Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-01-2011, 11:59
Verwijderd
Voor hoeveel? Ik maak die minuten echt niet vol
Advertentie
Oud 03-01-2011, 12:01
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Rationeel, zullen we gewoon allebei een prepaid tmobile kaart kopen en voor de verdubbelaar gaan?
*slik*


@n00dles: graties!
Oud 03-01-2011, 12:01
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Voor hoeveel? Ik maak die minuten echt niet vol
Tmobile family, tientje per maand en dan kunnen 6 tmobile mensen onderling 1000 minuten bellen en 1000 smsjes sturen.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 03-01-2011, 12:01
trophus
Avatar van trophus
trophus is offline
Urgh, ik heb trouwens een vriend van me die ik van middelbare school nog ken, die me weer WoW door de strot probeert te douwen. Ik heb gemeld geen interesse te hebben, hij meldde me dat "alles vet en nieuw is etc. etc," dus ik zo'n gratis testaccount aanmaken. Het is nog steeds allemaal crap en zooooo fucking simpel geworden, te triest voor woorden. Het is een arcade kiddie game nu... dus ik meld geen interesse te hebben "ja, maar dan moet je een abonnement kopen dat je op hoger level kan, dat is wel leuk". Ja hallo flip, waar is zo'n testaccount dan voor? om me te laten zien hoe kut het spelletje wel niet is geworden? Lijkt me niet zo'n beste zet voor zo'n grote corporatie. Heb t weer even 2 dagen gespeeld, heb er nu alweer mn neus van vol XD
__________________
Hello, 911? It's Quagmire. Yeah, it's caught in the window this time.
Hugs are drugs and I'm an addict.
Oud 03-01-2011, 12:02
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
*slik*


