Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-01-2011, 18:28
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Het is makkelijker een bank te overvallen
Succesvol een bank overvallen is dan weer wat lastiger...
Advertentie
Oud 09-01-2011, 18:32
Verwijderd
Citaat:
Hell yeah vriend van me heeft een filmpje van mij toen Ruud zn derde maakte, zal zo eens kijken of ik die kan plaatsen. Beschamend, maar ik was zo blij als een kind
Oud 09-01-2011, 18:36
Verwijderd
Citaat:
Succesvol een bank overvallen is dan weer wat lastiger...
De succesrate ligt hoger dan die van het winnen van de staatsloterij
Oud 09-01-2011, 18:41
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Pippeloen naamzoek: Wat awesome dat ie mij heeft gemaakt minder van reinier. Alhoewel, ik zal dat jong volgende keer in het zwembad laten verdrinken ofzo
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 09-01-2011, 18:43
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Hij heeft je wel als een kale, dikke pot gemaakt. Dus behoorlijk waarheidsgetrouw.
Oud 09-01-2011, 18:43
Verwijderd
Citaat:
Pippeloen naamzoek: Wat awesome dat ie mij heeft gemaakt minder van reinier. Alhoewel, ik zal dat jong volgende keer in het zwembad laten verdrinken ofzo
Ja jij weegt 150 kg, hebt een bolle kop, rare lippen en een kaal hoofd. En jullie heten Poepmachine van jullie achternaam.
Ik zei nog dat Reinier De Stomme van zijn achternaam moest heten maar dat vond sam stom
Oud 09-01-2011, 18:43
Verwijderd
Citaat:
Hij heeft je wel als een kale, dikke pot gemaakt. Dus behoorlijk waarheidsgetrouw.
Oud 09-01-2011, 18:56
Verwijderd
Ik denk dat ik morgen maar weer eens richting Duitsland ga. Zoals het er nu naar uitziet een rondje Zwolle-Deventer-Hengelo-Bad Bentheim-Oldenburg-Leer (Ostfriesland)-Groningen-Zwolle.
Oud 09-01-2011, 18:59
Verwijderd
that reminds me, ik ga de ns even mailen om ze te zeggen dat die warmte palen van ze geweldig zijn en dat er meer moeten komen!!
Oud 09-01-2011, 19:00
Verwijderd
Ik vind verwarmde wachtruimtes toch wel het fijnst, dan sta je ook nog een beetje beschut.
Oud 09-01-2011, 19:03
Verwijderd
Citaat:
Ik vind verwarmde wachtruimtes toch wel het fijnst, dan sta je ook nog een beetje beschut.
ja wie niet! Maar vaak staan die kachels uit
Oud 09-01-2011, 19:04
Verwijderd
Nou blijkbaar willen ze geen contact met hun klanten want ik zie nergens contact staan.
Oud 09-01-2011, 19:51
Verwijderd
Volgens mij puilt m'n banman uit, en moet ik uit gaan kijken voor een waarschuwing.
Oud 09-01-2011, 20:01
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Hell yeah vriend van me heeft een filmpje van mij toen Ruud zn derde maakte, zal zo eens kijken of ik die kan plaatsen. Beschamend, maar ik was zo blij als een kind
http://www.facebook.com/Alternatief#...=1721292162952
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 09-01-2011, 20:07
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Jongens ik ben weer aan het tekenen geslagen . Allicht Nickelodeon-figuren, maar ach .
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 09-01-2011, 20:07
Verwijderd
oh carn, die pretoogjes van jou jongeh
Oud 09-01-2011, 20:07
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
ik was intens gelukkig
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 09-01-2011, 20:11
Verwijderd
hahahaha mickel <3

jammer dat ik hier geen geluid heb
Oud 09-01-2011, 20:11
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 09-01-2011, 20:12
Verwijderd
hoe kom je aan dat litteken?
Oud 09-01-2011, 20:14
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
door een dobermann flink in mn kop gebeten toen ik een kleine Carn was
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 09-01-2011, 20:15
Verwijderd
Ruud
Oud 09-01-2011, 20:16
Verwijderd
Hm, misschien zou ik eens een kleine bijscholingscursus Duits moeten volgen, het is echt tentenkrommend hoe slecht mijn Duits is.
Oud 09-01-2011, 20:16
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
hahahaha mickel <3

jammer dat ik hier geen geluid heb
euj joh, het geluid is het mooiste!
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 09-01-2011, 20:17
Verwijderd
Citaat:
euj joh, het geluid is het mooiste!
Zodra ik thuis ben ga ik 'm nog een keer kijken, met 't geluid vol open.
Oud 09-01-2011, 20:17
Verwijderd
Citaat:
Hm, misschien zou ik eens een kleine bijscholingscursus Duits moeten volgen, het is echt tentenkrommend hoe slecht mijn Duits is.
Mijn Duits is niet-bestaand!

