlijk me vrij logisch dat je een bevestiging wilt aangezien je de kans loopt om anders niet meer toegelaten te worden!!! Ik dacht ik zeg het even

Jop
Oud 15-01-2007, 19:34
Michiel_K
Michiel_K is offline
je kunt natuurlijk de bevestiging ook aangetekend versturen...zou ik tenminste doen!
Oud 15-01-2007, 21:20
MB
Avatar van MB
MB is offline
Citaat:
Dentheman schreef op 10-01-2007 @ 16:29 :
Ik, behalve het feit dat Den Helder --> Maastricht met OV al een dikke 4 uur duurt (wel op kamers maar toch, 8 uur p/w in de trein....)


Ik wilde niet eens elk weekend naar huis omdat het in het weekend ook gewoon super relaxed is op de campus, dan was het iets rustiger en waren er meestal alleen maar relaxede mensen.

Citaat:
Daarnaast zou ik naar een open dag netjes op tijd opgegeven enzo, bellen ze een dag vantevoren op dat er een fout gemaakt is en dat ik maar een andere keer moet komen, had net vervoer geregeld, vrij gevraagd, etc.

Dus ik eerst heel beleefd gevraagd of het echt niet kon, of dat ze niet 2 extra mensen konden plaatsen met die open dag. Dat kon allemaal niet, toen was ik zo kwaad dat ik ze verrot gescholden heb en besloten heb niet naar Maastricht te gaan
Nou, lekker ben jij. Dat is dus ook maar een zielig eerste jaars studentje wat je aan de telefoon hebt gehad...
__________________
As finishing touch, God created the dutch
Oud 17-01-2007, 09:22
Roeper
Avatar van Roeper
Roeper is offline
Haha, dat was één van ons ja.."Maar als dat een reden is om niet naar Maastricht te gaan..

Voor de rest die aangenomen is: nogmaals proficiat!! Tijdens de vorige open dag weas ik er trouwes ook

Groeten
__________________
Bravely bold Sir Robin, rode forth from Camelot, He was not afraid to die, Oh Brave Sir Robin! He was not at all afraid to be killed in nasty ways...!
Oud 17-01-2007, 11:09
Dreamer233
Dreamer233 is offline
Hey,

Ik wil graag naar hotelschool in Amsterdam . Maar ik hoorde dat je dan op campus komt. Kan iemand mij hier wat meer over vertellen? Ik kon er op de site niks over vinden en ga pas eind februari na opendag.
Oud 17-01-2007, 12:54
PR
Avatar van PR
PR is offline
Hotelschool Amsterdam is onderdeel van Hotelschool den Haag,
dus ga je het eerste jaar wonen in het Skotel.
Als je goed leest op de site moet je 't kunnen vinden, daardoor weet ik het ook.
__________________
't Is goed 'n NSLeeuwarder te zijn
Oud 17-01-2007, 13:09
Dreamer233
Dreamer233 is offline
Citaat:
PR schreef op 17-01-2007 @ 13:54 :
Hotelschool Amsterdam is onderdeel van Hotelschool den Haag,
dus ga je het eerste jaar wonen in het Skotel.
Als je goed leest op de site moet je 't kunnen vinden, daardoor weet ik het ook.
Jah dat had ik nogwel van de site maar geen foto's, informatie over voorzieningen en faciliteiten en of je een kamer moet delen enz.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Studeren Hoger Hotelonderwijs Maastricht
jmanders
1 09-11-2010 17:49
Studeren hotelschool (selectie) maastricht 09/10
sanne roos
179 22-08-2010 19:53
Studeren Hotelschool 3
ChenT
257 07-01-2010 09:07
Studeren Hogere hotelschool
Doupiee
2 31-01-2009 16:54
Studeren Hotelschool
Juda[NL]
499 03-12-2006 18:25
Algemene schoolzaken hogere hotelschool DenHaag
.krz
5 28-01-2004 14:58


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:31.