Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-01-2011, 15:42
Verwijderd
Even een vraagje voor mensen die ook ING hebben, ik wilde net inloggen, zegt hij dat ik m'n wachtwoord moet wijzigen, omdat ik een nieuw wachtwoord aangevraagd heb ( wat niet zo is) of omdat ik deze al langer dan een jaar heb (wat ook niet zo is)

Wat zal ik nu doen? Je hoort weleens van die dingen dat je dat niet moet vertrouwen.
Advertentie
Oud 03-01-2011, 15:42
Verwijderd
Wat is dat met die hype dat iedereen zijn account verwijderd.
Oud 03-01-2011, 15:43
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Oh ja, ik moet ook nog steeds een nieuwe naam hebben. Suggesties, iemand?

nancyboy!
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 03-01-2011, 15:43
Verwijderd
Citaat:
Even een vraagje voor mensen die ook ING hebben, ik wilde net inloggen, zegt hij dat ik m'n wachtwoord moet wijzigen, omdat ik een nieuw wachtwoord aangevraagd heb ( wat niet zo is) of omdat ik deze al langer dan een jaar heb (wat ook niet zo is)

Wat zal ik nu doen? Je hoort weleens van die dingen dat je dat niet moet vertrouwen.
ik heb geen ING, maar ik zou ze even bellen.
Oud 03-01-2011, 15:43
Verwijderd
Citaat:
Even een vraagje voor mensen die ook ING hebben, ik wilde net inloggen, zegt hij dat ik m'n wachtwoord moet wijzigen, omdat ik een nieuw wachtwoord aangevraagd heb ( wat niet zo is) of omdat ik deze al langer dan een jaar heb (wat ook niet zo is)

Wat zal ik nu doen? Je hoort weleens van die dingen dat je dat niet moet vertrouwen.
Dat is normaal en dat moet je gewoon doen. Wees blij dat ze die policy hanteren.
Oud 03-01-2011, 15:43
Verwijderd
Citaat:
Even een vraagje voor mensen die ook ING hebben, ik wilde net inloggen, zegt hij dat ik m'n wachtwoord moet wijzigen, omdat ik een nieuw wachtwoord aangevraagd heb ( wat niet zo is) of omdat ik deze al langer dan een jaar heb (wat ook niet zo is)

Wat zal ik nu doen? Je hoort weleens van die dingen dat je dat niet moet vertrouwen.
Staat er https:// bovenaan bij de url in je browser? Dan zit je op een beveiligde server.
Oud 03-01-2011, 15:43
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Even een vraagje voor mensen die ook ING hebben, ik wilde net inloggen, zegt hij dat ik m'n wachtwoord moet wijzigen, omdat ik een nieuw wachtwoord aangevraagd heb ( wat niet zo is) of omdat ik deze al langer dan een jaar heb (wat ook niet zo is)

Wat zal ik nu doen? Je hoort weleens van die dingen dat je dat niet moet vertrouwen.
Dat gebeurd om de zoveel tijd.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 03-01-2011, 15:44
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Waarom is Kazet Nagorra terug als een andere nick dan?

Kazet was net zo leuk!
Grote schoonmaak!
Oud 03-01-2011, 15:44
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Geen idee wat je aan het typen bent, dialectsgewijs, maar het staat koddig
Ik ben geen dialectspreker dus ik deed ook maar wat
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 03-01-2011, 15:44
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Even een vraagje voor mensen die ook ING hebben, ik wilde net inloggen, zegt hij dat ik m'n wachtwoord moet wijzigen, omdat ik een nieuw wachtwoord aangevraagd heb ( wat niet zo is) of omdat ik deze al langer dan een jaar heb (wat ook niet zo is)