Tenminste, ik kan wel wat verstaan en lezen, maar zelf doen, neen.
Oud 09-01-2011, 20:19
Verwijderd
Citaat:
Mijn Duits is niet-bestaand!

Tenminste, ik kan wel wat verstaan en lezen, maar zelf doen, neen.
Ja dat bedoel ik met tenenkrommend. Genant gewoon, de hotelgasten moeten echt hun best doen me niet vol in m'n gezicht uit te lachen als ik Duits (probeer te) spre(e)k(en)
Oud 09-01-2011, 20:19
Verwijderd
Een taal leren is gewoon heel moeilijk als je er verder nooit mee in aanraking komt.

Iedereen kan vrij goed Engels door alle series, films, muziek en eigenlijk alles.

Ik heb 5 jaar Duits en Frans gehad en kan er nog steeds geen hol van. En dat is niet alléén de schuld van mijn inzet. ;x
Oud 09-01-2011, 20:23
Verwijderd
Citaat:
Een taal leren is gewoon heel moeilijk als je er verder nooit mee in aanraking komt.

Iedereen kan vrij goed Engels door alle series, films, muziek en eigenlijk alles.

Ik heb 5 jaar Duits en Frans gehad en kan er nog steeds geen hol van. En dat is niet alléén de schuld van mijn inzet. ;x
Mja ik wil gewoon een cursusje horeca duits, dat ik weet hoe ik fatsoenlijk mensen in kan checken en kan uitleggen wat ik wil uitleggen. We hebben bijna altijd wel een paar Duitse mensen in het hotel, het zou wel netjes zijn als ik ze een beetje fatsoenlijk te woord kan staan. Of dat zij een keer fatsoenlijk Engels leren natuurlijk.
Oud 09-01-2011, 20:25
Verwijderd
Citaat:
Mja ik wil gewoon een cursusje horeca duits, dat ik weet hoe ik fatsoenlijk mensen in kan checken en kan uitleggen wat ik wil uitleggen. We hebben bijna altijd wel een paar Duitse mensen in het hotel, het zou wel netjes zijn als ik ze een beetje fatsoenlijk te woord kan staan. Of dat zij een keer fatsoenlijk Engels leren natuurlijk.
Engels zou gewoon voor alle Europeanen veel normaler moeten zijn ja

Maar (en dat is niet lullig bedoeld tegenover jou ) ik zou wel iemand aannemen aan een balie die ook wel een beetje Duits spreekt.
Zeker als je in Zeeland en aan de kust werkt.
Oud 09-01-2011, 20:27
Verwijderd
Mensen vroegen in het Duits een keer de weg, en toen heb ik wel iets gestameld over immer geradeaus en rechts, maar of ze ooit aangekomen zijn....
Oud 09-01-2011, 20:27
Verwijderd
Citaat:
Engels zou gewoon voor alle Europeanen veel normaler moeten zijn ja

Maar (en dat is niet lullig bedoeld tegenover jou ) ik zou wel iemand aannemen aan een balie die ook wel een beetje Duits spreken.
Zeker als je in Zeeland en aan de kust werkt.
Ze willen dat je 3 talen spreekt, en dat doe ik (Nederlands, Engels, Frans). Duits begrijp ik, en ik probeer het te spreken, ik kan er alleen geen zak van

Bovendien ben ik niet bij de receptie begonnen, maar waren ze zo tevreden over me dat ze me hebben laten promoveren
Oud 09-01-2011, 20:27
Verwijderd
Wat spreek je voor drie talen dan?

edit; oh
Oud 09-01-2011, 20:28
Verwijderd
Frans spreek ik ook al niet. Ik kan ook niks!
Oud 09-01-2011, 20:30
Verwijderd
Zweeds lijkt me ook nog wel aardig om te leren, we hebben hier best veel Zweden.

