Oud 17-01-2007, 13:44
Fuggedaboudit
Avatar van Fuggedaboudit
Fuggedaboudit is offline
Citaat:
Dreamer233 schreef op 17-01-2007 @ 14:09 :
Jah dat had ik nogwel van de site maar geen foto's, informatie over voorzieningen en faciliteiten en of je een kamer moet delen enz.
Maastricht is de enige Hotelschool waar je geen kamer hoeft te delen. Alle andere hebben dat wel.
__________________
: )
Advertentie
Oud 17-01-2007, 14:59
Michiel_K
Michiel_K is offline
In Den Haag en dus ook in Amsterdam moet je een skotel-kamer delen. In Maastricht is dat niet en heb je lekker een kamer voor jezelf.

Als je meer wilt weten over Den Haag/Amsterdam moet je ff de brochure aanvragen of downloaden. Daar staat veel meer in over faciliteiten etc.
Oud 17-01-2007, 22:03
PR
Avatar van PR
PR is offline
Citaat:
Fuggedaboudit schreef op 17-01-2007 @ 14:44 :
Maastricht is de enige Hotelschool waar je geen kamer hoeft te delen. Alle andere hebben dat wel.
Uh pardon? alle andere hebben dat wel?

Bij hotelschool Leeuwarden hoef je geen eens intern ;-)
En dat lijkt me relaxter dan in een kamer of gebouw gepropt te worden met mensen die je niet kent en die je niet zelf hebt uitgekozen.
__________________
't Is goed 'n NSLeeuwarder te zijn
Oud 17-01-2007, 22:09
Fuggedaboudit
Avatar van Fuggedaboudit
Fuggedaboudit is offline
Citaat:
PR schreef op 17-01-2007 @ 23:03 :
Uh pardon? alle andere hebben dat wel?

Bij hotelschool Leeuwarden hoef je geen eens intern ;-)
En dat lijkt me relaxter dan in een kamer of gebouw gepropt te worden met mensen die je niet kent en die je niet zelf hebt uitgekozen.
Ah, nou in ieder geval moet je intern bij DH AMS en MAAS en van die 3 is in Maastricht alleen een kamer voor jezelf

Weer wat bijgeleerd
__________________
: )
Oud 18-01-2007, 13:22
Michiel_K
Michiel_K is offline
lijkt mij juist kei-gezellig om intern te zitten!
Oud 18-01-2007, 15:08
Fuggedaboudit
Avatar van Fuggedaboudit
Fuggedaboudit is offline
Citaat:
Michiel_K schreef op 18-01-2007 @ 14:22 :
lijkt mij juist kei-gezellig om intern te zitten!
Ja inderdaad, anders ben je ook maar alleen in een nieuwe omgeving, en zo heb je meteen al contact.

Bij hotelschool Leeuwarden hoef je geen eens intern ;-)
En dat lijkt me relaxter dan in een kamer of gebouw gepropt te worden met mensen die je niet kent en die je niet zelf hebt uitgekozen.


Anders moet je op kamers, ook met vreemde mensen naast je
__________________
: )
Oud 18-01-2007, 15:13
Dreamer233
Dreamer233 is offline
Iemand misschien ook foto's of iets dergelijks van hoe die skotels er in amsterdam of den haag er uitzien. Ben wel benieuwd...!
Oud 18-01-2007, 15:39
Michiel_K
Michiel_K is offline
moet je ff googlen...zijn behoorlijk wat foto's van te vinden
Oud 18-01-2007, 18:46
PR
Avatar van PR
PR is offline
Citaat:

Anders moet je op kamers, ook met vreemde mensen naast je [/B]
Het bevalt me anders prima, en trouwens vreemde mensen heb ik geen last van
Als je gaat hospiteren is 't fijn dat ze jouw uit kiezen maar je kiest hun toch ook een beetje uit.
En een studentenvereniging is dé manier om snel mensen te leren kennen. Io Vivat in 't geval van Hotelschool Leeuwarden
__________________
't Is goed 'n NSLeeuwarder te zijn
Oud 19-01-2007, 09:14
Fuggedaboudit
Avatar van Fuggedaboudit
Fuggedaboudit is offline
En dat lijkt me relaxter dan in een kamer of gebouw gepropt te worden met mensen die je niet kent en die je niet zelf hebt uitgekozen.