Wat zal ik nu doen? Je hoort weleens van die dingen dat je dat niet moet vertrouwen.
Weet je zeker dat het nog geen jaar geleden is?
Oud 03-01-2011, 15:45
Verwijderd
Dat wil zeggen, ik zou me voornemen om ze te bellen. Daarna zou ik een smoesje bedenken waarom dat absoluut niet nu meteen kon. Dan zou ik nog ongeveer een week lang telkens als ik eraan denk een ander smoesje bedenken. Intussen zou ik me er heel erg aan ergeren dat ik niet in kon loggen, maar dat zou me er niet toe aanzetten om eerder te bellen. Als mijn smoesjes uiteindelijk op zouden zijn, zou ik alsnog bellen en dan zou het heel erg meevallen
Oud 03-01-2011, 15:46
Verwijderd
Kazet wat is dit nou voor lelijke avatar!
Oud 03-01-2011, 15:46
Verwijderd
Citaat:
Staat er https:// bovenaan bij de url in je browser? Dan zit je op een beveiligde server.
Ja dat wel.

Dit zegt 'ie:

Waarom moet ik mijn wachtwoord wijzigen?
U heeft een nieuw wachtwoord aangevraagd of uw wachtwoord is 1 jaar in gebruik en daarom verlopen.

Maar ik weet vrijwel zeker dat ik deze nog niet 1 jaar in gebruik heb.

Ach nou ja, dan maar doen denk ik hè.
Oud 03-01-2011, 15:46
Verwijderd
Citaat:
Staat er https:// bovenaan bij de url in je browser? Dan zit je op een beveiligde server.
.. Wat an sich nog geen zekerheid biedt, technisch gezien.

Check http://www.ip-adress.com/whois/ing.nl en vervolgens kun je de exacte URL in je browser resolven om te kijken of er een match is. Overigens weet ik niet of de loginserver in de eerstgenoemde URL correct is dus het kan zijn dat 't niet klopt maar dan moet je even de loginserver invullen bij de whois.
Oud 03-01-2011, 15:47
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Kazet wat is dit nou voor lelijke avatar!
Een kat.
Oud 03-01-2011, 15:47
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Kazet wat is dit nou voor lelijke avatar!
Dat is Kazet zijn poesje.
__________________
you're not my demographic
Oud 03-01-2011, 15:47
Verwijderd
Citaat:
Ja dat wel.

Dit zegt 'ie:

Waarom moet ik mijn wachtwoord wijzigen?
U heeft een nieuw wachtwoord aangevraagd of uw wachtwoord is 1 jaar in gebruik en daarom verlopen.

Maar ik weet vrijwel zeker dat ik deze nog niet 1 jaar in gebruik heb.

Ach nou ja, dan maar doen denk ik hè.
Ik denk wel dat het klopt dan. Vrij weinig keus. Of je kunt nog even bellen naar de ING.
Citaat:
.. Wat an sich nog geen zekerheid biedt, technisch gezien.