Maar om nou allerlei talen te gaan leren voor m'n bijbaantje lijkt me ook een beetje overbodig. Tenzij ze het willen betalen, dan wil ik het best doen
Oud 09-01-2011, 20:36
Mephisto
Avatar van Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
Natuurlijk niet, heb je gezien hoe die kerel naast Robin er aan toe was?
yep

prachtig was het
__________________
Nothing says "I love you" like fisting.
Een gat is een gat en mijn lul heeft geen ogen.
Oud 09-01-2011, 20:43
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Zie ik het nu goed?

Sharif op DK?....

__________________
Yoloswag 420
Oud 09-01-2011, 20:48
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Ik vind jou echt een type dat bij de redactie van de Power Unlimited zou passen
Oud 09-01-2011, 20:50
Verwijderd
Citaat:
Mijn Duits is niet-bestaand!

Tenminste, ik kan wel wat verstaan en lezen, maar zelf doen, neen.
Ik ben er ook al tegengekomen die het niet eens (goed) verstaan of kunnen lezen.

Laatst gewijzigd op 09-01-2011 om 20:58.
Oud 09-01-2011, 21:03
Verwijderd
Citaat:
Zie ik het nu goed?

Sharif op DK?....

DK en onzin zijn sinds een paar weken vriendjes geworden

Bff's zelfs!
Oud 09-01-2011, 21:04
Verwijderd
Citaat:
yep

prachtig was het
Daarom ga ik dus nooooooit naast Robin zitten bij kaartje blazen andere mensen uitlachen is veel leuker.
Oud 09-01-2011, 21:05
Verwijderd
Ik spreek goed Engels -ik vind tweetalig altijd een beetje overdreven want daarvoor ken ik te weinig technisch of juridisch jargon in het Engels. Daarom moet ik ook altijd zo lachen over Nederlanders waarvan de ouders beiden Nederlandstalig zijn near-native beweren te zijn :') Mijn Frans is goed, althans, in zoverre dat ik overmorgen essayvragen over staatsinrichting mag beantwoorden op een tentamen. Duits ligt er goed in mijn gehoor omdat mijn oma Duits was en pa afwisselend in die taal scheld of gekke spreekwoorden gebruikt. Maar eigenlijk vernederduits ik alles in de hoop dat het goed is. Mijn Spaans is een beetje weggeëbt na 3 jaar terwijl ik het toch 3 jaar heb gevolgd. Ik spreek nu redelijk goed Catalaans, dat betekent, alles wat je weet in het Spaans zeggen en aanvullen met Frans.
Oud 09-01-2011, 21:10
Verwijderd
Okay 1 sigaretje en weer leertaim
Oud 09-01-2011, 21:12
Verwijderd
ik heb even een powernapje gedaan voor de kachel.
Oud 09-01-2011, 21:13
Verwijderd
En ik vind dat de wereld vandaag best een beetje liever tegen mij mag doen maar dat terzijde.
Oud 09-01-2011, 21:33
Verwijderd
Citaat:
Ik spreek goed Engels -ik vind tweetalig altijd een beetje overdreven want daarvoor ken ik te weinig technisch of juridisch jargon in het Engels.
Maar dat ken je in het Nederlands waarschijnlijk ook niet, dus dat kan niet echt een criterium zijn.
Oud 09-01-2011, 21:34
Mephisto
Avatar van Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
DK en onzin zijn sinds een paar weken vriendjes geworden

Bff's zelfs!
bff fo shizzle
__________________
Nothing says "I love you" like fisting.
Een gat is een gat en mijn lul heeft geen ogen.
Oud 09-01-2011, 21:36
Verwijderd
Citaat:
Maar dat ken je in het Nederlands waarschijnlijk ook niet, dus dat kan niet echt een criterium zijn.
Ja maar wel meer dan in het Engels. Al is mijn Engels wel zeer goed hoor, niet voor niets tweede taal maar toch. Er zijn ook wel fouten in mijn Nederlands daardoor, laatst had ik het over dat ik niet 'een verhaal wilde opbrengen' omdat dat dan weer voor mij heel logisch klinkt
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:27.