Het bevalt me anders prima, en trouwens vreemde mensen heb ik geen last van

Wat loop je dan te zeuren XD
__________________
: )
Oud 19-01-2007, 12:58
PR
Avatar van PR
PR is offline
Citaat:
Het bevalt me anders prima, en trouwens vreemde mensen heb ik geen last van

Wat loop je dan te zeuren XD [/B]
Ik bedoelde dat ik geen vreemde om mij heen heb
Ik kende ze al
__________________
't Is goed 'n NSLeeuwarder te zijn
Oud 19-01-2007, 13:44
Michiel_K
Michiel_K is offline
Wat een flut-argumenten!
Na 3 dagen op de campus zijn dat ook geen vreemden meer hoor!


Anyway, 30 maart mag ik naar selectie Maastricht! Nog iemand anders die die dag selectie gaat doen?
Oud 19-01-2007, 16:56
Verwijderd
Heey!
Heb 21 maart selectie in Leeuwarden, echt wel zin in eigenlijk! Kga 22 februari eerst naar de open dag.. t scheelt dat ik al veel goeie verhalen heb gehoord over de school
Dus ben erg benieuwd!
Oud 19-01-2007, 21:08
PR
Avatar van PR
PR is offline
Citaat:
el89 schreef op 19-01-2007 @ 17:56 :
Heey!
Heb 21 maart selectie in Leeuwarden, echt wel zin in eigenlijk! Kga 22 februari eerst naar de open dag.. t scheelt dat ik al veel goeie verhalen heb gehoord over de school
Dus ben erg benieuwd!
Tot de 22e
__________________
't Is goed 'n NSLeeuwarder te zijn
Oud 21-01-2007, 08:56
Dreamer233
Dreamer233 is offline
Het eerste jaar van hotelschool den Haag is maar liefst 7450 + boeken. Hoe gaatn jullie dat betalen? Ouders? Of zelf hard werken en met stuffi.
Oud 21-01-2007, 10:14
Verwijderd
Wie gaat er woensdag naar de opendag?

Ik mag weer rondleiden
Oud 21-01-2007, 14:30
Huppatee
Avatar van Huppatee
Huppatee is offline
Hoi!

Ik heb even een vraagje over die messenset die je in het 1e jaar moet kopen: want moet die nog van een bepaald merk zijn? Of maakt dat verder niet uit.

Ik kan dat namelijk nergens vinden.

Groetjes
__________________
A & M.
Oud 21-01-2007, 20:56
Dentheman
Dentheman is offline
Citaat:
Huppatee schreef op 21-01-2007 @ 15:30 :
Hoi!

Ik heb even een vraagje over die messenset die je in het 1e jaar moet kopen: want moet die nog van een bepaald merk zijn? Of maakt dat verder niet uit.

Ik kan dat namelijk nergens vinden.

Groetjes
Ik weet niet waar je naar toe gaat maar in leeuwarden 'krijg' je die geloof ik
__________________
live my life @ http://dentheman.nl
Oud 22-01-2007, 16:09
Roeper
Avatar van Roeper
Roeper is offline
In Maastricht kun (moet) je in je eerste jaar n messenset kopen. Je kunt kiezen uit basis, uitgebreid 1 en uitgebreid 2. De messen zijn van Zwilling, met andere woorden een topmerk (niet mijn favoriete merk, maar wel echt top! Ik ga binnenkort bijbestellen), de prijzen liggen tussen de 150 en 250 euro, wat ERG goedkoop is, als je bedenkt dat alleen de foudraal al 200 euro kost in de winkel. Alles gaat via school

