Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-06-2003, 12:12
Lupa
Avatar van Lupa
Lupa is offline
Zie ik het nou goed, of bestaat er geen topic over LotR?
Als ie al bestaat, sorry. Maar volgens mij niet! En het is zon mooie film! Echt prachtig gewoon. Wat vonden jullie er nou van?
__________________
Ik ben 19 :(
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-06-2003, 12:48
Verwijderd
werkelijk alles aan de film klopt. prachtig verhaal, geweldige Special effects, goede acteurs, film om helemaal in te verwdijnen, en t wordt hoog tijd dat deel drie uit komt
Met citaat reageren
Oud 22-06-2003, 14:52
Anonymous John
Avatar van Anonymous John
Anonymous John is offline
Citaat:
Lupa schreef op 22-06-2003 @ 13:12:
Zie ik het nou goed, of bestaat er geen topic over LotR?
Je ziet het niet goed.
__________________
So a baby seal walked into a club...
Met citaat reageren
Oud 22-06-2003, 15:06
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
nope er bestaat al een topic over en die is lang

maar je hebt wel gelijk!!!! tis een GEWELDIGE film!
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2003, 21:32
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Gebruik de zoek functie:
http://forum.scholieren.com/search.p...der=descending
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2003, 23:47
Verwijderd
Tis niet de beste film ooit ofzo, maar ook zeker niet slecht, Helaas ergerde ik mij aan die overbodige scenes in de film t.o.v het boek...
Met citaat reageren
Oud 23-06-2003, 00:21
empyrian
Avatar van empyrian
empyrian is offline
slotje?
Met citaat reageren
Oud 23-06-2003, 14:16
Martijn
Avatar van Martijn
Martijn is offline
Waarom noemt iedereen Lord of the Rings EEN film?!?!?!


Het zijn 3 films !!!!!!!! 3!!!!!!!!!!!!!!!
Met citaat reageren
Oud 23-06-2003, 14:21
phmpruim
phmpruim is offline
wanneer komt deel 3 eigenlijk uit in Nederland? Ik hoorde dat hij in de VS pas in december uitkomt. Wordt het in NL dan de volgende zomer??
__________________
"God houdt niet van ons omdat we waardevol zijn, wij zijn waardevol omdat God van ons houdt!"
Met citaat reageren
Oud 23-06-2003, 14:38
KBrink
KBrink is offline
Citaat:
Big Daddy schreef op 23-06-2003 @ 15:16:
Waarom noemt iedereen Lord of the Rings EEN film?!?!?!


Het zijn 3 films !!!!!!!! 3!!!!!!!!!!!!!!!
Waarom noemt iedereen LOTR 1 boek, omdat het 1 boek is, dat is weliswaar ingedeeld in 3 boeken, is alleen een verdeling.
Dus het is in principe ook 1 film, alleen in 3 stukken gedeeld.

ik snap je punt wel maar ik snap niet dat iemand over zo iets boos kan worden
Met citaat reageren
Oud 23-06-2003, 14:41
Verwijderd
Citaat:
phmpruim schreef op 23-06-2003 @ 15:21:
wanneer komt deel 3 eigenlijk uit in Nederland? Ik hoorde dat hij in de VS pas in december uitkomt. Wordt het in NL dan de volgende zomer??
Nope, deel 3 komt hier toch ook in december uit?
Met citaat reageren
Oud 23-06-2003, 15:10
Johnnie-mannuh
Johnnie-mannuh is offline
jah duh

je kunt tog rekenen

als het goed is komt ie 17 of 18 december
17e zal wel premiere gaan worden enz.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2003, 19:45
Arwyn
Avatar van Arwyn
Arwyn is offline
Wat heeft dat te maken met of je kunt rekenen of niet? Normaal is het nou eenmaal zo dat een film in Amerika wat eerder uitkomt dan in Nederland. Met LotR is dat toevallig anders geregeld, maar dat heeft nix te maken met of je kunt rekenen.
__________________
-If you like Piña Colada's-
Met citaat reageren
Oud 23-06-2003, 21:11
$@nd€r $@l@m@nd€r
$@nd€r $@l@m@nd€r is offline
Citaat:
N00dles schreef op 23-06-2003 @ 00:47:
Tis niet de beste film ooit ofzo, maar ook zeker niet slecht, Helaas ergerde ik mij aan die overbodige scenes in de film t.o.v het boek...
Mee eens.
__________________
Politiek is interessant, want het gaat over het bestuur van het land :D | Voorheen bekend als 'S@nder'.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2003, 21:20
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Legolas is un lkkr ding (maar alleen met zijn pruik)

