Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-04-2008, 17:00
Maylynn
Maylynn is offline
Ik ben nog aan het afwachten op mijn brief of ik op gesprek mag komen of niet. Ik hoop zooooo van wel! Echt wel rot dat je altijd moet wachten. Als ik afgewezen word baal ik echt heel erg, want ik wil het graag!
Ondertussen bijna een fulltime baan gevonden in een supergezellig cateringbedrijf (Die nog om de hoek is ook hahaha)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-04-2008, 17:29
Mocca
Mocca is offline
Citaat:
Heej ik heb vrijdag selectiedag in Leewarden.. heb het één en ander gelezen.. Wie heeft nog meer selectiedag vrijdag in leeuwarden?? En nog tips?? en qua kleding? Ik ga zeker netjes maar niet helemaal in pak, erg?
xx
Ik zou zeker netjes gaan, toen ik in Leeuwarden selectie had waren er toch best veel in pak en dat werd ook wel op prijs gesteld! Ik was niet in pak, maar wel super nette broek met blouse en mooi truitje er boven, paste goed bij elkaar. Leek net een pak, alleen iets meer casual.
Verder alles maar over je heen laten komen. Computertest is heel moeilijk, ik heb hem grotendeels verpest maar ben toch toegelaten, niet te veel zorgen maken dus! Gesprek lekker jezelf zijn, gewoon meekletsen, en met de groepsopdracht ook. Niet te veel op de achtergrond blijven, en tip: gebruik het bord aan de muur om dingen op te schrijven (das de bedoeling, maar daar kwamen wij pas ná de opdracht achter ).

Succes!
Met citaat reageren
Oud 14-04-2008, 16:08
Eeeff
Eeeff is offline
ik had me selectie dag in maastricht!!
nu even afwachten of ik word toegelaten haha
dus ik hoop het maar!
Met citaat reageren
Oud 15-04-2008, 14:36
kirb
kirb is offline
Hey!

Ik weet niet of hier nog iemand komt kijken verder, maar ik heb a.s. zaterdag selectiedag bij Hotelschool Den Haag.. ik vroeg me af of er nog meer mensen gaan en of er misschien nog mensen zijn die tips hebben of de selectiedag al gehad hebben en kunnen vertellen hoe het er precies aantoe gaat?

xx
Met citaat reageren
Oud 22-04-2008, 23:51
Heinzel
Heinzel is offline
Pff... beetje erg late reactie aangezien ik ergens in januari me selectiedag heb, maar goed(A) Ik sta dus helaas OOK op de reservelijst.. Beetje spijtig, want had nr A47, wat dus gwn betekent dat ik nog lang niet aan de beurt ben

Ik zit nu te kijken voor iets voor volgend jaar, zit zelf nog te kiezen tussen Facility Management in Heerlen (lijkt er erg op en je krijgt het jaar erna vrijstelling voor bepaalde vakken op de HHM ) of voor een X aantal maanden lekker naar Lanzarote om daar te werken...

Reservelijst = bout
Met citaat reageren
Oud 16-05-2008, 13:56
Lisa.Escobar
Lisa.Escobar is offline
Ik ben aangenomen in Leeuwarden!! (Sorry moest er even uit)
Met citaat reageren
Oud 19-05-2008, 14:23
babyboy20
babyboy20 is offline
Hallo,

Ik heb net te horen gekregen dat ik naar de selectiedag van volgende week vrijdag kan komen op de hogeschool van Saxion in Apeldoorn. Ik moet nou een motivatiebrief opsturen en dat al binnen deze week. Het is allemaal zo op het laatste moment aangekomen omdat ik een hele lange tijd ziek (paar maanden) ben geweest. Dus geen tijd gehad om open dagen te bezoeken etc. Ik ben op zoek naar mensen die wat kunnen zeggen over de selectiedag in Apeldoorn en Breda. Breda ben ik namelijk ook uitgenodigd. Ik was één van de gelukkige 20 die geselecteerd is om te komen naar de selectiedag. Daarnaast vroeg ik mij ook af of er mensen zijn die wat tips willen geven over de opleidingen van Leeuwarden (waar ik op de wachtlijst sta) eventueel Pro HHO route, Apeldoorn en Breda.

Alvast bedankt voor de moeite!