Voldoende info?
__________________
Bravely bold Sir Robin, rode forth from Camelot, He was not afraid to die, Oh Brave Sir Robin! He was not at all afraid to be killed in nasty ways...!
Oud 22-01-2007, 17:07
Huppatee
Avatar van Huppatee
Huppatee is offline
haha leek me wel, dankje
__________________
A & M.
Oud 23-01-2007, 14:30
belli
belli is offline
Hee.
Vanaf de derde klas wist ik wat ik wilde. Ben ik daar helemaal voor gegaan. Leuke cv opgebouwd, en nu ben ik er achter gekomen dat ik het toch absoluut niet wil. Ik wil nu nameljik naar de Hoge Hotelschool. Ik zit nu in havo5, met een C&M profiel met duits12 en ec12. ik heb dus geen frans en aardrijkskunde. gaat dit een probleem worden voor mij? verder gaat mijn interesse vooral uit naar de hogeschool in leeuwarden. omdat ik het nog niet zie zitten om op mijn 17e (deze zomer word ik 17) het noorden te verlaten. Is er iemand hier die ervaring heeft met de hotelschool in Leeuwarden? En weten jullie of er ook een mogelijkheid is om bijvoorbeeld het eerste jaar in Leeuwarden te doen, en daarna bijvoorbeeld de rest van de opleiding in maastricht te doen? of sluiten deze opleidingen totaal niet op elkaar aan...

Iemand die me hier meer over kan vertellen?

Belli
Oud 23-01-2007, 15:29
Huppatee
Avatar van Huppatee
Huppatee is offline
Hoi!

Ik weet niet of je later kan wisselen van school...
Maar het is verder geen probleem als je geen aardrijkskunde hebt of frans. Je moet één volledige taal hebben, en die heb je (duits 1,2) dus voor zover ik weet moet dit geen probleem zijn!!

groetjes
__________________
A & M.
Oud 24-01-2007, 01:09
MB
Avatar van MB
MB is offline
Citaat:
belli schreef op 23-01-2007 @ 15:30 :
En weten jullie of er ook een mogelijkheid is om bijvoorbeeld het eerste jaar in Leeuwarden te doen, en daarna bijvoorbeeld de rest van de opleiding in maastricht te doen? of sluiten deze opleidingen totaal niet op elkaar aan...

Iemand die me hier meer over kan vertellen?

Belli
Ik dacht dat het zo was dat als je het eerste jaar in maastricht hebt afgesloten (dus niet alleen over naar het 2e jaar, maar je P halen) je van het eerste jaar bepaalde dingen kunt overslaan in Den Haag, dus dan zou je in het 1e jaa rbeginnen, maar voor bepaalde dingen en modules vrijstelling krijgen. Ik kan me goed voorstellen dat dat bij jou dan ook wel zou kunnen, maar je hoeft dan ook alleen maar een mailtje naar de hotelschool in Leeuwarden en/of maastricht te sturen en je weet het
__________________
As finishing touch, God created the dutch
Oud 24-01-2007, 21:05
PR
Avatar van PR
PR is offline
Citaat:
Dentheman schreef op 21-01-2007 @ 21:56 :
Ik weet niet waar je naar toe gaat maar in leeuwarden 'krijg' je die geloof ik
Je "krijgt" 'm als je hun wat 90 euro geeft ja
't is overigens een messenset van Sabbatier en 't bevalt me prima
Maar ik ken ook mensen die gewoon zelf een messenset bij elkaar hebben verzameld.
__________________
't Is goed 'n NSLeeuwarder te zijn
Oud 25-01-2007, 14:51
Huppatee
Avatar van Huppatee
Huppatee is offline
Kiek an.. zo kan het dus ook
__________________
A & M.
Oud 26-01-2007, 12:42
maartje321
maartje321 is offline
ik ben aangenomen voor 2008 zeker, maar ik sta op reservelijst op nummer D 4 ....nummer D 4 dan heb ik toch best veel kans om alsnog toegelaten te worden???