Maar er zitten zeker hele mooie effecten in jah!
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2003, 21:25
Verwijderd
eowyn... damn *verliefd*

lotr is kewl

aleen ik vraag me af of the return of the king net zo goed gaat worden als de fellowship
Met citaat reageren
Oud 24-06-2003, 09:01
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
suicidal eendje schreef op 23-06-2003 @ 22:25:
eowyn... damn *verliefd*

lotr is kewl

aleen ik vraag me af of the return of the king net zo goed gaat worden als de fellowship
Ik denk (en hoop) dat ie beter wordt.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2003, 09:02
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Inge13 schreef op 23-06-2003 @ 15:41:
Nope, deel 3 komt hier toch ook in december uit?
Films waarvan een enorm succes verwacht wordt komen vaak met Kerst uit.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 24-06-2003, 09:24
Nyawa
Hoop dat The Return Of The King net zo goed wordt als de vorige delen. En Legolas en Eowyn zijn très koel
Met citaat reageren
Oud 24-06-2003, 10:08
SNeKKe
SNeKKe is offline
Citaat:
Big Daddy schreef op 23-06-2003 @ 15:16:
Waarom noemt iedereen Lord of the Rings EEN film?!?!?!


Het zijn 3 films !!!!!!!! 3!!!!!!!!!!!!!!!
Citaat:
N00dles schreef op 23-06-2003 @ 00:47:
Tis niet de beste film ooit ofzo, maar ook zeker niet slecht, Helaas ergerde ik mij aan die overbodige scenes in de film t.o.v het boek...

Het zijn 3 films! en ze kunnen !niet! vergeleken worden met de boeken. Als je zo begint kun je elke verfilming afbreken terwijl het (indien het boek niet bestond) pareltjes kunnen zijn.

Leave the book out!

Met citaat reageren
Oud 24-06-2003, 15:35
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Big Daddy schreef op 23-06-2003 @ 15:16:
Waarom noemt iedereen Lord of the Rings EEN film?!?!?!


Het zijn 3 films !!!!!!!! 3!!!!!!!!!!!!!!!
Omdat ik het meer als 1 geheel zie. Je kan me niet vertellen dat je film 2 alleen kan kijken zonder 1 gezien te hebben of het boek te hebben gelezen. Je vind er dan werkelijk geen zak aan en je snapt er ook niets van. Het boek zou ook 1 boek geweest zijn als het aan Tolkien lag. Ik vind het meer 1 film dan 3 verschillende films. Alleen hij was een beetje heel erg lang om er 1 film van te maken. Geen mens zou hem dan in de bios gaan kijken, sterker nog, ik denk dat geen bios hem zal draaien.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2003, 15:52
prinses eowyn
Avatar van prinses eowyn
prinses eowyn is offline
LORD OF THE RINGS IS DE BESTE FILM VAN DE WERELD!!!!!
MET HET BESTE BOEK!!!!!
EN EOWYN IS HET BESTE PERSONAGE!!
GESPEELD DOOR DE BESTE ACTRICE!!!!