Laatst gewijzigd op 20-05-2008 om 11:18.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2008, 14:14
Stefzzz
Stefzzz is offline
Hallo allemaal,

Ik heb enkele weken gelden bericht gehad van de hhm dat ik op de reservelijst sta, das wel balen maar toch, waarschijnlijk ga ik in 2009 beginnen. Zijn er nog mensen die op de reservelijst staan die weten of de februari-instroom door gaat?

succes allemaal met selecties, examens etc.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2008, 16:10
Verwijderd
ik sta ook reserve op hhm maar weet niets over februari instroom..liefste begin ik gewoon in sept 2009
Met citaat reageren
Oud 21-05-2008, 18:27
steefyeah.
steefyeah. is offline
Iemand die in september in Den Haag begint?
Met citaat reageren
Oud 22-05-2008, 14:33
Maylynn
Maylynn is offline
Ik sta op de wachtlijst van Breda en nu is er ook nog eens een extra selectiedag ingelast op 9 juni!
Met citaat reageren
Oud 25-05-2008, 18:32
xRoos
xRoos is offline
Citaat:
Hallo,

Ik heb net te horen gekregen dat ik naar de selectiedag van volgende week vrijdag kan komen op de hogeschool van Saxion in Apeldoorn. Ik moet nou een motivatiebrief opsturen en dat al binnen deze week. Het is allemaal zo op het laatste moment aangekomen omdat ik een hele lange tijd ziek (paar maanden) ben geweest. Dus geen tijd gehad om open dagen te bezoeken etc. Ik ben op zoek naar mensen die wat kunnen zeggen over de selectiedag in Apeldoorn en Breda. Breda ben ik namelijk ook uitgenodigd. Ik was één van de gelukkige 20 die geselecteerd is om te komen naar de selectiedag. Daarnaast vroeg ik mij ook af of er mensen zijn die wat tips willen geven over de opleidingen van Leeuwarden (waar ik op de wachtlijst sta) eventueel Pro HHO route, Apeldoorn en Breda.

Alvast bedankt voor de moeite!
heey "babyboy20"

Ik heb selectie gedaan in Breda. Ben helaas niet aangenomen omdat ze mijn engels niet goed genoeg vonden. Maar de selectie dag is best pittig. Eerst doe je computertest en die duurt ongeveer 3. Er worden algemene kennis vragen gevraagd, kennis van economie wordt getest en van horeca, getallen reeksen enzo en nog interesse test (voor zo ver ik het heb onthouden!). Daarna moet krijg je stellingen in het engels over hotels. En dan moet schrijven waarom je voor of tegen bent en met argumenten onderbouwen. En als laatste wordt je ingedeeld in groepjes van ong 5 personen en krijg je een kaart van Breda voor je neus. Je krijgt dan ook nog zo een bundel waar van alles en nog wat in staat over hotels en moet jij met het groepje beslissen hoe het hotel gaat heten, waar je het gaat bouwen, voor wie het hotel bestemd is en zo voorts. En ALLES moet in het engels! ondertussen lopen daar dan leraressen rond en maken ze aantekeningen over je. Dan moet je ieder een ondereel presenteren voor een groepje van ongeveer 30 personen. Ook weer in het engels. En als laatste kies je een management functie in een hotel en vertel je waarom je die functie graag wilt hebben.

Als je dan genoeg punten hebt gescoord, wordt je uitegenodigd voor een intervieuw.

Ik wens je heel veel succes!
Met citaat reageren
Oud 29-05-2008, 13:26
Harm123
Harm123 is offline
AANGEBODEN:

SELECTIEDAG HOGE HOTELSCHOOL LEEUWARDEN

6 Juni

Ik wil zelf er niet meer heen, dus wel hem graag ''verkopen''

interesse? mail me,

harmvanderspek@hotmail.com
Met citaat reageren
Oud 03-06-2008, 10:09
Heinzel
Heinzel is offline
Citaat:
. Zijn er nog mensen die op de reservelijst staan die weten of de februari-instroom door gaat?
Jup, dat weet ik ;-) Die gaat inderdaad door, maar je krijgt er pas bericht van in augustus als je in februari gaat beginnen. Had info gevraagd hoe het dan zit met intern, maar mochten ze nog geen informatie over geven.

Beetje spijtig dus. Deze maand word spannend! We kunnen zo maar gebeld worden.. Nu ben ik zelf al 2 keer gebeld op me oude nummer door een 'Onbekend' nummer, maar ik weet niet meer welk nummer ik aan de hotelschool gegeven heb! Stress.

