Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-01-2011, 10:30
Tom538
Avatar van Tom538
Tom538 is offline
Hoooi, ik wist niet waar ik deze moest posten, dus leek dit me wel een handige plaats

Maar het gaat om het volgende:

Ik moet binnenkort een nieuw abonnement afsluiten voor mijn mobieltje.
Maar waarom kan je in vredesnaam niet gewoon kiezen wat je zelf wil
Overal waar je kijkt hebben ze vaste bundels.. waarbij de belminuten te hoog zijn
of de smsbundel te laat is..
Waarom is het nou zo moeilijk om de klant/consument zelf te laten bepalen wat
hij/zij wil..

Zijn er meer die het probleem kennen en zich er aan doodergeren()??

Maar nou weet ik dus nog niet wat ik moet doen
En ik twijfel tussen een BB Torch, Nokia N8, Iphone of een Samsung galaxy S....Help!

xx
__________________
Live your life to the fullest.. because each day could be your last
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-01-2011, 10:38
Verwijderd
Zoek de lijsten van specificaties bij elkaar, leg ze naast elkaar en ga kijken wat jij belangrijk vindt voor een telefoon. Denk aan afmeting, gewicht, schermtype en ~grootte, etc. Los van die lijst kun je stil staan met de "smaak" die je smartphone heeft in de zin van softwareomgeving en de "reputatie" daar van. Zo is de Blackberry voornamelijk gericht op de zakelijke markt en dat zul je ongetwijfeld gaan merken in het aanbod van apps. Nokia is eigenlijk een onbelangrijke speler geworden in de wondere wereld der smartphones en de N8 is eigenlijk het eerste toestel dat ze hebben uitgebracht in de zin van "mogen wij ook nog meedoen?". Nokia werkt nog steeds met Symbian en ik heb me laten vertellen (maar dan ik mis hebben) dat het aanbod aan apps voor Symbian vrij droevig is. Daarnaast is natuurlijk Android een geliefd platform met een groot aanbod aan apps én je blijft daarmee uit de klauwen van snode Steve Jobbs. Ook behoor je van ieder toestel even een review op te zoeken (en dan niet van knullige consumentensites) en lees/luister daar naar de nadelen van het toestel volgens de kundige reviewer. Maak daar een mentale notitie van evenals hoe erg jij dat kan gaan vinden.

Anyway; een eenduidig antwoord is er niet. Het gaat er om wat jij zoekt in een smartphone. En dat weet alleen jij.

Edit: Oh, en als je bij de specificaties items/verschillen tegenkomt waarvan je niet weet wat het betekent voor je toestel: zoek op wat het is. Als bijvoorbeeld geen idee hebt of een AMOLED-scherm wenselijk is of niet; verdiep je een beetje in de verschillen. Of ga naar een winkel en vraag of je de toestellen eens in de hand mag hebben zodat je 't verschil in één oogopslag kunt zien.

Laatst gewijzigd op 11-01-2011 om 10:48.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2011, 10:45
Rationeel
Rationeel is offline
van de andere aanbieders weet ik het niet precies, maar de twee grote jongens t-mobile en vodafone hebben allebei bundels met zowel belminuten als sms erin. dus als je die kiest ben je van je belangrijkste punt al af.

verder zal het voor jou dan inderdaad een afweging worden tussen de iphone of de galaxy s, want de nokia is niets en de blackberry is meer voor de zakelijke markt.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Software & Hardware Sim only abonnement of abonnement met telefoon
Maatje66
6 26-02-2016 21:17
Werk, Geld & Recht Telefoon Abonnement
mixmasie
1 29-06-2011 18:27
Werk, Geld & Recht abonnement tijdschrift: te laat opgezegd?
Verwijderd
16 19-12-2008 09:47
Software & Hardware Vragen over tarieven internet HI 25 abonnement.
Koning
3 10-06-2008 18:47
Werk, Geld & Recht abonnementen telefoon
Kabouter
32 25-01-2005 16:44


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:16.