zo dat moest er even uit, ik kon het niet laten
__________________
"I fear a cage. To stay behind bars until use and old age acpect them and all chance of valor has gone beyond recall or desire"
Met citaat reageren
Oud 24-06-2003, 15:59
Daangerous
Avatar van Daangerous
Daangerous is offline
Citaat:
Arwyn schreef op 23-06-2003 @ 20:45:
Wat heeft dat te maken met of je kunt rekenen of niet? Normaal is het nou eenmaal zo dat een film in Amerika wat eerder uitkomt dan in Nederland. Met LotR is dat toevallig anders geregeld, maar dat heeft nix te maken met of je kunt rekenen.
17 december 2003 komt hij uit, en net als bij de vorige delen, is het een wereldpremière
Met citaat reageren
Oud 24-06-2003, 16:13
prinses eowyn
Avatar van prinses eowyn
prinses eowyn is offline
Citaat:
Daangerous schreef op 24-06-2003 @ 16:59:
17 december 2003 komt hij uit, en net als bij de vorige delen, is het een wereldpremière
nog
176 dagen 7 uuur 46 minuten en 40 seconden tot de wereldpremiere van "The Return Of The King"
__________________
"I fear a cage. To stay behind bars until use and old age acpect them and all chance of valor has gone beyond recall or desire"
Met citaat reageren
Oud 24-06-2003, 16:19
Daangerous
Avatar van Daangerous
Daangerous is offline
alsjeblieft zeg
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-06-2003, 16:26
Verwijderd
Erg goede films.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2003, 16:59
Verwijderd
Citaat:
SNeKKe schreef op 24-06-2003 @ 11:08:
Het zijn 3 films! en ze kunnen !niet! vergeleken worden met de boeken. Als je zo begint kun je elke verfilming afbreken terwijl het (indien het boek niet bestond) pareltjes kunnen zijn.

Leave the book out!

Nee, een boekverfilming is een boekverfilming. Ik mag dus best met het boek vergelijken, zeker als er getracht wordt het boek na te vertellen. Wat dus niet altijd even goed geslaagd is.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2003, 18:13
SweetMeiSsie
SweetMeiSsie is offline
Hmm I Love LOTR, echt mooi verfilmd hoor! Enne Orlando Bloom.. haha lekker ding hmmmmm
__________________
..:: PruÐenCe ::..
Met citaat reageren
Oud 26-06-2003, 13:27
prinses eowyn
Avatar van prinses eowyn
prinses eowyn is offline
8ik vind dat je de boeken vn lotr en de film wel kunt vergelijken, als je maar rekening houd met het feit dat niet alles mogelijk is in verfilming en datsommige dingen heel saai worden als je het gaat verfilmen. Bovendien was er tijdgebrek. Ik vind zelf dat je van o'n groot boek beter 6 delen had kunnen maken met nog meer details. Het zou dan wel moeilijk zijn om het spanend te houden en het budget zou enorm worden
__________________
"I fear a cage. To stay behind bars until use and old age acpect them and all chance of valor has gone beyond recall or desire"
Met citaat reageren
Oud 27-06-2003, 21:34
Noínden
Avatar van Noínden
Noínden is offline
Citaat:
prinses eowyn schreef op 24-06-2003 @ 16:52:
LORD OF THE RINGS IS DE BESTE FILM VAN DE WERELD!!!!!
MET HET BESTE BOEK!!!!!
EN EOWYN IS HET BESTE PERSONAGE!!
GESPEELD DOOR DE BESTE ACTRICE!!!!

zo dat moest er even uit, ik kon het niet laten

JE LIEGT!! LIV TYLER IS ZOOOOVEEL BETER DAN MIRANDA OTTO!!!

EN EOWYN IS WEL LEUK, MAAR ZEKERZZ NIET HET BESTE PERSONAGE!!!

WAT SCHREEUW JIJ ZEG!!! RAAK BUITEN ADEM!!!

*adem in*
*adem uit*

Legolas is al het beste personage. Nee, nu lieg ik. Legolas is het MOOISTE personage, Merry het SCHATTIGSTE maar Aragorn ver weg de BESTE.

Kun je daar mee leven?
__________________
Let me take you by the hand and lead you through the streets of London|*LiveWed-getrouwd met Morgan Le Fay
Met citaat reageren
Oud 27-06-2003, 21:35
Noínden
Avatar van Noínden
Noínden is offline
Citaat:
prinses eowyn schreef op 24-06-2003 @ 17:13:
nog
176 dagen 7 uuur 46 minuten en 40 seconden tot de wereldpremiere van "The Return Of The King"


Hmzzz. Hoe weet je dat? Ik wil ook aftellen!! Toch niets nuttigers te doen...
__________________
Let me take you by the hand and lead you through the streets of London|*LiveWed-getrouwd met Morgan Le Fay
Met citaat reageren
Oud 27-06-2003, 21:37
Noínden
Avatar van Noínden
Noínden is offline
Citaat:
prinses eowyn schreef op 24-06-2003 @ 17:13:
nog
176 dagen 7 uuur 46 minuten en 40 seconden tot de wereldpremiere van "The Return Of The King"


Hmzzz. Hoe weet je dat? Ik wil ook aftellen!! Toch niets nuttigers te doen...