Ga maar ff bellen
Met citaat reageren
Oud 02-07-2008, 15:02
Kirstee(L)
Kirstee(L) is offline
Hihi ik heb er zo'n zin in!
Ik ben in Januari bij de selectiedag van Maastricht geweest, en was in 1 x aangenomen.
Had het echt niet verwacht maar vind het echt super!
Het diner was echt gezellig vooral het feest erna in de sociteit
Nog 2 maandjes ofzo en dan zitten we daar in maastricht!
Té vet!
Met citaat reageren
Oud 03-07-2008, 12:37
Katink
Katink is offline
Hey hey

Een half jaar geleden alweer ben ik toegelaten tot Hotelschool Den Haag. Gewoon netjes in een keer haha En zelfs mijn voorkeur voor Amsterdam is gehonoreerd *pfieuww..* Ik begin in februari, nu dus even lekker werken in het restaurant waar ik werk!

Maar... zijn er nog meer mensen hier die februari 2009 in Amsterdam/Den Haag gaan beginnen??

xxx katink
Met citaat reageren
Oud 14-07-2008, 11:42
ChenT
ChenT is offline
Hallo allemaal,

Tijdje geleden alweer dat ik op het forum gekeken heb, leuk om te zien dat er in September nieuwe enthousiaste studenten komen
Ikzelf heb mijn Propedeuse netjes in 1 jaar gehaald, dus mij zien jullie in September!

Kus
Met citaat reageren
Oud 16-07-2008, 14:13
juudM
juudM is offline
ik ga in september ook naar maastricht, of nouja, eind augustus
hebben mensen zich al aangemeld voor sv amphitryon??
Met citaat reageren
Oud 19-07-2008, 00:18
Natalie_15
Natalie_15 is offline
Hoi allemaal!

Mijn eerste bericht hier
Ook ik ga hopelijk in het schooljaar 2009/2010 naar de hotelschool, waar is nog de vraag. Ik had altijd in mijn gedachten dat ik naar Maastricht wilde tot dat ik in maart naar een open dag van de CHN leeuwarden ben geweest. Ik vond het echt super leuk daar en twijfel nu dus ook enorm! In Oktober ga ik een kijkje nemen in Maastricht en dan maar kijken wat ik kies.

Hebben sommigen van jullie ook op beide hotelscholen selectie gedaan? Kan dat? En zijn er hier ook mensen die hebben getwijfeld tussen HHM en CHN?

Groetjes!
Met citaat reageren
Oud 16-08-2008, 15:07
Babybash
Babybash is offline
Citaat:
Hallo allemaaal

Ik zit een beetje rond te kijken wat mensen hebben als hun motivatie om naar een hotelschool te gaan. Zelf heb ik morgen 28 maart dus mijn selectie dag op vestiging Amsterdam. Ik zie iedereen maar praten over Maastricht Leeuwarden en heel af en toe over Den Haag.. Maar gaat er niemand hoge hotelschool The Heague vestiging Amsterdam?

Maar dat is eigenlijk nog steeds niet mijn vraag beantwoord zelf ben ik er al helemaal overtuigt van dat ik met mijn havo diplomaatje naar de hotelschool wil nu moet ik die mensen daar nog van overtuigen

Heeft iemand een geweldige motivatie waarvan ze gewoon echt van hun stoel vallen en denken die moeten we erbij hebben ??

(A)

Ik vertrek op 23 AUgustus naar Hotelschool Den Haag vestiging AMsterdam. Ik was oorspronkelijk aangenomen voor Februari 2009, maar er hadden mensen afgezegd voor Augustuis dus mocht ik vroeger komen. Ik ben een nederlandstalige Belg dus zit ik in de internationale stroom en mag ik alles in het Engels doen, maar dat is geen probleem na mijn uitwisselingsjaar in de VS. Ik heb absoluut geen ervaring in de Horeca whatsoever, maar coit, we zien wel hoe het gaat zeker.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2008, 11:04
stephanie89
stephanie89 is offline
Ik heb een vraag voor mensen die intern zitten in Den Haag. 'Hoe intern' zit je daar? Is het mogelijk om nog in de weekenden naar huis te gaan of iets dergelijks? Of moet je in het weekend ook in dat skotel (zo heet het toch?) werken?
Met citaat reageren
Oud 24-10-2008, 08:24
Rachel91
Rachel91 is offline
Ik heb gisteren de brief gekregen dat ik ben aangenomen voor augustus 2009 in den haag!
nog andere mensen?
Met citaat reageren
Oud 27-10-2008, 12:42
Loess x
Loess x is offline
Ik heb vrijdag 30 oktober selectie in op de Hotelschool in Maastricht.
Nog meer mensen die selectie hebben?
Met citaat reageren
Oud 28-10-2008, 08:51
yvetteeh
yvetteeh is offline
ik heb vorige week donderdag de brief gekregen dat ik op de reservelijst sta bij de hotelschool in den haag.
balen natuurlijk, want nu weet ik nog niks. vandaar dat ik mn aanmelding nu ook naar maastricht heb gestuurd.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2008, 12:55
^shrn
^shrn is offline
hee allemaal,

