Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-01-2011, 22:59
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Citaat:
Ach, hippe shit maar het is niet zo boeiend. Sowieso is de OOR doorgaans natuurlijk eerder een contra-indicatie.
Dat is wel waar. Oor is over zoveel dingen lyrisch waar ik echt geen kut aan kan vinden.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Advertentie
Oud 06-01-2011, 22:59
Verwijderd
Citaat:
en naar je buurvrouw

wie vind Antony and the Johnsons mooi? Ik las er een groot positief stuk in de OOR over maar toen ik het zelf ging luisteren viel het nogal tegen.
ik vind het goddelijk.
Oud 06-01-2011, 23:02
Verwijderd
Misschien moet ik een Photoshophandeltje beginnen. Voor het digitaal verwijderen van al uw puisjes, het witter maken van uw tanden, het toevoegen van allerhande tailles en boezems, het professioneler doen ogen van uw foto's en voor al uw wensen op het gebied van cheesy kerst-, trouw- en geboortjekaartjes. Met een aparte service voor het Photoshoppen van fetisjpr0n voor mensen met een enorm afwijkende fetisj die zelf niets van Photoshop bakken. Alleen moet ik dan helemaal naar de KvK en een website opzetten en naam maken als retoucheermevrouw en dat is best veel gedoe voor iets wat ik niet als vaste baan zou willen doen.
Oud 06-01-2011, 23:03
Verwijderd
Citaat:
Och, moeite, moeite. Het weghalen van de graffiti was het meeste werk hoor, al het andere is een kwestie van ervaring. Als je weet wat je aan het doen bent dan ben je met scherper maken, de overbelichting een klein beetje fixen en de kleurenbalans verbeteren hooguit een kwartiertje bezig. Dat allemaal heel precies en op de allermooiste manier aanpakken, dát zou wel veel moeite zijn. Maar dat heb ik dus niet gedaan.
oh ik dacht juist dat dat heel makkelijk was. Samen met noodels ben jij de fotoshopkoningin

De foto is besteld, ik heb toch voor die iets vagere gekozen want die is wat lichter.
Bij beide afbeeldingen zei dat programma dat de kwaliteit niet optimaal zou zijn. Maar goed, het zal wel loslopen.
Oud 06-01-2011, 23:07
Verwijderd
Ik heb overigens nog nooit m'n eigen foto's gephotoshopt, behalve in een hoi-dit-is-overduidelijk-gephotoshopt-setting, of om de kleuren net iets beter te doen uitkomen. Ik ben een soort banketbakker die geen taart lust Of een slager die vegetariër is.
Oud 06-01-2011, 23:11
Verwijderd
Citaat:
ik vind het goddelijk.
eens
Oud 06-01-2011, 23:14
Verwijderd
ik zit er over na te denken om mijn oorbel eruit te jassen
Oud 06-01-2011, 23:14
Verwijderd
Citaat:
Oja mbas je hoeft geen papydur meer te zoeken kreeg vanmiddag te horen dat ik zelf mocht meenemen van school.
Ah beter want ik zit op school met hele andere dingen aan mijn hoofd.

Als je vragen hebt of vast komt te zitten met een idee of uitwerking kom je maar langs.
Oud 06-01-2011, 23:15
Verwijderd
Citaat:
ik zit er over na te denken om mijn oorbel eruit te jassen
Doen. Nu.
Oud 06-01-2011, 23:17
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Pics or it didnt happen.
__________________
Wat een briljante deductie!
Oud 06-01-2011, 23:19
Verwijderd
ik krijg hem er niet uit!
Oud 06-01-2011, 23:21
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
ja dat was ik al. Daar valt niet zoveel aan te doen.
Echt niet? Met pillen enzo?
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 06-01-2011, 23:26
Verwijderd
Citaat:
Echt niet? Met pillen enzo?
dat zijn meestal anti-androgenen, daar heb ik weinig trek in
Oud 06-01-2011, 23:30
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Dus ik keek eens even naar de Russian Girls Are Looking For You! advertentie op de piratenbaai, staat er onder:

* warning *
These girls will message you actively. Studies have shown that Russian Girls are attracted to western men.

