Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-01-2011, 00:48
Verwijderd
Citaat:
Dat heb ik ook wel eens! Gelukkig geen hartaanval en gelukkig ben ik niet de enige
Dan zit je rustig op de bank en opeens 'WTF!'. Ik heb het ook weleens als ik ga slapen. Dat zijn echt belachelijke momenten. Slaapdronken denken dat je zal sterven aan een hartaanval op je 23e.
Advertentie
Oud 08-01-2011, 00:55
Rationeel
Rationeel is offline
ik deed een naamzoek en vond iets over boerenkool. schrodinger heeft zeker wel gelijk: zijn boerenkool was beta-waardig. na vele van zijn horror-kook-verhalen geloof je dat misschien niet zomaar, maar boerenkool maken kan ie wel
Oud 08-01-2011, 00:56
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Wat maakt een televisiepersoonlijkheid dan uit Ze moeten wel anders zijn om kijkers te lokken anders kijkt niemand naar een suf autoprogramma.
"Ze moeten wel anders zijn" =/= "ze moeten mongolen zijn".
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 08-01-2011, 00:58
Verwijderd
Zo'n buksje schiet nog geen deuk in corporate finance, .
Oud 08-01-2011, 00:59
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Dan zit je rustig op de bank en opeens 'WTF!'. Ik heb het ook weleens als ik ga slapen. Dat zijn echt belachelijke momenten. Slaapdronken denken dat je zal sterven aan een hartaanval op je 23e.
Ja, het is niet als je actief bent of gestresst bent, neeeee, altijd als je aan het chillen bent.
Die steken in je nieren zijn ook zo lekker.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 08-01-2011, 01:02
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Ook gewoon een tasje. Kon hij niets beters vinden om corporate finance te symboliseren?
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 08-01-2011, 01:04
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik kan mijn mening over hem slechts beschrijven met een gezichtsuitdrukking, maar de juiste smiley is niet beschikbaar op dit forum.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 08-01-2011, 01:05
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
pics or it isn't
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 08-01-2011, 01:05
Verwijderd
Citaat:
Ik kan mijn mening over hem slechts beschrijven met een gezichtsuitdrukking, maar de juiste smiley is niet beschikbaar op dit forum.
mspaint.exe to the rescue!
Oud 08-01-2011, 01:10
Verwijderd
Citaat:
Ja, het is niet als je actief bent of gestresst bent, neeeee, altijd als je aan het chillen bent.
Die steken in je nieren zijn ook zo lekker.
Het zielige is dat ik niet weet of dat normaal is. Ik denk/hoop dat iedereen het heeft, want dan hoef ik me minder zorgen over te maken. Achteraf.
Oud 08-01-2011, 01:13
Verwijderd
Zo, en nu ga ik maar eens slapen want over een paar uur moet ik mij melden op het politiebureau, .
Oud 08-01-2011, 01:16
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Het zielige is dat ik niet weet of dat normaal is. Ik denk/hoop dat iedereen het heeft, want dan hoef ik me minder zorgen over te maken. Achteraf.
Same here. Ik ben allang blij dat jij het ook hebt en ik niet meer de enige ben en anders krijgen we samen een hartaanval.

Hmm, ik klop het toch maar even af
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 08-01-2011, 01:17
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
En wut, waarom moet je naar de politie?
Oud 08-01-2011, 01:29
Verwijderd
egon naamzoek, in deze huizen spelen zich mijn favoriete verhalen af
Oud 08-01-2011, 01:33
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
pics or it isn't
Citaat:
mspaint.exe to the rescue!
Spoiler


Dit, maar dan rond en geel en nóg verveelder.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 08-01-2011, 01:42
Verwijderd
Citaat:
Haha, ik heb ook precies dat kleed en dat tafeltje. En met matchende groene planken boven m'n bank.

Spoiler
Ik heb het tafeltje zelf geverfd want die had ik al voor de groene versie uitkwam, helaas want die groene van ikea vind ik echt een vet mooie kleur. Ziet er ook leuk uit bij jou met dat paars
Oud 08-01-2011, 01:46
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Merci!

