Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-01-2011, 17:46
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Gewoon meedoen! Wij zijn veel spannender dan die FB'tjes!
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-01-2011, 17:51
Verwijderd
Ja dat heb ik gemerkt bij het meevolgen ^^
Met citaat reageren
Oud 02-01-2011, 17:56
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Hmmm ik wil dus wel eens een WW-spel hier meedoen, maar volgens mij ben ik te rustig (op admin ben ik dan weer vaak iemand die het hoogste woord heeft, maar ik ben niet zo van de analyses...). We zullen zien.
De meeste van die analyses, theorieën en andere dingen zijn complete onzin. Het blijft vermakelijk om te lezen, maar dorpelingen zitten er vaker naast dan niet, de ziener wordt meestal de mond gesnoerd en de bad guys manipuleren er op los waardoor geen enkel middel echt betrouwbaar is (inclusief de oh zo bekende lijstjes, want bepaalde dorpelingen liegen ook regelmatig over hun stem wat die lijstjes sowieso nutteloos maakt)
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 02-01-2011, 18:17
Mr.Mark
Avatar van Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Citaat:
De meeste van die analyses, theorieën en andere dingen zijn complete onzin. Het blijft vermakelijk om te lezen, maar dorpelingen zitten er vaker naast dan niet, de ziener wordt meestal de mond gesnoerd en de bad guys manipuleren er op los waardoor geen enkel middel echt betrouwbaar is (inclusief de oh zo bekende lijstjes, want bepaalde dorpelingen liegen ook regelmatig over hun stem wat die lijstjes sowieso nutteloos maakt)
Even een ja/nee vraagje.
Waren er deze ronde ook veel dorpelingen die logen over hun stem?
__________________
's Avonds een vent, 's ochtends absent.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2011, 18:20
Verwijderd
Citaat:
De meeste van die analyses, theorieën en andere dingen zijn complete onzin. Het blijft vermakelijk om te lezen, maar dorpelingen zitten er vaker naast dan niet, de ziener wordt meestal de mond gesnoerd en de bad guys manipuleren er op los waardoor geen enkel middel echt betrouwbaar is (inclusief de oh zo bekende lijstjes, want bepaalde dorpelingen liegen ook regelmatig over hun stem wat die lijstjes sowieso nutteloos maakt)
Nou ja, ik heb ook vaak van die theorieën die nergens overgaan hoor . Maar af en toe dan heb ik het bij het rechte eind, en daar ga ik natuurlijk voor ^^
Met citaat reageren
Oud 02-01-2011, 18:22
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Even een ja/nee vraagje.
Waren er deze ronde ook veel dorpelingen die logen over hun stem?
Ik heb het niet heel actief bijgehouden, maar er zijn ook dit spel mensen geweest die logen ja.

Citaat:
Nou ja, ik heb ook vaak van die theorieën die nergens overgaan hoor . Maar af en toe dan heb ik het bij het rechte eind, en daar ga ik natuurlijk voor ^^
Nouja, soms merk je het wel aan mensen.. maar vaak ook niet. Er zijn vrij veel vooroordelen, dat wolven elkaar beschermen, of juist aanvallen bijvoorbeeld. Dat zieners altijd stil zijn en afwachten. Dat mensen die kleine foutjes maken verdacht zijn. De wolven zijn in het algemeen de mensen die hun posts zeer uitgebreid nalezen voor ze iets posten en dus juist dat soort foutjes niet maken... maar ook dat gaat niet altijd op. Dus nouja
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 02-01-2011, 18:33
Verwijderd
Zeg DP, anders ga jij gewoon weer een keer meespelen ipv hier wijs te lopen doen!
Met citaat reageren
Oud 02-01-2011, 18:49
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Ik wil wel een keertje spelleideren .
__________________
Wat een briljante deductie!
Met citaat reageren
Oud 02-01-2011, 19:19
Verwijderd
Citaat:
Zeg DP, anders ga jij gewoon weer een keer meespelen ipv hier wijs te lopen doen!
Zeg Verwijderd, anders ga jij gewoon terugkomen en weer een keer meespelen ipv hier wijs te lopen doen!
Met citaat reageren
Oud 02-01-2011, 20:54
Verwijderd
Wat is up met al die verwijderde accounts zeg.

Iig, als ik eraan denk, wil ik meedoen. Proberen. Maar geen gedram in het eerste spel dat ik te stil/te druk/te wolf/te dorpeling ben omdat ik nieuw ben Analytische verdenkingen daarentegen kijk ik naar uit
Met citaat reageren
Oud 03-01-2011, 17:38
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Gedram is er altijd
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2011, 18:14
Verwijderd
Citaat:
Zeg Verwijderd, anders ga jij gewoon terugkomen en weer een keer meespelen ipv hier wijs te lopen doen!
Ik ben er weer en natuurlijk speel ik mee
Met citaat reageren
Oud 03-01-2011, 18:21
Mr.Mark
Avatar van Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Citaat:
Ik ben er weer en natuurlijk speel ik mee
*berichten per dag, 195*

__________________
's Avonds een vent, 's ochtends absent.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2011, 18:58
Verwijderd
Citaat:
*berichten per dag, 195*

Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:25.