__________________
Wat een briljante deductie!
Oud 06-01-2011, 23:33
Verwijderd
Citaat:
ik krijg hem er niet uit!
Tang!
Oud 06-01-2011, 23:34
Verwijderd
Oud 06-01-2011, 23:35
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
In de trein had ik echt een slaapdronken moment. Ik was aan het schrijven en opeens begon ik over het offeren van een hert. Ik heb het zelfs op Twitter geplaatst. Al heeft niemand daarop gereageerd.
__________________
Wat een briljante deductie!
Oud 06-01-2011, 23:35
Verwijderd
Ik had ooit ook een oorbel die ik er niet uitkreeg en na ruim vier jaar met hetzelfde oorknopje te hebben rondgelopen heb ik 'm met twee tangen heen en weer gewiebeld tot de metaalmoeheid toesloeg en hij door midden brak. Het werkt
Oud 06-01-2011, 23:36
Verwijderd
Oh kan die post niet uitstaan in ART
Oud 06-01-2011, 23:37
Verwijderd
En zulke mensen heb ik dan verdomme ook nog eens in m'n klas.
Oud 06-01-2011, 23:42
Verwijderd
ik vind het wel goed als mensen een beetje onzeker zijn over hun werk, eigenlijk
Oud 06-01-2011, 23:49
Verwijderd
Ja natuurlijk maar om het dan niet te gaan doen?
Oud 06-01-2011, 23:51
Verwijderd
Ik wil een nieuw boek.

Ik wil alleen geen kakboek halen.

Ik wil weer zoiets als Joe Speedboot.

Iemand?
Oud 06-01-2011, 23:59
Verwijderd
laatste boek van hem met die kleine verhalen (bijna columns) is niet super boeiend
Oud 07-01-2011, 00:04
Verwijderd
Oud 07-01-2011, 00:05
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Nou nou, sta ik in metro.
__________________
Wat een briljante deductie!
Oud 07-01-2011, 00:10
Verwijderd
hoe heet die ene film, met die honden. hij is spaans. Absinthe weet welke ik bedoel. naamzoek!
Oud 07-01-2011, 00:11
Verwijderd
ohja, hondse liefde natuurlijk. Amores perros
Oud 07-01-2011, 00:19
Verwijderd
Citaat:
hoe heet die ene film, met die honden. hij is spaans. Absinthe weet welke ik bedoel. naamzoek!
Natuurlijk weet ik dat <3

Ik was nog even een stukje Mol aan het kijken, kijk morgen wel verder, en vroeg me af uit welke film (of; waarvan) dat eerste stuk muziek is (gitaar), bij de eerste beelden van El Salvador. Amores Perros schoot ook even door m'n hoofd, maar die is het volgens mij niet.
Oud 07-01-2011, 00:29
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Dag mensjes,

Er is lelijke schoenen sale bij de altoow-winkel, en aangezien het de enige toko is waar ik schoenen tegenkom in maat 43, en ze allemaal onder de 20 euro kosten, wil ik wel een paar bestellen.
Alleen ze zijn dus allemaal best wel lelijk (maar daardoor eigenlijk ook wel weer tof):

Dit zijn ze:
Spoiler


Vooral die laatste overweeg ik, want ik kan denk ik echt niet lopen op hakken.

Wat denken jullie? (Paranoide naamzoek! )
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 07-01-2011, 01:23
Verwijderd
Ha, die laatste zijn leuk! Ik ben alleen niet zo'n fan van het bloemenmotiefje, vooral omdat ik hem associeer met drie jaar geleden, toen zag je 'm echt OVERAL en op ALLES. Maar het model is tof en voor 13,95 hoef je 't niet te laten De hoge hakken zou ik ook niet doen, want bij hoge hakken is het echt cruciaal dat een bepaald onderdeeltje in de zool van hoge kwaliteit is, anders loopt het gegarandeerd wiebelig en kut. Ik kan gerust een marathon lopen op mijn dure 10cm+ pumps maar op de miezerige 2 cm van m'n C&A panterprintschoentjes loop ik na tien minuten al krom. En ik heb geen vertrouwen in de kwaliteit van schoenen die 12 euro kosten en bovendien ook vooral naam maken met hun altoowheid en niet met dat 't daadwerkelijk kwaliteitsschoenen zijn. Dus je kan er gif op innemen dat ze kut lopen. Nu kan dat ook wel gelden voor dat laatste paar, maar die zijn tenminste lekker laag, dus dan kun je zo'n risico wel nemen.