Toen ik hier kwam wonen zat ik te twijfelen tussen groene muren met paarse dingies, of andersom. Het werd dus andersom, want er zijn meer dingies te koop in het groen en ik hou wel van het 'donkere grot' gevoel.

Ik heb ook een felgroen vogeltje boven m'n bank geverfd en een aantal die 'rusten' op m'n lichtknoppen. Mss een ideetje voor je witte muur ofzo, zit er tenminste nog iets groens op.

Spoiler


Maar ja, ik hou dus ook van groen, dus ik vind je crib zeker tof.
Het krijgt de Trimm seal of approval.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 08-01-2011, 01:53
Verwijderd
ja dat vind ik heel leuk. Toevallig zat ik van de week al silhouetten van vogels te zoeken omdat ik zoiets wilde doen met vilt. Maar die muren zijn echt helemaal vertieft van de viezigheid en vlekken, een vogeltje kan dat niet meer verdoezelen!
Oud 08-01-2011, 01:56
Verwijderd
FA is een baas
Oud 08-01-2011, 02:02
Verwijderd
omg 5 min op het vivaforum en ik facepalm mijn voorhoofd alweer kapot.

'ik was mijn kont liever niet met m'n handen onder de douche'

Oud 08-01-2011, 02:04
Verwijderd
ik was net gewoon aan het googlen naar een site waar ik boekverslagen zou kunnen lezen toen dacht ik, wacht eens even, zit ik niet op een scholieren forum....
Oud 08-01-2011, 02:10
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 08-01-2011, 02:21
Verwijderd
Citaat:
ik was net gewoon aan het googlen naar een site waar ik boekverslagen zou kunnen lezen toen dacht ik, wacht eens even, zit ik niet op een scholieren forum....
Oud 08-01-2011, 02:31
Verwijderd
ik ben net zo hard geschrokken. ik ben heel bang altijd dat er opeens iets raars op mijn beeldscherm komt, vanuit het niets. En net, alletwee de beeldschermen opeens PANG. Al het beeld raar. En dan niet glitch, zo van, rare codes erdoorheen. Nee, compleet onidentificeerbaar. Alles was geel en rood en helemaal fucked up en ik ben ZO geschrokken. Toen alles uitgezet en nu doet alles het weer? Ben helemaal alert en para nu.
Oud 08-01-2011, 02:31
Verwijderd
ik denk ook echt dat ik zachtjes zelfmoord pleeg als mijn beeldscherm tegen me begint te praten ofzo
Oud 08-01-2011, 02:52
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Mss heb je een gare videokaart?
Mijn vorige computer deed ook ineens 'pang' en toen had ik alleen nog rode en zwarte strepen op m'n scherm, maar dat was niet meer te fixen. Het bleek dat m'n videokaart dus was doorgebrand ofzo.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 08-01-2011, 02:53
Verwijderd
Citaat:
ik ben net zo hard geschrokken. ik ben heel bang altijd dat er opeens iets raars op mijn beeldscherm komt, vanuit het niets. En net, alletwee de beeldschermen opeens PANG. Al het beeld raar. En dan niet glitch, zo van, rare codes erdoorheen. Nee, compleet onidentificeerbaar. Alles was geel en rood en helemaal fucked up en ik ben ZO geschrokken. Toen alles uitgezet en nu doet alles het weer? Ben helemaal alert en para nu.
Ik zou even nakijken wat voor videokaart je hebt en of die wel goed kan omgaan met twee monitoren, want dat zou wel verklaren waarom ze allebei tegelijkertijd raar doen. Het komt vaker voor dan je zou verwachten. Vooral niet bang zijn dus Gewoon een hardwareprobleem. Al kun je proberen je drivers te updaten als het vaker voorkomt, dat helpt soms ook. Wat fijn is, want dan hoef je geen nieuwe videokaart.