Groetjesssssssssss !
Oud 26-01-2007, 12:53
maartje321
maartje321 is offline
Of is het zo dat er ook nog een heleboel mensen op C staan ?
Oud 26-01-2007, 13:11
Huppatee
Avatar van Huppatee
Huppatee is offline
Maartje,

gefeliciteerd!!
Ik heb geen idee hoe dat met die reservelijst werkt maar ik hoop het wel voor je.

Groetjes
__________________
A & M.
Oud 26-01-2007, 15:45
Champagne
Champagne is offline
Maaaart,

Ik hoop echt dat je wel toegelaten wordt!

xxx Steef
Oud 27-01-2007, 12:51
Verwijderd
Er is ook nog een reservelijst A, B en C dacht ik
dus zoals ik al zei, even naar school bellen
Oud 27-01-2007, 13:05
ChenT
ChenT is offline
Jaa idd, zou zeker even bellen, neem niet aan dat er dan op elke lijst maar 10 mensen staan of zoiets dergelijks, maar je weet het maar nooit. Maar als op A, B en C al op alledrie 50 mensen staan,, weet ook niet of die D dan nog een speciale betekenis heeft ofzo?
Oud 27-01-2007, 17:14
shaq
shaq is offline
hey mensen,

Zijn er al meer mensen die selectie mogen doen op de o zo mooie vrijdag de 13e (april) in Maastricht? Ben benieuwd hoe het gaat worden, en wat voor een mensen dr aanwezig zullen zijn? Is dit eigenlijk de laatste selectiedag? En is dat een voordeel of nadeel? Nouja mensen, tot dan,

het scheelt wel dat ik 4 uur lang in de trein mag vanuit twente
Oud 27-01-2007, 17:43
jacqie16
jacqie16 is offline
heyy!!!

`k sta ook op de reservelijst, als C3 ( van havo dan he)
ze gaan tog per niveau doen, A en B VWO en C en D Havo
hoeveel kans heb`k om toegelaten te worden???

en als je wordt toegelaten, wat voor spullen zou je dan allemaal moeten kopen?

wie is er trouwens allemaal toegelaten/ of staat op de wachtlijst>?

groetjes Jacquelien
Oud 27-01-2007, 21:41
DeeDee26
DeeDee26 is offline
Wauw, ik lees eigenlijk alleen maar berichten over Maastricht.. In elk geval, ik heb zojuist selectiedag van de Hoge Hotelschool Den Haag gehad, het was echt een super dag! Ben wel onwijs zenuwachtig over de uitslag (4 weken wachten!), heb ook niet echt een duidelijk gevoel van het ging super of het ging onwijs slecht...
Je moest een managementopdracht met je groepje (totaal 12 mensen) en daarna moest je 3 gesprekjes doen. Over het eerste heb ik een goed gevoel, over het tweede weet ik het echt niet.. Maar gelukkig de rest van de mensen wisten het ook niet

Ik vond het een onwijs gezellige dag, ik was eerst niet zo enthousiast over de hotelschool in Den Haag omdat ik met de open dag vond dat er erg veel 'ballen' rondliepen Maar dat valt reuze mee en ik heb zeker een leuke dag gehad en hoop daarom ook enorm dat ik wordt aangenomen!!
Oud 28-01-2007, 10:45
shaq
shaq is offline
Haha, volgens mij weet iedereen ondertussen al bij voorbaat wat er gevraagd en gezegd gaat worden. Maar heeft iemand een idee van die selectiedagen in april? Veel mensen, minder kansen? Ben benieuwd, voor de mensen die gaan, good luck
Oud 28-01-2007, 11:21
ChenT
ChenT is offline
Sowieso,, als je dit forum en het forum van hiervoor leest heb je toch wel alle informatie die je kunt hebben voordat je naar de selectiedag gaat.
Ik was iig erg blij dat ik alles had gelezen vantevoren, ik vind het namelijk prettiger als ik weet wat er gaat komen.
Qua spullen die je moet kopen heb ik wel een idee, ik heb een kamer gezien op de open dag, maar omdat ik toen nog geen selectie had gedaan heb ik natuurlijk niet precies gekeken wat ik nou moest kopen.
Nu ik aangenomen ben ga ik nog eens terug voor een open dag en dan kijk ik wel.
Ik kan gemakkelijk teruggaan, Maastricht is een kwartiertje met openbaar vervoer voor mij ..
Oud 28-01-2007, 12:31
maartje321
maartje321 is offline
Jaa het het is zo met die reservelijst dat A en B voor de vwo'ers is en als er een vwo'er afvalt komt er een vwo'er bij en dat zelfde met havo die zijn dan C en D maar dan vraag ik me af heoveel mensen er per lijst staan, maar ik mag dinsdag bellen naar een meneer dus dat doe ik dan en dan weet ik het denk ik wel =) Succes allemaal die nog selectie moeten doen !
Oud 28-01-2007, 13:25
Verwijderd
Citaat:
shaq schreef op 27-01-2007 @ 18:14 :
hey mensen,

