Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-01-2011, 19:01
Verwijderd
Citaat:
Niet dit weer.
Advertentie
Oud 14-01-2011, 19:01
Verwijderd
Citaat:
ja nou! : para:
ik raak altijd verdwaald in ingrediënten of zo

ik had net pasta opgezet in de keuken en toen stond mijn huisgenoot opeens naast me en die zei 'huhuhu, ga je dat droog eten?' Toen dacht ik, ja fuck, er moet nog iets bij inderdaad. Toen zei ik 'UH NEE. NEE, joh, ik ben niet gek! HUHUHUhu'. In de tussentijd zat ik na te denken wat ik er allemaal bij kon gooien. Toen zei ze 'wat ga je er dan bij eten?' En ik was nog steeds aan het nadenken. Toen riep ik maar het eerste dat in me opkwam en dat was 'TOMAAT!'

huisgenoot: oh ...oké.
ik: ja HUHUHU.

ik heb helemaal geen tomaten. Of iets bij de pasta.
Jeetje.

Dan werkt jouw denksysteem wel heel anders dan mijne. Ik denk heel de tijd na of alles nog klopt tijdens het koken, qua tijd en qua alles, en zal nooit zomaar alleen pasta opzetten zonder een verder plan!
Oud 14-01-2011, 19:02
Verwijderd
Het is ook wel grappig volgens mij als je een geheime opname van me ziet terwijl ik kook. Ik haast altijd heel erg bij alles wat ik doe, omdat ik bang ben dat er anders dingen misgaan. ;x
Oud 14-01-2011, 19:03
Verwijderd
Citaat:
ja nou! : para:
ik raak altijd verdwaald in ingrediënten of zo

ik had net pasta opgezet in de keuken en toen stond mijn huisgenoot opeens naast me en die zei 'huhuhu, ga je dat droog eten?' Toen dacht ik, ja fuck, er moet nog iets bij inderdaad. Toen zei ik 'UH NEE. NEE, joh, ik ben niet gek! HUHUHUhu'. In de tussentijd zat ik na te denken wat ik er allemaal bij kon gooien. Toen zei ze 'wat ga je er dan bij eten?' En ik was nog steeds aan het nadenken. Toen riep ik maar het eerste dat in me opkwam en dat was 'TOMAAT!'

huisgenoot: oh ...oké.
ik: ja HUHUHU.

ik heb helemaal geen tomaten. Of iets bij de pasta.


Dit zijn maar 4 ingredienten, dit kan iedereen
Oud 14-01-2011, 19:04
Verwijderd
Ik kook over het algemeen niet in meer dan 2 pannen, want dan gaat het wel mis qua timing enzo
Oud 14-01-2011, 19:04
Verwijderd
Glas wijn numero 1 is inmiddels opgedronken!
Oud 14-01-2011, 19:05
Verwijderd
Oh shit ik ben vergeten wijn te halen
Oud 14-01-2011, 19:05
Verwijderd
Citaat:
Ik kook over het algemeen niet in meer dan 2 pannen, want dan gaat het wel mis qua timing enzo
Nee ik ook niet, moeilijk is dat hè?

Maar drie pannen heb je volgens mij alleen nodig als je aardappelen, vlees, groente eet, en dat eet ik toch nooit.
Oud 14-01-2011, 19:05
Verwijderd
nja. Ik vind het altijd een cadeautje aan mezelf als ik niet hoef te koken. Dan kan ik heel tevreden in mijn stoel zitten, met de handen op de leeuwenkopleuningen en denken 'ha, ik ga niet koken. dat heb ik maar weer mooi voor elkaar! ' Maar ik heb dan niets voor elkaar natuurlijk. Maar toch. En dan ga ik heel actief zitten denken aan dat ik niet aan het koken ben. En andere keren vergeet ik het gewoon of zit ik zo lang op de academie dat de winkel al dichtzijn als ik thuis kom en denk ik 'ach, morgen weer een kans!'
Oud 14-01-2011, 19:06
Verwijderd
Citaat:
nja. Ik vind het altijd een cadeautje aan mezelf als ik niet hoef te koken. Dan kan ik heel tevreden in mijn stoel zitten, met de handen op de leeuwenkopleuningen en denken 'ha, ik ga niet koken. dat heb ik maar weer mooi voor elkaar! ' Maar ik heb dan niets voor elkaar natuurlijk. Maar toch. En dan ga ik heel actief zitten denken aan dat ik niet aan het koken ben. En andere keren vergeet ik het gewoon of zit ik zo lang op de academie dat de winkel al dichtzijn als ik thuis kom en denk ik 'ach, morgen weer een kans!'
Maar wat eet je dan?
Oud 14-01-2011, 19:06
Verwijderd
lucht!
Oud 14-01-2011, 19:07
Verwijderd
Ik wil niet zeuren hoor, maar je moet goed eten egon.