ik wil heel graag naar de HHM. wat voor een testen krijg je daar en kun je jezelf erop voorbereiden?
Met citaat reageren
Oud 28-10-2008, 16:21
yvetteeh
yvetteeh is offline
Citaat:
hee allemaal,

ik wil heel graag naar de HHM. wat voor een testen krijg je daar en kun je jezelf erop voorbereiden?
voor zover ik weet krijg je een intelligentietest met dingen als getallenreeksen, een persoonlijkheidstest en een interview met iemand die de resultaten van de persoonlijkheidstest erbij heeft. voor de intelligentietest kan je wel oefenen op internet, voor de rest kan je je niet heel erg voorbereiden. alleen goed voor jezelf bedenken waarom je het wil en waarom maastricht enzo
Met citaat reageren
Oud 28-10-2008, 19:50
^shrn
^shrn is offline
Citaat:
voor zover ik weet krijg je een intelligentietest met dingen als getallenreeksen, een persoonlijkheidstest en een interview met iemand die de resultaten van de persoonlijkheidstest erbij heeft. voor de intelligentietest kan je wel oefenen op internet, voor de rest kan je je niet heel erg voorbereiden. alleen goed voor jezelf bedenken waarom je het wil en waarom maastricht enzo
weet je toevallig ook of die test met die getallenreeksen moeilijk is?
Met citaat reageren
Oud 28-10-2008, 21:59
yvetteeh
yvetteeh is offline
Citaat:
weet je toevallig ook of die test met die getallenreeksen moeilijk is?
nee geen idee, want ik moet hem zelf ook nog gaan maken (A)
volgens mij valt ie wel mee maar raken mensen in de stress en verkloten m alsnog
Met citaat reageren
Oud 11-11-2008, 21:50
agnespietje
agnespietje is offline
ik ben aangenomen op hotelschool Leeuwarden!!!
Met citaat reageren
Oud 13-11-2008, 13:42
Dooriennnn
Dooriennnn is offline
heej
ik lees dat je in maastricht selectie hebt gedaan voor de hotelschool..
nou had ik een vraagje, wat voor niveau heb je nodig voor die school kan je er ook op met vmbo??
en hoe heet de school?
Met citaat reageren
Oud 15-11-2008, 11:54
Rachel91
Rachel91 is offline
de hotelschool in maastricht heet Hoge Hotelschool Maastricht (HHM),
je wordt alleen aangenomen op deze school indien je in het bezit bent van een havo, vwo of mbo diploma.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2008, 12:11
Madeelon
Madeelon is offline
Ik ben bezi gmet het invullen van al die papieren, mijn vraag wat is nou echt goed om in te vullen bij motivatie?
Met citaat reageren
Oud 04-12-2008, 21:20
Natalie_15
Natalie_15 is offline
Hey,

gefeliciteerd agnespietje!
ik heb volgende week vrijdag selectie en heb er erg veel zin in! ik kreeg vandaag de brief thuis met de informatie dat ik een presentatie moet gaan houden van 5 minuten. wat kan ik de rest van de dag nog meer verwachten? ik weet natuurlijk wel wat er gaat gebeuren maar die tests, wat voor vragen zijn dat dan ongeveer? en je moet een soort van rollenspel spelen? klopt dat?

B.v.d
Natalie
Met citaat reageren
Oud 05-12-2008, 15:23
agnespietje
agnespietje is offline
Citaat:
Hey,

gefeliciteerd agnespietje!
ik heb volgende week vrijdag selectie en heb er erg veel zin in! ik kreeg vandaag de brief thuis met de informatie dat ik een presentatie moet gaan houden van 5 minuten. wat kan ik de rest van de dag nog meer verwachten? ik weet natuurlijk wel wat er gaat gebeuren maar die tests, wat voor vragen zijn dat dan ongeveer? en je moet een soort van rollenspel spelen? klopt dat?