En 9 juli --> Pirates of the Caribbean (Orlando en Johnny Depp. EN open bloesjes...)
Dan nog ergens Troy (Orlando en Brad Pitt)
En natuurlijk Ned Kelly/The Kelly Gang (Orlando en Heath Ledger)

This is gonna be goooooood...
__________________
Let me take you by the hand and lead you through the streets of London|*LiveWed-getrouwd met Morgan Le Fay
Met citaat reageren
Oud 28-06-2003, 17:04
Verwijderd
Citaat:
Nospheratou schreef op 27-06-2003 @ 22:37:
Hmzzz. Hoe weet je dat? Ik wil ook aftellen!! Toch niets nuttigers te doen...

En 9 juli --> Pirates of the Caribbean (Orlando en Johnny Depp. EN open bloesjes...)
Dan nog ergens Troy (Orlando en Brad Pitt)
En natuurlijk Ned Kelly/The Kelly Gang (Orlando en Heath Ledger)

This is gonna be goooooood...
Orlando Bloom is helemaal geweldig..

*zoekt mooi plaatje* *layoutverneukactie*



Meer hier.

*zucht*

PotC wordt helemaal geweldig..
Met citaat reageren
Oud 29-06-2003, 18:54
Noínden
Avatar van Noínden
Noínden is offline
*zucht*

Jaaaaaaaaah...

Binnenkort zit de achterste rij van een bios in L'warden vol met meisjes die constant *aaaaaaaaaaaah* roepen...
__________________
Let me take you by the hand and lead you through the streets of London|*LiveWed-getrouwd met Morgan Le Fay
Met citaat reageren
Oud 30-06-2003, 09:05
Verwijderd
Citaat:
Nospheratou schreef op 29-06-2003 @ 19:54:
*zucht*

Jaaaaaaaaah...

Binnenkort zit de achterste rij van een bios in L'warden vol met meisjes die constant *aaaaaaaaaaaah* roepen...
*doet mee* Jammer genoeg woon ik niet in L'warden
Met citaat reageren
Oud 30-06-2003, 10:06
Breg
Avatar van Breg
Breg is offline
Voor de film Bruce Almighty zit the Pirates of the Caribbean trailer (ik weet alleen niet of dat bij elke bioscoop zo is) en zelfs mn moeder zei dat ze die film met al die knappe mannen wel wilde zien .
__________________
*It's our responsibility to be the change we want to see in this world*
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 02-07-2003, 18:34
Noínden
Avatar van Noínden
Noínden is offline
Ik ga volgende week naar BA!!

Ik MOET die trailer zien!! Jouw moeder heeft echt een supergoeie smaak!!

Orlando en Johnny zijn zo mooi!!!
__________________
Let me take you by the hand and lead you through the streets of London|*LiveWed-getrouwd met Morgan Le Fay
Met citaat reageren
Oud 04-07-2003, 10:09
Verwijderd
Citaat:
Breg schreef op 30-06-2003 @ 11:06:
Voor de film Bruce Almighty zit the Pirates of the Caribbean trailer (ik weet alleen niet of dat bij elke bioscoop zo is) en zelfs mn moeder zei dat ze die film met al die knappe mannen wel wilde zien .
Argh, bij ons niet!!

Heeft iemand dit al gezien? (hopelijk werkt het..)

"No, that one I deserved."
Met citaat reageren
Oud 04-07-2003, 12:18
Verwijderd
Pirates Of The Carribean lijkt me echt ontzettend flauw...*uitgaande van het fragment*
Met citaat reageren
Oud 04-07-2003, 13:12
prinses eowyn
Avatar van prinses eowyn
prinses eowyn is offline
plaatjes uit film 3 voor de liefhebbers:
officieele filmposter van aragorn film 3 (wat is ie cool)
aragorn
arwen
frodo en sam
eowyn (eowyn rules!)
galadriel
legolas!!!!
frodo kijkt heel bang
sam met flesje van galadriel
aragorn!!! frodo kijkt heel bang (alweer)
arwen aragorn!!
legolas
orc (grappig, moet je zien!)
__________________
"I fear a cage. To stay behind bars until use and old age acpect them and all chance of valor has gone beyond recall or desire"
Met citaat reageren
Oud 04-07-2003, 13:16
prinses eowyn
Avatar van prinses eowyn
prinses eowyn is offline
Citaat:
Nospheratou schreef op 27-06-2003 @ 22:34:
JE LIEGT!! LIV TYLER IS ZOOOOVEEL BETER DAN MIRANDA OTTO!!!