Die Mary Jane-ripoffs van 12,50 zou ik ook niet doen, want lomp en plateauzolen zijn neh. Al moet je ze vooral nemen als je ze leuk vindt. Ze zullen in elk geval relatief comfortabel zijn. De eerste zijn ook niet mijn smaak, op het lekker foute eightiesprintje na. Dus, ja, die laatste

*gaat stiekem kijken wat ze daar nog meer hebben en of die laatste er ook zijn in een ander motief* /schoenentic
Oud 07-01-2011, 01:27
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ze hebben best veel schoenen hoor, voor weinig ook, maar dit waren de enige die er nog waren in 43.

En Of het goedkope kutkwaliteit is weet ik niet, want ze kostten voor de sale rond de 50 euro. Al is dat eigenlijk niet zo heel veel geld, maar ik koop nooit dure schoenen.
En die hakken ga ik idd maar niet doen. Ik heb ooit 2 paar gekocht (2=1 bij de Van Haren ofzo) en 1 keer aangehad voor een gala, en ik wiebelde echt alle kanten op.
Plus dat ik me net een soort van dragqueen voelde.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 07-01-2011, 01:31
Verwijderd
Van Haren is sowieso kut, daar moet je nooit pumps kopen want dat gaat inderdaad gegarandeerd wiebelen. En ik koop ook zelden echt extravagant dure schoenen, hoor Zo'n 50,- is mijn maximum. Al zijn dat wel vaak schoenen die eerst tegen de honderd kostten en flink afgeprijsd zijn.

Maar belangrijker is dat je geen pumps moet kopen als je je in de eerste plaats al niet heel comfortabel voelt met dergelijke schoenen, want dan ga je ze nooit dragen en dan kun je beter een DVD halen van dat geld. Of een paar andere schoenen. Zoals dat laatste paar, bijvoorbeeld.
Oud 07-01-2011, 01:36
Verwijderd
He, ze hebben ook korsetten onder de 20 euro, zie ik. Daar ga ik er eens een van halen Vast ook kutkwaliteit, maar dan heb ik tenminste iets om aan te doen naar, ehhhh, allerlei volkomen brave feestjes.
Oud 07-01-2011, 01:42
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Die Van Haren (of Bristol of weetikwat) was de enige die damesschoenen verkocht in grote maten, en ik had voor het eerst een gala (en droeg ook voor het eerst een jurk!). Anders was ik er ook niet heen gegaan.
Bij andere schoenenzaken hoef ik 't geneens te proberen, want alles gaat tot maat 41 (soms 42, maar dat werkt vaak ook niet) en de winkels die wel grote mate verkopen betaal je al gauw de hoofdprijs. En idd, die krengen draag ik maar 1 keer, dus 19 euro voor 2 paar vond ik meer dan genoeg.

Aber gut, die bloemenlaarsdingen it is! Dan kan ik af en toe nog een beetje doen alsof ik een echte vrouw ben ofzo. Dan koop ik er meteen een teringlelijke elastiekriem bij voor 3,50.