@n00dles: graties!
Hoeveel minuten zitten er eigenlijk in een maand?
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 03-01-2011, 12:04
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Urgh, ik heb trouwens een vriend van me die ik van middelbare school nog ken, die me weer WoW door de strot probeert te douwen. Ik heb gemeld geen interesse te hebben, hij meldde me dat "alles vet en nieuw is etc. etc," dus ik zo'n gratis testaccount aanmaken. Het is nog steeds allemaal crap en zooooo fucking simpel geworden, te triest voor woorden. Het is een arcade kiddie game nu... dus ik meld geen interesse te hebben "ja, maar dan moet je een abonnement kopen dat je op hoger level kan, dat is wel leuk". Ja hallo flip, waar is zo'n testaccount dan voor? om me te laten zien hoe kut het spelletje wel niet is geworden? Lijkt me niet zo'n beste zet voor zo'n grote corporatie. Heb t weer even 2 dagen gespeeld, heb er nu alweer mn neus van vol XD
Mja, dat is al heel lang zo. Al na jaar 1 werd het heul veel makkelijker. Boring.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 03-01-2011, 12:05
trophus
Avatar van trophus
trophus is offline
Ohja ook nog een leuk detail, tijdens mijn 2 dagen trial is de server maar liefst 3 keer gecrasht XD ook niet al te beste reclame
__________________
Hello, 911? It's Quagmire. Yeah, it's caught in the window this time.
Hugs are drugs and I'm an addict.
Oud 03-01-2011, 12:05
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Omg ik ben echt een minuut binnen en gelijk "blabla leuk Turks vriendje, bruidsschat" en mijn pa: "die hoef ik niet in huis, als ze die mee neemt is het 'daaaag dochter' maar dat weet ze."
Oud 03-01-2011, 12:06
trophus
Avatar van trophus
trophus is offline
Citaat:
Mja, dat is al heel lang zo. Al na jaar 1 werd het heul veel makkelijker. Boring.
Ja maar als er geen uitdaging meer aan is is de lol er toch af? heb een beetje elite's lopen farmen, maar dat werd ook al snel saai.... zelfs dat is niet meer moeilijk op wat voor manier dan ook
__________________
Hello, 911? It's Quagmire. Yeah, it's caught in the window this time.
Hugs are drugs and I'm an addict.
Oud 03-01-2011, 12:07
trophus
Avatar van trophus
trophus is offline
Citaat:
Omg ik ben echt een minuut binnen en gelijk "blabla leuk Turks vriendje, bruidsschat" en mijn pa: "die hoef ik niet in huis, als ze die mee neemt is het 'daaaag dochter' maar dat weet ze."
Moet je met een oerhollandse Goth thuiskomen
__________________
Hello, 911? It's Quagmire. Yeah, it's caught in the window this time.
Hugs are drugs and I'm an addict.
Oud 03-01-2011, 12:07
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ja maar als er geen uitdaging meer aan is is de lol er toch af? heb een beetje elite's lopen farmen, maar dat werd ook al snel saai.... zelfs dat is niet meer moeilijk op wat voor manier dan ook
Och, ze hebben t wel slim gedaan, eerst het oudere publiek verslaafd gemaakt en daarna het makkelijker gemaakt zodat de gemiddelde 12 jarige het ook zonder problemen kan
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 03-01-2011, 12:08
Verwijderd
Hm, klinkt leuk, maar het voordeel is voor mij persoonlijk nihil.
Oud 03-01-2011, 12:08
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Hoeveel minuten zitten er eigenlijk in een maand?
om en nabij de 43000, dus dan valt 4000 minuten onderling ook wel weer mee
Oud 03-01-2011, 12:08
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Moet je met een oerhollandse Goth thuiskomen
Weet tegen wie je het zegt
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 03-01-2011, 12:09
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Moet je met een oerhollandse Goth thuiskomen
Gatver
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 03-01-2011, 12:09
trophus
Avatar van trophus
trophus is offline
Citaat:
Och, ze hebben t wel slim gedaan, eerst het oudere publiek verslaafd gemaakt en daarna het makkelijker gemaakt zodat de gemiddelde 12 jarige het ook zonder problemen kan
Ik was in Orgrimar. Er vlogen lui rond in raketten.... Ik vond het hele engineering mount een leuk idee, maar raketten met jet motoren? Gaat mij veel en veel te ver XD
__________________
Hello, 911? It's Quagmire. Yeah, it's caught in the window this time.
Hugs are drugs and I'm an addict.
Oud 03-01-2011, 12:10
trophus
Avatar van trophus
trophus is offline
Citaat:
Weet tegen wie je het zegt
Ik heb geen idee
__________________
Hello, 911? It's Quagmire. Yeah, it's caught in the window this time.
Hugs are drugs and I'm an addict.
Oud 03-01-2011, 12:10
trophus
Avatar van trophus
trophus is offline
Nouja ik "ken" Phoebe nog wel van forum/msn, maar nog nooit gemeet, dus ik ken Phoebe niet echt
__________________
Hello, 911? It's Quagmire. Yeah, it's caught in the window this time.
Hugs are drugs and I'm an addict.
Oud 03-01-2011, 12:10
Rationeel
Rationeel is offline
de belastingdienst wordt wel mijn grote vriend dit jaar
Oud 03-01-2011, 12:11
trophus
Avatar van trophus
trophus is offline
Citaat:
de belastingdienst wordt wel mijn grote vriend dit jaar
De belastingdienst was ook weer mijn grote vriend dit jaar
__________________
Hello, 911? It's Quagmire. Yeah, it's caught in the window this time.
Hugs are drugs and I'm an addict.
Oud 03-01-2011, 12:11
Verwijderd
Citaat:
Ik was in Orgrimar. Er vlogen lui rond in raketten.... Ik vond het hele engineering mount een leuk idee, maar raketten met jet motoren? Gaat mij veel en veel te ver XD
Raketten met jet motoren? *schaft spel aan*
Oud 03-01-2011, 12:12
Verwijderd
Citaat:
de belastingdienst wordt wel mijn grote vriend dit jaar
Mijn mac gaat door als 'studiemateriaal' benieuwd wat het me oplevert
Oud 03-01-2011, 12:13
trophus
Avatar van trophus
trophus is offline
Citaat:
Raketten met jet motoren? *schaft spel aan*
Enjoy the kiddie crap around it
__________________
Hello, 911? It's Quagmire. Yeah, it's caught in the window this time.
Hugs are drugs and I'm an addict.
Oud 03-01-2011, 12:13
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
De belastingdienst was ook weer mijn grote vriend dit jaar
elke maand een teruggaafcadeautje, in mei een hypotheekkostenteruggaaf en ik kan dit jaar gaan middelen

ik hou mijn handje keurig op.
Oud 03-01-2011, 12:14
Verwijderd
Citaat:
de belastingdienst wordt wel mijn grote vriend dit jaar
Citaat:
De belastingdienst was ook weer mijn grote vriend dit jaar
De belastingdienst is voor mij nu nog een beetje een duister figuur in het steegje waar ik langs moet.
Oud 03-01-2011, 12:15
Verwijderd
Vorig jaar kreeg ik 600 euro minder terug dan het jaar ervoor, dus dat wil ik dit jaar weer even rechtbreien
Oud 03-01-2011, 12:16
trophus
Avatar van trophus
trophus is offline
Citaat:
De belastingdienst is voor mij nu nog een beetje een duister figuur in het steegje waar ik langs moet.
Nee man, de belastingdienst is net zoals de sint, maar dan zonder alle heisa d'r omheen, elk jaar weer een gratis groots cadeau op m'n rekening
__________________
Hello, 911? It's Quagmire. Yeah, it's caught in the window this time.
Hugs are drugs and I'm an addict.
Oud 03-01-2011, 12:16
Verwijderd
Citaat:
De belastingdienst is voor mij nu nog een beetje een duister figuur in het steegje waar ik langs moet.
Ja, idem Ik zat zo van, hm, teruggaafcadeautje, eh, middelen?
Oud 03-01-2011, 12:17
Verwijderd
Citaat:
Nee man, de belastingdienst is net zoals de sint, maar dan zonder alle heisa d'r omheen, elk jaar weer een gratis groots cadeau op m'n rekening
Mwoh, vorig jaar moest mijn papa een bedrag met heel wat nullen aan ze betalen