B.v.d
Natalie

hahaha.. noem me maar gewoon agnes.. vink wel iets mooier...vorig jaar ergens die naam aangemaakt;-) maar dat terzijde..

Die tests zijn heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelll veel vragen bijna alles komt aan bod (nouja zo ongeveer) en je moet een groepsopdracht doen ja.. maja dat leggen ze allemaal wel uit daar.. je kunt het allemaal niet echt voorbereiden ofzo.. alleen die presentatie wel.. dus die zou ik als ik jou was wel ff voorbereiden.

Groetjes!

ps. doe je selectie voor februari of september?
Met citaat reageren
Oud 05-12-2008, 15:25
agnespietje
agnespietje is offline
ghehe.. ik lees het al: september.. ga je trouwes ook nog naar de HHM selectie doen?
Met citaat reageren
Oud 10-12-2008, 13:49
yvetteeh
yvetteeh is offline
Citaat:
Hey,

gefeliciteerd agnespietje!
ik heb volgende week vrijdag selectie en heb er erg veel zin in! ik kreeg vandaag de brief thuis met de informatie dat ik een presentatie moet gaan houden van 5 minuten. wat kan ik de rest van de dag nog meer verwachten? ik weet natuurlijk wel wat er gaat gebeuren maar die tests, wat voor vragen zijn dat dan ongeveer? en je moet een soort van rollenspel spelen? klopt dat?

B.v.d
Natalie
bij welke school had je nou precies die selectie? leeuwarden of maastricht?
succes vrijdag!
Met citaat reageren
Oud 10-12-2008, 14:45
Loess x
Loess x is offline
ik denk leeuwarden, want in maastricht hoef je geen presentatie te houden !
oehhhh ik krijg over een weekje de uitslag van HHM! ben zoo benieuwd!
Met citaat reageren
Oud 10-12-2008, 17:30
Natalie_15
Natalie_15 is offline
Hey, ik heb selectie in Leeuwarden!
Ben in September wezen kijken in Maastricht maar voor mij is dat 4 uur treinen en dus ook mijn tweede keus

Maar goed, bedankt agnes en yvette ( ik doe voor september selectie).
Ik hoop maar dat ik het haal en wie weet worden we wel klasgenoten, haha!
Met citaat reageren
Oud 21-01-2009, 09:00
s00fi3
s00fi3 is offline
Hoi,

Wil waarschijnlijk in September naar HHM..
Ik hoor alleen dat veel mensen na het 1e jaar gestopt zijn.
Iemand ervaring?

Met citaat reageren
Oud 27-01-2009, 19:00
musicx3
musicx3 is offline
Citaat:
Ik heb vrijdag 30 oktober selectie in op de Hotelschool in Maastricht.
Nog meer mensen die selectie hebben?
je hebt je bericht al langer geleden geplaats maar ik kwam het toevallig tegen,
ik heb ook selectie gedaan op 31 oktober bij HHM,
hahah t word echt tijd dat we bericht krijgen, we hebben nu al bijna 3 maanden gewa88 =O

OMG 0=)

xx
Met citaat reageren
Oud 28-01-2009, 00:38
Verwijderd
ik heb in januari 2008 selectie gedaan voor de HHM en ben op reserve gezet. heb gelukkig op een miraculeuze wijze me vwo diploma gehaald en ben in september 2008 naar London verhuisd om daar fulltime te werken in een 4sterren hotel als bar assistent. Ik woon nu nog steeds in London en ga over een paar maanden terug, lekker vakantie houden en natuurlijk voorbereiden op september 2009, want dan begin ik eindelijk op de HHM. wie nog meer???
Met citaat reageren
Oud 28-01-2009, 07:27
Loess x
Loess x is offline
Citaat:
je hebt je bericht al langer geleden geplaats maar ik kwam het toevallig tegen,
ik heb ook selectie gedaan op 31 oktober bij HHM,
hahah t word echt tijd dat we bericht krijgen, we hebben nu al bijna 3 maanden gewa88 =O