EN EOWYN IS WEL LEUK, MAAR ZEKERZZ NIET HET BESTE PERSONAGE!!!

WAT SCHREEUW JIJ ZEG!!! RAAK BUITEN ADEM!!!

*adem in*
*adem uit*

Legolas is al het beste personage. Nee, nu lieg ik. Legolas is het MOOISTE personage, Merry het SCHATTIGSTE maar Aragorn ver weg de BESTE.

Kun je daar mee leven?
dat aragorn goed is kan ik mee leven, maar eowyn is toch echt veel en veel beter dan arwen!!! In het boek komt arwen maar zo'n twee regels voor en in de film heeft ze zo'n oppervlakkige rol, goed, het is best cool, maar eowyn is toch echt hondert keer beter.
__________________
"I fear a cage. To stay behind bars until use and old age acpect them and all chance of valor has gone beyond recall or desire"
Met citaat reageren
Oud 05-07-2003, 19:13
Noínden
Avatar van Noínden
Noínden is offline
Hm, vaste fantasyplanet-bezoeker? Jammer dat ik ze allemaal al had...

Ik heb het trouwens niet over Arwen, maar over Liv Tyler en Miranda Otto. Liv is een veel betere actrice dan Miranda. Ik zei niet dat Arwen cooler is dan Eowyn. Ik erger me dood aan beide. Aan het melodramatische gejank van Arwen, aan het als-een-hondje-achter-Aragorn-aanlopen-gedrag van Eowyn en het hoge hulpeloze-vrouwen-gehalte van beide.
__________________
Let me take you by the hand and lead you through the streets of London|*LiveWed-getrouwd met Morgan Le Fay
Met citaat reageren
Oud 06-07-2003, 08:55
prinses eowyn
Avatar van prinses eowyn
prinses eowyn is offline
Citaat:
Nospheratou schreef op 05-07-2003 @ 20:13:
Hm, vaste fantasyplanet-bezoeker? Jammer dat ik ze allemaal al had...

Ik heb het trouwens niet over Arwen, maar over Liv Tyler en Miranda Otto. Liv is een veel betere actrice dan Miranda. Ik zei niet dat Arwen cooler is dan Eowyn. Ik erger me dood aan beide. Aan het melodramatische gejank van Arwen, aan het als-een-hondje-achter-Aragorn-aanlopen-gedrag van Eowyn en het hoge hulpeloze-vrouwen-gehalte van beide.

liv taylor is een betere actrice dan miranda otto, dat klopt. Het hulpeloze-vrouwen-gehalte is inderdaad ook te hoog maar dat gaat in film 3 flink vernaderen. Eowyn en Arwen gaan allebei flink aan het knokken. Ik vind eowyn heel cool omdat ze in boek 3 (en dus ook in film 3) juist heel erg laat zien dat ze niet zo'n hulpeloze vrouw is. Dat ze dan later met faramir gaat trouwen end at weer opgeeft is bagger. ik hoop dat ze dat eruit laten.
Quote van miranda otto: We hebben de liefdes driehoek tussen Arwen eowyn en aragorn maar een beetje uit de film gelaten. Er zijn al zo weinig dappere vrouwen in tolkiens boeken. die moeten elkaar niet aan de keel vliegen om een vent. Go miranda!!!!
__________________
"I fear a cage. To stay behind bars until use and old age acpect them and all chance of valor has gone beyond recall or desire"
Met citaat reageren
Oud 06-07-2003, 11:39
purplerose
Avatar van purplerose
purplerose is offline
Jaja the Lord of the Rings triologie filmssss(om big daddy een plezier te doen ) zij echt gewooon geweldig!! (en ja ik ben helderziendd en ik weet zeker dat the Return of the King ook geweldig wordt). En dan te bedenken dat het boek nog beter is, vind ik. Er wordt hier by the way wel veel over die actuers/actrices gezeurd... ik vind niet egt dat die de film zo goed maken, niet dta ze niet goed spelen want dat doen ze zeker, maar jullie(de meeste van jullie) zitten alleen maar over legolas enzo te praten terwijl het een topic over the Lord of the Rings is en nie over orlando bloom of miranda otto. oja en voor veel plaatjes van the return of the king moet je op theonering.net kijken.. daar staan en heel veel....
__________________
~"In nomine Patris,et Filii, et Spiritus Sancti."~- The Boondock Saints
Met citaat reageren
Oud 06-07-2003, 12:39
Martijn
Avatar van Martijn
Martijn is offline
oe sorry ik was die dag volgens mij niet echt vrolijk
Met citaat reageren
Oud 16-07-2003, 21:34
Hellracer
Avatar van Hellracer
Hellracer is offline
Weet niet of ik het hier neer kan zetten.
De 4-disc versie van The Two Towers staat voorlopig geplant voor 20 november. De 2-disk versie staat geplant voor 28 augustus 2003 DVD/VHS *voor de mensen die het nog niet wisten*
Dit zijn de gegeven van de 4-disk versie dvd:

*dit is van de Amerikaanse uitgave wat bijna wel het zelfde zal zijn als de NL uitgave*

DISCS 1-2: THE FEATURE

FEATURE (approx. 214 minutes) -
A new version of the second installment in the epic trilogy! The film includes over 40 minutes of never-before-seen footage incorporated into the film, made especially for this video release:

Widescreen (2.35:1) version of the Special Extended Edition
Dolby Digital EX 5.1 Surround Sound
DTS ES 6.1 Surround Sound
Stereo Surround Sound

Four audio commentaries by director and writers, the design team the production team and the cast featuring more than 30 participants including Peter Jackson, Elijah Wood, Sean Astin, Orlando Bloom and Academy Award® winners Richard Taylor, Howard Shore, Randy Cook…and many more

DISCS 3-4: THE APPENDICES

Two discs with hours of original content including multiple documentaries and design/photo galleries with thousands of images to give viewers an in-depth behind-the-scenes look at The Lord of the Rings: The Two Towers:

DISC 3

Adapting the book into a screenplay & planning the film
Designing and inspiration for locations in Middle-earth
Storyboards to pre-visualization
Weta Workshop visit - See sculptors in action as they create the weapons, armor, creatures and miniatures from the film
Atlas of Middle-earth: Tracing the journey of the Fellowship
An interactive map of New Zealand highlighting the location scouting process
Galleries of art and slideshows with commentaries by the artists
And much more!
DISC 4

Sending actors to battle - preparation for sword fighting
Principal photography: Stories from the set
Digital effects including motion capture and "Massive" (a program to create armies of Orcs)
"Bigatures" - A close-up look at the detailed miniatures used in the film
Galleries of behind-the-scenes photographs and personal cast photos
Post-production - editing it all together
Sound design demonstration
And much more!
DVD-ROM CONTENT: Includes access to exclusive online features

De boxart:

http://www.dvd.nl/news/2003-07-16-lotr-4-disc.jpg

En je krijgt er een gratis beeldje bij van Gollum.

Gegevens van de 2-disk versie:

Taal Engels / Frans
Ondertiteling Nederlands
Genre Fantasie / Avontuur
Audio Dolby Digital 5.1
Aspect Ratio 16:9 anamorphic (widescreen)
Discformat 2 x DVD 9
Feature Length 172 minuten
Cap DVD/VHS 37.50/17.99 euro
Site www.lordoftherings.nl

Disc 1
• Widescreen (2.35:1) version of the film
• Dolby Digital EX 5.1 Surround Sound English/ French
• English/French and Dutch subtitles and closed captions