*zegt ze, terwijl ze een vitaminepil wegklokt met wijn*
Oud 14-01-2011, 19:08
Verwijderd
ik eet drie dagen in de week goed, de andere dagen improviseer ik wat egoniaans.
Oud 14-01-2011, 19:09
Verwijderd
Citaat:
Nee ik ook niet, moeilijk is dat hè?

Maar drie pannen heb je volgens mij alleen nodig als je aardappelen, vlees, groente eet, en dat eet ik toch nooit.
Ja precies. Maar zelfs als ik 2 pannen heb + een 3e voor bijv. een sausje ofzo, raak ik al in paniek, terwijl ik daar alleen af en toe in hoef te roeren. Maar mijn ouders hebben zo'n 6 pits fornuis en daar lukt het wel, dus het heeft ook met te weinig ruimte te maken denk ik.

Citaat:
nja. Ik vind het altijd een cadeautje aan mezelf als ik niet hoef te koken. Dan kan ik heel tevreden in mijn stoel zitten, met de handen op de leeuwenkopleuningen en denken 'ha, ik ga niet koken. dat heb ik maar weer mooi voor elkaar! ' Maar ik heb dan niets voor elkaar natuurlijk. Maar toch. En dan ga ik heel actief zitten denken aan dat ik niet aan het koken ben. En andere keren vergeet ik het gewoon of zit ik zo lang op de academie dat de winkel al dichtzijn als ik thuis kom en denk ik 'ach, morgen weer een kans!'
Ik vergeet wel te ontbijten, maar avondeten vergeten lijkt me heel raar .

Oh wacht, we zijn woensdag wel vergeten avond te eten omdat we te druk waren met biertjes drinken en goede gesprekken voeren, en om 11 uur had ik nog steeds niet echt honger (wel wat nacho's gegeten) en toen was het ach, /care.
Oud 14-01-2011, 19:09
Verwijderd
Haha, muziek van Requiem for a Dream onder een Syndroom van Down-soap zetten
Oud 14-01-2011, 19:10
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Citaat:
ja nou! : para:
ik raak altijd verdwaald in ingrediënten of zo

ik had net pasta opgezet in de keuken en toen stond mijn huisgenoot opeens naast me en die zei 'huhuhu, ga je dat droog eten?' Toen dacht ik, ja fuck, er moet nog iets bij inderdaad. Toen zei ik 'UH NEE. NEE, joh, ik ben niet gek! HUHUHUhu'. In de tussentijd zat ik na te denken wat ik er allemaal bij kon gooien. Toen zei ze 'wat ga je er dan bij eten?' En ik was nog steeds aan het nadenken. Toen riep ik maar het eerste dat in me opkwam en dat was 'TOMAAT!'

huisgenoot: oh ...oké.
ik: ja HUHUHU.

ik heb helemaal geen tomaten. Of iets bij de pasta.


Ik vind dit best schattig klinken.
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Oud 14-01-2011, 19:11
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Je moet er gewoon voor zorgen dat je allemaal dingen in de kast hebt staan die superlang goed blijven, maar waarmee je toch een ok-ige maaltijd kan maken.

Pasta, rijst, blikjes tomatenpure, blikjes tonijn (oid), potje olijven, zongedroogde tomatties... dat soort crap.

Al was ik vandaag lui en heb ik een zuurkool magnetronmaaltijd op. Beter dan niks.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 14-01-2011, 19:11
Verwijderd
HAHAHAHA, jongens echt, die Syndroom van Down-soap
Oud 14-01-2011, 19:12
Verwijderd
ik weiger naar mensen met het syndroom van down op tv te kijken.
Oud 14-01-2011, 19:12
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Oh shit ik ben vergeten wijn te halen
*gasps*
__________________
you're not my demographic
Oud 14-01-2011, 19:13
Verwijderd
Citaat:
ik weiger naar mensen met het syndroom van down op tv te kijken.
Haha, want?
Oud 14-01-2011, 19:13
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
fuck, ik wil ook iets lekkers drinken, maar ik heb alleen maar espresso en duizent soorten thee.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 14-01-2011, 19:13
Verwijderd
Citaat:
*gasps*
Ik heb bijna nooit alcohol in huis hoor
Oud 14-01-2011, 19:13
Verwijderd
Citaat:
ik weiger naar mensen met het syndroom van down op tv te kijken.
Ga je ook nooit naar de dierentuin?
Oud 14-01-2011, 19:13
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
>This thread again
__________________
Wat een briljante deductie!
Oud 14-01-2011, 19:14
Verwijderd
Citaat:
Ga je ook nooit naar de dierentuin?
que?
Oud 14-01-2011, 19:14
Verwijderd
Citaat:
Ga je ook nooit naar de dierentuin?
Chrisss.......
Oud 14-01-2011, 19:15
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik heb bijna nooit alcohol in huis hoor
Oh, ik heb wel altijd een paar flesjes staan. Behalve vanavond, maar ik zou eigenlijk vandaag boodschappen doen, maar niet gedaan, want regen.