Oh, en als je een Apple hebt, die schijnen softwarematig niet goed om te kunnen gaan met twee monitoren. Volgens deze mensen, dan.
Oud 08-01-2011, 02:56
Verwijderd
Haha, de iBood-aanbieding van vandaag is een 'SOG PowerAssist Multitool'. Bedankt, iBood, maar ik kan al uitstekend soggen zónder assistentie.
Oud 08-01-2011, 02:57
Verwijderd
Citaat:
Ik zou even nakijken wat voor videokaart je hebt en of die wel goed kan omgaan met twee monitoren, want dat zou wel verklaren waarom ze allebei tegelijkertijd raar doen. Het komt vaker voor dan je zou verwachten. Vooral niet bang zijn dus Gewoon een hardwareprobleem. Al kun je proberen je drivers te updaten als het vaker voorkomt, dat helpt soms ook. Wat fijn is, want dan hoef je geen nieuwe videokaart.

Oh, en als je een Apple hebt, die schijnen softwarematig niet goed om te kunnen gaan met twee monitoren. Volgens deze mensen, dan.
maar ik heb al uh, 3 jaar ofzo twee beeldschermen op deze pc?
Oud 08-01-2011, 03:01
Verwijderd
Citaat:
maar ik heb al uh, 3 jaar ofzo twee beeldschermen op deze pc?
Dat maakt niet uit, want je draait natuurlijk wel steeds zwaardere programma's, en de videokaart zelf wordt ook ouder, dus het kan best dat 'ie iets eerst wel aankan maar er later moeite mee krijgt.
Oud 08-01-2011, 03:08
Verwijderd
mmm, ik draai eigenlijk ook al drie jaar adobe photoshop 7.0 ofzo maar er zal wel iets veranderd zijn! Mmm. Nu maar slapen. WElteruiuweiStustne
Oud 08-01-2011, 03:09
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik zat gister te fantaseren hoe groot mijn hartaanval zou zijn als je door je beeldscherm heen kon en er een hand me door het beeldscherm heen zou bitch slappen

Maar ja, ik fantaseerde ook over hoe ik moslims zou laten onderduiken als Wilders aan de macht kwam en een tweede Hitler werd soms denk ik gewoon een beetje vreemde dingen
Oud 08-01-2011, 09:27
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Goeiemorgen!
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 08-01-2011, 09:46
Verwijderd
Goeiemorgen!
Ik ben voor de wekker wakker. Volgens mij is het heel lang geleden dat dat een keer gebeurd is.
Oud 08-01-2011, 09:47
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Als je gewoon je wekker nog wat later zet, gebeurt het vaker
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 08-01-2011, 09:49
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Die gast is echt het vleesgeworden style over substance
Oud 08-01-2011, 10:09
Verwijderd
Ik heb eindelijk m'n laatste kerstkadootje
Oud 08-01-2011, 10:11
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ik heb eindelijk m'n laatste kerstkadootje
[afbeelding]
Staat Hitler er ook in?
Oud 08-01-2011, 10:13
Verwijderd
Citaat:
Staat Hitler er ook in?
Ja, meerdere keren zelfs.
- Een onverzettelijke agressieve geest (1932)
- De opperrechter van het Duitse volk (1934)
- Mijn geduld is nu ten einde (1938)
Oud 08-01-2011, 10:22
Verwijderd
hallo
Oud 08-01-2011, 10:26
Verwijderd
Goedemorgen RP!
Oud 08-01-2011, 10:27
Verwijderd
ooeeeh kriebel!
Oud 08-01-2011, 10:28
Verwijderd
moet ik krabben?
Oud 08-01-2011, 10:29
Verwijderd
Nee, alleen kriebelen.

Onder m'n kinnetje of achter m'n oortjes.
Oud 08-01-2011, 10:30
Verwijderd
Ga je dan ook spinnen?
Oud 08-01-2011, 10:34
Verwijderd
panda's gaan meer van "wok wok wok" een geluid der genot maar eerst douchen en dan verjaardag. Tabe!
Oud 08-01-2011, 10:35
Verwijderd
Veel plezier!
Oud 08-01-2011, 10:37
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
hallo
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:06.