Check http://www.ip-adress.com/whois/ing.nl en vervolgens kun je de exacte URL in je browser resolven om te kijken of er een match is. Overigens weet ik niet of de loginserver in de eerstgenoemde URL correct is dus het kan zijn dat 't niet klopt maar dan moet je even de loginserver invullen bij de whois.
Nee, dat geeft geen zekerheid maar wel iets meer dan niks.
Citaat:
Dat is Kazet zijn poesje.
Oud 03-01-2011, 15:47
Verwijderd
Citaat:
Grote schoonmaak!
Leg uit.
Oud 03-01-2011, 15:47
Verwijderd
Citaat:
Een kat.
Jeetje, dat had ik er niet uitgehaald!
Oud 03-01-2011, 15:48
Verwijderd
Zooo, even langs de kapper
Oud 03-01-2011, 15:48
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Kazet, waarom heb je niet gewoon kazet nagorra een half jaartje laten slapen om de accounts vervolgens samen te voegen?
__________________
you're not my demographic
Oud 03-01-2011, 15:48
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Zooo, even langs de kapper
Minke, hou je van appeltaart?
__________________
you're not my demographic
Oud 03-01-2011, 15:49
Verwijderd
Ik zie geen kat, alleen een zwarte vlakte!
Oud 03-01-2011, 15:49
Verwijderd
Citaat:
Nee, dat geeft geen zekerheid maar wel iets meer dan niks.
Nja, ik vind het schijnveiligheid. Bij twijfel gewoon even de boel resolven.
Oud 03-01-2011, 15:49
Verwijderd
Citaat:
Leg uit.
dan kunnen je posts niet meer aan elkaar gekoppeld worden ik overweeg het ook wel eens om die reden. Maar dan zou ik een nickname moeten bedenken.
Oud 03-01-2011, 15:49
Verwijderd
Citaat:
Nja, ik vind het schijnveiligheid. Bij twijfel gewoon even de boel resolven.
Inderdaad
Oud 03-01-2011, 15:49
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Kazet, waarom heb je niet gewoon kazet nagorra een half jaartje laten slapen om de accounts vervolgens samen te voegen?
Ik heb de account verwijderd om privacyredenen.
Oud 03-01-2011, 15:50
Verwijderd
Citaat:
Minke, hou je van appeltaart?
Ja, natuurlijk.
Oud 03-01-2011, 15:50
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
dan kunnen je posts niet meer aan elkaar gekoppeld worden ik overweeg het ook wel eens om die reden. Maar dan zou ik een nickname moeten bedenken.
Of je verwijdert Sarah, heet een half jaar Sarah. en neemt dan een nickchange!
__________________
you're not my demographic
Oud 03-01-2011, 15:50
Verwijderd
Mijn zusje doet beneden karaoke met een vriendin . Ze zingen ontiegelijk vals en hard en hoi-ik-ben-een-meisje-van-dertien-achtig. Ze hebben Hurt, Angels, All I Want For Christmas, dat ene liedje van Jason Mraz waar ik even de naam van kwijt ben en Hey Soul Sister al gehad. Mijn oren tuuteren ervan. Ik wist dat dit huis gehorig is, maar dit is niet grappig meer .
Oud 03-01-2011, 15:51
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ja, natuurlijk.
Oké!
__________________
you're not my demographic
Oud 03-01-2011, 15:52
Verwijderd
Citaat:
dan kunnen je posts niet meer aan elkaar gekoppeld worden ik overweeg het ook wel eens om die reden. Maar dan zou ik een nickname moeten bedenken.
Posts aan elkaar gekoppeld worden?
Oud 03-01-2011, 15:52
Verwijderd
Citaat:
Ik heb de account verwijderd om privacyredenen.
Ohja, je hebt inderdaad zoveel van je gegevens en diepste gevoelens gepost.;x
Oud 03-01-2011, 15:52
Verwijderd
Beter dat jij al die vragen stelt, Stefenootje, hoef ik het tenminste niet te doen, scheelt me weer nerdscenepoints
Oud 03-01-2011, 15:53
Verwijderd
Citaat:
Posts aan elkaar gekoppeld worden?
Stel, je post in post A: Ik woon in Enkhuizen! en in post B: Mijn huis heeft een lariks in de tuin! Uit die posts los kan je dan niet opmaken waar jouw huis staat, maar als je ze aan elkaar koppelt wel. En als je je account verwijdert niet meer.
Of zo.
Oud 03-01-2011, 15:54
Verwijderd
Ach, ik ga er altijd maar vanuit dat niemand zo geinteresseerd in mij is dat hij dingen gaat koppelen. En dan nog, dan weten ze nog niet wie ik ben.

En zelfs al weten ze wie ik ben, wat dan? Mijn adres is nergens te achterhalen hoor, dus opzoeken zullen ze me niet.

Maar geen haifs en feesboek hebben helpt ook wel mee denk ik. ;x
Oud 03-01-2011, 16:00
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
Citaat:
Hai! Gisteren ging het nog even over je; dat je helemaal de kots had gekregen van forumbazen alhier. En zo. Omdat je gemist werd en iemand vroeg, met een licht-trillende onderlip, "waar is Timo toch gebleven?"
Huhu, dat was voor mij ook de aanleiding om maar even gedag te zeggen in dit topic. Valt wel mee met mijn Krieg@forumbazen, die is er zelfs niet echt. Ik heb alleen een paar keer beaamd dat ze duidelijk niet goed weten welk systeem het best werkt voor Onzinners.