Eigenlijk had ik ze eerder deze week al, en toen had ik bij de AH twee flessen die in de aanbieding waren gepakt, maar die bleken dus niet in de aanbieding te zijn.
__________________
you're not my demographic
Oud 14-01-2011, 19:16
Verwijderd
Citaat:
en toen had ik bij de AH twee flessen die in de aanbieding waren gepakt, maar die bleken dus niet in de aanbieding te zijn.
En dan durf je niks te doen he? ik niet iig.
Oud 14-01-2011, 19:17
Verwijderd
Oh, als hier geen drank is wordt men chagrijnig.
Oud 14-01-2011, 19:18
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
En dan durf je niks te doen he? ik niet iig.
Ehm nee, want ik controleer mijn bon altijd en loop eigenlijk bijna standaard naar de servicebalie nadat ik heb afgerekend. De AH hier in den bosch is berucht om niet kloppende bonnetjes, ze hebben ook wel eens "vergeten" alle korting aan te slaan of "per ongeluk" de drie keer zo dure appelsoort gerekend. Mijn bon klopt eigenlijk nooit.
__________________
you're not my demographic
Oud 14-01-2011, 19:18
Verwijderd
Citaat:
Oh, ik heb wel altijd een paar flesjes staan. Behalve vanavond, maar ik zou eigenlijk vandaag boodschappen doen, maar niet gedaan, want regen.

Eigenlijk had ik ze eerder deze week al, en toen had ik bij de AH twee flessen die in de aanbieding waren gepakt, maar die bleken dus niet in de aanbieding te zijn.
Mja, ik mag eigenlijk niet alleen drinken van mezelf, en dat is het makkelijkst vol te houden als je niks in huis hebt. Ik haal dus eigenlijk alleen wijn/bier als ik weet dat er mensen komen en over het algmeen gaat het dan ook gewoon allemaal op die avond.

Maar ik denk dat ik 9/10 keer dat ik drink, dat bij iemand anders thuis is of in de kroeg, zelden hier.
Oud 14-01-2011, 19:18
Verwijderd
Die Down-soap heet Downesty ;d;d;D;d;D;d
Oud 14-01-2011, 19:19
Verwijderd
Citaat:
Die Down-soap heet Downesty ;d;d;D;d;D;d
Oud 14-01-2011, 19:25
Verwijderd
Ik heb nu ruim 2 jaar met LL, maar ik ben er nog steeds niet echt achter of hij zichzelf nou écht geweldig vindt, of dat dat alleen een houding is.

Erg hè.
Oud 14-01-2011, 19:27
Verwijderd
Zit ie bij het corps?
Oud 14-01-2011, 19:27
Verwijderd
Wat ik wél weet: hij is slimmer dan hij overkomt, irl.
Oud 14-01-2011, 19:28
Verwijderd
Citaat:
Zit ie bij het corps?
Hij heeft wel de ontgroening gedaan, maar is er na een paar maanden (?) mee gekapt.
Oud 14-01-2011, 19:31
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Citaat:
Ik heb nu ruim 2 jaar met LL, maar ik ben er nog steeds niet echt achter of hij zichzelf nou écht geweldig vindt, of dat dat alleen een houding is.

Erg hè.
Ik gok dat het ergens in het midden ligt.
__________________
Wat een briljante deductie!
Oud 14-01-2011, 19:34
Verwijderd
Citaat:
Ik gok dat het ergens in het midden ligt.
Ik ook
Oud 14-01-2011, 19:34
Verwijderd
Ik ga me voor m'n tv installeren met port, port du salut en bleu d'Auvergne
Oud 14-01-2011, 19:40
Verwijderd
De telegraaf hangt opeens de moraalridder uit:

http://www.telegraaf.nl/binnenland/8...___.html?p=5,1

Oud 14-01-2011, 19:41
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik ga me voor m'n tv installeren met port, port du salut en bleu d'Auvergne
Ik moet dan meteen aan dit denken:

__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 14-01-2011, 19:43
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Citaat:
De telegraaf hangt opeens de moraalridder uit:

http://www.telegraaf.nl/binnenland/8...___.html?p=5,1

Jezus
__________________
Wat een briljante deductie!
Oud 14-01-2011, 19:45
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Word de Telegraaf gesponsord door de AH?
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 14-01-2011, 19:52
Verwijderd
Zal ik mijn avatar veranderen?
Oud 14-01-2011, 19:57
Verwijderd
Citaat:
Zal ik mijn avatar veranderen?
ja
Oud 14-01-2011, 19:57
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ja.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 14-01-2011, 19:57
Verwijderd


Dan hoop ik op den duur met mijn avatar geassocieerd te worden
Oud 14-01-2011, 19:58
Verwijderd
Jij ook Pheebs, in godsnaam!! ;x
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:27.