OMG 0=)

xx

Hahaa ik word langzamerhand helemaal gek! Nu maar hopen dat de brief vandaag in de brievenbus ligt! Hebben inderdaad al lang genoeg moeten wachten!
Met citaat reageren
Oud 31-01-2009, 16:48
enomis-
enomis- is offline
IK BEN AANGENOMEN IN MAASTRICHTTTTTTTT

heb het gister gehoord, ben helemaal blij!
Ga in September beginnen!
Met citaat reageren
Oud 31-01-2009, 21:39
Doupiee
Doupiee is offline
Hey, ik denk erover om hogere hotelschool te gaans studeren, alleen heb ik geen duits/frans in mijn vakkenpakket! Hoe los ik dit op? Zou ik een cursus van een van de 2 kunnen doen? Groetjes.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2009, 21:16
Verwijderd
Citaat:
Hey, ik denk erover om hogere hotelschool te gaans studeren, alleen heb ik geen duits/frans in mijn vakkenpakket! Hoe los ik dit op? Zou ik een cursus van een van de 2 kunnen doen? Groetjes.
bij de eisen staat een 2e vreemde taal..tsja als je die niet hebt dan heb je toch wel een probleem denk ik..waarom bel je niet even met HHM? misschien is het wel helemaal niet zo erg..of hebben ze wel vaker met dit soort problemen/gevallen te maken gehad..
Met citaat reageren
Oud 02-02-2009, 08:12
Doupiee
Doupiee is offline
Citaat:
bij de eisen staat een 2e vreemde taal..tsja als je die niet hebt dan heb je toch wel een probleem denk ik..waarom bel je niet even met HHM? misschien is het wel helemaal niet zo erg..of hebben ze wel vaker met dit soort problemen/gevallen te maken gehad..
Tja dat zal ik dan maar doen dan!
Met citaat reageren
Oud 06-02-2009, 12:08
Fay.
Avatar van Fay.
Fay. is offline
Gisteren een meeloopdag gehad bij Saxion, hho in Apeldoorn. Wat een leuke school! 500 studenten, heel erg persoonlijk en gemoedelijk!

Heb 27 februari mijn intake-gesprek. Wat ik heel erg moeilijk vind is om uit te leggen wáárom ik juist naar de hhs wil. Ja, ik vind werken in de horeca erg leuk, en ben goed in het motiveren van mensen en samenwerken. Maar daar red ik het niet mee. Weet iemand misschien nog iets wat echt een goede reden zou zijn om naar de hhs te gaan?

Wie gaat er nog meer naar Apeldoorn?
Met citaat reageren
Oud 06-02-2009, 12:09
Fay.
Avatar van Fay.
Fay. is offline
Citaat:
Hey, ik denk erover om hogere hotelschool te gaans studeren, alleen heb ik geen duits/frans in mijn vakkenpakket! Hoe los ik dit op? Zou ik een cursus van een van de 2 kunnen doen? Groetjes.
Er waren er meer die dat probleem hadden. In Apeldoorn was er wel een oplossing voor, anders moet je idd ff bellen! Die leraar marketing had zelf ook alleen Engels ivm dyslexie
Met citaat reageren
Oud 06-02-2009, 12:11
Fay.
Avatar van Fay.
Fay. is offline
Citaat:
voor zover ik weet krijg je een intelligentietest met dingen als getallenreeksen, een persoonlijkheidstest en een interview met iemand die de resultaten van de persoonlijkheidstest erbij heeft. voor de intelligentietest kan je wel oefenen op internet, voor de rest kan je je niet heel erg voorbereiden. alleen goed voor jezelf bedenken waarom je het wil en waarom maastricht enzo
Op wat voor site kun je jezelf voorbereiden? Misschien wel handig idd!
Met citaat reageren
Oud 06-02-2009, 13:47
Doupiee
Doupiee is offline
Citaat:
Er waren er meer die dat probleem hadden. In Apeldoorn was er wel een oplossing voor, anders moet je idd ff bellen! Die leraar marketing had zelf ook alleen Engels ivm dyslexie
Oké, thanks
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Studeren Which education?
maarkuss1
18 22-09-2011 11:05
Studeren Hoger Hotelonderwijs Maastricht
jmanders
1 09-11-2010 17:49
Studeren Hogere hotelschool
Doupiee
2 31-01-2009 16:54
Studeren Hotelschool 2
MB
500 27-05-2007 18:45
Studeren Hotelschool
Juda[NL]
499 03-12-2006 18:25
Studeren Hotelschool vraagje
Lyne
5 21-02-2006 11:15


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:08.