15januaribiermeetbijmijthuiskthxbye
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Oud 03-01-2011, 16:02
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Ohja, je hebt inderdaad zoveel van je gegevens en diepste gevoelens gepost.;x
Dat valt inderdaad wel mee, maar ik weet ook niet meer wat ik nu allemaal in die 80000 posts heb gezet. En de posts van Mepho staan daar ook nog bij.
Oud 03-01-2011, 16:04
Verwijderd
Citaat:
Waarom is Kazet Nagorra terug als een andere nick dan?

Kazet was net zo leuk!
Je was er net een weekje aan gewend?

Ik heb overigens ook overwogen om andere account te nemen ivm privacyredenen van persoonlijke aard. Maar ik vind het zo zonde van mijn -ahum- zorgvuldig opgebouwde geschiedenis van bijna 8 jaar. Ik ben nogal een sucker als het aankomt op dingen bewaren enzo
Oud 03-01-2011, 16:05
Verwijderd
oh wacht eens even, was kazet nagorra kazet geworden?
Oud 03-01-2011, 16:07
Verwijderd
Koeieknieeen uitkoken en schoonmaken is een helse klus.

Evenals 3 flinke takken meenemen uit een bos omgeven door wegen die spiegelglad zijn.
Oud 03-01-2011, 16:09
Verwijderd
Ligt er verder naar het oosten dan nog steeds zoveel rotzooi op de weg?
Oud 03-01-2011, 16:09
Verwijderd
Ik heb al mijn pm's weggedonderd ik mis ze nu al, want ik was de helft vergeten op te slaan.
Oud 03-01-2011, 16:10
Verwijderd
Absinthe naamzoek: ik geloof dat jij nog een tientje van me krijgt Ik ben een slechte vriendin. Maar door nieuwe account heb ik je pm met je rekeningnummer niet meer, wil je die even doorgeven? Thanks!
Oud 03-01-2011, 16:10
Verwijderd
Citaat:
Ligt er verder naar het oosten dan nog steeds zoveel rotzooi op de weg?
O.a. een hoop dooie koeien en bostakken op de wegen, dankzij RP.
Oud 03-01-2011, 16:12
Verwijderd
Citaat:
Je was er net een weekje aan gewend?

Ik heb overigens ook overwogen om andere account te nemen ivm privacyredenen van persoonlijke aard. Maar ik vind het zo zonde van mijn -ahum- zorgvuldig opgebouwde geschiedenis van bijna 8 jaar. Ik ben nogal een sucker als het aankomt op dingen bewaren enzo
Oud 03-01-2011, 16:12
Verwijderd
Citaat:
Huhu, dat was voor mij ook de aanleiding om maar even gedag te zeggen in dit topic. Valt wel mee met mijn Krieg@forumbazen, die is er zelfs niet echt. Ik heb alleen een paar keer beaamd dat ze duidelijk niet goed weten welk systeem het best werkt voor Onzinners.

15januaribiermeetbijmijthuiskthxbye
Noted! Weet niet of ik kom though.
Oud 03-01-2011, 16:13
Verwijderd
Citaat:
Huhu, dat was voor mij ook de aanleiding om maar even gedag te zeggen in dit topic. Valt wel mee met mijn Krieg@forumbazen, die is er zelfs niet echt. Ik heb alleen een paar keer beaamd dat ze duidelijk niet goed weten welk systeem het best werkt voor Onzinners.

15januaribiermeetbijmijthuiskthxbye
staat nog steeds op de agenda
Oud 03-01-2011, 16:14
Verwijderd
Ik kom ook. ;x
Oud 03-01-2011, 16:15
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
jeuj!
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:57.