Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-01-2011, 15:27
Verwijderd
Ik wil alleen een kind OVERWEGEN als iemand me beloofd dat het net zo'n gaaf kind wordt als ik zelf was
Advertentie
Oud 04-01-2011, 15:27
Verwijderd
En dat kan niet, dus geen kinderen voor sann.
Oud 04-01-2011, 15:28
Verwijderd
Hij is verwijderd!
Oud 04-01-2011, 15:28
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
alle mensen zijn hier zo niet reëel aan het denken Grote kans dat je een kind krijgt.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 04-01-2011, 15:29
Verwijderd
Ik heb ook weleens met de riem gehad, vroegahhhhhh. Of een ferme pets tegen het achterhoofd. Dat was niet altijd terecht, want op zich was mijn broertje juist het moeilijke kind en niet ik, maar ik snap wel dat m'n ouders op een gegeven moment gewoon hun geduld verloren met ons allebei. Al druiste het toen wel heel hard tegen m'n rechtvaardigheidsgevoel in, dus volgens mij ging ik dan alleen maar harder rellen.
Oud 04-01-2011, 15:29
Verwijderd
Citaat:
alle mensen zijn hier zo niet reëel aan het denken Grote kans dat je een kind krijgt.
Nah, bijna zeker niet.

Maar een hoop mensen die in hun tienerjaren, en als ze begin twintig zijn roepen dat ze geen kinderen willen, krijgen meestal toch wel kinderen.
Oud 04-01-2011, 15:29
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Hij is verwijderd!
Nog net op tijd een screenshot genomen!
Oud 04-01-2011, 15:29
Verwijderd
Citaat:
alle mensen zijn hier zo niet reëel aan het denken Grote kans dat je een kind krijgt.
nee hoor. De kans is extreem klein dat ik een kind krijg. bijna onmogelijk zelfs.
Oud 04-01-2011, 15:29
Verwijderd
Citaat:
alle mensen zijn hier zo niet reëel aan het denken Grote kans dat je een kind krijgt.
Nah, jonge vrouwen hebben nog geen last van de hormonen. Dat komt rond de 30e wel als ze dan nog kinderloos zijn.

En natuurlijk gaan ze dit allemaal stellig ontkennen...
Oud 04-01-2011, 15:30
Verwijderd
Citaat:
alle mensen zijn hier zo niet reëel aan het denken Grote kans dat je een kind krijgt.
Rationeel en Lorelei baren zoveel kindjes dat ze compenseren voor ons.
Oud 04-01-2011, 15:30
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Nah, jonge vrouwen hebben nog geen last van de hormonen. Dat komt rond de 30e wel als ze dan nog kinderloos zijn.

En natuurlijk gaan ze dit allemaal stellig ontkennen...
dat bedoel ik
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 04-01-2011, 15:30
Verwijderd
Ik ben van 'gatverdamme, kinderen' naar 'kinderen zijn op zich wel leuke huisdieren' gegaan, dus ik geloof 't wel
Oud 04-01-2011, 15:31
Verwijderd
Citaat:
Nah, jonge vrouwen hebben nog geen last van de hormonen.
Nou, ik kan je er een aantal aanwijzen in het zwangersschapstopic hoor!
Oud 04-01-2011, 15:32
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
misschien denk ik soms een beetje te ver vooruit als ik nadenk over verliefd zijn is het van meh kan nooit voor altijd zijn meh ik zie wel
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 04-01-2011, 15:32
Verwijderd
Ik heb ook al met mijn lovah afgesproken dat als ik per ongeluk toch zwanger raak het kind per direct per kruiwagen richting Rationeel en Lorelei gaat

Lorelei vindt 't goed, dus Rationeel vast ook
Oud 04-01-2011, 15:33
Verwijderd
Als kind wilde ik wel heel graag kinderen. Zo vroeg mogelijk, omdat mijn moeder ook vroeg kinderen kreeg. En ik wilde ook dolgraag een bruidsjurk, 'op de groei', en ik wilde een man die exact even oud was als ik, want als hij ook maar één dag jonger of ouder was dan zou het leeftijdsverschil te groot zijn en dan zouden we niet goed bij elkaar passen.
Oud 04-01-2011, 15:33
Verwijderd
Citaat:
Nou, ik kan je er een aantal aanwijzen in het zwangersschapstopic hoor!
Oooooh maar dat ging ook alleen op als ze NU mekkeren dat ze geen kinderen willen; veel vrouwen gaan ruim voor de 30e al voor de bijl inderdaad
Oud 04-01-2011, 15:34
Verwijderd
Het grootste deel van mijn familie (als je stieffamilie niet rekent tot familie tenminste, jezus wat een konijnen zijn dat) is kinderloos, en daar zijn we trots op. De mensen die toch gezwicht zijn deden dat allemaal na hun 30e. Dus ik kan nog minimaal 6 jaar volhouden dat ze er sowieso niet komen.
Oud 04-01-2011, 15:34
Verwijderd
Citaat:
Ik heb ook al met mijn lovah afgesproken dat als ik per ongeluk toch zwanger raak het kind per direct per kruiwagen richting Rationeel en Lorelei gaat

