Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-05-2009, 17:04
Laura220
Laura220 is offline
Hallo!

Ik doe dit jaar eindexamen vwo en wil volgend jaar verloskunde gaan doen. Ik vroeg me af of er op dit forum nog meer mensen zitten die verloskunde willen gaan doen? Dan kunnen in dit topic de spanningen voor de aankomende selectie gedeeld worden
Ik kijk ook vaak rond op het verloskunde studenten forum maar daar is het wat aankomende studenten betreft nu een beetje dood dus ik hoop dat ik hier meer geluk heb!

Groetjes, Laura
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-05-2009, 20:37
Lauwie101
Lauwie101 is offline
Heej!

Leuk dat je verloskunde wilt gaan studeren! Ik studeer het nu in Rotterdam, dus kan helaas niet met je mee in spanning gaan zitten. Ben wel heel erg benieuwd naar welke plaats je het liefste toe wilt, en wanneer de selectie is . Is hij weer in Utrecht?

Als je nog vragen hebt hoor ik het wel,

Groetjes Laura. ()
Met citaat reageren
Oud 17-05-2009, 20:44
Laura220
Laura220 is offline
hoi Laura

Ooh welk jaar zit je nu? bevalt het goed? Ik heb heel veel gezocht naar wat voor een soort vakken je krijgt maar kon niet echt iets vinden dus misschien kun jij me wat vertellen

Ik wil graag naar Maastricht. Nee het is dit jaar niet in Utrecht, ze hebben de selectie procedure aangepast, je loot niet meer voor de vier opleidingsplaatsen maar je meld je gewoon aan bij een van de vier plaatsen en die selecteren dan zelf. Mensen die naar Maastricht willen moeten 30 mei naar Heerlen. Hopen dat er zich maar weinig mensen aanmelden voor maastricht

Groetjess
Met citaat reageren
Oud 18-05-2009, 00:37
HarrydeYaeger
HarrydeYaeger is offline
Met alle respect maar is er een selectie bij de studie verloskunde?
In de branche zitten ze toch al met een tekort waar je U tegen zegt?
Met citaat reageren
Oud 18-05-2009, 08:36
Lauwie101
Lauwie101 is offline