Maar dat was z'n eigen schuld, prutser
Oud 03-01-2011, 12:18
Verwijderd
Citaat:
Nee man, de belastingdienst is net zoals de sint, maar dan zonder alle heisa d'r omheen, elk jaar weer een gratis groots cadeau op m'n rekening
Wat voor cadeau is dat dan? Ik krijg mijn teruggaaf namelijk altijd in juli. Of is dit weer iets anders?
Oud 03-01-2011, 12:20
trophus
Avatar van trophus
trophus is offline
Citaat:
Wat voor cadeau is dat dan? Ik krijg mijn teruggaaf namelijk altijd in juli. Of is dit weer iets anders?
Geen idee, ik heb een brief gekregen v/d belastingdienst dak nog wat terugkrijg. Hangt volgens mij samen met restant van mn werk
Ik ben zo iemand die nooit vakantiedagen opneemt
__________________
Hello, 911? It's Quagmire. Yeah, it's caught in the window this time.
Hugs are drugs and I'm an addict.
Oud 03-01-2011, 12:20
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
teveel mensen hebben je een spetterend nieuwjaar gewenst!
"al porselein-knallend het nieuwe jaar in!"
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 03-01-2011, 12:22
trophus
Avatar van trophus
trophus is offline
Maargoed ik ga met de hond uit, laters
__________________
Hello, 911? It's Quagmire. Yeah, it's caught in the window this time.
Hugs are drugs and I'm an addict.
Oud 03-01-2011, 12:22
Verwijderd
Oh, dat middelen klinkt wel fijn, ik kende dat nog niet Ik heb wel een sterk wisselend inkomen, dus dat zou nog wel eens heel voordelig voor mij uit kunnen pakken!
Oud 03-01-2011, 12:24
Verwijderd
Ik heb nog 11 betaalde vakantiedagen staan, ik denk dat ik ze in mei opneem, tegelijk met mijn vakantiegeld en belastingteruggaaf, en als ik me niet vergis heb ik dan een heel leuk bedrag op mijn rekening
Oud 03-01-2011, 12:26
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Wat voor cadeau is dat dan? Ik krijg mijn teruggaaf namelijk altijd in juli. Of is dit weer iets anders?
je krijgt inderdaad een teruggaaf (of niet) in mei/juni/juli, maar je kunt er ook voor kiezen om een voorlopige teruggaaf aan te vragen, dan krijg je elke maand al een hoeveelheid terug van de belastingdienst. met een hypotheek is dat handig, want de bedragen zijn dan wat hoger en dat mis je liever niet

daarnaast zijn een deel van de kosten van een hypotheek aftrekbaar, die krijg ik dan in mei/juni/juli in één keer terug.

en je mag je inkomen middelen over 3 jaar. dat is normaal gesproken alleen gunstig als je begint met werken of opeens meer/minder gaat werken. ik kan nu 1 jaar studie (= 0 inkomen) + 2 jaar werk of 2 jaar studie (= 0 inkomen) + 1 jaar werk gaan middelen, maar ik moet nog berekenen welke van de 2 situaties het meest gunstig is
Oud 03-01-2011, 12:26
Verwijderd
Oh, ik krijg morgen nog mijn opgenomen vakantiedagen van december uitbetaald Twee weken aan salaris, wat smaken sigaren uit eigen doos toch lekker als je niet wist dat je nog had.
Oud 03-01-2011, 12:26
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik heb nog 11 betaalde vakantiedagen staan, ik denk dat ik ze in mei opneem, tegelijk met mijn vakantiegeld en belastingteruggaaf, en als ik me niet vergis heb ik dan een heel leuk bedrag op mijn rekening
assumption is the mother of all fuckups!
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 03-01-2011, 12:27
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
"al porselein-knallend het nieuwe jaar in!"
"even een email(le)bom versturen"
Oud 03-01-2011, 12:29
Verwijderd
Citaat:
Oh, ik krijg morgen nog mijn opgenomen vakantiedagen van december uitbetaald Twee weken aan salaris, wat smaken sigaren uit eigen doos toch lekker als je niet wist dat je nog had.
Ja precies, toen ik hoorde dat ik nog 11 dagen had staan zat ik ook zo van, seriously? NICE