Lorelei vindt 't goed, dus Rationeel vast ook
Oud 04-01-2011, 15:34
Verwijderd
Citaat:
misschien denk ik soms een beetje te ver vooruit als ik nadenk over verliefd zijn is het van meh kan nooit voor altijd zijn meh ik zie wel
Zoals Nick Cave al schreef: "Far worse to be Love's lover than the lover that Love has scorned."
Oud 04-01-2011, 15:34
Verwijderd
Citaat:
ik was zo'n dik verwend blond rotjong dat dan op de grond ging zitten totdat ik mijn zin kreeg. Dan zeiden mijn ouders: 'nou, wij gaan weg, dag he!' En dan liepen ze weg. En dan bleef ik zitten. op de grond trommelen. Met die spekbeentjes van me. En dan keek ik ze na. En dan was het 'komen ze terug? komen ze terug? ze gaan de hoek om. komen ze terug? nee, ze komen niet terug, verdomme.' En dan moest ik rennen om ze in te halen.

Een keer vond ik het wel echt gemeen, toen rende ik ze achterna om ze in te halen. En toen keken ze om en renden ze echt keihard weg En ik er huilend achteraan 'WWHHOEEOOEEEE whoeoeeeeee papa mama Hwoowwwwwwooeeeeee!! Whooeeeeeee' Ik weet niet hoe dat eruit zag voor voorbijgangers twee rennende ouders en een jankend kind erachteraan.
Oud 04-01-2011, 15:34
Verwijderd
Ik wilde nooit kinderen, toen werd ik 19 en wilde ik ineens toch kinderen.

Nu twijfel ik weer. Maar dat is meer verstandelijke twijfel dan gevoelsmatige.
Oud 04-01-2011, 15:35
Verwijderd
Mijn zus wilde NOOIT kinderen, echt NOOIT! Dat riep ze altijd vrij hard. En nu heeft ze er 2 en is ze namen voor nummer 3 aan het bedenken
Oud 04-01-2011, 15:36
Verwijderd
Citaat:
Mijn zus wilde NOOIT kinderen, echt NOOIT! Dat riep ze altijd vrij hard. En nu heeft ze er 2 en is ze namen voor nummer 3 aan het bedenken
Euhm ik wil later ook geen kinderen. Iedergeval niet zelf baren.
Oud 04-01-2011, 15:36
Verwijderd
Ik vind het trouwens wel gruwelijk irritant als ik zeg: nee ik wil geen kinderen de ander zegt "wacht maar, ik spreek je over een paar jaar nog wel"

zulke mensen wil ik echt langzaam DOOD maken. Alleen al om m'n gelijk te halen wil ik ze nooit.
Oud 04-01-2011, 15:37
Verwijderd
Mijn zusje wil geen kinderen zegt ze, maar ik weet bij haar eigenlijk vrijwel 100% zeker dat ze ze toch gaat krijgen.

Anders word ik geen tante.
Oud 04-01-2011, 15:38
Verwijderd
Waarom langzaam dood en niet in een keer snoeihard?
Oud 04-01-2011, 15:38
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
wacht maar ik zie je binnen 2 jaar wel
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 04-01-2011, 15:38
Verwijderd
ik kan geen kindjes krijgen, zoals het er nu naar uitziet, dus ik kan de persoon die zegt 'wacht maar, ik spreek je over een paar jaar nog wel' laten huilen uit medelijden!
Oud 04-01-2011, 15:39
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het trouwens wel gruwelijk irritant als ik zeg: nee ik wil geen kinderen de ander zegt "wacht maar, ik spreek je over een paar jaar nog wel"

zulke mensen wil ik echt langzaam DOOD maken. Alleen al om m'n gelijk te halen wil ik ze nooit.
Oh ja, idd, dat is ook erg. Net zoals mensen vroeger tegen mij zeiden - toen ik 15 was en tot over m'n oren verliefd - "Haha, ja, gaat wel weer over " ...
Oud 04-01-2011, 15:39
Verwijderd
Van mijn broertje weet ik heel zeker dat ie nooit kiinderen krijgt, hij haat ze nog meer dan ik.
Oud 04-01-2011, 15:39
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het trouwens wel gruwelijk irritant als ik zeg: nee ik wil geen kinderen de ander zegt "wacht maar, ik spreek je over een paar jaar nog wel"

zulke mensen wil ik echt langzaam DOOD maken. Alleen al om m'n gelijk te halen wil ik ze nooit.
Moedertje Natuur gaat medieval op je ass heurrr, die strijd ga je verliezen
Oud 04-01-2011, 15:39
Verwijderd
Citaat:
waarom langzaam dood en niet in een keer snoeihard?
omdat ze pijn moeten lijden.
Oud 04-01-2011, 15:39
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het trouwens wel gruwelijk irritant als ik zeg: nee ik wil geen kinderen de ander zegt "wacht maar, ik spreek je over een paar jaar nog wel"

zulke mensen wil ik echt langzaam DOOD maken. Alleen al om m'n gelijk te halen wil ik ze nooit.