Zijn er al meer mensen die selectie mogen doen op de o zo mooie vrijdag de 13e (april) in Maastricht? Ben benieuwd hoe het gaat worden, en wat voor een mensen dr aanwezig zullen zijn? Is dit eigenlijk de laatste selectiedag? En is dat een voordeel of nadeel? Nouja mensen, tot dan,

het scheelt wel dat ik 4 uur lang in de trein mag vanuit twente
laatste selectiedag?
je kunt aanmelden tot eind maart dus ehh selectiedagen lopen tot juni oid.
Oud 28-01-2007, 20:49
shaq
shaq is offline
ow haha dom, maar dat lijkt me echt vet kloten in juni.
ik bedoel ik vind april al laat, gewoon omdat ik niet precies weet wat ik wil ga doen als ik niet word toegelaten, jaartje buitenland of studie, you name it, en als je dan in juni nog geen zekerheid hebt. Naja not my problem.
28 februari is ook een opendag he?
Oud 29-01-2007, 11:27
PR
Avatar van PR
PR is offline
Ik kwam dit vandaag toevallig tegen terwijl ik liep te neuzen...




Citaat:

Hoge Hotelschool in Leeuwarden gooit hoge ogen bij accreditatie

Leeuwarden, 17 mei 2006.

De Nederlands-Vlaamse accreditatie organisatie (NVAO) in Den Haag heeft de opleiding hbo-bachelor International Hospitality Management (IHM) in Leeuwarden positief beoordeeld. Uit de accreditatietoets die de opleiding dit voorjaar onderging blijkt dat de Hoge Hotelschool maar liefst op zeventien punten goed scoort en op vier punten voldoende. Daarmee haalt de opleiding een uitzonderlijk hoge score die ver uitstijgt boven het landelijk gemiddelde voor de totnogtoe geaccrediteerde opleidingen.

Vice-voorzitter Klaas-Wybo van der Hoek van het college van bestuur van de Christelijke Hogeschool Nederland (CHN) waar de hotelschool deel van uitmaakt, toont zich verheugd over het resultaat. ,,We doen het daarmee zelfs nog beter dan onze collega-concurrenten in Den Haag/Amsterdam en Maastricht.¿¿ Overigens scoren alle hotelscholen boven het landelijk gemiddelde. De CHN ziet daarin een bevestiging dat het hotelonderwijs op hbo-niveau in Nederland tot de beste in de wereld behoort. De Hoge Hotelschool in Leeuwarden staat ook bij studenten hoog aangeschreven. Vorig jaar kreeg IHM een topnotering in de enquête van het weekblad Elsevier naar de waardering van opleidingen. De positieve accreditatie door NVAO beschouwt Van der Hoek als een bewijs dat de vernieuwingen die de school heeft doorgevoerd, lonen. ,,Het is fantastisch dat we het zo goed hebben gedaan. Niet alleen op het terrein van internationalisering maar ook door de kwaliteit te verbeteren.¿¿ Hij verwacht dat het goede resultaat bijdraagt aan de succesvolle groei van de opleiding in Leeuwarden en op de vestigingslocaties in Zuid-Afrika, Qatar en Thailand. ,,Deze accreditatie helpt ons onze contacten in het buitenland verder uit te bouwen en ook internationaal nog meer studenten te werven.¿¿