Citaat:
assumption is the mother of all fuckups!
Juh klopt, vorig jaar zat ik er ook behoorlijk naast wat belastingteruggaaf betrof, dat was nogal een tegenvaller
Oud 03-01-2011, 12:29
Verwijderd
Citaat:
je krijgt inderdaad een teruggaaf (of niet) in mei/juni/juli, maar je kunt er ook voor kiezen om een voorlopige teruggaaf aan te vragen, dan krijg je elke maand al een hoeveelheid terug van de belastingdienst. met een hypotheek is dat handig, want de bedragen zijn dan wat hoger en dat mis je liever niet

daarnaast zijn een deel van de kosten van een hypotheek aftrekbaar, die krijg ik dan in mei/juni/juli in één keer terug.
Ah ok

Citaat:
en je mag je inkomen middelen over 3 jaar. dat is normaal gesproken alleen gunstig als je begint met werken of opeens meer/minder gaat werken. ik kan nu 1 jaar studie (= 0 inkomen) + 2 jaar werk of 2 jaar studie (= 0 inkomen) + 1 jaar werk gaan middelen, maar ik moet nog berekenen welke van de 2 situaties het meest gunstig is
Kun je die regeling maar 1 keer op een drie jaar naar keuze toepassen? Voor mij is dat namelijk wel van toepassing, dat ik opeens meer ga verdienen dit jaar. Dus dan zou ik in principe volgend jaar al zo'n middeling kunnen doen.
Oud 03-01-2011, 12:30
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Ah ok



Kun je die regeling maar 1 keer op een drie jaar naar keuze toepassen? Voor mij is dat namelijk wel van toepassing, dat ik opeens meer ga verdienen dit jaar. Dus dan zou ik in principe volgend jaar al zo'n middeling kunnen doen.
als het goed is kan je die zo vaak toepassen als je wilt over een periode van 3 jaar. maar je mag jaren niet dubbel meenemen. dus middelen 2001-2002-2003 en 2004-2005-2006 etc kan, maar niet 2001-2002-2003 én 2003-2004-2005 etc
Oud 03-01-2011, 12:31
Rationeel
Rationeel is offline
en er zit een drempel op van 550 euro ofzoiets
Oud 03-01-2011, 12:36
Verwijderd
gecondoleerd missy
Oud 03-01-2011, 12:41
Verwijderd
Citaat:
als het goed is kan je die zo vaak toepassen als je wilt over een periode van 3 jaar. maar je mag jaren niet dubbel meenemen. dus middelen 2001-2002-2003 en 2004-2005-2006 etc kan, maar niet 2001-2002-2003 én 2003-2004-2005 etc
Ok.

Ja, ik zit al ff te kijken op de site.

Waar zit het voordeel precies in verscholen? De stijgende belastingpercentages? En dus dat je profiteert van de lagere tarieven van de jaren ervoor?
Oud 03-01-2011, 12:41
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Wie komt er langs om me een nekmassage te geven. Pijn.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Oud 03-01-2011, 12:41
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik belde de tandarts, assistente nam op.
Ik: "Hoi, ik ben naar de kaakchirurg geweest."
Zij: "Goed zo!!"
Ik: "Ja, maar hij wilde het niet doen."
Zij: "...Oh."

en toen ik zei dat hij niet zo aardig was, zei ze dat ze dat wel vaker hoorde en hem zelf ook niet erg vriendelijk vond overkomen

Mijn tandarts heeft echt win assistentes. Volgende week langs op even te overleggen.
Oud 03-01-2011, 12:44
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
ja, ik kan 2 mensen heel blij maken met 1000 minuten en 1000 smsjes per maand, maar ik kan gewoon niemand vinden
Misschien binnenkort! Wie weet!
__________________
you're not my demographic
Oud 03-01-2011, 12:45
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Ok.

Ja, ik zit al ff te kijken op de site.

Waar zit het voordeel precies in verscholen? De stijgende belastingpercentages?
als je een jaar werkt betaal je belasting over het inkomen van dat jaar. als je dan mag middelen over 3 jaar (bijvoorbeeld 2 jaar studie - 1e jaar werk) dan is je 'inkomen' ineens ongeveer een derde geworden en hoef je minder belasting te betalen.

dat verschil kun je dan terugkrijgen
Oud 03-01-2011, 12:47
trophus
Avatar van trophus
trophus is offline
Citaat:
wat smaken sigaren uit eigen doos toch lekker als je niet wist dat je nog had.
Zei Monica Lewinsky
__________________
Hello, 911? It's Quagmire. Yeah, it's caught in the window this time.
Hugs are drugs and I'm an addict.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:16.