Ik wil geen kinderen, nu niet, nooit niet!
Oud 04-01-2011, 15:39
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Wat ik dan wel weer vind is dat niet iedereen kinderen zou mogen krijgen. Terwijl sommige mensen die er zelf geen kunnen maken zoveel moeite moeten doen. Zitten er anderen als konijnen te kweken en hun kinderen te verwaarlozen.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 04-01-2011, 15:40
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ik heb ook al met mijn lovah afgesproken dat als ik per ongeluk toch zwanger raak het kind per direct per kruiwagen richting Rationeel en Lorelei gaat

Lorelei vindt 't goed, dus Rationeel vast ook
Niks kruiwagen, je belt maar gewoon op.. ik kom het mormel wel halen..
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 04-01-2011, 15:40
Verwijderd
Bekijk bericht Vandaag, 16:38
Verwijder gebruiker van negeerlijstMacrador
Dit bericht is niet zichtbaar omdat Macrador op je negeerlijst staat.
Oud 04-01-2011, 15:40
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Niks kruiwagen, je belt maar gewoon op.. ik kom het mormel wel halen..
kindergeld + werken in je mijn?
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 04-01-2011, 15:41
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Bekijk bericht Vandaag, 16:38
Verwijder gebruiker van negeerlijstMacrador
Dit bericht is niet zichtbaar omdat Macrador op je negeerlijst staat.
Boeiend hormonen
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 04-01-2011, 15:41
Verwijderd
Citaat:
Wat ik dan wel weer vind is dat niet iedereen kinderen zou mogen krijgen. Terwijl sommige mensen die er zelf geen kunnen maken zoveel moeite moeten doen. Zitten er anderen als konijnen te kweken en hun kinderen te verwaarlozen.
Goede constatering.
Oud 04-01-2011, 15:41
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
kindergeld + werken in je mijn?
Mijn goudmijntje is alleen voor Rationeel, pervert
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 04-01-2011, 15:41
Verwijderd
Bekijk bericht Vandaag, 16:39
Verwijder gebruiker van negeerlijstDobermann
Dit bericht is niet zichtbaar omdat Dobermann op je negeerlijst staat.
Oud 04-01-2011, 15:41
Verwijderd
Citaat:
ik kan geen kindjes krijgen, zoals het er nu naar uitziet, dus ik kan de persoon die zegt 'wacht maar, ik spreek je over een paar jaar nog wel' laten huilen uit medelijden!
Hoe bedoel je als ik vragen mag?
Oud 04-01-2011, 15:41
Verwijderd
Citaat:
Niks kruiwagen, je belt maar gewoon op.. ik kom het mormel wel halen..
Ah, dat gaat waarschijnlijk sneller. Deal!
Oud 04-01-2011, 15:43
Verwijderd
Citaat:
Oh ja, idd, dat is ook erg. Net zoals mensen vroeger tegen mij zeiden - toen ik 15 was en tot over m'n oren verliefd - "Haha, ja, gaat wel weer over " ...
Ja die liefde was voor ALTIJD EN EEUWIG! Hoe durfden ze!
Oud 04-01-2011, 15:43
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Mijn zus wilde NOOIT kinderen, echt NOOIT! Dat riep ze altijd vrij hard. En nu heeft ze er 2 en is ze namen voor nummer 3 aan het bedenken
Ik snap eigenlijk niet waarom mensen gelijk 2 of 3 of 4 kinderen willen. Ik krijg dan altijd een beetje het idee dat ze teveel de baby-tijd missen, en dat opnieuw willen beleven. Alsof je nog niet je handen vol hebt aan 2 kinderen.

En als ik dan een moeder met kinderwagen en 2 drukke, losrennende kleuters in een propvolle bus zie stappen, zwaar chagerijnig en gestressed, moet ik altijd even rologen.
Oud 04-01-2011, 15:43
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Mijn goudmijntje is alleen voor Rationeel, pervert
zegt meer over jou
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 04-01-2011, 15:44
Verwijderd
Citaat:
Bekijk bericht Vandaag, 16:39
Verwijder gebruiker van negeerlijstDobermann
Dit bericht is niet zichtbaar omdat Dobermann op je negeerlijst staat.
Oh, ik heb ook wat mensen op m'n negeerlijst staan maar daar moest toch echt meer moeite voor gedaan worden
Oud 04-01-2011, 15:44
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ja die liefde was voor ALTIJD EN EEUWIG! Hoe durfden ze!
Nja, Andijvie is met diezelfde man nog getrouwd, toch?
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 04-01-2011, 15:44
Verwijderd
Boodschappentime.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:15.