De NVAO waarborgt als landelijke accreditatie organisatie de kwaliteit van het hoger onderwijs in Nederland en Vlaanderen. De wettelijke toetsing is een voorwaarde voor bekostiging, voor de toekenning van studiefinanciering aan studenten en voor het recht een landelijk erkend diploma uit te mogen reiken. De accreditatie geldt voor zes jaar.

Voor meer informatie Jelma Dekker, interim-hoofd communicatie CHN: 058-2441563.
Muhahaha... das mijn school
__________________
't Is goed 'n NSLeeuwarder te zijn
Oud 29-01-2007, 15:32
ChenT
ChenT is offline
Haha, een bevestiging dus voor wat we allemaal al wisten

Ik hoor niet zoveel meer van de mensen die volgend jaar naar maastricht gaan Laat je horen
Oud 29-01-2007, 17:18
Eefje88
Eefje88 is offline
Ik heb afgelopen woensdag 24-1 mijn aanmeldingsformulier etc. voor de selectiedag van de Hotelschool Maastricht op de post gedaan.
Weet iemand binnen hoeveel tijd je bericht terug krijgt over wanneer je op selectie mag komen?
En ik las ergens al de datum 13 april?! Beetje ontmoedigend...
Oud 29-01-2007, 17:40
MB
Avatar van MB
MB is offline
Citaat:
Eefje88 schreef op 29-01-2007 @ 18:18 :
Ik heb afgelopen woensdag 24-1 mijn aanmeldingsformulier etc. voor de selectiedag van de Hotelschool Maastricht op de post gedaan.
Weet iemand binnen hoeveel tijd je bericht terug krijgt over wanneer je op selectie mag komen?
En ik las ergens al de datum 13 april?! Beetje ontmoedigend...
Dan had je er wat eerder bij moeten zijn Het is nou eenmaal een populaire opleiding. En zo erg is het toch niet? Alsof je zoveel eerder zou worden aangenomen als je in januari een selectiedag hebt, dan dat je die in april hebt. Ze kijken gewoon naar hoe goed je bent.

Volgens mij hoor je trouwens binnen 2 weken bericht te krijgen waar je geplaatst bent.
__________________
As finishing touch, God created the dutch
Oud 29-01-2007, 17:48
J-Joris
J-Joris is offline
Hee ChenT,, Nou ik kom jou volgend jaar vergezellen hoor Het is idd zo dat er weinig mensen nog op hetforum zijn die ook al zijn toegelaten Maar goed wij mogfen dus echt volgend jaar daar beginnen!!! Man dat wordt me daar een feestje ,, Hoe vaker ik er aan denk hoe meer zin ik er in heb

Groeten Jop
Oud 29-01-2007, 21:05
shaq
shaq is offline
hey eefje, ja ik heb ook 2 weken geleden ofzo mijn aanmeldingsformulieren op de post gedaan voor maastricht, ik denk dat je dus wel snel bericht terug krijgt. En ja die selectie van jouw zal dan vast wel op 13 april zijn. Maar wat ik me vandaag afvroeg is waarom ik eigenlijk voor maastricht kies, het is ver reizen voor mij en duur. Mensen aanwezig die mij even duidelijk kunnen maken waarom ik voor maastricht moet kiezen in plaats van leeuwarden of arnhem? Is leeuwarden zoveel goedkoper? nouja, slaap lekker mensen