edit: Zo'n corset zou ik ook wel willen, voor de gein, maar again die maten.
Btw, ze verkopen ook accessoires voor die nette feestjes. Alles kan in lak, met ringetjes en zweepjes.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 07-01-2011, 01:47
Verwijderd
goed gesprek dames ;;;:
Oud 07-01-2011, 01:48
Verwijderd
die 1na laatste zijn echt kut, de rest dig ik wel
Oud 07-01-2011, 01:52
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
goed gesprek dames ;;;:
Ja hee, ik snap vrouwenschoenen niet zo.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 07-01-2011, 01:56
Verwijderd
ik vind het gek genoeg een geruststellende gedachte dat jullie allemaal nog wakker zijn ofzo?
Oud 07-01-2011, 01:57
Verwijderd
godver, ik wilde mijn scriptie 'zwarte gaten' noemen maar ik heb ook een plaatje van een neger op de voorkant, dat gaat niet matchen.
Oud 07-01-2011, 01:58
Verwijderd
Korsetten zijn er ook in grotere maten, hoor, misschien zelfs meer dan in de normale maten. Maar niet voor twee tientjes, nee, en als 't meer dan dat is dan wordt het al snel niet meer 'voor de gein'.

Qua schoenen ga ik deze kopen, denk ik. Lelijker model dan die met de bloemen, maar geen motiefje
Oud 07-01-2011, 01:58
Verwijderd
Citaat:
godver, ik wilde mijn scriptie 'zwarte gaten' noemen maar ik heb ook een plaatje van een neger op de voorkant, dat gaat niet matchen.
Oud 07-01-2011, 02:00
Verwijderd
nou verzin maar een mooie titel de ondertitel, daar mocht ik niet zoveel mee klooien en gaat 'over verontrusting en fascinatie' worden.huhuhuhuhUHuh
Oud 07-01-2011, 02:01
Verwijderd
Citaat:
ik vind het gek genoeg een geruststellende gedachte dat jullie allemaal nog wakker zijn ofzo?
Kom maar in de liefhebbende, lange, gele armen van het internet, egon!
Oud 07-01-2011, 02:02
Verwijderd
Citaat:
Kom maar in de liefhebbende, lange, gele armen van het internet, egon!
ja, dát vind ik dan weer verontrustend
Oud 07-01-2011, 02:03
Verwijderd
nog bedankt voor je link naar een weblog ooit, para. Heb er veel bruikbare afbeeldingen vandaan kunnen halen. Met name van Manabu Yamanaka.
Oud 07-01-2011, 02:08
Verwijderd
Citaat:
ja, dát vind ik dan weer verontrustend
Ik had er eerst nog een heel verhaal bij over 'hier ben je veilig' en 'TOT IN DE EEUWIGHEID' en 'grapje hoor, gewoon tot je 'ns besluit te gaan slapen' en dan nog iets over lange armen maar dat had ik allemaal maar weggehaald omdat ik je niet wilde verontrusten, zo laat op de avond.

Citaat:
nog bedankt voor je link naar een weblog ooit, para. Heb er veel bruikbare afbeeldingen vandaan kunnen halen. Met name van Manabu Yamanaka.
Oh ha Manabu Yamanaka is de fotografieman, niet? Met allemaal misvormde mensen en embryo's enzo. Ja, fascinerende beelden zijn dat. Heel naakt en klinisch, ook, allemaal met dezelfde kille belichting en in een steriele witte kamer.
Oud 07-01-2011, 02:09
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
ik vind het gek genoeg een geruststellende gedachte dat jullie allemaal nog wakker zijn ofzo?
Dat weet je toch mallerd.
GO NACHTPLOEG!!!

Citaat:
godver, ik wilde mijn scriptie 'zwarte gaten' noemen maar ik heb ook een plaatje van een neger op de voorkant, dat gaat niet matchen.
Afro-Amerikaanse gaten?
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 07-01-2011, 02:09
Verwijderd
volgende week ga ik hier wat meubels verven heb ik besloten.
Oud 07-01-2011, 02:09
Verwijderd
ik moest net een bestand opslaan op een usbstick dus ik typte als naam asjdhdj in. Blijkbaar was er ook al een map die zo heette want toen opende hij die map. Toen typte ik ksdkj. Toen opende hij weer een map
hjasd kasjdh aksjdh sjdh askdh. zo heet alles op mijn computer. En soms iets als 'pleurislelijkerottekening' of 'okebegintergensoptelijken'
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:59.