Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-01-2004, 14:39
Chicky-1990
Chicky-1990 is offline
WOEPS....

Hallo Allemaal,

Had ik gisteren een heel verhaal gemaakt, druk ik op VERSTUUR REPLY loopt me computer vast, ik baalen!!!!!
Duz hier typ ik alles opnieuw..

Ik heb.. ffies denken vorige week dat is duz de 2e week van de vakantie voor het laatst gekeken naar de reacties.
Ik heb erg nagedacht over alles hoe iedereen gereageerd heeft op mijn eerste verhaal.
Zaterdag heb ik dit alles aan mijn vriend laten lezen, en er bij verteld dat ik de topic/starter was.
Hij is boos weggelopen, s´middags beldde hij mij dat hij met mij wou praten. We hebben lang gepraat, in het begin hadden we niet nagedacht of in ieder geval niet goed genoeg over de leeftijd van beiden, dat was dus de verliefdheid.
(ik heb nu niet veel tijd en geen zin meer om alles uitteleggen'
In het kort:

We hebben gehuilt en de hele middag gepraat, nu zijn we hele goeie vrienden, we hebben afgesproken het contact te laten verwateren, maar hij is nu al vaak bij me weer geweest.
Maar het moet allemaal natuurlijk wennen.
Nu is de school weer begonnen en ik ga weer naar school en hij ook, dus we hebben al minder tijd.
We hebben daardoor veel meer tijd, ik ga vaker naar vriendinnen en ga duz minder vaak bij hem langs.

bedankt voor de steun.

Kus Chicky-1990 AKA Mayra
__________________
Skatjuh! Ikke! Liefie!
Advertentie
Oud 06-01-2004, 14:42
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline


het ging niet zozeer om het leeftijdsverschil, maar de manier waarop hij ermee omging. IMO
Oud 06-01-2004, 14:47
Verwijderd
? Waarom een nieuw topic? Je bericht staat gelukkig ook al in je oude topic, dus deze doe ik dicht.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Emotional dream
Dreamlove?
6 31-08-2008 21:38


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:33.