daag
Oud 29-01-2007, 21:08
shaq
shaq is offline
Oké mensen ik had net even niet zown scherp moment volges mij maar ik zag net ergens dat de studie in leeuwarden het eerste jaar ook iets kost van 4 á 5 duizend euro, en daar bovenop dus nog de kamerkosten etc. Met andere woorden leeuwarden bijna even duur als maastricht? Mensen uit leeuwarden reageer even
Oud 29-01-2007, 21:26
Michiel_K
Michiel_K is offline
Alle hotelschool opleidingen zijn duur... Leeuwarden, Den Haag/Amsterdam en Maastricht zijn allemaal rond de 8000 euro. Alleen bij Leeuwarden zitten bij Leeuwarden de campus kosten er niet bij, maar een kamer kost tog ook al gauw 250 per maand. dus reken maar uit

waarom je voor maastricht moet kiezen? Omdat maastricht niet alleen een geweldige, leuke, ontzettend gezellige en mooie stad is, is de opleiding daar ook kei-gezellig. Het eerste jaar super met al je jaar genoten op de campus. Het is een goede opleiding. Kwaliteit onderwijs maakt niet veel uit. Alle drie de nederlandse hotelscholen staan in de top 5 van de wereld...
Oud 29-01-2007, 21:50
Huppatee
Avatar van Huppatee
Huppatee is offline
Hoi Chent,

ik ben ook toegelaten voor aankomen jaar En het klopt dat het inderdaad heel erg stil is, maar dat betekend natuurlijk niet dat we er geen zin in hebben haha! Zit de laatste tijd sowieso weinig achter de computer, dus vandaar.

Ik heb ook heel erg zin in volgend jaar Jop, wordt inderdaad erg leuk haha! (lijkt me )

Groetjes
__________________
A & M.
Oud 29-01-2007, 22:01
Eefje88
Eefje88 is offline
Citaat:
MB schreef op 29-01-2007 @ 18:40 :
Dan had je er wat eerder bij moeten zijn
Oeh, venijnig

Citaat:
MB schreef op 29-01-2007 @ 18:40 :
Het is nou eenmaal een populaire opleiding. En zo erg is het toch niet? Alsof je zoveel eerder zou worden aangenomen als je in januari een selectiedag hebt, dan dat je die in april hebt. Ze kijken gewoon naar hoe goed je bent.

Volgens mij hoor je trouwens binnen 2 weken bericht te krijgen waar je geplaatst bent.
En of het nou echt 'zoveel eerder' is weet ik inderdaad niet, maar er is wel duidelijk gezegd op de open dag dat uit de eerdere lichtingen meer mensen geplaatst worden dan uit de latere. Máár dat zal ook wel met motivatie te maken hebben. (de meeste mensen die heel graag willen schrijven zich vroeg in, uitzonderingen zoals ik daar gelaten, haha) Met mijn motivatie zit het in ieder geval goed dus ik ga er gewoon voor, dan maar in april inderdaad.

Het enige punt is dat ik graag zekerheid had willen hebben vóór de uiterste inschrijfdata van de andere opleidingen. Als ik daarvoor namelijk geweten had dat ik aangenomen was dan hoefde ik niet op zoek naar een tweede optie en nu kan ik weer beginnen met het hele 'vervolgopleidingscircus'.
Oud 30-01-2007, 08:13
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Je kunt je tot 1 augustus zonder problemen aanmelden, daarna wordt het wat lastiger, maar alles is mogelijk hoor. Je kunt zelfs nog op 1 september aanmelden/beginnen.

En er zijn tegenwoordig genoeg last-minute open dagen, voor het geval je echt geen keuze hebt kunnen maken.

Daar zou ik me dus niet zoveel zorgen om maken. Je kunt altijd nu al kijken naar een alternatief.
__________________
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Studeren Hoger Hotelonderwijs Maastricht
jmanders
1 09-11-2010 17:49
Studeren hotelschool (selectie) maastricht 09/10
sanne roos
179 22-08-2010 19:53
Studeren Hotelschool 3
ChenT
257 07-01-2010 09:07
Studeren Hogere hotelschool
Doupiee
2 31-01-2009 16:54
Studeren Hotelschool
Juda[NL]
499 03-12-2006 18:25
Algemene schoolzaken hogere hotelschool DenHaag
.krz
5 28-01-2004 14:58


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:07.