Disc 2
• Exclusieve behind-the-scenes preview van The Lord of the Rings: The Return of the King
• Behind-the-scenes specials:
- On the Set (14 minuten)
- Return to Middle-earth (45 minuten)
• Lordoftherings.net featurettes (3-5 minuten ieder):
- Forces of Darkness
- Designing the Sounds of Middle-earth
- Edoras: The Rohan Capital
- Creatures of Middle-earth
- Gandalf the White
- Arms & Armor
- The Battle of Helm’s Deep
- Bringing Gollum to Life
• Theatrical trailers en TV spots
- Music video “Gollum’s Song” van Emiliana Torrini
- Sean Astin’s korte film “The Long and Short of it”, plus behind-the-scenes “making of” footage

boxart:

http://www.dvd.nl/news/2003-07-01-lotr2.jpg

Ik ga niet de zelfde fout maken als bij de eerste film om blind de 2-disk versie te kopen die huur ik gewoon wel bij de videotheek. Ik ga nu zeker wel voor de 4-disk versie.
__________________
*Liefde maakt meer kapot dan drank goed kan maken* Lid van de meest machtige club op het forum: De BBC-lid van Fietspomp_BV en van Nothing

Laatst gewijzigd op 16-07-2003 om 21:43.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2003, 16:38
Martijn
Avatar van Martijn
Martijn is offline
Ik koop van elk deel van LOTR de 4-disc versie

En dat beeldje van Gollum is niet gratis

20 november pas!!!


En dit was het einde van de zeer nuttige reply van BD
Met citaat reageren
Oud 17-07-2003, 19:01
Hellracer
Avatar van Hellracer
Hellracer is offline
Citaat:
Big Daddy schreef op 17-07-2003 @ 17:38:
Ik koop van elk deel van LOTR de 4-disc versie

En dat beeldje van Gollum is niet gratis

20 november pas!!!


En dit was het einde van de zeer nuttige reply van BD
Staat als het goed is bij dat je er een gratis bij krijgt en de andere moet je kopen idd
__________________
*Liefde maakt meer kapot dan drank goed kan maken* Lid van de meest machtige club op het forum: De BBC-lid van Fietspomp_BV en van Nothing
Met citaat reageren
Oud 17-07-2003, 21:03
Noínden
Avatar van Noínden
Noínden is offline
Citaat:
prinses eowyn schreef op 06-07-2003 @ 09:55:
liv taylor is een betere actrice dan miranda otto, dat klopt. Het hulpeloze-vrouwen-gehalte is inderdaad ook te hoog maar dat gaat in film 3 flink vernaderen. Eowyn en Arwen gaan allebei flink aan het knokken. Ik vind eowyn heel cool omdat ze in boek 3 (en dus ook in film 3) juist heel erg laat zien dat ze niet zo'n hulpeloze vrouw is. Dat ze dan later met faramir gaat trouwen end at weer opgeeft is bagger. ik hoop dat ze dat eruit laten.
Quote van miranda otto: We hebben de liefdes driehoek tussen Arwen eowyn en aragorn maar een beetje uit de film gelaten. Er zijn al zo weinig dappere vrouwen in tolkiens boeken. die moeten elkaar niet aan de keel vliegen om een vent. Go miranda!!!!
Dat met Faramir slaat gewoon nergens op... Zo van: Aragorn kan ik niet krijgen, dus dan nemen we Faramir maar. In de verste verte lijken ze wel een beetje op elkaar, als we dan naast elkaar liggen kan ik mijn ogen half dichtdoen en fantaseren dat hij Aragorn is...


Hmmm... Best slim eigenlijk...
__________________
Let me take you by the hand and lead you through the streets of London|*LiveWed-getrouwd met Morgan Le Fay
Met citaat reageren
Oud 17-07-2003, 23:14
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
Wat een onzin dat feministisch gedoe. Tolkien was antifeminist, en nauwelijks capabel om vrouwelijke karakters neer te zetten. Laat dat dan ook zo in de film.
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio Lord of the RIngs op tv.
Hydrogen
98 15-02-2005 10:32
Games Lord of the rings 3
Puss in boots
10 02-08-2004 13:14
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie HELP Filmverslag van Lord of the rings return of the king nodig
x_ingetje
1 23-01-2004 14:30
Films, TV & Radio Lord of the Rings/Star Wars
Ninja_Nina
53 06-01-2003 13:52
Verhalen & Gedichten Lord of the Rings / In de ban v.d. Ring: Literatuur of niet?
Flexus
45 07-10-2002 15:46
ARTistiek Lord Of The Rings is slecht en fout
^AmArU^
73 25-04-2002 21:28


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:05.